Μετά το φονικό στην Αλαμπάμα , ήρθε το νέο από τη Γερμανία όπου ένας 17χρονος έσπειρε τον θάνατο σε σχολικό συγκρότημα φονεύοντας 16 ανθρώπους.
Γερμανοί ειδικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο 17χρονος να είχε δει νωρίτερα στην τηλεόραση τις εικόνες από το μακελειό, στην Αλαμπάμα των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου ένας 27χρονος είχε σκοτώσει 11 άτομα, και να θέλησε να τον μιμηθεί.
Γερμανοί ειδικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο 17χρονος να είχε δει νωρίτερα στην τηλεόραση τις εικόνες από το μακελειό, στην Αλαμπάμα των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου ένας 27χρονος είχε σκοτώσει 11 άτομα, και να θέλησε να τον μιμηθεί.
Ο υπουργός Εσωτερικών της Βαυαρίας Γιόακιμ Χέρμαν δήλωσε στο βαυαρικό ραδιόφωνο ότι φαίνεται ότι τα βίαια βιντεοπαιγνίδια έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη χθεσινή τραγωδία και θα έπρεπε να είναι απαγορευμένα.
Ο δεκαεπτάχρονος δράστης της αιματοχυσίας στο σχολείο της Γερμανίας ήταν μανιώδης παίκτης βίαιων βιντεοπαιγνιδιών, ανακοίνωσε η αστυνομία μετά την εξέταση του ηλεκτρονικού του υπολογιστή.
Ο δεκαεπτάχρονος δράστης της αιματοχυσίας στο σχολείο της Γερμανίας ήταν μανιώδης παίκτης βίαιων βιντεοπαιγνιδιών, ανακοίνωσε η αστυνομία μετά την εξέταση του ηλεκτρονικού του υπολογιστή.
«Εξετάσαμε τον υπολογιστή του και βρήκαμε χαρακτηριστικά αυτής της παραφροσύνης ηλεκτρονικά βιντεοπαιγνίδια, ανάμεσά τους και το Counter Strike», δήλωσε ο Ραλφ Μίσελφέλντερ, εκπρόσωπος της τοπικής αστυνομίας.
Αυτά ας τα δουν όσοι απαξίωσαν την πνευματική προσφορά του σχολείου και φρόντισαν μόνο για την απόκτηση ξερών τεχνολογικών γνώσεων.
Οι νέοι άνθρωποι, ειδικά οι αδύναμοι που αντιμετωπίζουν για οποιαδήποτε αιτία τον κοινωνικό αποκλεισμό και την απόρριψη, καθώς δεν είναι εφοδιασμένοι με αντιστάσεις, πνευματικές και ψυχικές, μετατρέπονται σε άβουλα όντα, έτοιμα να αντιγράψουν μύθους και σάπια πρότυπα.
Όταν για το δικαστικό έτος 2004-2005, σύμφωνα με την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων Αθηνών, στην περιοχή της Αττικής υπήρξαν 2.260 καταδικαστικές αποφάσεις κατά ανηλίκων ακόμη αναρωτιόμαστε;
Aληθινά πιστεύουν ότι λύνεται το σοβαρό πρόβλημα της βίας μόνο με την τοποθέτηση σε όλα τα σχολεία παιδοψυχολόγων ;
Οι νέοι άνθρωποι, ειδικά οι αδύναμοι που αντιμετωπίζουν για οποιαδήποτε αιτία τον κοινωνικό αποκλεισμό και την απόρριψη, καθώς δεν είναι εφοδιασμένοι με αντιστάσεις, πνευματικές και ψυχικές, μετατρέπονται σε άβουλα όντα, έτοιμα να αντιγράψουν μύθους και σάπια πρότυπα.
Όταν για το δικαστικό έτος 2004-2005, σύμφωνα με την Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων Αθηνών, στην περιοχή της Αττικής υπήρξαν 2.260 καταδικαστικές αποφάσεις κατά ανηλίκων ακόμη αναρωτιόμαστε;
Aληθινά πιστεύουν ότι λύνεται το σοβαρό πρόβλημα της βίας μόνο με την τοποθέτηση σε όλα τα σχολεία παιδοψυχολόγων ;
Τα σχολεία της Αμερικής και της Γερμανίας αλλά και όλων των δυτικών κοινωνιών είναι γεμάτα ψυχολόγους και παιδοψυχολόγους, λύθηκε το πρόβλημα ;
Η καταπολέμηση της βίας κυρίως μπορεί να γίνει με τη δημιουργία σωστών προσωπικοτήτων.
Ποια πρότυπα ζωής όμως προσφέρονται μέσα από τα ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ;Σχολικά βιβλία:Πώς να καταστρέψετε αποτελεσματικά τα παιδιά σας.
«Σπουδή» στα νέα σχολικά βιβλία. (Αποχριστιανοποίηση και Αφελληνισμός)
Δύο εικόνες που δεν συναντά κανείς στα νέα σχολικά βιβλία.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΕΡΙΠΑΙΖΟΥΝ ΙΕΡΕΙΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ (ΣΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ)
Σχολικό βιβλίο καλεί τους μαθητές να συζητήσουν «Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου σε φωνάζει μαμά...»!!!
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ : ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
Τι αναφέρει η Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου για την Εκκλησία
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ : ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ
Σχολικά βιβλία και εγκυκλοπαίδειες : Η ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για το βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου
Χρειάστηκαν χίλιες μέρες για να ανακαλύψουν κάποια από τα λάθη των νέων σχολικών βιβλίων.
ΙστορίαΓ΄Λυκείου :Ανασκολόπισαν τον Αθανάσιο Διάκο.
Υιοθέτηση μυθοπλασιών ή αβλεψία ;
Πρόσφατα μάλιστα κάποιοι αναρωτιούνται :
ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ; ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ - ΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ!!!;;;
Το μάθημα των Θρησκευτικών που συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας σωστής και υγιούς προσωπικότητας των μαθητών, βάλλεται πανταχόθεν και αυτό το δείχνουν οι εγκύκλιοι του καλοκαιριού .
Ένα σχολείο όμως που αφήνει άδεια την ψυχή των νέων αφού τούς στερεί τα ιδανικά και τις αξίες περιφρονώντας την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία την οποία αντικαθιστά με ξεπερασμένα συνθήματα , τα οποία χρησιμοποίησαν οπαδοί αποτυχημένων και αντιδημοκρατικών πολιτικών συστημάτων, δεν έχει να προσφέρει τίποτα στους νέους.
Ποια πρότυπα ζωής όμως προσφέρονται μέσα από τα ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ;Σχολικά βιβλία:Πώς να καταστρέψετε αποτελεσματικά τα παιδιά σας.
«Σπουδή» στα νέα σχολικά βιβλία. (Αποχριστιανοποίηση και Αφελληνισμός)
Δύο εικόνες που δεν συναντά κανείς στα νέα σχολικά βιβλία.
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΕΡΙΠΑΙΖΟΥΝ ΙΕΡΕΙΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ (ΣΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ)
Σχολικό βιβλίο καλεί τους μαθητές να συζητήσουν «Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου σε φωνάζει μαμά...»!!!
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ : ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
Τι αναφέρει η Ιστορία της Γ΄ Γυμνασίου για την Εκκλησία
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ : ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΑΝ
Σχολικά βιβλία και εγκυκλοπαίδειες : Η ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για το βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ’ Γυμνασίου
Χρειάστηκαν χίλιες μέρες για να ανακαλύψουν κάποια από τα λάθη των νέων σχολικών βιβλίων.
ΙστορίαΓ΄Λυκείου :Ανασκολόπισαν τον Αθανάσιο Διάκο.
Υιοθέτηση μυθοπλασιών ή αβλεψία ;
Πρόσφατα μάλιστα κάποιοι αναρωτιούνται :
ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ; ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ - ΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ!!!;;;
Το μάθημα των Θρησκευτικών που συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας σωστής και υγιούς προσωπικότητας των μαθητών, βάλλεται πανταχόθεν και αυτό το δείχνουν οι εγκύκλιοι του καλοκαιριού .
Ένα σχολείο όμως που αφήνει άδεια την ψυχή των νέων αφού τούς στερεί τα ιδανικά και τις αξίες περιφρονώντας την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία την οποία αντικαθιστά με ξεπερασμένα συνθήματα , τα οποία χρησιμοποίησαν οπαδοί αποτυχημένων και αντιδημοκρατικών πολιτικών συστημάτων, δεν έχει να προσφέρει τίποτα στους νέους.
«Το πρόβλημα είναι πρωτίστως θεσμικό, δηλαδή πρωταρχικά πολιτικό. Τη βία στα σχολεία την ευνοεί (αν δεν τη γέννησε) συγκεκριμένη εκπαιδευτική πολιτική.
Η πολιτική αυτή είναι εφαρμογή συγκεκριμένης ιδεολογίας ή, σωστότερα, πιθηκισμός ιδεολογημάτων «εκσυγχρονιστικού» μηδενισμού.
Χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται.
Η πολιτική αυτή είναι εφαρμογή συγκεκριμένης ιδεολογίας ή, σωστότερα, πιθηκισμός ιδεολογημάτων «εκσυγχρονιστικού» μηδενισμού.
Χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου