31 Δεκ 2014

Δημιουργία και Θεός [Γ΄μέρος]



Δημιουργία και Θεός [Γ΄μέρος]
     ΒΙΒΛΙΚΗ ΔΙΗΓΗΣΗ: Ο Κύριος μιλώντας στον Ησαϊα, αποκαλύπτει: «εγὼ εποίησα γην καὶ άνθρωπον επ᾿ αυτης, εγὼ τη χειρί μου εστερέωσα τὸν ουρανόν, εγὼ πάσι τοις άστροις ενετειλάμην» (Ησ. μδ΄ 24, με΄ 12, μ΄ 26), ενώ ο Ψαλμωδός αναφωνεί: «κατ᾿ αρχὰς σύ, Κύριε, τὴν γην εθεμελίωσας, και έργα των χειρών σου εισιν οι ουρανοί» (Ψαλμ. ρα΄ 26). Ο Θεός, λοιπόν, δημιούργησε τον κόσμο. Αλλά από πού και με τι υλικά τον έφτιαξε; Είχε προηγουμένως ύλη, χώμα και νερό και έπειτα με το πρόσταγμά Του τα διαμόρφωσε παρουσιάζοντας έτσι τον κόσμο; Ή μήπως τον έφτιαξε από τον εαυτό του, ώστε ο κόσμος να είναι απόρροια της ουσίας του Θεού;
    Όχι, τίποτε απ' τα δύο δεν ισχύει. Αν συνέβαινε το πρώτο, τότε ο Θεός δεν μπορεί να λέγεται δημιουργός, αλλά διαμορφωτής του κόσμου. Αν συνέβαινε το δεύτερο, τότε ο κόσμος θα έπρεπε να είναι και αιώνιος και άφθαρτος, όπως είναι ο Θεός. Αντιθέτως, ο κόσμος έγινε εκ του μηδενός! Από το τίποτε, διότι τίποτε δεν υπήρχε προηγουμένως, παρά μόνο ο Θεός. Τότε δημιούργησε ο Θεός τον κόσμο.

Ποιμαντορική Εγκύκλιος επί τη πρώτη του νέου έτους 2015 Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ

Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς:
Ἀγαπητοί Πατέρες καί Ἀδελφοί,
      Ὁ χρόνος πού φεύγει δέν εἶναι ἕνα ροῦχο πού πάλιωσε πάνω μας καί τό πετᾶμε γιά νά φορέσουμε ἕνα ἄλλο καινούργιο. Ὁ χρόνος πού φεύγει εἶναι ἕνα κομμάτι τοῦ ἑαυτοῦ μας πού ὅλο καί θά τό ξανασυναντοῦμε μπροστά μας, ὄχι μονάχα ὡς ἀνάμνηση νοσταλγική, ἀλλά καί ὡς συνέπεια ἄμεση, ὀργανική, καθοριστική τῆς ζωῆς καί τῆς φυσιογνωμίας μας.

Τζιχαντιστική προπαγάνδα στα Δυτικά Βαλκάνια



Τζιχαντιστική προπαγάνδα στα Δυτικά Βαλκάνια
Του Ιωάννη Μιχαλέτου 
Η "αντιτρομοκρατική" εκστρατεία για την εκρίζωση των τζιχαντιστών στα Δυτικά Βαλκάνια δείχνει να χωλαίνει το τελευταίο διάστημα,ύστερα από μια σειρά συλλήψεων σημαντικών στελεχών που στήριζαν την αποστολή "εθελοντών" στη Συρία. 
Ως εκ τούτου συνεχίζεται η κυρίως διαδικτυακή προπαγάνδα με σκοπό την επανάληψη του φαινομένου αποστολής νέων τζιχαντιστών, καθόσον παρά τις αεροπορικές επιθέσεις εκ μέρους της "συμμαχίας των προθύμων" υπό την ηγεσία των ΗΠΑ, το Ισλαμικό Κράτος, εξακολουθεί να είναι σε θέση όχι μόνον να ανθίσταται αλλά και να εξαπολύει επιθέσεις τόσο στη Συρία όσο και στο Ιράκ. 

Πρωτοχρονιάτικη Ποιμαντορική Εγκύκλιος Μητροπολίτου Κυθήρων και Αντικυθήρων Σεραφείμ

 Ἐν Κυθήροις τῇ 24ῃ Δεκεμβρίου 2014
Ἀριθ. Πρωτ.: 1032
ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗ ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
(ὑπ’ ἀριθ. 124/2015)
Πρός
Τόν Ἱερόν Κλῆρον καί
τόν Χριστώνυμον Λαόν
τῆς καθ’ ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως
Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων
«Ἰδού νῦν καιρός εὐπρόσδεκτος,
ἰδού νῦν ἡμέρα σωτηρίας»
(Β΄Κορ.6,2)

Νίκος Χειλαδάκης,Μήπως δεν είμαστε Τούρκοι αλλά.. Ρωμιοί ή Αρμένιοι;



ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΛΛΑ.. ΡΩΜΙΟΙ Ή ΑΡΜΕΝΙΟΙ;
        Μεγάλη αίσθηση προκάλεσε στην Τουρκία ένα άρθρο του γνωστού και επώνυμου Τούρκου αρθογράφου της τουρκικής εφημερίδας, Taraf, Ahmet Altan, επί τη ευκαιρία της δημόσιας συζήτησης που άνοιξε τελευταία ο ίδιος ο Ταΐπ Ερντογάν, για την μεγάλη τούρκο-οθωμανική ιστορική κληρονομιά. Σε αυτό το άρθρο ο Altan ομολογεί δημόσια ότι οι Τούρκοι δεν… είναι Τούρκοι, αλλά έχουν κοινή ελληνική και αρμενική καταγωγή.

Γιατί εορτάζουμε την πρωτοχρονιά;

ΓΙΑΤΙ ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ;
        Μέσα στό χαρμόσυνο καί ἑορταστικό πνεῦμα ὄχι μόνο τῶν ἡμερῶν τῶν Χριστουγέννων ἀλλά καί τῆς πρώτης ἡμέρας τοῦ νέου ἔτους, ἄς ἐπιτραπεῖ νά θέσουμε ἕνα μᾶλλον προκλητικό κι ἴσως παράδοξο θεωρούμενο ἐρώτημα: γιατί ἑορτάζουμε οἱ ἄνθρωποι τήν πρωτοχρονιά; Γιατί βλέπουμε πολλούς νά ξενυχτοῦν μέ τήν προσδοκία τῆς ἀλλαγῆς τοῦ χρόνου, ἐκφράζοντας τή χαρά τους μέ τραγούδια, πυροτεχνήματα, ἀγκαλιές καί φιλιά; Λογικά καί φυσιολογικά δέν θά ἔπρεπε ἡ ἡμέρα αὐτή, γιά τόν κοσμικό μάλιστα ἄνθρωπο, νά ἔχει ἀπαισιόδοξο χαρακτήρα, ἀφοῦ τόν φέρνει ἕνα βῆμα πιό κοντά στό τέλος τῆς ζωῆς του; ῾Ο χρόνος δέν εἶναι συνυφασμένος πάντοτε μέ τή φθορά καί τόν θάνατο; Γλεντᾶνε καί ξεφαντώνουν οἱ ἄνθρωποι γιατί θά πεθάνουν;

Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς: «Η Παπική, λεγόμενη Εκκλησία, δεν είναι καν Εκκλησία αλλά ένας εκκλησιαστικός οργανισμός και αίρεση».



Συνέντευξη του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά στη δημοσιογράφο Μαρία Μπραουδάκη για το ένθετο «Ορθοδοξία και Ελλάδα» της εφημερίδας «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ», Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
«Να θυσιάσουν την αγάπη τους στις ξενόφερτες ιδέες και κουλτούρες, να γεμίσουν με Ορθοδοξία και Ελλάδα την καρδιά τους . Να σταθούν όρθιοι, εδραίοι , αμετακίνητοι στη φωνή του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού», παροτρύνει τους Έλληνες ο Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς. Ο Ιεράρχης, ζητά από τον κλήρο να θωρακίσει τον ψυχισμό των πιστών, κηρύσσοντας, «την αληθινή, ειλικρινή και συνειδητή μετάνοια».
Ο κ. Κοσμάς δηλώνει εμμέσως πλην σαφώς την αντίθεσή του στις προσπάθειες προσέγγισης Ορθοδόξων και Καθολικών με τον τρόπο που γίνονται στην παρούσα φάση .Όπως τονίζει,  «χωρίς τη μετανοιά τους και την απομάκρυνση των αιρετικών δοξασιών τους, δεν είναι ποτέ δυνατή η ένωσις και φυσικά οι καρποί της ενότητας(…) Η Παπική, λεγόμενη Εκκλησία, δεν είναι καν Εκκλησία αλλά ένας εκκλησιαστικός οργανισμός και αίρεση».

Πρωτοχρονιάτικη Εγκύκλιος Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά



Ο  ΧΑΡΙΤΙ  ΘΕΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ  ΚΑΙ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ 
ΤΗΣ  ΑΓΙΩΤΑΤΗΣ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΑΙΤΩΛΙΑΣ  ΚΑΙ  ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Κ Ο Σ Μ Α Σ
Προς  τους Παν/τους Ιεροκήρυκας, Ευλαβεστάτους Ιερείς, Οσιωτάτους Μοναχούς και Μοναχάς και το  Χριστεπώνυμον  Πλήρωμα της  καθ’ ημάς  Ιεράς  Μητροπόλεως.
Τέκνα εν Κυρίω αγαπητά.
Ένα νέο έτος μας χαρίζει η αγάπη του Τριαδικού Θεού μας. Ένα νέο έτος το οποίο γίνεται σταθμός στην επίγεια ζωή μας. Όλοι μας υποδεχθήκαμε το έτος 2015 με χαρά, προσδοκίες και ελπίδες. Λάμπουν τα πρόσωπα από χαρά, οι όψεις φαιδρύνονται, οι καρδιές σκιρτούν.
Και η χαρά μας, οι πόθοι μας, οι ελπίδες μας γίνονται ευχή, η οποία εκφράζεται και γεμίζει όλους τους τόπους: «Αίσιο και ευτυχές το νέο έτος! Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος» λέμε.

Ἡ περιτομὴ τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ Χριστοῦ



     Ὀκτὼ μέρες μετὰ τὴ γέννησή του κάθε ἀρσενικὸ βρέφος ἔπρεπε, σύμφωνα μὲ ὅσα προέβλεπε ὁ Μωσαϊκὸς νόμος, νὰ περιτμηθεῖ. Αὐτὸ συνέβη καὶ μὲ τὸν νεογέννητο Κύριο Ἰησοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ τὴν πρώτη κάθε νέου ἔτους ἑορτάζουμε τὸ γεγονὸς τῆς περιτομῆς Του.
    Στοὺς Ἰουδαίους ἡ περιτομὴ εἶχε τὴν ἔννοια τῆς ἀφιερώσεως τοῦ ἀνθρώπου στὸ Θεὸ καὶ ταυτόχρονα ἀποτελοῦσε βασικὸ διαχωριστικὸ γνώρισμά τους ἀπὸ τοὺς ἄλλους λαούς. Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς ὡς τέλειος Θεὸς δὲν εἶχε ἀνάγκη τῆς διαδικασίας τῆς περιτομῆς γιὰ νὰ ἐκφράσει τὴν ἀφιέρωσή Του στὸ Θεό.
     Στὸν Ἰησοῦ Χριστὸ κατοικοῦσε «πᾶν τὸ πλήρωμα τῆς θεότητος σωματικῶς» (Κολ. β΄ 9), ὅπως γράφει ὁ ἀπόστολος Παῦλος. Κι ὅμως, ὁ Κύριος Ἰησοῦς ἔφθασε μέχρις αὐτοῦ τοῦ σημείου, νὰ δεχθεῖ τὴν περιτομὴ ποὺ προέβλεπε ὁ Νόμος. ­Συγκατάβαση τῆς ἀγάπης Του κι αὐτὴ ἡ ἀποδοχή, σὲ συνέχεια τῆς μεγάλης Του συγκαταβάσεως, αὐτῆς τῆς θείας ἐνανθρωπήσεώς Του, πρὸς εὐεργεσία καὶ σωτηρία τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Αὐτὸ ψάλλει καὶ ἕνα σχετικὸ τροπάριο τῆς ἑορτῆς: «Συγκαταβαίνων ὁ Σωτήρ, τῷ γένει τῶν ἀνθρώπων, κατεδέξατο ­σπαργάνων περιβολήν· οὐκ ἐβδελύξατο σαρκὸς τὴν περιτομήν...» (Στιχηρὸ ἰδιόμελο, ἦχος πλ. δ΄). Δηλαδή: ­Συγκαταβαίνοντας ὁ Σωτήρας μας στὸ ἀνθρώπινο γένος, καταδέχθηκε νὰ φορέσει σπάργανα βρεφικά· καὶ δὲν ἀπαρνήθηκε μὲ ἀποστροφὴ τὴν περιτομὴ τῆς σαρκός.

Η οσία Μελάνη η Ρωμαία (31 Δεκεμβρίου)



Η ΟΣΙΑ ΜΗΤΗΡ ΗΜΩΝ ΜΕΛΑΝΗ Η ΡΩΜΑΙΑ (31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)
    «Η οσία Μελάνη έζησε επί της βασιλείας του Ονωρίου και καταγόταν από ένδοξο και λαμπρό γένος. Επειδή αγάπησε με όλη την ψυχή της τον Κύριο, θέλησε να ζήσει παρθενικό βίο. Οι γονείς της όμως την πίεσαν και παρά τη θέλησή της την οδήγησαν σε γάμο, από τον οποίο έκανε δύο παιδιά. Έπειτα οι γονείς της και τα παιδιά της έτυχε να φύγουν από τη ζωή αυτή, οπότε η αγία άφησε την Πόλη και πήγε να ζήσει σε προάστειο. Εκεί ασχολείτο πια με τη φιλοξενία των ξένων που έρχονταν, και με τις επισκέψεις της στους φυλακισμένους και τους εξόριστους. Μετά από αυτά, αφού πούλησε την περιουσία της που ήταν μεγάλη και μάζεψε δώδεκα μυριάδες χρυσού,  έδινε χρήματα  στα Μοναστήρια και στις Εκκλησίες, ενώ η ίδια έτρωγε ανά δύο ημέρες, έπειτα ανά πέντε, ώστε τελικά να τρώει μόνον κατά το Σάββατο και την Κυριακή. Από την άλλη είχε το χάρισμα να γράφει έντεχνα και με ευφυή τρόπο. 

30 Δεκ 2014

Ἐν ἀναμονῇ νέων θεοσημιῶν;



Ἐν ἀναμονῇ νέων θεοσημιῶν;
    ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ποὺ οἱ οἰκουμενιστὲς δρομολογοῦν τὴν «ἕνωση τῶν ἐκκλησιῶν» μὲ βάση τὶς ἀποφάσεις τῆς ψευδοσυνόδου Φερράρας – Φλωρεντίας, ἀγνοοῦν τὶς ζωντανὲς θεοσημίες ποὺ συνέβησαν τότε.
Ὁ Θεὸς εἶχε δείξει μὲ σαφῆ φαινόμενα τὴν δυσαρέσκειά Του γιὰ τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων σὲ αὐτή. Σύμφωνα μὲ τὶς μαρτυρίες τοῦ ἱστορικοῦ Σ. Συρόπουλου, «πολλὰ κωλύματα ἐπήγαγεν ὁ Θεὸς πρὸς τὸ μὴ γενέσθαι τὴν Σύνοδον». Ἔτσι πρὶν ξεκινήσει τὸ πλοῖο ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη ἰσχυρὸς σεισμὸς συντάραξε τὴ Βασιλεύουσα, ὁ ὁποῖος θεωρήθηκε ἀπὸ ὅλους ἀπαίσιος οἰωνός.
 Ἐπίσης στὶς 27 Νοεμβρίου τοῦ 1437, τὴν ὥρα ποὺ ἐπιβιβάζονταν ὁ αὐτοκράτορας στὴν βασιλικὴ τριήρη, δεύτερος μέγας σεισμὸς ταρακούνησε ὅλη τὴν Ἀνατολή. Ὅταν ἔφτασαν τὰ πλοῖα στὴ Μάδυτο ἔγινε τρίτος ἰσχυρὸς σεισμός, ὁ ὁποῖος ταρακούνησε ὡς καὶ τὰ πλοῖα.

Παρέμβαση του Πρωθυπουργού ζητά η Π.Ε.Θ



Αθήνα 23 Δεκεμβρίου 2014
                                                                          Αριθμ. Πρωτ.: 180
Προς
Τον Εξοχώτατον Κύριον
Αντώνιον Σαμαρά,
Πρωθυπουργόν της Ελλάδος
Μέγαρον Μαξίμου
Αθήνα
ΘΕΜΑ: Αίτημα αποκατάστασης αδικιών σε βάρος των Θεολόγων
                   Εξοχώτατε Κύριε Πρωθυπουργέ,
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, το συνδικαλιστικό και επιστημονικό σωματείο που εκπροσωπεί τους Θεολόγους της πατρίδας μας, απευθύνεται σε Σας για να Σας καταστήσουμε κοινωνό της αγωνίας μας για όσα παράδοξα συμβαίνουν σχετικά με τη σχολική θρησκευτική αγωγή και να διαμαρτυρηθούμε για τις ολιγωρίες που παρατηρούνται στο κυβερνητικό έργο, στον προαναφερόμενο τομέα, αιτούμενοι την προσωπική Σας παρέμβαση και στήριξη.

Δημιουργία και Θεός [Β΄μέρος]

Σκορπιός: Το νεφάλωμα "Πάτημα της γάτας".
Δημιουργία και Θεός [Β΄μέρος]
ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ “ΘΕΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ” ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ: Μερικοί επιστήμονες φθάνουν στο σημείο να αρνηθούν την ύπαρξη του Θεού και αποδίδουν την δημιουργία του Σύμπαντος στην ύλη, αλλά άλλοι μπροστά στο μεγάλο αυτό ερώτημα εκφράζονται ως θεολόγοι, όπως ο αστροφυσικός Robert Jastrow που λέγει: «Τώρα βλέπουμε πώς η αστρονομία οδηγεί σε μια βιβλική άποψη της προέλευσης του κόσμου. Οι λεπτομέρειες διαφέρουν, αλλά τα ουσιώδη στοιχεία της αστρονομικής και βιβλικής περιγραφής της Γενέσεως είναι τα ίδια. Η αλυσίδα των γεγονότων που οδήγησαν στον άνθρωπο, άρχισαν ξαφνικά και απότομα σε μια ορισμένη στιγμή στον χρόνο με μια λάμψη φωτός και ενέργειας»!

Πρωτοπρ. Βασίλειος Α. Γεωργόπουλος,Ὁ θρησκευτικός συγκρητισμός τῆς Νέας Ἐποχῆς



Ὁ θρησκευτικός συγκρητισμός τῆς Νέας Ἐποχῆς
    Σέ πολλούς καί ποικίλους χώρους γίνεται λόγος γιά τήν ἀνεκτικότητα, τήν συμφιλίωση, τήν συνεργασία καί τήν προσφορά στήν πρόοδο τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τήν ποικιλόμορφη συνεργασία τῶν διαφόρων θρησκειῶν.
    Ἡ προβληματική αὐτή υἱοθετήθηκε ἀπό τούς θιασῶτες τῆς λεγόμενης "Νέας Ἐποχῆς" ἤ Ἐποχῆς τοῦ Ὑδροχόου. Πρόκειται περί ἑνός παγκόσμιου φαινομένου , ἄκρως ἀντιχριστιανικοῦ ὡς πρός τό χαρακτήρα, ἀποκρυφιστικοῦ ὡς πρός τήν προέλευση καί πολυσύνθετου ὡς πρός τή διάρθρωση . Ἡ "Νέα Ἐποχή" διαφημίζει τήν ἐποχή τή δική της ἀκριβῶς ὡς ἐποχή ἁρμονικῆς συμβίωσης τῶν θρησκειῶν ἀφ'ἑνός καί ὑπέρβασης τῶν προβλημάτων ἀφ' ἑτέρου καί στό θρησκευτικό πεδίο, πού δημιούργησε ἡ ἐποχή τοῦ Ἰχθύος καθώς κυριαρχοῦσε ὁ Χριστιανισμός.

Τα οφί –κια και ο ταπεινός Χριστός



ΤΑ ΟΦΙ-ΚΙΑ   ΚΑΙ  Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
Και ενώ ο Κύριός μας, έργω και λόγω, απέδειξε την  ουράνιο αξία της ταπείνωσης και της  αφάνειας  που πρέπει να κοσμεί έναν Χριστιανό, αφού η ταπείνωση είναι η στολή της Θεότητος, εισήλθε πονηρά μέσα στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας μας η έννοια των ΟΦΙΚΙΩΝ ,δηλαδή της αναγνώρισης και βραβείου που δίνεται από τους πατριάρχες ή τους Μητροπολίτες σε όσους  κληρικούς έχουν προσφέρει στην Εκκλησία μας (ή νομίζουν οι ίδιοι-υποκειμενικά- ότι έχουν προσφέρει , όπως αναφέρει και το Βικιλεξικό)

Ὕποπτος ἡ οἰκουμενιστικὴ ἔννοια τοῦ «φιλορθοδόξου»!

Ὕποπτος ἡ οἰκουμενιστικὴ ἔννοια τοῦ «φιλορθοδόξου»!
ΜΙΑ πρόσφορη «καραμέλα» τῶν «δικῶν» μας οἰκουμενιστῶν εἶναι ὁ χαρακτηρισμὸς πολλῶν ἐπιφανῶν αἱρετικῶν ὡς «φιλορθοδόξων». «Φιλορθόδοξος» ὁ πρώην πάπας Βενέδικτος ΣΤ΄, «φιλορθόδοξος» ὁ πρώην πριμάτος τῆς Ἀγγλικανικῆς «ἐκκλησίας» (καὶ παγανιστὴς – βουδιστὴς) Ρ. Οὐίλιαμς, «φιλορθόδοξος» ὁ διαβόητος παπικὸς «ἡγούμενος» τῆς μικτῆς (ἀνδρο-γυναικείας) οἰκουμενιστικῆς «μονῆς» Μπόζε, Ἔνζο Μπιάντσι, «φιλορθόδοξος» ὁ «πατριάρχης» τῶν Ἀρμενίων Ἀρὰμ Α΄ κ.ο.κ.

Νίκος Χειλαδάκης, Στην Ευρώπη πίνουμε καφέ και μπύρες στο… ιερό της εκκλησίας

ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΠΥΡΕΣ ΣΤΟ… ΙΕΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Όλοι γνωρίζουμε την μικρή ολλανδική πόλη του Μάαστριχ, στα σύνορα Γερμανίας, Ολλανδίας και Βελγίου. Η πόλη αυτή συμβολίζει την Ενωμένη Ευρώπη καθώς εκεί στις 7 Φεβρουαρίου του 1992 υπογράφηκε η συνθήκη της δημιουργίας της Ενωμένης Ευρώπης. 

Δημιουργία και Θεός [Α΄μέρος]




Δημιουργία και Θεός [Α΄μέρος]
  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΌΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ(!): Ο επιστήμονας Εdward Tryon σε άρθρο του [1973], με τον τίτλο: «Is the Universe a Vacuum Fluctuation?» [Είναι το Σύμπαν διακύμανση του κενού;], ισχυρίζεται ότι το Σύμπαν δημιουργήθηκε από το κενό, δηλαδή τον άδειο χώρο!!! Σύμφωνα με τη κβαντική θεωρία, το φαινομενικά αδρανές κενό, δεν είναι άδειο, αλλά σε υποατομικό επίπεδο, βρίσκεται σε διαρκή αναβρασμό (;). Είναι δυνατόν για παράδειγμα, από το κενό να εμφανιστεί ένα ζεύγος ηλεκτρονίου-πρωτονίου, να υπάρξει για σύντομο χρονικό διάστημα, και στη συνέχεια να εξαφανιστεί και πάλι. Τέτοιες διακυμάνσεις του κενού δεν είναι δυνατόν να παρατηρηθούν πειραματικά, διότι έχουν χρόνο ζωής γύρω στα 10-21 δευτερόλεπτα [0,000000000000000000001 sec], ενώ η απόσταση ανάμεσα στο ηλεκτρόνιο και το πρωτόνιο είναι της τάξης των 10-10 εκατοστών [0,0000000001 sec]! Κατά τη θεωρία αυτή, οποιοδήποτε αντικείμενο μπορεί να εμφανιστεί στιγμιαία στο κενό, ακόμα και ένα ψυγείο ή ένας υπολογιστής. 
Η πιθανότητα της εμφάνισης ενός αντικειμένου όμως ελαχιστοποιείται καθώς αυξάνει η μάζα του και η πολυπλοκότητα της δομής του. Στην πράξη, μόνο ζεύγη σωματιδίου-αντισωματιδίου έχουν κάποια εύλογη(::!!) πιθανότητα να δημιουργηθούν. 

Πρωτοπρ. Διονύσιος Τάτσης, Ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ



Ἡ παναίρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
     ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ στοχεύουν στήν ἕνωση τῶν «ἐκκλησιῶν» χωρίς νά πολυσκέφτονται ὅτι κάτι τέτοιο εἶναι σχεδόν ἀδύνατο, ὅσο οἱ ἑτερόδοξοι ἐμμένουν στίς αἱρετικές τους διδασκαλίες. Αὐτοί ὅμως ἐπιμένουν καί προσπαθοῦν μέ τή διατύπωση πολλῶν θεωριῶν νά ξεπεράσουν τά ἐμπόδια καί νά ἀμβλύνουν τίς δογματικές διαφορές. Τελικά ὅλες οἱ προσπάθειες καταλήγουν σέ ναυάγιο, γιατί δέν ὑπάρχει ἁγνή πρόθεση καί πραγματική μετάνοια.

Γέρων Σάββας Λαυριώτης, Η πατερική στάση έναντι του Οικουμενισμού και των αιρέσεων

Ομιλία Γέροντα Σάββα Λαυριώτη στον Ορθόδοξο Τύπο

29 Δεκ 2014

Η αγία μάρτυς Ανυσία η εν Θεσσαλονίκη (30 Δεκεμβρίου)




Η ΑΓΙΑ ΜΑΡΤΥΣ ΑΝΥΣΙΑ Η ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)
      «Η αγία έζησε επί της βασιλείας του Μαξιμιανού. Καταγόταν από τη Θεσσαλονίκη και οι γονείς της που ήταν ευσεβείς και πιστοί στον Χριστό, είχαν αρκετή περιουσία. Όταν αυτοί έφυγαν από τη ζωή, η αγία ζούσε μόνη της, ευαρεστώντας τον Θεό με τον βίο και τις πράξεις της. Κάποια φορά που πήγαινε στην Εκκλησία κατά τη συνήθειά της, την σταμάτησε ένας ειδωλολάτρης στρατιώτης, ο οποίος την τραβούσε με τη βία στους βωμούς των ειδώλων  και την προέτρεπε να προσφέρει θυσίες στους δαίμονες. Επειδή όμως η Ανυσία ομολογούσε την πίστη της στον Χριστό, τότε ο στρατιώτης εξοργίστηκε (διότι η αγία μάρτυς φύσηξε και έφτυσε στο πρόσωπό του) και με το ξίφος του διεπέρασε την πλευρά της. Έτσι η αξιοσέβαστη μάρτυς δέχτηκε το μακάριο τέλος».

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος, Ο χρόνος στη ζωή του ανθρώπου



Ο χρόνος στη ζωή του ανθρώπου
            Ένα πολύ δύσκολο έτος για τους περισσότερους Έλληνες τελειώνει και ένα νέο έρχεται, που δεν έχει τίποτε το αισιόδοξο να μας πει. Το 2015 είναι τα συμβατικά χρόνια μετά τη Γέννηση του Χριστού και στον καθένα μας προστίθεται ένα έτος στην ηλικία του. Αυτά τα κοινότυπα με οδήγησαν  να αναζητήσω στη βιβλιοθήκη μου στοιχεία για την έννοια του χρόνου. Ο Πλάτωνας τον θεωρεί  "μια κινούμενη εικόνα της αιωνιότητας" και ο πραγματιστής Αριστοτέλης ως " τον αριθμό των κινήσεων του παρόντος σε σχέση με το πριν και το μετά". Ο Ιερός Αυγουστίνος τον ορίζει ως " το παρόν των περασμένων πραγμάτων, που είναι η μνήμη, το παρόν των σημερινών πραγμάτων, που είναι τα όσα αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις μας και το παρόν του μέλλοντος που είναι η προσδοκία". Η διδασκαλία του Αυγουστίνου έχει ως κέντρο της τη Γνωσιολογία, που έως και σήμερα επικρατεί στη Δυτική Σκέψη, με διάφορες μορφές. Είναι ο πρώτος και πολύ πριν από τον Ντεκάρτ, που τονίζει ότι ο άνθρωπος πρέπει να αμφιβάλλει για όλα και προσθέτει: "Αμφιβάλλω, άρα υπάρχω", που ταυτόχρονα σημαίνει ζω, σκέπτομαι, θέλω, άρα υπάρχω.

Νίκος Χειλαδάκης,Οι έλληνες σε περίοδο κρίσης και απώλειας



ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΩΛΕΙΑΣ
Στην Ελλάδα σήμερα ζουν τρεις βασικές κατηγορίες ανθρώπων. Η πρώτη κατηγορία είναι αυτοί που έχουν συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα των καιρών και  αγωνιούν για το μέλλον αυτής της χώρας. Βλέπουν την λαίλαπα των μνημονίων να έχει καταστρέψει κάθε ελπίδα και προοπτική για την επιβίωση και προσπαθούν να ορθώσουν κάποιο λόγο αντίστασης. Αγωνίζονται να σταματήσουν τον θανατηφόρο κατήφορο της ελληνικής κοινωνίας και πιστεύουν ότι ακόμα δεν έχουν χαθεί όλα και ότι μπορεί να αντιστραφεί αυτή η προδοτική πορεία που έχει φέρει την μεγαλύτερη κρίση στην σύγχρονη ελληνική ιστορία.

«Ενθρονιστήριος» λόγος με νόημα και αποδέκτες!

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εν Πειραιεί τη 29η Δεκεμβρίου 2014.
Από την εφημερίδα «Καθολική»,(φύλο αρ. 5, 31.10.2014), των εν Αθήναις παπικών πληροφορηθήκαμε την χειροτονία του νέου «Αρχιεπισκόπου» των καθολικών κ. Σεβαστιανού, όπου δημοσιεύεται και ο «ενθρονιστήριος» λόγος του. Πληροφορηθήκαμε επίσης την παρουσία κατά την εν λόγω χειροτονία και πολλών Ορθοδόξων επισκόπων και κληρικών, πράγμα το οποίο προξένησε θλίψη και οδύνη στις ψυχές μας. Η κατά συρροήν παράβαση των Ιερών Κανόνων, που απαγορεύουν τις συμπροσευχές, (πολλώ μάλλον όταν στην προκειμένη περίπτωση δεν είχαμε μια απλή συμπροσευχή, αλλά συμμετοχή σ’ ένα μείζον γεγονός για τους παπικούς, δηλαδή χειροτονία «επισκόπου»), έχουν γίνει πλέον ένα σύνηθες φαινόμενο, μέσα στην αποπνικτική ατμόσφαιρα του συγχρόνου θρησκευτικού συγκρητισμού, στην οποία ζούμε. 

Ἡ ἀρχαιολογία βεβαιώνει τὴν Ἁγία Γραφή!

    Ἡ ἀρχαιολογία ὑπῆρξε ­πάντοτε ἀψευδὴς μάρτυρας τῆς ­ἱστορικότητος τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τόσο τῆς Παλαιᾶς, ὅ­­­­σο καὶ τῆς Καινῆς Διαθήκης. Ἡ σκαπά­νη της ἔφερε κατὰ καιροὺς στὸ φῶς ἁπτὰ δείγματα τῶν ἱστορικῶν γεγονότων ποὺ ἀφηγοῦνται τὰ θεόπνευστα κείμενά της, ἐνισχύοντας ἔτσι τὴν πίστη τῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀποστομώνοντας τοὺς ἀμφισβητίες.

Α΄ και Β΄ Συνεδρία του 55ου Παιδαγωγικού Συνεδρίου του Μ. Βασιλείου - Ηλεκτρονική υποβολή ερωτημάτων

Μπορεῖτε νὰ παρακολουθήσετε ζωντανά τό 55ο Παιδαγωγικὸ Συνέδριο Μ. Βασιλείου μὲ θέμα:
        «Ἀναζήτηση τῆς ὡραιότητας σέ καιρούς βαρβαρότητας»

Εγκύκλιος Πρωτοχρονιάς 2015 Μητροπολίτου Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ιερεμία


 

        ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
   ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ-ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΣ
Δημητσάνα - Μεγαλόπολη, Πέμπτη 1η Ἰανουαρίου 2015
1. Πέρασε, ἀδελφοί χριστιανοί, τό ἔτος 2014 καί ἰδού σήμερα, μπήκαμε σέ νέο ἔτος, τό 2015. Ἄς εὐχαριστήσουμε τόν Θεό γιατί παρατείνει τήν ζωή μας. Κάθε φορά ἐδῶ στήν Ἐκκλησία εὐχόμαστε: «Παράτεινον, Κύριε, τό ἔλεός Σου, τοῖς γινώσκουσί Σε».
Τί νά σᾶς πῶ καί τί νά σᾶς εὐχηθῶ, ἀγαπητοί μου, μέ τήν εὐκαιρία τῆς εἰσόδου μας στό νέο ἔτος; Ἐπειδή, ἰδιαίτερα ἐμεῖς οἱ Ἱερεῖς καί οἱ Ἐπίσκοποι, πρέπει νά λέμε τήν ἀλήθεια, ἐπιτρέψτε μου λοιπόν στήν πρωτοχρονιάτικη αὐτή ἐγκύκλιό μου νά σᾶς πῶ ἀλήθειες ὡς Ἐπίσκοπος, πού εἶμαι ὑπεύθυνος γιά τήν σωτηρία σας καί πρέπει νά ἀγωνιῶ γι᾽ αὐτήν. Ναί! Ἐμεῖς οἱ Ἱερεῖς σας θά δώσουμε λόγο στόν Θεό ὄχι μόνο γιά τήν δική μας σωτηρία, ἀλλά καί γιά τό τί κάναμε γιά τήν δική σας σωτηρία. Δηλαδή: Ἕνας Παπᾶς καί ἕνας Δεσπότης δέν φτάνει νά γίνει ὁ ἴδιος ἅγιος, ἀλλά πρέπει νά κάνει ἅγιο καί τόν λαό στόν ὁποῖο ἐργάζεται.

Βενιαμίν Καρακωστάνογλου και Δημήτρης Νατσιός:Το Ισλάμ και η Ορθόδοξη θεολογία

Εκπομπή με θέμα τις ισλαμικές σπουδές που θέλουν να δημιουργήσουν στο ΑΠΘ Θεσσαλονίκης

Η ανεπαρκή και ελλιπής αναφορά του Πάπα Φραγκίσκου στα εγκλήματα κατά των παιδιών, στο Χριστουγεννιάτικο μήνυμά του

Η ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΙΠΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΥ ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,  ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ
Η αναφορά του Πάπα Φραγκίσκου, στο Χριστουγεννιάτικο μήνυμα του για τα εγκλήματα κατά των παιδιών ήταν ελλιπής και ανεπαρκής. Χριστούγεννα ο Πάπας σκέφτεται τα ‘’κακοποιημένα παιδιά που σκοτώθηκαν πριν δουν το φως’’ και ‘’σφαγιάστηκαν’’ (Natale, il Papa pensa ai “bambini abusati, uccini prima di vedere la luce’’ e ‘’massacrati’’).  Τούτο ανεφέρετο σε άρθρο του Andrea Tornielli στη Vatican insider, ημερομηνίας 25 Δεκεμβρίου  2014.

28 Δεκ 2014

Φωτογραφίες από τον εορτασμό των Χριστουγέννων στον παπικό καθεδρικό ναό Βελιγραδίου

  
  Βελιγράδι Δεκέμβριος 2014 -Διαθρησκειακός ο εορτασμός των Χριστουγέννων στον παπικό καθεδρικό ναό. Παραβρέθηκαν ο Σέρβος πρόεδρος Τόμισλαβ Νίκολιτς ,  εκπρόσωποι της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά και της ισλαμικής κοινότητας.

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ για την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι,την ίδρυση ισλαμικών σπουδών στο Α.Π.Θ,τον πανισλαμισμό κ.α

Ο Μητροπολίτης Πειραιώς για την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι,την ίδρυση ισλαμικών σπουδών στη Θεολογική σχολή Θεσσαλονίκης,τον πανισλαμισμό και

Οι περί ειδωλολατρών αντιλήψεις των Ιουδαίων και η σχέση τους με αυτούς

ΟΙ ΠΕΡΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ
«…ουκ εισήλθον εις το πραιτώριον, ίνα μη μιανθώσι»
Η Γη του Ισραήλ αν και ήταν μικρή σε έκταση, περίπου σαν την Πελοπόννησο, έτυχε να είναι στο σταυροδρόμι μεγάλων πολιτισμών, γιατί όλοι οι μεγάλοι εμπορικοί  και στρατιωτικοί δρόμοι περνούσαν από εκεί. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να θέλουν να την κατακτήσουν όλοι οι ισχυροί λαοί της περιοχής, με επακόλουθο ο λαός του Ισραήλ να ζει το μεγαλύτερο διάστημα της ιστορίας του κάτω από ξένο δυνάστη παρά να είναι ελεύθερος.

Νίκος Χειλαδάκης, Από εκκλησία τζαμί και από τζαμί πάλι… εκκλησία


ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΖΑΜΙ ΠΑΛΙ…ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Μια πραγματικά καταπληκτική ιστορία γράφει ένας ιστορικός ναός στην περιοχή της Σαμψούντας του Πόντου, όπου πριν από την ανταλλαγή των πληθυσμών υπήρχε ένα μεγάλο και δραστήριο ελληνορθόδοξο ποίμνιο.

Χρήστος Κων. Λιβανός, Η Πανορθόδοξος Σύνοδος του 2016



Η ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 2016
Ἀμφιβόλου ἀνθεκτικότητος αἱ βάσεις, ἐπὶ τῶν ὁποίων θὰ στηριχθῇ
Ἡ ἀπόφασι τῶν Ὀρθοδόξων Προκαθημένων κατὰ τὴν Σύναξί τους στὸ Φανάρι ἀπὸ 6 ἕως 9 Μαρτίου νὰ συγκληθῇ ἡ ἐδῶ καὶ δεκαετίες προπαρασκευαζομένη «Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας» τὸ 2016 στὴν Κωνσταντινούπολι ἔγινε ποικιλοτρόπως δεκτὴ ἀπὸ τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας. Κάποιοι ἔσπευσαν νὰ τὴν προβάλλουν ὡς ἕνα σπουδαῖο γεγονός. Οἱ περισσότεροι τὴν δέχθηκαν μὲ παγερὴ ἀδιαφορία, γνωρίζοντας, ὅτι δὲν πρόκειται νὰ τοὺς λύσῃ κανένα ἀπὸ τὰ ἀκανθώδη προβλήματα, ποὺ ἀντιμετωπίζουν στὴ ζωή τους. Ἐνῷ κάποιοι ἄλλοι ἔδειξαν ἐπιφυλακτικότητα καὶ προβληματισμό. Στοὺς τελευταίους ἀνήκομε καὶ ἐμεῖς. Σπεύδομε δὲ νὰ δημοσιοποιήσωμε αὐτὲς τὶς ἐπιφυλάξεις καὶ τὸν προβληματισμό μας, μὲ τὴν ἐλπίδα, ὅτι οἱ ποιμένες μας θὰ τὶς λάβουν σοβαρῶς ὑπ’ ὄψιν τους, θὰ ἀναθεωρήσουν κάποιες ἀπὸ τὶς ἀποφάσεις τους καὶ δὲν θὰ θελήσουν νὰ ὁδηγήσουν τὸ σκάφος τῆς Ἐκκλησίας μας σ’ ἕνα νέο ναυάγιο, ὅπως ἔγινε μὲ πολλὲς ψευδεῖς καὶ λῃστρικὲς Συνόδους τοῦ παρελθόντος. Διότι αὐτὸ προμηνύεται.

27 Δεκ 2014

Κυριακή μετά την Χριστού Γέννηση - Οἱ μάγοι φωνάζουν… (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)

Οἱ μάγοι φωνάζουν…
Ἑορτὲς ἔχουμε, ἀγαπητοί μου, ἑορτὲς ποὺ διαρκοῦν ὄχι μία καὶ δύο, ἀλλὰ δώδεκα ἡμέρες, μέχρι τὰ Φῶτα.
Πρώτη ἡ ἡμέρα τῶν Χριστουγέννων, ἡ ἀρχὴ καὶ ἡ ῥίζα ὅλων τῶν χριστιανικῶν ἑορτῶν. Ἤρθαμε στοὺς ναοὺς καὶ προσκυνήσαμε τὸ Χριστὸ ὡς Θεῖο βρέφος, ποὺ ἡ φτωχὴ μητέρα του δὲν εἶχε ποῦ νὰ τὸ βάλῃ καὶ τὸ ἀκούμπησε στὴ φάτνη ὅπου οἱ βοσκοὶ βάζουν τὸ χορτάρι γιὰ τὰ ζῷα. Ποιός θὰ τὸ φανταζόταν, ὅτι τὸ παιδὶ αὐτό, ποὺ δὲν εἶχε ποῦ νὰ σταθῇ καὶ τὸ καταδίωκαν νὰ τὸ θανατώσουν, εἶνε ὁ βασιλιᾶς τοῦ κόσμου;

Η μετάνοια και η συντριβή του Αποστόλου Παύλου για τον πρότερον διωγμών της Εκκλησίας, ας είναι κανών ακριβείας σε όσους κροτούσαν χείρας στους σύγχρονους διώκτες της Εκκλησία μας


06-300x299

H ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΟΝ ΔΙΩΓΜΟΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,  ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΩΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΧΕΙΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ
Είναι λυπηρό να παρακολουθείς τους άλλοτε κροτούντας χείρας εις τους σύγχρονους διώκτες του Χριστιανισμού, στις χώρες του απάνθρωπου υπαρκτού κομμουνισμού, με ‘’ελαφρά τη καρδία’’ να ομιλούν με τόση αυτοεπιείκεια για τη συνένοχη πράξη τους.  Τα εγκλήματα του φασισμού  και το απάνθρωπο φιλελεύθερο  προσωπείο του καπιταλισμού, δεν δικαιολογούν κανένα έγκλημά τους. 
Επευφημούσαν αλλοτρόπως τα κατορθώματα των σκληροτράχηλων των Κομμουνιστικών καθεστώτων, που «διεπρίοντο και έβριχον τους οδόντας» (Πραξ. 7,54) εις το σιδηρούν παραπέτασμα, «συνένοχοι εις τους φονείς γενόμενοι»*.   Τα μαρτύρια και το πλήθος των Αγίων που μαρτύρησαν επί κομμουνισμού, καταμαρτυρούν το κομμουνιστικό μένος κατά των Χριστιανών.   Είναι φρόνιμο, όταν εν τη ρύμη των ανθρωπάρεσκων λόγων τους, αναφέρονται στην προτέραν συνενοχή των, να φέρνουν κατά νουν τους μάρτυρες  αυτούς, καθώς και το γεγονός ότι κατά τις δύσκολες στιγμές της μαρτυρικής ζωής των, αυτοί επευφημούσαν τους διώκτες των.

Εκκλησιαστική νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών και bysexual ζευγαριών ζήτησε ο Παπικός επίσκοπος Αμβέρσας




ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΩΝ ΚΑΙ BYSEXUAL ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΜΒΕΡΣΑΣ
Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
     O καθολικός επίσκοπος της Αμβέρσας στο Βέλγιο ο Johan Bonny ζήτησε το Σάββατο μέσα από την φλαμανδόφωνη εφημερίδα De Morgen μια εκκλησιαστική αναγνώριση των ομοφυλοφιλικών και bysexual σχέσεων.Με την παρέμβαση του αυτή ο υψηλός αξιωματούχος της καθολικής εκκλησίας επαναφέρει σε αμφισβήτηση το δόγμα της εκκλησίας του σύμφωνα με το οποίο δεν αναγνωρίζονται παρά μόνο οι ετεροφυλικές σχέσεις.

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Σε βαριά αρρώστια το Βατικανό



Σε βαριά αρρώστια το Βατικανό
            Από βαριά αρρώστια πάσχει το Βατικανό. Αυτό δεν το είπε κάποιος «ζηλωτής» Ορθόδοξος μοναχός, αλλά ο ίδιος ο σημερινός  Πάπας Φραγκίσκος, που πρόσφατα είχε χαρακτηρίσει την Ορθόδοξη Εκκλησία «ασθενή», αφού δεν είναι υποταγμένη σ’ αυτόν. Το λυπηρό είναι ότι Ορθόδοξοι Προκαθήμενοι ζηλούν τις υπερεξουσίες του Πάπα και την απαράδεκτη κατάσταση της αυλής του και επιδιώκουν να εισαγάγουν τα παπικά πρότυπα στην Ορθόδοξη Εκκλησία…

Νίκος Χειλαδάκης, Η ντροπή του Ισλάμ: Νύφη… έξη ετών

Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ : ΝΥΦΗ …ΕΞΗ ΕΤΩΝ
Η παιδεραστία στο Ισλάμ έχει την μορφή του γάμου, ενός ισλαμικού γάμου όπου παρατηρείται συχνά το άθλιο φαινόμενο η νύφη να είναι πολύ μικρής ηλικίας, μέχρι και… έξη ετών, όπως το περιστατικό που παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες στο μουσουλμανικό Σουδάν. Άλλωστε, όπως κηρύττει το Κοράνι, (το οποίο τελευταία έχει αποκτήσει πολλούς θαυμαστές στην Ελλάδα), οι γυναίκες θεωρούνται σαν τα «χωράφια» του άντρα και όποτε αυτοί γουστάρουν, τα σπέρνουν σύμφωνα με τις ορέξεις τους.

Οικουμενιστικός εορτασμός των Χριστουγέννων στην Ατλάντα

Ατλάντα -  Οικουμενιστική συμπροσευχή Ορθοδόξων και Παπικών για την εορτή των χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014, στις 7 μ.μ., στον Ελληνικό Ορθόδοξο Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Συμμετείχαν ο Μητροπολίτης Ατλάντας Αλέξιος και ο Παπικός Αρχιεπίσκοπος Wilton D. Gregory. Θέμα της συνάντησης «Γιορτάζοντας την Γέννηση του Κυρίου σε ένα διηρημένο κόσμο."

« Θρησκεία χωρίς Θεό » η νέα τάση στον Αγγλοσαξονικό κόσμο

« ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΘΕΟ »H NEA TAΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΓΛΟΣΑΞΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
Σε άρθρο τους ανήμερα τα Χριστούγεννα οι Τhe New Yorks Times που επιγράφουν « Θρησκεία χωρίς Θεό » προτείνουν μια εναλλακτική ψευδοδιανοουμενίστικη ελιτίστικη προσέγγιση του θείου ή απλά την καταγράφουν ;

Κυριακή μετά την Χριστού Γέννηση - "ἐγερθεὶς παράλαβε τὸ παιδίον καὶ τὴν μητέρα αὐτοῦ καὶ φεῦγε εἰς Αἴγυπτον".

Ἀπόστολος: Γαλ. α´ 11-19
Εὐαγγέλιον: Ματθ. β´ 13-23
Ἦχος: δ´.– Ἑωθινόν: Ζ´
      Ἀπὸ τὶς πρῶτες στιγμὲς τῆς ἐπίγειας ζωῆς τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, Αὐτὸς εὑρέθη διωκόμενος καὶ κυνηγημένος, ἐξ ἀρχῆς ἀπορριφθεὶς ἀπὸ τοὺς πολλοὺς ἀνθρώπους. Ἤδη κατὰ τὴν Γέννησή Του "οὐκ ἦν τόπος ἐν τῷ καταλύματι" (Λουκ. β´ 7), τὸ βρέφος Ἰησοῦς ἐγεννήθη στὴν φάτνη τοῦ σπηλαίου τῆς Βηθλεέμ, καθὼς ἡ ἀδιαφορία τῶν ἀνθρώπων δὲν παρεχώρησε κάποιο μέρος στὴν Ἁγία Οἰκογένεια, γιὰ νὰ διαμείνει ἀξιοπρεπῶς.

Κυριακή μετά την Χριστού Γέννηση – Μύθοι και πραγματικότητα

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ: Γαλ. α´ 11-19
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ: Ματθ. β´ 13-23
Ἦχος: δ´.– Ἑωθινόν: Ζ´
1. Ἀποκάλυψη Θεοῦ
   Τὶς ἡμέρες αὐτὲς τῶν Χριστουγέννων, οἱ εὐαγγελικὲς διηγήσεις μᾶς μεταφέρουν στὴ Βηθλεέμ, μαζὶ μὲ τοὺς ποιμένες καὶ τοὺς Μάγους, τὸν ἀστέρα καὶ τοὺς ἀγγέλους... Μᾶς ἀφηγοῦνται τὴ Γέννηση τοῦ Χριστοῦ, ἕνα ἱστορικὸ γεγονὸς ποὺ ἀποκαλύπτει τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου. 

26 Δεκ 2014

Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός κατά τον άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ 2015
ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ  ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ  ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ
ΙΟΥΣΤΙΝΟ ΠΟΠΟΒΙΤΣ

Ο πρωτομάρτυς Στέφανος (Σύγκρισις τοῦ ἁγίου μὲ τὸ Χριστό, καὶ ἡμῶν μὲ τὸν ἅγιο) (+Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστίνου Καντιώτου)


Ὁ πρωτομάρτυς Στέφανος
(Σύγκρισις τοῦ ἁγίου μὲ τὸ Χριστό, καὶ ἡμῶν μὲ τὸν ἅγιο)
Ἡ ζωή, ἀγαπητοί μου, ἡ χριστιανικὴ ζωή, ὅπως τὴν δίδαξε ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, εἶνε δρόμος δύσκολος. Τὸ εἶπε ὁ ἴδιος· «Στενὴ ἡ πύλη καὶ τεθλιμμένη ἡ ὁδὸς ἡ ἀπάγουσα εἰς τὴν ζωήν»· στενὴ ἡ πύλη καὶ δύσβατο τὸ μονοπάτι ποὺ ὁδηγεῖ στὴν αἰώνιο ζωή (Ματθ. 7,14). Αὐτὸ δείχνει καὶ ἡ ζωὴ τοῦ ἁγίου Στεφάνου, ποὺ ἑορτάζει σήμερα.

Εις την εορτήν της Συνάξεως της Υπεραγίας Θεοτόκου

ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗΝ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Την 26ην του μηνός Δεκεμβρίου η Εκκλησία μας όρισε να εορτάζεται η Σύναξις της Υπεραγίας Θεοτόκου.    Τούτο πολύ σοφά το έχει ορίσει η Εκκλησία μας, για τούτο έπεται της εορτής της Γεννήσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.   «Τιμάν και μεγαλύνειν εμάθομεν πρώτον μεν και κυρίως και αληθώς την του Θεού Γεννήτριαν και τας Αγίας και Αγγελικάς Δυνάμεις και τους ενδόξους Μάρτυρας, αλλά και τους Αγίους άνδρας και τούτων αιτείν τας πρεσβείας», ορίζει η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος.

Νίκος Χειλαδάκης, Συνελήφθησαν στην Τουρκία γιατί Χριστούγεννα μοίραζαν το Ευαγγέλιο



ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
Παραμονές Χριστουγέννων και στην πόλη της Αττάλειας κάποιοι Τούρκοι θέλησαν να στήσουν ένα πάγκο στο ιστορικό μέρος της πόλης για να διανέμουν δωρεάν το ευαγγέλιο στην τουρκική γλώσσα, ενώ παράλληλα είχε έρθει και μια χορωδία για να ψάλει χριστουγεννιάτικους ύμνους στους περαστικούς. Δεν πέρασαν όμως πολλές ώρες από την στιγμή που στήθηκε ο πάγκος και τοποθέτησαν πάνω του τα ευαγγέλια για να τα δωρίσουν στους ενδιαφερομένους και έφτασε η αστυνομία που προφανώς είχε ειδοποιηθεί. Χωρίς πολλά λόγια οι Τούρκο αστυνομικοί συνέλαβαν αμέσως τους δωρητές του ευαγγελίου και τους οδήγησαν στα κρατητήρια για ανάκριση ενώ διέλυσαν την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση.
Όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, στις 24 Δεκεμβρίου, παραμονή της μεγάλης χριστιανικής εορτής των Χριστουγέννων στην πόλη της Αττάλειας, στην νότιο Τουρκία και έξω από την ιστορική πύλη του Αδριανού στο ιστορικό βυζαντινό κάστρο της πόλης, οι Τούρκοι υπήκοοι, Ραμαζάν Αρκάν και Ισά Μεσίχ, μέλη μιας χριστιανικής ομάδας της πόλης, θέλησαν να κάνουν μια χριστιανική εκδήλωση με την διανομή του ευαγγελίου στην τουρκική γλώσσα. 

Μιχαήλ Τρίτος, Τα Χριστούγεννα στην υμνολογία της Εκκλησίας


NastereaDomnului

Τα Χριστούγεννα στην υμνολογία της Εκκλησίας
ΜΙΧΑΗΛ Γ. ΤΡΙΤΟΣ, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ- ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ,25/12/2014
   *  Αναμφίβολα οι ύμνοι των Χριστουγέννων, οι οποίοι γοητεύουν με την ομορφιά τους, πείθουν με το πνευματικό τους περιεχόμενο και εντυπωσιάζουν με τον πλούτο των εξαισίων εικόνων τους, εντάσσονται στα υψηλής ποιοτικής στάθμης ποιητικά κείμενα της ανθρωπότητας. 
   Διαθέτουν έξοχο συμβολισμό, βαθύτατη υποβλητικότητα και αποτελούν δείγματα αφθάστου θεολογικού βάθους, δογματικής ακριβολογίας και  μετρικής τελειότητας. Υπέροχες ποιητικές εκφράσεις, επιλογή των πλέον εντυπωσιακών λέξεων από το πλούσιο λεξιλόγιο της ελληνικής γλώσσας, θερμή πνοή πίστεως και ελπίδας και κυρίως ξεχείλισμα δυνατών βιωματικών καταστάσεων είναι τα κύρια στοιχεία που συνθέτουν τη μεγαλοσύνη της ανεπανάληπτης αυτής υμνολογίας.

Νίκος Χειλαδάκης,Τα τουρκικά είναι η… γλώσσα της φιλοσοφίας, διατείνεται ελληνίδα καθηγήτρια



ΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η… ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΔΙΑΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Η τουρκική και όχι ελληνική, είναι η γλώσσα της φιλοσοφίας και με τον λεκτικό θησαυρό της τουρκικής γλώσσας, μπορούμε να φιλοσοφήσουμε σε… πολύ υψηλά πνευματικά επίπεδα. Αυτά τα πρωτοφανή δεν την υποστηρίζει κάποιος Τούρκος διανοούμενος, ή ακαδημαϊκός, ή επιστήμονας, αλλά… μια Ελληνίδα καθηγήτρια πανεπιστημίου. Αυτή είναι η κύρια Ελένη Κουτσουραδή, διευθυντήρια του Κέντρου Ανθρωπινών Δικαιωμάτων του πανεπιστήμιου του Maltepe, μέλος κάποιου Ιδρύματος Τούρκων Φιλοσόφων και επίτιμος πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Φιλοσόφων.

Χρήστος Οικονόμου, Ισλαμικές Σπουδές στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Επιστημονική προσέγγιση του θέματος.



ΙΣΛΑΜΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΥ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, τ. Κοσμήτορα και Προέδρου του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας του  Α.Π.Θ.
      Οι συνάδελφοί μου της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης με τίμησαν με  την εκλογή μου στη θέση του Κοσμήτορα και δύο φορές στην θέση του Προέδρου του Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας. Γι’ αυτό έχω την υποχρέωση να εκφράσω τις απόψεις μου για ένα παιχνίδι που οδηγεί στο ξεπούλημα των Θεολογικών Σχολών και στην αλλοίωση των Θεολογικών Σπουδών στη Θεσσαλονίκη.

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com