Την «απόδειξη» της παρουσίας της χριστιανικής πίστης στην ευρωπαϊκή τέχνη, και δη στην ευρωπαϊκή μουσική, ανακάλυψαν οι διοργανωτές της κάτωθι εκδήλωσης. Με τον φευγάτο τίτλο «Μια Πέμπτη, μια Σαρακοστή»[1] η χορωδία «Καλλιτεχνήματα» παρουσίασε μέσα στον Ιερό Ναό Ευαγγελίστριας Πειραιώς έργα του κλασσικού ρεπερτορίου. Θα το ξαναπούμε για άλλη μία φορά όσο κουραστικοί κι αν γινόμαστε… μπροστά στην Ωραία Πύλη, στο Ιερό Βήμα όπου τελούνται τα φρικτά Μυστήρια, με τα οπίσθια στους Αγίους, οι καλλιτέχνες των υψηλών σαλονίων έζησαν απερίγραπτες στιγμές «καλλιτεχνικής ηδονής» και «πνευματικής χασμουρητίλας» με Stabat Mater Rainberger op 138, Requiem Maurice Durufle op 9 και Veni Veni Emmanuel Zoltan Kodaly !!!!

Τους ξέρατε εσείς αυτούς; Αν όχι να τους μάθετε!
Αφήστε στην άκρη την στενή οδό, τους νηπτικούς της Ορθόδοξης Παράδοσης, τους
Ισαάκ τους Σύρους και τους Μεγάλους Αντωνίους, τους Αποστόλους και τους Αγίους
Πατέρες της Εκκλησίας και πιαστείτε από τους αιρετικούς συνθέτες να σας πάνε
στον Χριστό. Ελάτε τις Πέμπτες φτιαγμένοι και στολισμένοι να μερακλώσουμε μαζί προς το Πάθος
του Κυρίου με τις «καλλιτεχνικές
βραδιές»[2] που μας παρουσιάζει το Ενορία εν Δράσει. Κάθε «καλλιτεχνική
βραδιά» και ένα σκαλοπάτι προς τον Γολγοθά του Κυρίου. Ελάτε στα ευρωπαϊκά θέατρα να σας μάθουμε
ότι και η πίστη σας είναι
μία παράσταση, μία ιδέα.

Στην Εθνική Παρέλαση της 25ης Μαρτίου φέτος είχαμε
για πρώτη φορά αιρετικούς στην εξέδρα των επισήμων του κράτους[3].
Μπροστά από τους αιρετικούς πέρασαν τα παιδιά μας και τους απέδωσαν τιμή ωσάν
να είναι η θρησκευτική ηγεσία στην οποία υπακούν. Οι Μητροπόλεις επίσης προσφέρουν στα κατηχητικά το μάθημα της «ευρωπαϊκής μουσικής» εξοικειώνοντας τα
παιδιά μας στην μουσική των αιρετικών, την οποία ακούμε όλο και πιο συχνά μέσα
στους Ναούς.
Μας φραγκεύουν. Αντιστεκόμαστε με ομολογία και πνευματική ζωή.
………………………………….
…………………………………………..
Δείτε
σχετικά και:
-Φως και σκότος στο
φως της Αναστάσεως του Κυρίου!
-Και κλαρίνο σε Ναό
της Μητροπόλεως Φθιώτιδος για τα Πάθη και την Ανάσταση του Κυρίου!
-Διαμαρτυρία
ενοριτών του Ιερού Ναού της Παναγίας Αχειροποίητου προς τoν μητροπολίτη
Θεσσαλονίκης.
-«Λατρευτική Εβδομάδα» στη
Θεσσαλονίκη από 4 έως 12 Απριλίου
-Με «θρησκευτική
ευλάβεια» τίμησαν την Ορθόδοξη μητέρα!
-Κύριο έργο των
σημερινών αναξίων δεσποτάδων αναδεικνύεται η αποϊεροποίηση των Ναών.
-Μία πανδημική
νόσος τῶν ποιμένων
-Μπορισπόλ
Αντώνιος: «Μας πονάει που βεβηλώνουν τις Εκκλησίες μας»
-Πρεσβυτέρες και
πρωτοπρεσβύτεροι χαλάνε την Πίστη.
-Αποϊεροποίηση με
αντιπερισπασμούς. Καθιέρωσαν το αρμόνιο και το μαντολίνο μέσα στους Ιερούς
Ναούς.
-Στην Σύρο
«τίμησαν» τον Άγιο Νικόλαο στο Ναό του με «τραγούδια που αγαπήσαμε»!
-Η κατρακύλα
ξεκίνησε με τις βυζαντινές χορωδίες μέσα στους Ναούς.
-Πολιτισμὸς δίχως
ἠθικὰς ἀρχάς
-Συναυλία με
τενόρο και σοπράνο σε Ελληνορθόδοξη εκκλησία της Νέας Υόρκης.
-Σπήλαιο ληστών !
Σχολιασμός του Νικόλαου Σωτηρόπουλου για την βεβήλωση των Ιερών Ναών.
-Τά «ἔμμορφα
τραγούδια» καί οἱ…δύσμορφες συνήθειες
-Κοσμική συναυλία
στον Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Νέας Φιλαδελφείας, παρουσία του Μητροπολίτη Γαβριήλ.
-«Οἱ καθεδρικοί
ναοί τῆς Μεγάλης Βρετανίας στό στόχαστρο τῆς πολιτισμικῆς τρομοκρατίας»
-Σε τι αποσκοπούν
οι κοσμικού τύπου εκδηλώσεις σε Ναούς;
-Συναυλία
«θρησκευτικής μουσικής» ως «πολιτιστικό γεγονός» με λίγο Επίδαυρο !
-Ρεμπέτικο σε
Ορθόδοξο Ναό στην Αγγλία. Χτυπούν με λύσσα την Εκκλησία (ΒΙΝΤΕΟ).
- Ρεσιτάλ κιθάρας
στον Ιερό Ναό του Αγίου Πέτρου στο Άργος!
-“Θεέ μου τι μπλε
ξοδεύεις για να μη σε βλέπουμε”!
-Και ο Ελισαίος
της Σιμωνόπετρας στα ξεφτιλίκια της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
-Ι.Μητρ.
Θεσσαλονίκης, Λατρευτική εβδομάδα: Οδοιπορικό στο Θείο Δράμα με Καζαντζάκη
-Η βεβήλωση του
Ι.Ν.Αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών (12.12.2010) από τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο
-Βίντεο από τα
επεισόδια στην συναυλία του Αγίου Παντελεήμονα
-Με συναυλία σε
Ιερό Ναό πιστεύει η Αρχιεπισκοπή Αθηνών ότι θα ενώσει τους ανθρώπους;
-Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η
βεβήλωσις του Ι.Ν.Αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών (2)
-Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης, Η
βεβήλωσις του Ι.Ν.Αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών (1)
-Οι Ιεροί Ναοί
αποϊεροποιούνται και οι λεγόμενοι ποιμένες κοιμούνται.
-Πρωτοπρ.
Θεόδωρος Ζήσης, Η βεβήλωσις του Ι.Ν.Αγ. Παντελεήμονος Αχαρνών (Βίντεο)
-Μετατρέπουν τους
Ιερούς Ναούς σε συναυλιακά κέντρα.
-Σὲ ἄλλη…πίστα πιά
τὸ παιχνίδι τῆς ἐκκοσμίκευσης!
-Με τις κοσμικές
συναυλίες μέσα στους Ιερούς Ναούς, χαλάνε την λαϊκή ευσέβεια.
-Την Κυριακή της
Ορθοδοξίας έκαναν τον Ι. Ναό του Αγίου Αθανασίου στην Θεσσαλονίκη μπουζουκλερί!
3 σχόλια:
Ο εν λόγω άσχετος ( και ανώνυμος ως είθισται ) Γρεκυλος, "Τσιφτετελας - Μερακλανταν" , ΒΛΑΣΦΗΜΕΙ όταν επιτίθεται στα Χριστιανικά ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ της Ευρώπης , της οποίας υποτίθεται πως είμεθα η γενεσιουργός αιτία της !
κ. Τζιάττα, σχετικέ και έπώνυμε. Υπάρχουν πολλά αριστουργήματα της αιρετικής δυστυχώς Ευρώπης και σε πολλές τέχνες. Επειδή γενεσιουργός αιτία είναι η Ελλάδα, να τα βάλουμε μέσα στους Ιερούς Ναούς μπροστά στο τέμπλο και να τα προσκυνούμε; Μήπως πρέπει να επανεξετάσετε τι είναι βλασφημία; Όσο για την ανωνυμία, νομίζετε ότι το να γράφει κάποιος απαράδεκτους χαρακτηρισμούς επωνύμως του προσδίδει κύρος;
Πρώτα από όλα , χιλια συγνώμη αγαπητέ για τον τραχύ λογο μου και απολογουμαι για τους χαρακτηρισμούς μου .
!Όμως κατά την φτωχή μου γνώμη "διυλιζουμε τον κωνωπα" εν πολλοίς στην ελλαδική Εκκλησία . .
Για παράδειγμα δεν βλέπω αγανάκτηση για την όντως ιεροσυλία , της προσέλευσης δηλαδή ανήθικα ενδεδυμενων γυναικών στους Ιερούς Ναούς , της συστηματικής παραμονής των στο δεξιό Κλείτος εν μέσω των παροπλισμένων πλέον ανδρών , έτι δε χειρότερα πλέον , της διαβολικής (φεμινιστικής προελευσεως ) επιμονής των , να "ψάλλουν" έρποντας στα Ιερά Αναλογία και με ακόμη σκοτεινότερες προοπτικές και βλέψεις για το άμεσο μέλλον.
Για να μην ανατρέξουμε και στον γενικότερο κοινωνικό ορυμαγδο . Των βσπτισμενων.- μη αιρετικών - "Ελλήνων" !
Όσον αφορά την Ευρώπη ( αιρετική - ξε-αιρετική ) μια χαρά την χρησιμοποιούμε ( και τα επιτεύγματα της ) οποτε και εάν μας συμφέρει .
Όταν πχ Κλήρος και Λαός προστρέχει στις Θεολογικές Σχολές της και μη .
Εν προκειμένω όμως τα εν λόγω Χορωδιακά Χριστιανικά σχήματα των παραδοσεων της , δεν προβλήθηκαν για "προσκύνημα " αλλά για κατανυκτική αναμετάδοση και εκτίμηση .
Όπως τους αρμόζει δηλαδή !
Υγ
Όπως και το κάνουμε πάντως , το 'επωνυμον' έχει άλλες διαστάσεις δικαίου !
Καλό Πάσχα
Δημοσίευση σχολίου