ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ!
+Νικόλαος, Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος, πρώην Νάξου-Τήνου-’Ανδρου-Μυκόνου
Υπάρχει μία κακόβουλη συνήθεια, όταν στον κόσμο συμβαίνει κάποιο ευτυχισμένο παγκόσμιο γεγονός που αφορά την πλειονότητα των ανθρώπων, μια μερίδα κακόβουλων αρθρογράφων να δημοσιεύουν άρθρα τα οποία προσπαθούν «επί ματαίω» βέβαια, να δηλητηριάσουν την πανηγυρική ατμόσφαιρα και να δημιουργήσουν μία περίεργη εχθρική κατάσταση σε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων η ποία γιορτάζει και πανηγυρίζει το ευχάριστο αυτό γεγονός.
Τέτοια παραδείγματα παρατηρούμε πχ για τις εορτές των Χριστουγέννων, την Εορτή των εορτών που είναι το Πάσχα κλπ.
Αυτό διαπιστώνω ότι συμβαίνει και τον τελευταίο καιρό με το ευχάριστο γεγονός την εκλογή του νέου Πάπα Λέοντα ΙΔ’ η οποία ενώ αφορά άμεσα ενάμισι δισεκατομμύριο πιστών που ανήκουν στην Καθολική Εκκλησία δεν αφήνει αδιάφορους και όλους τους Χριστιανούς αλλά και κάθε άνθρωπο καλή θέλησης.
Αυτό το γεγονός, όπως ήταν φυσικό. Η Καθολική Εκκλησία το γιόρτασε με χαρμολύπη. Χαρά για την εκλογή του νέου Πάπα Λέοντα ΙΔ’ και λύπη διότι στερήθηκε την παρουσία του Πάπα Φραγκίσκου ο οποίος κατά την ποντιφική του αποστολή αποδείχτηκε «ένα ενσαρκωμένο Ευαγγέλιο».

Ο διάδοχος του Πάπα Φραγκίσκου ήδη απέδειξε, ότι και ο ίδιος προτίθεται να ασκήσει την ποντιφική του αποστολή μιμούμενος την απλότητα και την ταπεινότητα του άμεσα προκατόχου του και με το πνεύμα της αγάπης για τον άνθρωπο όπως αυτό βεβαιώθηκε από τον Λέοντα ΔΓ΄. Λαμβάνοντας το όνομα του θέλησε να δείξει ότι και εκείνος προτίθεται να δοξάσει το Θεό και να υπηρετήσει τον άνθρωπο, μιμούμενος και ακολουθώντας το παράδειγμά του συγκεκριμένου προκατόχου του.
Μέσα σ’ αυτήν την πανηγυρική και γιορταστική ατμόσφαιρα, ήταν σχεδόν φυσικό, να ακολουθήσει και η θλίψη που προκάλεσαν όσοι αντί να χαίρονται ως Χριστιανοί, εκφράζουν με τρόπο αντιχριστιανικό την περίεργη διάθεσή τους να νομίζουν ότι τιμούν την Πίστη τους, όχι μόνο δεν την τιμούν, αλλά και την προσβάλλουν, διότι δεν υπάρχει Χριστιανική Πίστη σ΄εκείνον ή σ’ εκείνους που όχι μόνο αρνούνται ή αρνούνται την αγάπη τους για τους εχθρούς τους αλλά και ακόμα για τους αδελφούς τους.
Θα αναφέρω ενδεικτικά μερικούς τίτλους τέτοιων άρθρων που είδαν το φως της δημοσιότητας αυτές τις τελευταίες ημέρες και δημοσιεύτηκαν ή αναδημοσιεύτηκαν και στην έγκριτη ηλεκτρονική εφημερίδα ΑΚΤΙΝΕΣ:
-«Θέμα χρόνου;»
-« Οἱ παπικοί καί οἱ λατινόφρονες εἶναι ἐχθροί τῆς Παναγίας καί τοῦ Χριστοῦ μας.»
-« «Ἱκέτης» εἰς τόν Πάπαν ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος»
-«Ἐλθέτω ἡ Βασιλεία τοῦ Παπισμοῦ; »
Κλπ.κλπ.κλπ!
Μπορείτε αγαπητοί αρθρογράφοι αυτών των άρθρων, να αναφέρετε κάποιον σημερινό αρθρογράφο που να ανήκει στην Καθολική Εκκλησία και να καταφέρεται γενικά εναντίον της Ορθοδόξου Εκκλησίας ή προσώπων που ανήκουν εις αυτήν;
Είμαι βέβαιος πως πολύ θα δυσκολευτείτε! Και αυτό βέβαια όχι επειδή δεν υπάρχουν και στην Ορθόδοξη Εκκλησία κάποια τρωτά, αλλά από αγάπη και σεβασμό. Και μπορεί κάποιος ακόμη και τα τρωτά μια Εκκλησίας να τα παρουσιάσει με τρόπο που δεν προσβάλει αλλά συμβάλει στο να διορθωθούν.
Είναι λυπηρό για τους αδελφούς μας ορθοδόξους χριστιανούς να ανέχονται δημοσιεύσεις, όπως αυτές που ανέφερα λίγο πριν που χαρακτηρίζουν με χίλια δυο αρνητικά επίθετα στην ευλογημένη από το Θεό πρόθεση του Πάπα Φραγκίσκου και Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου να γιορτάσουν αδελφικά την 1700η επέτειο της πρώτης εν Νικαία Οικουμενικής Συνόδου της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και να εξετάσουν τρόπους συνεορτασμού του Πάσχα του Κυρίου που είναι και Πάσχα όχι των Καθολικών, των Ορθοδόξων και των Διαμαρτυρομένων αλλά όλων των Χριστιανών.
Είναι σχεδόν βλασφημία να γράφουν, ευτυχώς ελάχιστοι, ότι ο θάνατος τού, κατά πολύ ταλαιπωρημένου στο σώμα, Πάπα Φραγκίσκου, ήταν στα σχέδια του Θεού, ώστε να ματαιωθεί η θέληση των δύο Πατέρων της Εκκλησίας, Πάπα Φραγκίσκου και Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, να συνεορτάσουν την ευτυχή ιστορική επέτειο της Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου, ως Αδελφοί εν Χριστώ.
Είναι γνωστό σε όλους το Θεόπνευστο δώρο που πρόσφερε στην Εκκλησία του Χριστού η Πρώτη Οικουμενική Σύνοδος της Νικαίας, και το οποίο δώρο συμπλήρωσε η Δεύτερη Οικουμενική Σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως που είναι το «ΣΥΛΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ» της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας».
Η Καθολική Εκκλησία όταν απαγγέλει το αυτό το Σύμβολο της Πίστεως της Νικαίας – Κωνσταντινουπόλεως στην ελληνική γλώσσα χρησιμοποιεί το πρωτότυπο κείμενο, χωρίς δηλαδή την επεξηγηματική σύνθετη λέξη «filioque», η οποία στα λατινικά αποδίδει καλύτερα το ελληνικό ρήμα «εκπορεύομαι» το οποίο και αναφέρεται στην εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος.
Ποιος αρνείται ότι το Άγιο Πνεύμα εκπορεύεται εκ του Πατρός και πέμπεται στην Εκκλησία εκ του Υιού;. «Όταν δε έλθη ο Παράκλητος ον εγώ πέμψω υμιν παρά του Πατρός, το Πνεύμα της αληθείας ο παρά του Πατρός εκπορεύεται…..»(Ιωάν. 15:26-27)
Η απόφαση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Πάπα Φραγκίσκου να συνεορτάσουν την 1700η επέτειο της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου, σκοπό είχε να συμβάλει στην άρση των εμποδίων που ορισμένοι δυστυχώς σκληρόκαρδοι χριστιανοί δεν επιθυμούν αρθούν, ώστε να πραγματοποιηθεί ακόμη ένα σταθερό βήμα προς τα εμπρός στο «ίνα πάντες εν ώσιν» του Χριστού.
Ως Επίσκοπος της Καθολικής Εκκλησίας μπορώ να βεβαιώσω, ότι η επιθυμία του Πάπα Φραγκίσκου δεν ήταν μία προσωπική επιθυμία, αλλά όλης της Καθολικής Εκκλησίας την οποία και ποίμανε με απλότητα και ταπεινότητα μιμούμενος τον Χριστό και ως διάδοχος του Πέτρου.
Ήταν λοιπόν φυσικό, μετά τον θάνατο του, ο άξιος διάδοχός του να προχωρήσει στην υλοποίηση της επιθυμίας του αφού είναι επιθυμία και όλης της Καθολικής Εκκλησίας. Γι’ αυτό και στην πρώτη συνάντηση που είχε με τον Παναγιότατο Αδελφό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, του δήλωσε ότι επιθυμεί να προχωρήσει μαζί του στην υλοποιήσει μαζί την ευλογημένης από το Θεό απόφασή τους. Και αυτό διότι και αυτός όπως όλοι οι προκάτοχοι του θέλει να συμβάλει στην πορεία των Χριστιανών προς την ενότητα. Μια ενότητα που δε σημαίνει ομοιότητα, αλλά, όπως ο ίδιος εξέφρασε ήδη από τις πρώτες ημέρες της Ποντιφικής του αποστολής: «Παρόλο που δεν μπορούμε να πούμε ότι με όλους τους Χριστιανούς αποτελούμε τη Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και από σεβασμό προς αυτούς, σε κάθε περίπτωση μπορούμε να πούμε ότι όλοι μαζί είμαστε η μόνη «Κοινότητα των μαθητών του Χριστού»
Στην αυτογνωσία της Καθολικής Εκκλησίας υπάρχει η πεποίθηση ότι είναι η αρχική Εκκλησία που ίδρυσε ο Χριστός, η οποία υπάρχει σε αυτήν. Αλλά αυτή η πεποίθηση δεν αποκλείει ότι, από μια άλλη άποψη, μπορούμε να μιλήσουμε για τη μόνη «Κοινότητα των μαθητών του Χριστού» που σχηματίζουμε από όσους δέχονται τον Χριστό, τον αγαπούν και τον προσκυνούν με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος ως αληθινό άνθρωπο και ως τον «ομοούσιο Υιό του Θεού Πατέρα».
Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί υπάρχουν κάποιοι χριστιανοί ορθόδοξοι που κάθε φορά που διαπιστώνουν, ότι η πλειονότητα των Χριστιανών επιθυμούν διακαώς να υπάρξει συνεργασία και να συνεχιστούν οι προσπάθειες για την προσέγγιση των χριστιανών, εκείνοι κλείνονται στο εαυτό τους και νομίζουν ότι όλοι οι άλλοι που προσεύχονται και εύχονται να υπάρξει η ενότητα των Εκκλησιών σκοπεύουν σε προσωπικά συμφέροντα ή να απορροφήσουν την άλλη Αδελφή Εκκλησία.
Δεν τους ελέγχει η εντολή του Κυρίου που μας είπε: «Αγαπάτε ο ένας τον άλλο όπως εγώ σας αγάπησα;» Ας μην ξεχνούν, ότι αυτή δεν είναι μια συμβουλή του Κυρίου αλλά μια εντολή Του. Θα πρέπει λοιπόν να την πάρουμε στα σοβαρά.
Πως εμείς οι Χριστιανοί των τριών δισεκατομμυρίων θα κηρύττουμε αποτελεσματικά την αγάπη, όταν εμείς οι ίδιοι μεταξύ μας δεν αγαπιόμαστε. Ο Κύριος έφθασε στο σημείο να μας πει ότι πρέπει να αγαπούμε ακόμα και τους εχθρούς μας και εμείς θα δυσκολευόμαστε να αγαπούμε ακόμα και τους αδελφούς μας; Θα πρέπει πραγματικά να ντρεπόμαστε, αν ακόμα συμβαίνει κάτι τέτοιο!
Συχνά τον τελευταίο καιρό γίνεται αναφορά στην πρόθεση του Πάπα και του Οικουμενικού Πατριάρχη να μελετήσουν τρόπους για τον συνεορτασμού της Εορτής των εορτών του Πάσχα του Κυρίου.
Τι το πιο όμορφο θα μπορούσε να συμβεί, αν πράγματι αυτό αποφασιστεί όχι μόνο από τον Πάπα και τον Οικουμενικό αλλά και από την πρώτη Πενταρχία των Πατριαρχών. Προσωπικά πιστεύω ότι τότε θα γίνει μεγάλη χαρά και στον Ουρανό και στη Γη.
Η Καθολική Εκκλησία ακολουθώντας το Γρηγοριανό Ημερολόγιο σε όλα, δεν αγνοεί την απόφαση της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου της Νικαίας. Πράγματι εορτάζει το Πάσχα του Κυρίου όπως προβλέπει η Σύνοδος την πρώτη Κυριακή μετά την εαρινή πανσέληνο. Η Αδελφή Ορθόδοξη Εκκλησία κάνει το ίδιο, αλλά χρησιμοποιώντας όχι το Γρηγοριανό Ημερολόγιο που ακολουθεί για τις άλλες εορτές και την καθημερινή ζωή της, αλλά το Ιουλιανό. Αυτό όμως το Ημερολόγιο κάποια στιγμή αποδείχτηκε επιστημονικά ότι είναι λανθασμένο, γι’ αυτό και διορθώθηκε. Είναι τόσο απλό και εμείς το κάνουμε τόσο δύσκολο.
Μακάρι λοιπόν όλοι οι Χριστιανοί και το έτος 2026 να ψάλλουν στις 12 Απριλίου ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Πιστεύω ότι, αν κάτι τέτοιο αποφασιστεί, μόνο ο Διάβολος θα δυσαρεστηθεί!!!
……………………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Νικόλαος Πρίντεζης: Είναι δυνατό ένας Διδάκτωρ Βυζαντινῆς Ἱστορίας που ζει στον 21ο αιώνα…….
-Νικόλαος Πρίντεζης: Πράγματι είμαι μαλωμένος με την αλήθεια, όπως όμως εσείς την εννοείτε!
-Οφειλόμενη απάντηση προς τον κ. Νικόλαο Πρίντεζη.
-«‘‘Ἐν Αὐτῷ’’ ζῆτε καί ‘‘περιπατεῖτε’’»
-Νικόλαος Πρίντεζης: Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, στον εικοστό πρώτο αιώνα…….
-Απάντηση σε δημοσίευμα παπικού «κληρικού»
- Τα διαχρονικά εγκλήματα του Παπισμού κατά της ανθρωπότητας είναι αδιαμφισβήτητα!
…………………………………..
Δείτε σχετικά και:
-Νέα συνάντηση του Οικουμενικού Πατριάρχη με τον Πάπα Λέοντα ΙΔ´
-Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος εἰς πορείαν πρὸς Ἅγ. Ὄρος;
-«Ἱκέτης» εἰς τόν Πάπαν ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος
-Στενές σχέσεις Πατρ. Κων/πόλεως – Βατικανοῦ
-«Ξεκινώντας ξανὰ ἀπὸ τὴν Νίκαια…»
-Ο Θεός μίλησε για το κοινό Πάσχα αλλά ποιος τον άκουσε;
-Πατριάρχης Βαρθολομαῖος! Γνήσιος φίλος τῶν Λατίνων!
-ΟΧΙ «HABEMUS» ΠΑΠΑ! «HABENT» ΚΑΙ «HABET» ΠΑΠΑ!
-Οὐνίτες πού καταγγέλονται καί οὐνίτες πού ἀμνηστεύονται ἀπό τόν Πατρῶν Χρυσόστομο
-Ὁ θάνατος τοῦ «Πάπα» Φραγκίσκου
-Ο κοινός εορτασμός προϋποθέτει κοινή πίστη! Υφίσταται;
-Βίντεο Ημερίδας Εστίας Πατερικών Μελετών Περί Πασχαλίου Κανόνα
-Πορίσματα Ημερίδας περί Πασχάλιου Κανόνα
-«Κοινό Πάσχα» Ορθοδόξων και Καθολικών: Σύμπτωση ή επιλογή;
-«Κοινόν Πάσχα»: Παλαιοτέρα απάτη ως νέον σύνθημα!
-Αναφορά σε καινοφανείς ανεπέρειστες δηλώσεις του Οικ. Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
-ΟΧΙ ΜΟΝΟ «ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ», ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ! (Απάντηση σε άρθρο παπικού «αρχιεπισκόπου)
-Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σε Παπική λειτουργία για την επέτειο εκλογής του Πάπα Φραγκίσκου
-Η αποκάλυψη του Μητροπολίτη Γέροντα Χαλκηδόνος για κοινό Πάσχα
-Κοινὸ Πάσχα μὲ αἱρετικούς (παπικούς καί λοιπούς) ; Ἐμεῖς πορευσόμεθα ἐν διαθήκῃ Πατέρων ἡμῶν....
-Πορίσματα Ημερίδας περί Πασχάλιου Κανόνα
-Όχι άλλο σχίσμα στην Ορθοδοξία Μέρος Β΄
-Μὴ μετὰ Ἰουδαίων συνεορτάζειν – Μὴ μετὰ Λατίνων συνεορτάζειν
-Όχι και άλλο σχίσμα στην Ορθοδοξία
-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλιαΟι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Ὁ Προτεσταντισμός καί ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος τῆς Νίκαιας: Β΄. Οἱ Μεταρρυθμισμένοι
-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1054: ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΓΙΔΑ! (Αναφορά σε πρόσφατο συνέδριο)
-Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: «Οἱ κανόνες, τά τείχη τοῦ αἴσχους, τά ὁποῖα πρέπει νά γκρεμίσουμε»
-«Τὸ Πάσχα τῶν ἑτεροδόξων ἀλλότριον τῶν Ὀρθοδὀξων»
-Ὁ Προτεσταντισμός καί ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος τῆς Νίκαιας: Α΄. Οἱ Λουθηρανοί
-Ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ για συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς
-Βίντεο Ημερίδας Εστίας Πατερικών Μελετών Περί Πασχαλίου Κανόνα
-Η Ιερά Μητρόπολη Βεροίας για τα 1700 χρόνια από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο
-Πατριαρχείο Ρουμανίας: Μόνο Πανορθόδοξη Σύνοδος μπορεί να αποφασίσει για την ημερομηνία του Πάσχα
-π. Θεοδ. Ζήσης: Για συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς
-Κοινό Πάσχα ζητά ξανά ο Πάπας Φραγκίσκος
-Δημήτριος Τσελεγγίδης: Κοινός εορτασμός του Πάσχα;
-ΗΜΕΡΙΔΑ 01 ΦΕΒ 25 - ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: ΟΡΟΣ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
-Κοινόν Πασχάλιον, Σύμπτωση ἤ Πρόκληση; 2η ΕΚΠΟΜΠΗ
-Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΝ!
-Ἡ παράδοξη ἐμμονὴ τοῦ Πατριάρχου
-«Ὁ κίνδυνος εἶναι ἀφάνταστος!» – Μητρ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης
-Από τον εορτολογικό διχασμό των Ορθοδόξων, στο «κοινό Πάσχα» μετά των αιρετικών.
-Κοινόν Πασχάλιον, Σύμπτωση ἤ Πρόκληση;
-Ἐπέτειος τῆς Α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου
-Ὅσα πικρὰ ἔρχονται – μόνον ἀπὸ αὐθεντικὰ ντοκουμέντα
-«Μή φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον»
-Ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα δι’ ὅλους τούς Χριστιανοὺς
-Ἕνα ἀκόμη κροῦσμα στυγνοῦ βιασμοῦ τῆς ἀλήθειας…
-Ο Οικουμενικός Πατριάρχης από το Άμπου Ντάμπι για το Πάσχα 2025
-Τὴν Ἄνοιξιν ὁ Πάπας εἰς τὸ Φανάρι
-Τορπιλίζει την Πανορθόδοξη Ενότητα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος
-Φανάρι και Βατικανό συνεχίζουν το διάλογο για την καθιέρωση «κοινού ποτηρίου»
-Αποκάλυψη τώρα: Αυτά είναι τα σχέδια τους για το λεγόμενο κοινό Πάσχα
-Καὶ ἡ κυβέρνησίς «μας» προωθεῖ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα μετὰ τῶν αἱρετικῶν
-Ὁ «κοινός» ἑορτασμός τοῦ Πάσχα (Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου)
-Να απολογηθή ο Πατριάρχης Κων/λεως Βαρθολομαίος.
-Προπαγανδιστικὴ ἐκστρατεία διὰ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα
-Συνεφώνησεν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος συνεορτασμὸν μὲ φιλομοφυλοφίλους;
-ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΣΧΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΩΝ!
-Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης – Νέαι Χῶραι καὶ Νέον Σχίσμα
-Οἱ «φατριασταὶ» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
-Ἐορτασμός τῆς ‘’Νικαίας” μετά τῶν ὁμολογούντων τό αὐτὸ Σύμβολον Πίστεως
-Το κοινό Πάσχα και η πορεία προς το νέο σχίσμα
-Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...
-ΤΟ «ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ» ΚΑΙ Ο ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
-Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!
-Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον» ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025
-O Πάπας Φραγκίσκος εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την περιοχή της Νίκαιας το 2025
-Συνεχίζει τις σχισματικές ενέργειες η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως
-Τὸ προωθούμενον κοινὸν Πασχάλιον
-ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ
-Συνέρχεται ἐπιτροπὴ διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα!
-Περί κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων
-Ὄχι στόν κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα μέ τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς ..
-Το «κοινό Πασχάλιο» κατά τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Θα γιορτάσουμε την Σύνοδο της Νίκαιας μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.
-Βαρθολομαῖος: Σκάνδαλον ὁ μὴ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς
-Ο Ελπιδοφθόρος κάνει πρόβες για του χρόνου.
-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΒΕΚΚΟΣ!
-Πρώτα η ενότητα στην Ορθοδοξία
-Οι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλια
-Το ιδιότυπο εορτολογικό σχίσμα της Ορθοδόξου Φινλανδικής Εκκλησίας
-Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος επαναφέρει την ανάγκη για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων και Παπικών
-Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα
-Ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των ετεροδόξων
-Το σκάνδαλον του εορτασμού του Πάσχα με κλονισμένην την Εκκλησιαστικήν ενότηταν
-Ο σωτηριολογικός χαρακτήρας του εορτασμού του Πάσχα (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών
-Ο καθορισμός της ημερομηνίας του Πάσχα
-ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2025
-Δρομολογείται κοινός εορτασμός του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!
-Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού αποκαλύπτονται!
-Σύντομη ανασκευή της περί αζύμων πλάνης και λοιπών κακοδοξιών
-Ερωτήματα εις την επιτροπή της «Πανορθοδόξου Διασκέψεως»
-Η παπική πρόταση περί κοινού εορτασμού του Πάσχα
-Αποκαλυπτικές οι προθέσεις του Βατικανού κατά την Παπική «θρονική εορτή»
-Προς κοινό Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών;
-Η κοινή πίστη θα καθορίσει τον πραγματικό εορτασμό του Πάσχα
-Ο Παπισμός είναι συνοδικά καταδικασμένος επί αιρέσει; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!
4 σχόλια:
Κύριε Πρίντεζη, δεν θα καταλάβετε, γιατί δεν δύνασθε τον έναν Τριαδικό Θεό και την άκτιστη θέωση Δεσποτικού προσλημματος.
Από τον λόγο του μεγάλου Φωτίου για την πολυθεΐα της παπικής πίστης, ο οποίος πιστοποίει τον θεό της πολυθεΐας σας, ως σαβελλιανό τέρας, είναι κατανοητό ότι η σκοτισμένη καρδιά δεν καταλαβαίνει το φως του Χριστού
Καλέ μου κύριε Πριντεζη , καλή η αγαπολογια σας αλλά από ουσία μηδέν! Εσείς οι παπικοι πρέπει να καταλάβετε ότι έχετε ΧΑΣΕΙ Την Θεία Χάρι! Να έλθετε σε μετάνοια και να ομολογησετε πάλι Ορθοδοξία!
Αγαπητέ Αρχιεπίσκοπε των Ρωμαιοκαθολικών και συνονόματε Νικόλαε, χαίρετε.
Βλέπω διαβάζετε την αρθρογραφία, ελπίζω να διαβάσετε και τα σχόλια.
Είναι σχεδόν συγκινητική η αναφορά και επιμονή σας να απευθύνεσθε στο ορθόδοξο αναγνωστικό κοινό του παρόντος ιστολογίου. Και εξηγούμαι για το σχεδόν που χρησιμοποίησα.
Καθώς η κοινότητά σας βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση τόσο πληθυσμιακά, όσο και περιουσιακά κλπ. για ιστορικούς λόγους που δεν θα θίξουμε εδώ, αν προσέβλεπε με ειλικρίνεια προς τη χριστιανική ενότητα όπως ισχυρίζεσθε, δεν θα ήταν δύσκολο να αποδείξει την ειλικρίνεια αυτή με πρακτικούς τρόπους όπως:
- να μην διαιωνίζει την υποστήριξή της προς την Ουνία που τόσα δεινά έχει επισωρεύσει στους αδελφούς σας όπως λέτε ορθοδόξους
- να επιστρέψει ένα σημαντικό μέρος από τα άγια λείψανα που αρπάχτηκαν από ορθόδοξες εκκλησίες, τα οποία δυστυχώς εσείς όπως έχω διαπιστώσει στερείτε από την τιμητική προσκύνηση με το να τα εντοιχίζετε π.χ. του Αγίου Μάρκου στη Βενετία, ενώ εμείς εδώ όπως σίγουρα γνωρίζετε τα τιμούμε δεόντως
- να δημοσιεύσετε απαραίτητες πληροφορίες για πρόσωπα και τοποθεσίες ορθοδόξων μαρτύρων από την Κάτω Ιταλία, όπου μετά την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως ξεριζώθηκε τόσο η ορθοδοξία όσο και η ελληνική γλώσσα δια πυρός και σιδήρου κυριολεκτικά. Είναι βέβαιο ότι τέτοια αρχεία φυλάσσονται στα άδυτα του Βατικανού.
Αν δεν κάνετε αυτά ή και άλλα που θα μπορούσατε να σκεφτείτε μόνοι σας που θα συνέβαλλαν στην ουσιαστική βελτίωση των σχέσεων, πώς μας επιτιμάτε για όσα αναφέρετε στην επιστολή σας και σε άλλες; Δεν αντιλαμβάνεσθε ότι δεν σας εμπιστευόμαστε; Ή νομίζετε ότι έχουμε ξεχάσει τα όχι τόσο απομακρυσμένα γεγονότα που προκαλέσατε όποτε είχατε το πάνω χέρι ιστορικά; π.χ. στά Δωδεκάνησα αμέσως μόλις ανέλαβε η ιταλική διοίκηση το 1912, η πρώτη δουλειά της ήταν να αντικαταστήσει όλους τους ορθοδόξους επισκόπους με Ρ/καθολικούς. Αποτέλεσμα: ο ορθόδοξος λαός δεν πάτησε επί 30 χρόνια στις εκκλησίες που τελούσαν υπό κατάληψη!
Ο τρώσας και ιάσεται, κύριε Πρίντεζη
(Αν σοβαρολογεί βέβαια)
Με χριστιανική αγάπη
Νικόλαος Διάκος
Mας είναι εντελώς αδιάφορα και τα εσωτερικά σας και η εξ΄αυτών προκύπτουσα χαρά σας.
Δημοσίευση σχολίου