Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ
ΤΗΣ 1700ης ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
+Νικόλαος, Ρωμαιοκαθολικός Αρχιεπίσκοπος, πρώην Νάξου-Τήνου-’Ανδρου-Μυκόνου
Τον τελευταίο καιρό πολλά ακούγονται για την χιλιοστή επτακοσιοστή επέτειο της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου, η οποία πραγματοποιήθηκε το έτος 325 μΧ στη Νίκαια.
Πολλοί Χριστιανοί βλέπουν αυτή την επέτειο, ως μία σημαντική ευκαιρία, για μια ειλικρινή εξέταση της συνείδησης τους, εξετάζοντας την ευθύνη τους, για το αν τήρησαν τις αποφάσεις της και εκφράζοντας την πρόθεση τους να συμβάλλουν αποτελεσματικά στον εορτασμό αυτό με μοναδικό σκοπό το πνευματικό όφελος της Εκκλησίας του Χριστού.
Ήδη υπάρχουν προθέσεις αλλά και αποφάσεις για τον εορτασμό. Μία από τις προθέσεις, που αφορούν την Καθολική και την Ορθόδοξη Εκκλησία, είναι η αδελφική συνάντηση των προκαθημένων της Εκκλησίας της Ρώμης και της Κωνσταντινουπόλεως. Επιθυμούν να εορτάσουν μαζί και με τον καλύτερο δυνατό το σημαντικό αυτό ιστορικό γεγονός.
Η Πρώτη Σύνοδος της Νικαίας Βιθυνίας, που ήταν η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος της Εκκλησίας και συνεκλήθη το έτος 325 μΧ από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα, Κωνσταντίνο Α΄ (Μέγα Κωνσταντίνo), είχε σκοπό την αποκατάσταση της ειρήνης στα εκκλησιαστικά ζητήματα της Αυτοκρατορίας.
Η Σύνοδος καταδίκασε τη διδασκαλία του Αρείου, συνέταξε το Σύμβολο της Πίστεως που καθιέρωσε τον όρο ομοούσιος και όρισε την ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα. Με τη Σύνοδο αυτή η Εκκλησία εντάχθηκε στις επίσημες δομές της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ο συνοδικός θεσμός έγινε θεμελιώδους σημασίας για τον Χριστιανισμό.
Σήμερα βρισκόμαστε σε μία στιγμή που η Εκκλησία του Χριστού δυστυχώς δεν μπορεί να χαρεί την ενότητά της. Χίλια επτακόσια χρόνια μετά ο «άραφος χιτώνας» του Χριστού έγινε από μας τους Χριστιανούς χίλια κομμάτια. Κάτι που ούτε οι σταυρωτές του Χριστού δεν τόλμησαν να κάνουν!
Ποιος όμως ευθύνεται για την οδυνηρή σημερινή κατάσταση; Η απάντηση είναι τόσο απλή, αλλά όχι από όλους αποδεχτή. Η απάντηση είναι μία και μοναδική όλοι οι Xριστιανοί ευθυνόμαστε, άλλοι πιο πολύ και άλλοι λιγότερο. Το μέγεθος της ευθύνης μας μόνο ο Κύριος το γνωρίζει.
Οφείλουμε λοιπόν να παραδεχτούμε, ανάλογα με την ευαισθησία και την ωριμότητα της πίστης που διαθέτει ο καθένας μας, το μέγεθος της ευθύνης μας. Και αυτό με μοναδικό σκοπό να συμβάλλουμε, ώστε, το συντομότερο δυνατόν, να ενώσουμε και πάλι τον «κομματιασμένο χιτώνα» του Χριστού. Αυτό έκανε και κατάφερε η πρώτη Οικουμενική Σύνοδος της Εκκλησίας στη Νίκαια.
Είναι εύκολο σήμερα, το έτος 2025μ.Χ, κάθε δόγμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας να επιρρίπτει την ευθύνη του στα άλλα δόγματα. Να αισθάνεται κάποιο από αυτά αθώο και ταυτόχρονα να κατηγορεί ότι φταίνε όλα τα άλλα.
Σήμερα βρισκόμαστε σε μία διεθνή κατάσταση που η κοινωνία έχει χάσει τον προσανατολισμό της. Επηρεασμένη και απορροφημένη από την κάθε λογής εξέλιξη και τελευταία με την τεχνητή νοημοσύνη, άρχισε, δυστυχώς, να πιστεύει ότι μπορεί να τα καταφέρει και χωρίς Θεό.
Η πίστη δυστυχώς έχει σημαντικά μειωθεί. Και πολλοί Χριστιανοί, που λένε ότι πιστεύουν, την βιώνουν επιδερμικά και συναισθηματικά. Αυτό συμβαίνει, διότι δεν διαβάζουν, δεν ακούνε συχνά το λόγο του Θεού και δε συμμετέχουν στη ζωή της Εκκλησίας. Ούτε συμμετέχουν στην τέλεση της Κυριακάτικης Σύναξης με την τέλεση του Μυστηρίου της Ευχαριστίας.
Συχνά η πίστη μας εκδηλώνεται όχι με τη χριστιανική μας υποδειγματική ζωή της αγάπης και της συμμετοχής μας στην τέλεση των Μυστηρίων της Εκκλησίας, αλλά με τη συμμετοχή στα Μυστήρια ή στη Θεία Λατρεία στις περιπτώσεις που αυτή χρησιμοποιεί φανταχτερά, συναισθηματικά και ελκυστικά περιβλήματα, που όμως επισκιάζουν το πολύτιμο περιεχόμενο που κάνει την πίστη μας ζωντανή και ώριμη.
Μια χλιαρή και ανώριμη πίστης έχει για την Εκκλησία και την ευρύτερη κοινωνία ολέθριες και απογοητευτικές συνέπειες. Τέτοιες συνέπειες, δυστυχώς, διαπιστώνονται καθημερινά με τους τόσους πολέμους και συρράξεις που συμβαίνουν σε τόσα σημεία της Γης. Όλες αυτές φθάνουν καθημερινά στα σπίτια μας με τα κάθε λογής σύγχρονα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Πόσοι άνθρωποι καθημερινά σκοτώνονται σαν μύγες με τις απάνθρωπες αποφάσεις που παίρνουν οι δυνατοί άρχοντες της Γης από τα απαστράπτοντα και αναπαυτικά καθίσματα των γραφείων τους, ενώ ταυτόχρονα δηλώνουν ότι είναι Χριστιανοί!
Που θα πάει αυτή η κατάσταση;
Μπορεί να αλλάξει;
Υπάρχει κάποιος ή κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην ανατροπή αυτής της οδυνηρής κατάστασης;
Βεβαίως και υπάρχει και είναι η χριστιανική Πίστη που ακόμη και στο μέγεθος ενός κόκκου σιναπιού μπορεί να κάνει θαύματα.
Ποιο όμως δόγμα κατέχει μια τέτοια Πίστη; Το κάθε δόγμα απαντά «εγώ». Είναι αλήθεια ότι όλα τα χριστιανικά δόγματα συμμετέχουν σε διαφορετικό βαθμό στη Μία Πίστη του Χριστού και διαθέτουν έστω και ίχνη της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.
Οι διαφοροποιήσεις μικρές ή μεγάλες σε όπιο βαθμό και αν υπάρχουν δεν είναι μόνο μία αρνητική πραγματικότητα, αλλά και η ανάγκη για τη δημιουργία της ενότητας της Εκκλησίας. Αυτή μπορεί να εξασφαλιστεί με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος και την καλή θέληση όλων των μαθητών του Χριστού, όλων των Χριστιανών. Μια ενότητα που θα δέχεται τη διαφοροποίηση όταν αυτή δεν είναι αντίθετη με την πίστη της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας όπως βιώθηκε στην πρώτη Οικουμενική Σύνοδο της Νίκαιας και συμπληρώθηκε με τη δεύτερη που έγινε στην Κωνσταντινούπολη το έτος 381 μΧ.
Η Εκκλησία είναι Μία Αγία Καθολική και Αποστολική όταν η ζωή της εναρμονίζεται με το Ευαγγέλιο και δημιουργείται και τρέφεται με το Μυστήριο της Ευχαριστίας.
Τα χριστιανικά δόγματα που στηρίζονται στην τέλεση των Μυστηρίων και ιδιαίτερα του Μυστηρίου της Ευχαριστίας, είναι πολύ πιο κοντά μεταξύ τους. Είναι οι Αδελφές Εκκλησίες που οφείλουν, να μη παραμένουν σε μία ελλιπή μεταξύ τους ενότητα, αλλά να προχωρήσουν στην μεταξύ τους πλήρη ενότητα, κάνοντας θαρραλέα αποφασιστικά βήματα.
Τώρα ο Κύριος μας προσφέρει μια νέα ευκαιρία με την 1700η επέτειο της πρώτης Οικουμενικής Συνόδου της Νικαίας.
Ένας παραδειγματικός και δυνατός τρόπος εορτασμού αυτής της επετείου σίγουρα θα μπορούσε να αποτελέσει και νέο ιστορικό βήμα ενότητας των Χριστιανών, με την πραγματοποίηση μίας Αδελφικής Συνάντησης της τότε Πενταρχίας, δηλαδή των Επισκόπων Ρώμης, Κωνσταντινουπόλεως, Ιεροσολύμων, Αντιοχείας και Αλεξανδρείας.
Στη σημερινή εποχή όλοι χαιρόμαστε, όταν ακούμε ότι επί κεφαλής των κρατών που εμπλέκονται σε πολεμικές συρράξεις, αποφασίζουν να καθίσουν σε ένα κοινό τραπέζι αναζητώντας λύσεις για την κατάπαυση των πολέμων και των εχθροπραξιών και την επικράτηση της ειρήνης.
Πόσο πράγματι θα χαρεί η πλειονότητα των τριών δισεκατομμυρίων Χριστιανών, αν ακούσουν ότι και οι πέντε Πατριάρχες των πρώτων αιώνων της Εκκλησίας αποφάσισαν να συναντηθούν, να ασπασθούν αλλήλους και να αναζητήσουν τρόπους μεγαλύτερης προσέγγισης μεταξύ των Αδελφών Εκκλησιών.
Μια τέτοια απόφαση σίγουρα θα είναι ευλογία όχι μόνο για την Εκκλησία, αλλά για και όλη την ανθρώπινη κοινωνία. Θα είναι ο καλύτερος τρόπος εορτασμού της 1700ης επετείου της πρώτης Συνόδου της Νικαίας και του Ιωβηλαίου έτους 2025!
Κουράγιο Άγιοι Πατέρες! Η Εκκλησία απευθύνεται στον Αναστημένο Χριστό και προσεύχεται λέγοντας Του: ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ!
+Νικόλαος Αρχιεπίσκοπος,
πρώην Νάξου-Τήνου-Άνδρου Μυκόνου
……………………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Νικόλαος Πρίντεζης: Είναι δυνατό ένας Διδάκτωρ Βυζαντινῆς Ἱστορίας που ζει στον 21ο αιώνα…….
-Νικόλαος Πρίντεζης: Πράγματι είμαι μαλωμένος με την αλήθεια, όπως όμως εσείς την εννοείτε!
-Οφειλόμενη απάντηση προς τον κ. Νικόλαο Πρίντεζη.
-«‘‘Ἐν Αὐτῷ’’ ζῆτε καί ‘‘περιπατεῖτε’’»
-Νικόλαος Πρίντεζης: Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, στον εικοστό πρώτο αιώνα…….
-Απάντηση σε δημοσίευμα παπικού «κληρικού»
- Τα διαχρονικά εγκλήματα του Παπισμού κατά της ανθρωπότητας είναι αδιαμφισβήτητα!
…………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-«Ξεκινώντας ξανὰ ἀπὸ τὴν Νίκαια…»
-Ο Θεός μίλησε για το κοινό Πάσχα αλλά ποιος τον άκουσε;
-Πατριάρχης Βαρθολομαῖος! Γνήσιος φίλος τῶν Λατίνων!
-ΟΧΙ «HABEMUS» ΠΑΠΑ! «HABENT» ΚΑΙ «HABET» ΠΑΠΑ!
-Οὐνίτες πού καταγγέλονται καί οὐνίτες πού ἀμνηστεύονται ἀπό τόν Πατρῶν Χρυσόστομο
-Ὁ θάνατος τοῦ «Πάπα» Φραγκίσκου
-Ο κοινός εορτασμός προϋποθέτει κοινή πίστη! Υφίσταται;
-Βίντεο Ημερίδας Εστίας Πατερικών Μελετών Περί Πασχαλίου Κανόνα
-Πορίσματα Ημερίδας περί Πασχάλιου Κανόνα
-«Κοινό Πάσχα» Ορθοδόξων και Καθολικών: Σύμπτωση ή επιλογή;
-«Κοινόν Πάσχα»: Παλαιοτέρα απάτη ως νέον σύνθημα!
-Αναφορά σε καινοφανείς ανεπέρειστες δηλώσεις του Οικ. Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου.
-ΟΧΙ ΜΟΝΟ «ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ», ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ! (Απάντηση σε άρθρο παπικού «αρχιεπισκόπου)
-Ο Οικουμενικός Πατριάρχης σε Παπική λειτουργία για την επέτειο εκλογής του Πάπα Φραγκίσκου
-Η αποκάλυψη του Μητροπολίτη Γέροντα Χαλκηδόνος για κοινό Πάσχα
-Κοινὸ Πάσχα μὲ αἱρετικούς (παπικούς καί λοιπούς) ; Ἐμεῖς πορευσόμεθα ἐν διαθήκῃ Πατέρων ἡμῶν....
-Πορίσματα Ημερίδας περί Πασχάλιου Κανόνα
-Όχι άλλο σχίσμα στην Ορθοδοξία Μέρος Β΄
-Μὴ μετὰ Ἰουδαίων συνεορτάζειν – Μὴ μετὰ Λατίνων συνεορτάζειν
-Όχι και άλλο σχίσμα στην Ορθοδοξία
-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλιαΟι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Ὁ Προτεσταντισμός καί ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος τῆς Νίκαιας: Β΄. Οἱ Μεταρρυθμισμένοι
-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1054: ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΓΙΔΑ! (Αναφορά σε πρόσφατο συνέδριο)
-Πατριάρχης Βαρθολομαῖος: «Οἱ κανόνες, τά τείχη τοῦ αἴσχους, τά ὁποῖα πρέπει νά γκρεμίσουμε»
-«Τὸ Πάσχα τῶν ἑτεροδόξων ἀλλότριον τῶν Ὀρθοδὀξων»
-Ὁ Προτεσταντισμός καί ἡ Α΄ Οἰκουμενική Σύνοδος τῆς Νίκαιας: Α΄. Οἱ Λουθηρανοί
-Ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ για συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς
-Βίντεο Ημερίδας Εστίας Πατερικών Μελετών Περί Πασχαλίου Κανόνα
-Η Ιερά Μητρόπολη Βεροίας για τα 1700 χρόνια από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο
-Πατριαρχείο Ρουμανίας: Μόνο Πανορθόδοξη Σύνοδος μπορεί να αποφασίσει για την ημερομηνία του Πάσχα
-π. Θεοδ. Ζήσης: Για συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς
-Κοινό Πάσχα ζητά ξανά ο Πάπας Φραγκίσκος
-Δημήτριος Τσελεγγίδης: Κοινός εορτασμός του Πάσχα;
-ΗΜΕΡΙΔΑ 01 ΦΕΒ 25 - ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: ΟΡΟΣ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟΣ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
-Κοινόν Πασχάλιον, Σύμπτωση ἤ Πρόκληση; 2η ΕΚΠΟΜΠΗ
-Η ΑΝΔΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΝ!
-Ἡ παράδοξη ἐμμονὴ τοῦ Πατριάρχου
-«Ὁ κίνδυνος εἶναι ἀφάνταστος!» – Μητρ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης
-Από τον εορτολογικό διχασμό των Ορθοδόξων, στο «κοινό Πάσχα» μετά των αιρετικών.
-Κοινόν Πασχάλιον, Σύμπτωση ἤ Πρόκληση;
-Ἐπέτειος τῆς Α' Οἰκουμενικῆς Συνόδου
-Ὅσα πικρὰ ἔρχονται – μόνον ἀπὸ αὐθεντικὰ ντοκουμέντα
-«Μή φοβοῦ τό μικρόν ποίμνιον»
-Ὁ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα δι’ ὅλους τούς Χριστιανοὺς
-Ἕνα ἀκόμη κροῦσμα στυγνοῦ βιασμοῦ τῆς ἀλήθειας…
-Ο Οικουμενικός Πατριάρχης από το Άμπου Ντάμπι για το Πάσχα 2025
-Τὴν Ἄνοιξιν ὁ Πάπας εἰς τὸ Φανάρι
-Τορπιλίζει την Πανορθόδοξη Ενότητα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος
-Φανάρι και Βατικανό συνεχίζουν το διάλογο για την καθιέρωση «κοινού ποτηρίου»
-Αποκάλυψη τώρα: Αυτά είναι τα σχέδια τους για το λεγόμενο κοινό Πάσχα
-Καὶ ἡ κυβέρνησίς «μας» προωθεῖ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα μετὰ τῶν αἱρετικῶν
-Ὁ «κοινός» ἑορτασμός τοῦ Πάσχα (Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου)
-Να απολογηθή ο Πατριάρχης Κων/λεως Βαρθολομαίος.
-Προπαγανδιστικὴ ἐκστρατεία διὰ τὸν κοινὸν ἑορτασμὸν τοῦ Πάσχα
-Συνεφώνησεν ὁ Ἀρχιεπίσκοπος συνεορτασμὸν μὲ φιλομοφυλοφίλους;
-ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΠΑΣΧΑ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΩΝ!
-Ἡ προβληματικὴ ἀνακοίνωσις τῆς Ἱ. Μ. Θεσσαλονίκης – Νέαι Χῶραι καὶ Νέον Σχίσμα
-Οἱ «φατριασταὶ» τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος
-Ἐορτασμός τῆς ‘’Νικαίας” μετά τῶν ὁμολογούντων τό αὐτὸ Σύμβολον Πίστεως
-Το κοινό Πάσχα και η πορεία προς το νέο σχίσμα
-Τό «κοινό Πάσχα» καί ἡ ὥρα τῆς ἀντίστασης...
-ΤΟ «ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ» ΚΑΙ Ο ΣΥΝΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
-Μὲ τοὺς ἀντιχρίστους ἀμετανοήτους φραγκοπαπικοὺς κοιναὶ ἑορταί ; Ποτέ! Ποτέ!
-Διευκρινίσεις διὰ τὸ «ἀλάθητον» ἐν ὄψει συνεορτασμοῦ τὸ 2025
-O Πάπας Φραγκίσκος εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί την περιοχή της Νίκαιας το 2025
-Συνεχίζει τις σχισματικές ενέργειες η Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως
-Τὸ προωθούμενον κοινὸν Πασχάλιον
-ΤΟ ΔΥΝΑΜΕΙ ΣΧΙΣΜΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΗ, ΕΑΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΝΑΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΗ
-Συνέρχεται ἐπιτροπὴ διὰ τὸν συνεορτασμὸν τοῦ Πάσχα!
-Περί κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μετά τῶν ἑτεροδόξων
-Ὄχι στόν κοινό ἑορτασμό τοῦ Πάσχα μέ τούς ἀμετανοήτους αἱρετικούς ..
-Το «κοινό Πασχάλιο» κατά τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: Θα γιορτάσουμε την Σύνοδο της Νίκαιας μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.
-Βαρθολομαῖος: Σκάνδαλον ὁ μὴ κοινὸς ἑορτασμὸς τοῦ Πάσχα μὲ τοὺς αἱρετικοὺς
-Ο Ελπιδοφθόρος κάνει πρόβες για του χρόνου.
-ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, Ο ΝΕΟΣ ΒΕΚΚΟΣ!
-Πρώτα η ενότητα στην Ορθοδοξία
-Οι προθέσεις Φαναρίου και Βατικανού σε δύο σοβαρά ζητήματα
-Νέα (τελευταία) απάντησή μου εις σχόλια
-Το ιδιότυπο εορτολογικό σχίσμα της Ορθοδόξου Φινλανδικής Εκκλησίας
-Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος επαναφέρει την ανάγκη για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων και Παπικών
-Προκλητικὴ καὶ ἐπιπολαία δήλωσις τοῦ Κων/λεως περὶ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα
-Ο μακαριστός π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος περί κοινού εορτασμού του Πάσχα μετά των ετεροδόξων
-Το σκάνδαλον του εορτασμού του Πάσχα με κλονισμένην την Εκκλησιαστικήν ενότηταν
-Ο σωτηριολογικός χαρακτήρας του εορτασμού του Πάσχα (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ευχή και προσπάθεια» για κοινό Πάσχα Ορθόδοξων – Καθολικών
-Ο καθορισμός της ημερομηνίας του Πάσχα
-ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΙΝΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΟ 2025
-Δρομολογείται κοινός εορτασμός του Πάσχα και ένωση με τους αιρετικούς το 2025!
-Οι σκοτεινές μεθοδεύσεις του Οικουμενισμού αποκαλύπτονται!
-Σύντομη ανασκευή της περί αζύμων πλάνης και λοιπών κακοδοξιών
-Ερωτήματα εις την επιτροπή της «Πανορθοδόξου Διασκέψεως»
-Η παπική πρόταση περί κοινού εορτασμού του Πάσχα
-Αποκαλυπτικές οι προθέσεις του Βατικανού κατά την Παπική «θρονική εορτή»
-Προς κοινό Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών;
-Η κοινή πίστη θα καθορίσει τον πραγματικό εορτασμό του Πάσχα
-Ο Παπισμός είναι συνοδικά καταδικασμένος επί αιρέσει; (Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς)
-Πρίν τήν σχεδιαζομένη ἀλλαγή τοῦ Πάσχα ἐπιχειροῦν τώρα τήν ἀλλοίωση τοῦ ἑορτασμοῦ του!
3 σχόλια:
Η Πενταρχία! Εντυπωσιακό.
Θα μπορούσε μήπως κάποιος να κάνει μια απογραφή των υποψηφίων που θα διεκδικούσαν συμμετοχή σε μια τέτοια συνάντηση; 5 θρόνοι επί πόσες ομολογίες που έχουν ίδιο τίτλο π.χ. Ιεροσολύμων....
Δυστυχώς, η Ιστορία δεν είναι δυνατό να διαγράφεται μονοκοντυλιά από κινήσεις εντυπωσιασμού.
Θα αρκούσε βέβαια για να δείξει την ειλικρίνεια που επικαλείται ο Πάπας να διαγράψει την Ουνία, αφού η Σύνοδος Φερραρας Φλωρεντίας απορρίφθηκε από τους Ορθοδόξους. Εμπρός να δείξει καλή θέληση!
ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ!!!!????? ΕΙΡΗΝΗ!!!!!!!!!! ΔΙΑΛΟΓΟΣ!!!!!!!!ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ !!!!!
Και ποιος δεν θα το ηθελε!!!!!!!!!
ΑΛΛΑ.....ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!!!
Λουκ. 12,49 Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ τί θέλω εἰ ἤδη ἀνήφθη!
Λουκ. 12,49 Ηρθα να βάλω φωτιά εις την γην, φλογερόν ζήλον και ενθουσιασμόν εις τας καρδίας των καλοπροαιρέτων, ο οποίος όμως ζήλος θα ανάψη στους κακοπροαιρέτους πυρκαϊάν μίσους εναντίον εμού και των οπαδών μου. Και τι άλλο θέλω, εάν τώρα έχη πλέον ανάψει αυτή η φωτιά!
Λουκ. 12,50 βάπτισμα δὲ ἔχω βαπτισθῆναι, καὶ πῶς συνέχομαι ἕως οὗ τελεσθῇ!
Λουκ. 12,50 Εγώ έχω το βάπτισμα του μαρτυρίου, δια να βαπτισθώ εις αυτό, και πόσον κατέχομαι από τον πόθον και ανυπομονώ πότε να πραγματοποιηθή και απλωθή έτσι εις όλον τον κόσμον το πυρ της πίστεως και του θείου ζήλου!
Λουκ. 12,51 δοκεῖτε ὅτι εἰρήνην παρεγενόμην δοῦναι ἐν τῇ γῇ; οὐχί, λέγω ὑμῖν, ἀλλ᾿ ἢ διαμερισμόν.
Λουκ. 12,51 Νομίζετε ότι ήλθα εις την γην να δώσω υποκριτικήν και ψευδή ειρήνην, όπως την φαντάζονται οι Εβραίοι; Οχι σας λέγω, αλλά έχω έλθει, δια να προκαλέσω διαίρεσιν μεταξύ των ανθρώπων, δια την οποίαν όμως διαίρεσιν υπεύθυνοι θα είναι οι πονηροί και αμετανόητοι άνθρωποι.
Λουκ. 12,52 ἔσονται γὰρ ἀπὸ τοῦ νῦν πέντε ἐν οἴκῳ ἑνὶ διαμεμερισμένοι, τρεῖς ἐπὶ δυσὶ καὶ δύο ἐπὶ τρισί·
Λουκ. 12,52 Διότι από τώρα θα είναι εις ένα σπίτι πέντε χωρισμένοι, τρεις εναντίον δύο και δύο εναντίων τριών.
Λουκ. 12,53 διαμερισθήσονται πατὴρ ἐπὶ υἱῷ καὶ υἱὸς ἐπὶ πατρί, μήτηρ ἐπὶ θυγατρὶ καὶ θυγάτηρ ἐπὶ μητρί, πενθερὰ ἐπὶ τὴν νύμφην αὐτῆς καὶ νύμφη ἐπὶ τὴν πενθερὰν αὐτῆς.
Λουκ. 12,53 Και θα χωρισθή ο πατέρας ο άπιστος εναντίον του πιστού υιού του, και ο άπιστος υιός εναντίον του πιστού πατρός του,η μητέρα εναντίον της κόρης της και η κόρη ενάντιον της μητρός· η πενθερά εναντίον της νύμφης και η νύμφη ενάντιον της πενθεράς· τα άπιστα μέλη της οικογενείας εναντίον των πιστών”.
Η διηρημένη εκκλησία υπό την "Νεα εκκλησιολογία" και " εν τω ονόματι του Κυρίου"όπως καταλάβαμε αναγνωριζει,όλα τα χρ.δόγματα σε διαφορετική μορφή, σε όλες τις πρώην αιρέσεις ,νυν εκκλησίες,βρίσκοντας κ ίχνη αληθειας ,συρρικνώνοντας την Μια ,Αγία,Καθολική και Αποστολική Εκκλησία,δηλαδή,την ορθόδοξη Εκκλησία.
Αυτό όλο είναι προβληματικό , συσκοτίζει το Σύμβολο της Πίστεως ,επειδή οικοδομείται πάσα αιρέσις και πάσα θρησκεία συμφώνως με τον Οικουμενισμο ,ο οποίος όπως αποφάνθηκε ο γ.Ιουστινος Πόποβιτς,ο οικουμενισμός είναι ένωσις αιρέσεων.
Δεν έχει καμμία σχέση η ισοτιμία των Αποστόλων με την διηρημένη εκκλησιολογία.
Διότι η Ορθόδοξος Εκκλησία,είναι αδιαίρετος !!!
Πάντες δε όπως λέγει η Αποκάλυψη εκ του Αρνιου εξαρτώνται και ουδείς εκ του άλλου,του ομοίου,του ισότιμου διότι εις Θεμέλιος υπάρχει και αυτός δεν είναι άλλος απο τον Κ.Η.Ι.Χ!!!!
ΚΑΙ όχι εκ του Παπα αφού,Η Παπική εκλησια ποιησασα τον Πέτρον Θεμέλιον πρώτον και εξαρτησασα εξ αυτού τους άλλους θεμελιους.
Ο Απ.Παυλος έγραφε προς Εφεσίους ότι οικοδομηθησαν επί τω θεμελιω των Αποστόλων και προφητών,όντος ακρογωνιαίου Ιησού Χριστού έν ω πάσα η οικοδομή συναρμολογούμενη αυξει εις ναόν Άγιον εν Κυρίω..ΕΦ2 20-21)
Θεμέλιον πρώτον ο Χριστός,ο λίθος ο εκλεκτός,ο ακρογωνιαίος,μετ' Αυτόν δε οι δώδεκα θεμέλιοι υποβασταζοντες το όλον τείχος της πόλεως.
Αποκ κα 14)
Μέσα εκεί στη διηρημένη εκκλησιολογία στριμωχτηκε και η ορθόδοξη Εκκλησία,ίνα με την αποκοιμηση μας ξεχάσουμε το ορθόδοξο μας άγιο Παρελθόν!
Αιχμάλωτη κάνει να φανεί η Ορθόδοξη Εκκλησία,και θυμόμαστε πάντα τους αγίους Πατέρες και τους καλούς θεολόγους που ακούγαμε ,όπως τον μακαριστό π.Γεωργιο Μεταλληνό κ.α, ο οποίος ονόμασε τον Οικουμενισμο ,ως " Βαβυλωνια Αιχμαλωσία".
Πιστεύουμε δε,ότι στους Αγίους Πατέρες ,τίποτα δεν γραφόταν για να φανούν ,αλλά επειδή η έγνοια τους και το χρέος της διαφύλαξης της Ορθοδόξου Πίστεως ήταν η καθαρότητα του Δόγματος!
Όταν ξεκινάει κανείς κατήχηση ,ξεκινάει από τα απλά κ προχωράει και ο αγ.Κυριλλος Ιεροσολύμων έλεγε στις Κατηχήσεις Του,ότι η Ορθόδοξος πίστη,δεν είναι μόνον η αποδοχή των δογμάτων,αλλά και η παραδοχή αυτών!
Πιστεύω ότι δημιουργείται περισσότερη σύγχιση !
Και όντως αιχμαλωσία είναι!
Η διηρημένη εκκλησιολογία έχει σχέση με τον ΠΑ ΠΑ ,με τον Οικουμενισμο και όχι με Τον Κ.Η.Ι.Χ,την Ορθοδοξία,τους αγ.Αποστολους,κ τους αγίους Θεοφόρος Πατέρες!!!!
Αυτό πιστεύω !
Δημοσίευση σχολίου