Το βιβλίο των Θρησκευτικών της Α΄ Γυμνασίου φέρει τον τίτλο «Παλαιά Διαθήκη. Η προϊστορία του Χριστιανισμού».
Οι εκπλήξεις που επιφυλάσσει το εγχειρίδιο είναι πολλές και μ΄αυτές θ΄ασχοληθούμε σε άλλες αναρτήσεις.
Μία, βρίσκεται στην σελ.143, όπου, στην άσκ. 2 του Προσπαθώ να καταλάβω περισσότερο, λέγονται επί λέξει τα εξής: «Οι χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς Χριστός έζησε αγαπώντας αληθινά το Θεό, τους ανθρώπους και τον κόσμο ολόκληρο. Ο Χριστός, δηλαδή, κατάφερε αυτό που δεν κατάφερε ο άνθρωπος: να ζει μακριά από κάθε αμαρτία»
http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/thrisk_a/bm/bm_100-159.pdf
Τι εννοούν; Ο Χριστός δεν ήταν εξ αρχής αναμάρτητος ;
Ο Χριστός δηλαδή έφθασε στην αναμαρτησία με προσπάθεια;
Οι Νεστοριανίζουσες αυτές απόψεις ελπίζουμε να είναι από αβλεψία και όχι λόγω της ορθολογιστικής ερμηνευτικής που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο βιβλίο.
Και όπως αναφέρει η Γ΄ Οικ. Σύνοδος-«Ει προέκοψεν (ο Χριστός), που κεκένωται και επτώχευσεν (Φι 2,7˙ Β΄ Κορ 8,9); Ει τετελείωται κατ΄ αρετήν, εξ ατελούς δηλονότι και εν χρόνω γέγονε τέλειος˙ το δε ατελὲς άπαν εις αρετήν υπὸ μώμου γραφήν και το υπό μώμον υφ’ αμαρτίαν. Πως ούν γέγραπται περί αυτού ότι αμαρτίαν ούκ εποίησεν (Ησ 53,9˙ Α΄ Πέτρ 2,22);» (ACO 1.1.6,141).
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
Οι εκπλήξεις που επιφυλάσσει το εγχειρίδιο είναι πολλές και μ΄αυτές θ΄ασχοληθούμε σε άλλες αναρτήσεις.
Μία, βρίσκεται στην σελ.143, όπου, στην άσκ. 2 του Προσπαθώ να καταλάβω περισσότερο, λέγονται επί λέξει τα εξής: «Οι χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς Χριστός έζησε αγαπώντας αληθινά το Θεό, τους ανθρώπους και τον κόσμο ολόκληρο. Ο Χριστός, δηλαδή, κατάφερε αυτό που δεν κατάφερε ο άνθρωπος: να ζει μακριά από κάθε αμαρτία»
http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/thrisk_a/bm/bm_100-159.pdf
Τι εννοούν; Ο Χριστός δεν ήταν εξ αρχής αναμάρτητος ;
Ο Χριστός δηλαδή έφθασε στην αναμαρτησία με προσπάθεια;
Οι Νεστοριανίζουσες αυτές απόψεις ελπίζουμε να είναι από αβλεψία και όχι λόγω της ορθολογιστικής ερμηνευτικής που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο βιβλίο.
Και όπως αναφέρει η Γ΄ Οικ. Σύνοδος-«Ει προέκοψεν (ο Χριστός), που κεκένωται και επτώχευσεν (Φι 2,7˙ Β΄ Κορ 8,9); Ει τετελείωται κατ΄ αρετήν, εξ ατελούς δηλονότι και εν χρόνω γέγονε τέλειος˙ το δε ατελὲς άπαν εις αρετήν υπὸ μώμου γραφήν και το υπό μώμον υφ’ αμαρτίαν. Πως ούν γέγραπται περί αυτού ότι αμαρτίαν ούκ εποίησεν (Ησ 53,9˙ Α΄ Πέτρ 2,22);» (ACO 1.1.6,141).
ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου