Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης – Νέαι Χῶραι καὶ Νέον Σχίσμα
Τοῦ κ. Περικλέους Ἠλ. Νταλιάνη, Θεολόγου
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι οἱ περισσότεροι Μητροπολίτες τῆς Ἑλλάδος, ὡς ὀπαδοὶ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου τοῦ 2016 καὶ ὡς ἀναγνωρίσαντες τὸ 2019 ἀντικανονικὰ τὸ Οὐκρανικὸ σχίσμα, ὡς δῆθεν “αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας” (κηρύσσοντας διὰ νόμου ΖΕΛΕΝΣΚΙ σὲ διωγμὸ τὴν κανονικὴ Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ὀνουφρίου), τώρα καλοῦν στὶς Μητροπόλεις τους τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο (ὅπως πρόσφατα ἔκανε καὶ ὁ Μητροπολίτης Περιστερίου Γρηγόριος, ὁ ὁποῖος ἤθελε στήριξη ἀπὸ τὸν Πατριάρχη, ἐπειδὴ ἔβγαλε τὸν Σταυρὸ ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα καὶ οἱ πιστοὶ ἔχουν ἐξαγριωθεῖ, ἀσχέτως ἐὰν ἀναβλήθηκε ἡ ἐπίσκεψη τοῦ Πατριάρχου στὸ Περιστέρι γιὰ εὐνόητους λόγους), ὁ ὁποῖος μάλιστα Πατριάρχης λέγεται ὅτι πρόκειται νὰ ἀνακοινώσει στὸ μέλλον κοινὸ Πασχάλιο μὲ τοὺς αἱρετικοὺς Λατίνους.
Ἡ σύναξη, ἡ ὁποία συνῆλθε ἀπὸ τὴν 1η ἕως τὶς 3 Σεπτεμβρίου στὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, πρωτοστατοῦντος τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου μὲ τὴ συμμετοχὴ τῶν Ἀρχιερέων τῶν Αὐτόνομων Ἐκκλησιῶν Φινλανδίας καὶ Ἐσθονίας, ἄν καὶ ἀποφάσισε Πασχάλιο συμφώνως πρὸς τὸ τῆς καθ’ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, πλανᾶται ὁ σχεδιασμὸς ἑνὸς κοινοῦ (αἱρετικοῦ) Πασχαλίου μὲ τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης. Ἄλλωστε δὲν πρέπει νὰ ξεχνᾶμε ὅτι ἡ Ἀρχιεπισκοπὴ Φινλανδίας ἀκολουθεῖ τὸ νέο Παπικὸ Πασχάλιο.
Ἰδοὺ τί λέει ἡ ἀνακοίνωσις τοῦ κοινοῦ Πασχαλίου
Σχεδιάζεται ἡ εὕρεση κοινῆς ἡμερομηνίας ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα, ἄρα ἕνα νέο αἱρετικὸ Πασχάλιο κατὰ παράβαση τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου τοῦ 325 καὶ ὄχι ἀντίθετα γιὰ τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ Παπισμοῦ στὸ Ὀρθόδοξο Πασχάλιο, ὅπως ὁρισμένοι νομίζουν ἐσφαλμένα, ποὺ ἀκόμη καὶ ἐὰν γινόταν αὐτὸ καὶ πάλι δὲν θὰ μποροῦσε νὰ γίνει ἕνωση μὲ τοὺς αἱρετικούς, ἀχειροτόνητους καὶ ἀβάπτιστους ΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΟΥΣ, οὔτε μποροῦν νὰ γίνουν συλλείτουργα τὸ 2025, μεταξὺ Πατριάρχου καὶ Πάπα στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅταν μάλιστα ὁ Πάπας παραβιάζει τὸ Ὀρθόδοξο Πασχάλιο τῆς Πρώτης Οἰκουμενικῆς Συνόδου… Ἐπίσης οἱ Φαναριῶτες ἔχουν διαδώσει τὸ ψεῦδος, ὅτι δῆθεν ὁ “ὑπολογισμὸς τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἔχει ξεφύγει ἀπὸ τὰ ἀρχικὰ δῆθεν δεδομένα”, κάτι ποὺ φυσικὰ δὲν ἰσχύει καὶ ζητοῦν τὴν “διόρθωση” (δηλαδὴ τὴν ἀλλοίωση), προκειμένου νὰ ξεγελάσουν τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ προχωρήσουν στὴν ψευδοένωση.
Ἡ κεντρικὴ παράγραφος τοῦ κειμένου
Πρόκειται “γιὰ τὴν καθιέρωση κοινῆς ἡμερομηνίας”, ἄρα οὐσιαστικὰ γιὰ ἕνα νέο Πασχάλιο, τὸ ὁποῖο θὰ ὀνομάσουν ὡς δῆθεν “διορθωμένο”, ἐνῷ στὴν πραγματικότητα θὰ εἶναι ἀντίθετο τοῦ Ὀρθόδοξου Πασχαλίου. Λέει τὸ κείμενο:
«Ἐν τῷ πνεύματι τούτῳ, ἐκφράζεται ὁμοθυμαδὸν ἡ εὐχὴ ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα κατὰ τὸ ἑπόμενον ἔτος ὑπὸ τῆς Ἀνατολικῆς καὶ Δυτικῆς Χριστιανοσύνης, νὰ μὴ ἀποτελέση μίαν εὐτυχῆ ἁπλῶς σύμπτωσιν, ἀλλὰ τὴν ἀπαρχὴν τῆς καθιερώσεως κοινῆς ἡμερομηνίας διὰ τὸν ἑορτασμὸν του κατ’ ἔτος, συμφώνως πρὸς τὸ Πασχάλιον τῆς καθ’ ἡμᾶς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας».
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι στὴν ἐν λόγῳ τοπικὴ σύναξη τοῦ Φαναρίου, ὁ Πατριάρχης εἶχε καλέσει καὶ τοὺς Μητροπολίτες τῶν νέων χωρῶν, οἱ ὁποῖοι κανονικὰ ἀνήκουν στὴν Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Τώρα ἐξηγεῖται γιατί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος δὲν συγκαλεῖ τακτικὰ τὴν Ἱεραρχία σὲ φλέγοντα ζητήματα, ὀρθοδόξου πίστεως, παρὰ μόνο τὴν συγκαλεῖ γιὰ τὴν διεξαγωγὴ τῶν νέων ἐκλογῶν Μητροπολιτῶν. Ἄρα ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος διαιρεῖ τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, ἀρχικὰ προωθώντας τὸ νέο Πασχάλιο στὶς Μητροπόλεις τῶν νέων χωρῶν καὶ ἔτσι θὰ δημιουργήσει ἕνα νέο αἱρετικὸ ἀπὸ τὴν πλευρά του σχίσμα, τὸ ὁποῖο φυσικὰ θὰ ἐπεκταθεῖ καὶ στὴν ὑπόλοιπη Ἑλλάδα. Δηλαδὴ θὰ ὑπάρξει τὸ παλαιὸ ἡμερολογιακὸ σχίσμα καὶ ἕνα νεώτερο σχίσμα γιὰ τὸ Πασχάλιο καὶ φυσικὰ σχισματικοὶ καὶ αἱρετικοὶ θὰ εἶναι, ὅσοι ἀκολουθήσουν τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο στὴν ψευδοένωση καὶ τὸ κοινὸ ποτήριο τῶν ἀζύμων μὲ τὸν Αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης καὶ τοὺς ἄλλους αἱρετικούς. Ἄρα ὅσοι μείνουν στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία θὰ μείνουν στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ καὶ φυσικὰ αὐτὸ θὰ εἶναι μία εὐκαιρία νὰ ἑνωθοῦν ξανὰ ὅσοι Ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ εἶναι χωρισμένοι σὲ διάφορες ὁμάδες. Φυσικὰ θὰ πρέπει τὰ Ὀρθόδοξα Πατριαρχεῖα, Ἀντιοχείας, Ἱεροσολύμων, Μόσχας, Βουλγαρίας, Σερβίας, Γεωργίας κ.λπ. νὰ συγκροτήσουν Πανορθόδοξη Σύνοδο, ἡ ὁποία θὰ καταδικάσει τὶς ἐνέργειες τοῦ Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου καὶ ὅσων ταυτιστοῦν μαζί του, ἔτσι ὥστε νὰ προστατευθεῖ καὶ τὸ Ὀρθόδοξο ποίμνιο, ἀπὸ τοὺς Λυκοποιμένες.
Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι καὶ ὁ νέος Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Φιλόθεος εἶναι Οἰκουμενιστής, ἀφοῦ στὴν ἐνθρόνισή του στὶς 25 Νοεμβρίου 2023 παρουσίᾳ τοῦ Ἀθηνῶν Ἱερωνύμου, εἶχαν πάει καὶ ἐκπρόσωποι τῶν ἄλλων αἱρετικῶν δογμάτων (Παπικοί, Ἀγγλικανοί, Μονοφυσίτες, ψευδεπίσκοποι).
Ἡ ἐπίσκεψις τοῦ Πατριάρχου εἰς τὴν Θεσσαλονίκην
Στὴν ἀνακοίνωση ἡ Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης (μὲ τοὺς πολλοὺς ἀποτειχισμένους κληρικοὺς καὶ μοναχούς), χαρακτηρίζει τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο ὡς “τὸν πρῶτο τῆς πίστεως καὶ τοῦ γένους”! Ἀλλὰ δὲν μᾶς εἶπε περὶ ποιᾶς “πίστεως” καὶ ποιοῦ “γένους” ἐννοεῖ, ἀφοῦ ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος προωθεῖ τὴν πίστη στὴν ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΊΑ (θεωρεῖ ὅτι “ὅλες οἱ θρησκεῖες σώζουν”). Μάλιστα παλαιότερα ἔλεγε καὶ τοὺς Ἕλληνες ἐπαναστάτες ὡς “ξεβράκωτους”, οἱ ὁποῖοι κατ’ αὐτὸν “χάλασαν τὶς ἁρμονικὲς σχέσεις τῶν δύο λαῶν ἐπὶ τουρκοκρατίας”! Ὁπότε ἡ ἀνακοίνωση ποιὸ «γένος» ἐννοεῖ; Ὁ Πατριάρχης εὔχεται στρατιωτικὲς νίκες στὸν Ἐρντογάν, ἐνῷ ὁ Ἀμερικῆς Ἐλπιδοφόρος ἐγκαινιάζει Τουρκικὰ κέντρα ἢ ἱδρύματα στὴν Νέα Ὑόρκη κ.ἄ.
Ἡ σχισματικὴ Ἐκκλησία τῶν Σκοπίων καὶ τὸ ὄνομα “Μακεδονία”
Στὸ θέμα τῆς αὐτοκεφαλίας τῶν Σκοπίων καὶ τὸ ὄνομα τῆς “Μακεδονίας”, ἡ Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης πάλι ψεύδεται μὲ αὐτὰ ποὺ λέει (γιὰ τὴν μὴ σύνδεση δῆθεν τοῦ ὀνόματος τῆς Μακεδονίας, μὲ τὴν αὐτοκεφαλία τῶν Σκοπίων), διότι ἀφενὸς τὸ Φανάρι στήριξε τὴν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν καὶ ἀφετέρου ἀναγνώρισε τὴν σχισματικὴ ἐκκλησία τῶν Σκοπίων ὡς Ἀρχιεπισκοπὴ Ἀχρίδος, παρακάμπτοντας τὸν κανονικὸ Ἐπίσκοπο Ἀχρίδος Ἰωάννη, θέλοντας ἔτσι νὰ ἀποκόψει ὁριστικὰ τὸ Κόσσοβο ἀπὸ τὴν Σερβία, βάσει τῶν ἀμερικανικῶν σχεδίων. Ἐπίσης τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, ἔχει ἀποδοθεῖ στὸ ψευδο – κράτος τῶν Σκοπίων. Ὁπότε ἀφοῦ τὸ “κράτος” ὀνομάζεται ὡς “Βόρεια Μακεδονία” ἢ ὡς σκέτο “Μακεδονία”, ἡ ζημιὰ ἔχει ἤδη γίνει καὶ ἡ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης μᾶς ἐμπαίζει, ἀντὶ νὰ ὁμιλεῖ γιὰ σχισματικὴ Ἐκκλησία τῶν Σκοπίων. Ὁπότε ἔχοντας τέτοιον Πατριάρχη, τί νὰ τοὺς κάνεις τοὺς ἐχθροὺς τῆς πίστεως καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ;
Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης
«Ἡ παρουσία τοῦ Πρώτου τῆς Πίστεως καὶ τοῦ Γένους, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, ἀποτελεῖ σημαντικότατο γεγονὸς γιὰ τὴν ζωὴ τῆς Πόλεως καὶ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως καὶ -πρὸς ἐπιβεβαίωση- ἀρκεῖ μόνο νὰ σημειώσουμε τὸ γεγονός, ὅτι ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαῖος εἶναι ἐκεῖνος ποὺ προσωπικὰ διεφύλαξε καὶ διαφυλάσσει τὸ τιμιώτατο ὄνομα τῆς Μακεδονίας μας, ἔχοντας ὁρίσει μὲ τὴν περὶ Αὐτὸν Ἁγία καὶ Ἱερὰ Σύνοδο, ὅτι ἡ τοπικὴ Ἐκκλησία τοῦ γειτονικοῦ κράτους μὲ πρωτεύουσα τὰ Σκόπια, δὲν δύναται γιὰ κανένα ἀπολύτως λόγο νὰ φέρει τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας ἢ ὁποιοδήποτε παράγωγό του.
Ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, ἀνακοινώνεται -μετὰ μεγίστης χαρᾶς- ἡ ἐπικείμενη σεπτὴ ἐπίσκεψη στὴν Πόλη μας, τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ὁ ὁποῖος, ἀνταποκριθεὶς στὴν πρόσκληση τοῦ Ἰατρικοῦ Συλλόγου Θεσσαλονίκης, πρόκειται νὰ συμμετάσχει, τὸ πρωὶ τῆς Τετάρτης, 25ης Σεπτεμβρίου, σὲ πανηγυρικὴ Ἐκδήλωση, ποὺ θὰ πραγματοποιηθεῖ στὴν Αἴθουσα Τελετῶν τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης γιὰ τὴν συμπλήρωση ἑκατὸ ἐτῶν ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως αὐτοῦ.
Μὲ τὴν ἀφορμὴ αὐτή, ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης θὰ εὑρίσκεται στὴν Ἱερὰ Μητρόπολή μας ἀπὸ τὸ ἀπόγευμα τῆς Τρίτης, 24ης ἕως τὸ μεσημέρι τῆς Πέμπτης, 26ης μηνὸς Σεπτεμβρίου ἐγκαινιάζοντας μάλιστα, τὸ ἑσπέρας τῆς Τετάρτης, 25ης Σεπτεμβρίου, τὸ Διεθνὲς Ὀγκολογικὸ Κέντρο τοῦ Ἰατρικοῦ Διαβαλκανικοῦ Θεσσαλονίκης, καθὼς καὶ τὶς νέες ἐγκαταστάσεις, ὅπου θὰ στεγάζεται ὁ Ὀργανισμὸς «Βυζαντινὴ Θεσσαλονίκη», σὲ κτίριο ποὺ εὐγενῶς παραχωρήθηκε ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Πατριαρχικὴ καὶ Σταυροπηγιακὴ Μονὴ τῶν Βλατάδων.
Ἰδιαιτέρως τονίζεται ὅτι, τὴν Πέμπτη, 26η Σεπτεμβρίου, ἡμέρα κατὰ τὴν ὁποία ἡ Ἐκκλησία μας τιμᾶ τὴν ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου, ἐνδόξου, Ἀποστόλου καὶ Εὐαγγελιστοῦ, Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης μας κ.κ. Βαρθολομαῖος θὰ χοροστατήσει κατὰ τὸν Ὄρθρο καὶ τὴν Θεία Λειτουργία, στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ.
Ἡ Θεσσαλονίκη μας, ἡ πρωτεύουσα τῆς ἑλληνικῆς Μακεδονίας μας, χαίρεται, λοιπόν, καὶ πανηγυρίζει γιὰ τὴν προσεχῆ ἐπίσκεψη τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ μας Πατριάρχου καί, ὡς ἔκφραση αὐτῆς τῆς πνευματικῆς εὐφροσύνης, προσκαλοῦνται ὅλοι, ὁ ἱερὸς Κλῆρος, οἱ εὐσεβεῖς Ἄρχοντες καὶ ὁ πιστὸς Λαός, νὰ παρευρεθοῦν στὴν Πατριαρχικὴ Θεία Λειτουργία τῆς Πέμπτης 26ης Σεπτεμβρίου 2024 στὸν Μητροπολιτικὸ Ἱερὸ Ναὸ τῆς Θεσσαλονίκης».
……………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Οἱ «φατριασταὶ» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
-Ἐορτασμός τῆς ‘’Νικαίας” μετά τῶν ὁμολογούντων τό αὐτὸ Σύμβολον Πίστεως
-Το κοινό Πάσχα και η πορεία προς το νέο σχίσμα
-Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...
-ΤΟ «ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ» ΚΑΙ Ο ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
-Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!
-Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον» ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025
-O Πάπας Φραγκίσκος εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την περιοχή της Νίκαιας το 2025
-Συνεχίζει τις σχισματικές ενέργειες η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως
-Τὸ προωθούμενον κοινὸν Πασχάλιον
-ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ
-Συνέρχεται ἐπιτροπὴ διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα!
-Περί κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων
-Ὄχι στόν κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα μέ τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς ..
-Το «κοινό Πασχάλιο» κατά τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Θα γιορτάσουμε την Σύνοδο της Νίκαιας μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.
-Βαρθολομαῖος: Σκάνδαλον ὁ μὴ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς
-Ο Ελπιδοφθόρος κάνει πρόβες για του χρόνου.
-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΒΕΚΚΟΣ!
-Πρώτα η ενότητα στην Ορθοδοξία
-Οι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλια
-Το ιδιότυπο εορτολογικό σχίσμα της Ορθοδόξου Φινλανδικής Εκκλησίας
-Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος επαναφέρει την ανάγκη για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων και Παπικών
-Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα
-Ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των ετεροδόξων
-Το σκάνδαλον του εορτασμού του Πάσχα με κλονισμένην την Εκκλησιαστικήν ενότηταν
-Ο σωτηριολογικός χαρακτήρας του εορτασμού του Πάσχα (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών
-Ο καθορισμός της ημερομηνίας του Πάσχα
-ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2025
-Δρομολογείται κοινός εορτασμός του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!
-Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού αποκαλύπτονται!
-Σύντομη ανασκευή της περί αζύμων πλάνης και λοιπών κακοδοξιών
-Ερωτήματα εις την επιτροπή της «Πανορθοδόξου Διασκέψεως»
-Η παπική πρόταση περί κοινού εορτασμού του Πάσχα
-Αποκαλυπτικές οι προθέσεις του Βατικανού κατά την Παπική «θρονική εορτή»
-Προς κοινό Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών;
-Η κοινή πίστη θα καθορίσει τον πραγματικό εορτασμό του Πάσχα
-Ο Παπισμός είναι συνοδικά καταδικασμένος επί αιρέσει; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου