ΣΥΝΤΟΜΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Κο ΔΕΔΕ
+Νικόλαος, Καθολικός Αρχιεπίσκοπος πρώην Νάξου-Τήνου-Άνδρου-Μυκόνου και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου
Κύριε Δέδε,
Στην απάντησή σας μου γράφετε μεταξύ άλλων:
1.-«Κατανοούμαι την εμμονή σας στην πλάνη την οποία κληρονομήσατε από τους προγόνους σας».
Και εγώ κατανοώ τη δική σας πλάνη που κληρονομήσατε από τους δικούς σας προγόνους.
2.- Οι δικοί μας πρόγονοι, οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της μίας αγίας καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ήδη από του 4ου αιώνα μας προσδιόρισαν την λατινική πίστη σας ως αρειανική και σαβελλιανή, και συνάμα προσδιόρισαν την διάρρηξη των περάτων της Εκκλησίας εξ αιτίας της εμμονής επι των αιρέσεων σας, με ίσως την πρώτη υπόδειξη του κακού του παπικού πρωτείου του προστιθέμενου στον αρειανισμό και τον σαβελλιανισμό της εν προσχήματι χριστιανισμού πίστεως σας.
Και οι δικοί μας πρόγονοι, οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας στήριξαν την πίστη στο Ευαγγέλιο.
Όσον αφορά το πρωτείο του Επισκόπου Ρώμης, διαδόχου του Αποστόλου Πέτρου, διαβάστε σας παρακαλώ προσεκτικά όχι τι είπαν οι θεοφόροι Πατέρες σας, αλλά ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός: «καγώ δε σοι λέγω ότι συ ει Πέτρος και επί ταύτη τη πέτρα οικοδομήσω μου την εκκλησίαν και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής……..Ματθ16,18-19)
3.- Ο μέγας Βασίλειος ἐγραψε για εσάς τους Ιταλούς, από τότε και έως σήμερα, δεν θέλετε να γνωρίσετε την αλήθεια,
Φαίνεται, ότι σε κάποιον άλλο θα θέλατε να γράψετε αυτήν την επιστολή, διότι εγώ ούτε ποτέ ήμουν, ούτε είμαι Ιταλός πολίτης, αλλά Έλληνας πολίτης και Καθολικός Χριστιανός και καυχιέμαι και για τα δυό.
Τέτοιες προσβολές είναι πολύ βαριές, αλλά και από σας όλα μπορώ να τα περιμένω, με τον τρόπο που σκέπτεστε και συμπεριφέρεστε, που όμως ίσως δεν φταίτε, διότι έτσι μονόπλευρα και φονταμενταλιστικά σας κατήχησαν.
4.- Αγαπητὲ κε Πρίντεζη, οι άγιοι του χριστιανισμού κατανοούν την λατινική πίστη ως πολυθεΐα.
Άλλη δική σας άγνοια, διότι οι άγιοι του χριστιανισμού δεν είναι μόνο αυτοί που ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία αποτελείται σήμερα από 350.000.000 πιστούς, αλλά και οι άγιοι του χριστιανισμού που ανήκουν στην Καθολική Εκκλησία και αποτελείται σήμερα από 1.600.000.000 που πιστεύουν στον ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ.Αλλά αυτό εσείς το αγνοείτε ή θέλετε να το αγνοείτε!
5.- Όμως ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς σας διαψεὐδει διά του λόγου αγίου Πνεύματος όπου απλανώς θεολογεί ότι το filioque επιφέρει την πολυθεΐα στην λατινική πίστη,
Όμως, εσείς αγαπητέ συνάθρωπε κε Πρίντεζη, ομολογείται έτερο ευαγγέλιο ετέρου αρειανικού και σαβελλιανού θεού διά της πολυθέου λατινικής πίστεως, το οποίο ο Παύλος ορίζει αναθεματιστέο.
Η αλήθεια είναι ότι δε γνώριζα, ότι ο Άγιο Γρηγόριος ο Παλαμάς και όλοι οι άλλοι Άγιοι Πατέρες σας που επικαλείστε κατείχαν το αλάθητο που εσείς το αρνείστε για τον Επίσκοπο Ρώμης!
Το τι ομολογούμε και πιστεύουμε εμείς, επιτρέψτε μου να σας πως, ότι το γνωρίζω καλύτερα από σας. Αφήστε σε μας να σας το πούμε και όχι εσείς να λέτε για μας και μάλιστα μετά από τόση άγνοια και την Καθολική Πίστη και τόσες, ίσως άθελες σας, χρησιμοποιείτε τόσες προσβολές, κρίσεις και κατακρίσεις που δεν πρέπει να χαρακτηρίζουν ένα χριστιανό!
6- Δεν είμαστε αδελφοί εν Χριστῶ, έχουμε διαφορετικά βαπτίσματα.
Εσείς μπορείτε απλώς, να με θεωρείτε συνάνθρωπο, αλλά εγώ σας θεωρώ και αδελφό εν Χριστώ, διότι σας υπενθυμίζω ότι το Βάπτισμα στην Καθολική Εκκλησία, από τους πρώτους αιώνες μέχρι σήμερα, τελείται με δύο κυρίως τρόπους: ή δια καταδύσεως ή δι’ επιχύσεως. Επαφίεται στην κρίση του λειτουργού και τις ποιμαντικές ανάγκες ο τρόπος επιλογής. Αλλά αυτά για σας είναι ψιλά γράμματα. Σας πληροφορώ δε, ότι και εγώ και ως ιερέας και ως Επίσκοπος έχω βαπτίσει και δια καταδύσεως και δι’ επιχύσεως. Και μάλιστα δεν είδα καμιά διαφορά στη χριστιανική ζωή των νεοφώτιστων!
Το Βάπτισμα δι επιχύσεως δεν είναι κάτι που προέκυψε μετά το σχίσμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας από την Καθολική, υπήρχε και πριν το σχίσμα, όταν ενδεχομένως με θεωρούσατε αδελφό. Τί προέκυψε λοιπόν τώρα και με θεωρείτε μόνο συνάνθρωπο;
Επειδή, παρ’ όλα αυτά που μου γράφετε, σας θεωρώ αδελφό εν Χριστώ, γνωρίζοντας ότι οφείλουμε να αγαπούμε ο ένας τον άλλο, όπως μας διέταξε ο Κύριος, για να γνωρίσουν οι άνθρωποι ότι και εσείς και εμείς είμαστε μαθητές του.
Σας χαιρετώ εν Χριστώ αδελφέ και σας εύχομαι άνωθεν καλή φώτιση!
+Νικόλαος, Καθολικός Αρχιεπίσκοπος πρώην Νάξου-Τήνου-Άνδρου-Μυκόνου και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου
……………………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Νικόλαος Πρίντεζης: Πράγματι είμαι μαλωμένος με την αλήθεια, όπως όμως εσείς την εννοείτε!
-Οφειλόμενη απάντηση προς τον κ. Νικόλαο Πρίντεζη.
-«‘‘Ἐν Αὐτῷ’’ ζῆτε καί ‘‘περιπατεῖτε’’»
-Νικόλαος Πρίντεζης: Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, στον εικοστό πρώτο αιώνα…….
-Απάντηση σε δημοσίευμα παπικού «κληρικού»
- Τα διαχρονικά εγκλήματα του Παπισμού κατά της ανθρωπότητας είναι αδιαμφισβήτητα!
8 σχόλια:
Ιδρυτής της Εκκλησίας της Ρώμης, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, είναι ο Απόστολος Παύλος και όχι ο Απόστολος Πέτρος.Επίσης η ερμηνεία(Ματθ. 16, 18-19) που δίνει ο κ.Πρίντεζης είναι προιόν πλάνης. Ας μπει στον κόπο να μελετήσει το έργο του Αγίου Νεκταρίου "ΜΕΛΕΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΤΟΥ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ" καθώς επίσης και το έργο "ΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙ" και ας διαβάσει με προσοχή την ερμηνεία που δίνουν οι άνωθεν φωτισμένοι Άγιοι της Εκκλησίας μας. Ορισμένοι εξ'αυτών έζησαν και δίδαξαν ΠΡΟ του σχίσματος!!!
Επίσης θα λάβει απαντήσεις για όσα υποστηρίζρι. Καλή μετάνοια του εύχομαι εκ μεσης καρδίας και οι φωτισμένοι Άγιοι της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας νσ τον οδηγήσουν σε επίγνωση αληθείας και αποφυγή της βλασφημίας του Παναγίου Πνεύματος!!
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ. Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΤΗ ΡΩΜΗ.
Είναι πάρα πολλές οι πλάνες τους, μεταξύ των οποίων έχουν άλλη Αγία Τριάδα (με το «Φιλιόκβε» τους), πιστεύουν άλλη Παναγία (με το δόγμα τους περί «ασπίλου συλλήψεως»), κάνουν διαφορετικά τον σταυρό τους (με τα τέσσερα δάκτυλα), δεν αποδέχονται τις Άκτιστες ενέργειες του Θεού, πιστεύουν στο καθαρκτήριο πυρ κ.ά. Τι συμπροσευχή λοιπόν να κάνουμε μ᾽ αυτούς; «Γιά να προσευχηθώ μαζί με κάποιον, πρέπει να έχω την ίδια πίστη μ᾽ αυτόν», έλεγε ο αγιασμένος Γέροντας πατήρ Παίσιος. Καί οι ιεροί Κανόνες της Εκκλησίας μας καταδικάζουν με αφορισμό και με καθαίρεση την συμπροσευχή με τους αιρετικούς.
Με όλον τον σεβασμό κ. Νικόλαε Πρίντεζη, επειδή αναφέρετε ξανά και ξανά το επιχειρημα οτι Γιατι σας ενοχλει εαν ο Πάπας της Ρωμης ειναι αλάνθαστος, οταν το ιδιο λετε για τους Πατερες της Ορθοδοξιας οτι ειναι; Εδω κανετε ενα λεπτό λαθος: οι πατερες της Ορθοδοξιας ειναι αλανθαστοι στο συνολο τους, δηλαδη στην Συνοδο, οχι ενας μονο εναντιων ολων των υπολοιπων! Οτι ελεγε ο ταδε Ορθοδοξος Πατερας ειχε συνέναιση και απο τους υπολοιπους, αλλιως εξαλλου θα αντιδρουσανε. Οταν ομως μιλησει ο Πάπας της Ρωμης, ποιος Καρδινάλιος θα τολμησει να σηκωθει και να πει εγω διαφωνω? Την επομενη μερα εχει διαγραφει. Λετε επισης κ. Πρίντεζη, οτι μονο δυο φορες ο Πάπας της Ρωμης εκανε χρηση του Αλαθητου, γιατι λοιπον εσεις οι Ορθοδοξοι φωνασκείτε και γραφετε τοσο αρνητικα κατα του Πάπα; Μα ακριβως αυτό: αφενος αφου μονο δυο φορες το χρησιμοποιησε αυτο το 'δωρο' του Αλαθητου - γιατι τετοια εμμονη να το κρατησετε το Αλαθητο του Παπα εσεις οι Παπικοι; Γιατι δεν λετε απο μονοι σας το ακριβως αντιστροφο: αφου το χρησιμοποιεί σπανια το Αλαθητο ας το καταργησουμε; Αξιζει για ενα Αλαθητο του Πάπα να ειναι ο χριστιανισμος διαιρημενος με ολες τις τραγικες συνεπειες για την ανθρωποτητα; ΑΦΕΤΕΡΟΥ: εστω οτι το κρατησετε οι Παπικοι με εγωιστικη εμμονη στο Αλαθητο του Πάπα, οπως κανει ενα μικρο παιδι: αυτο το αυτοκινητακι ειναι δικο μου και δεν δινω τα παιχνιδια μου σε κανεναν αλλον - Εστω λοιπον οτι οι Παπικοι το κρατησετε το Αλαθητο - που βεβαια να λεει ενας ανθρωπος οτι ειναι αλαθητος ειναι η καραμπινάτη Βλασφημια του Αγιου Πνευματος - .....αλλα ας το παραβλεψουμε προς στιγμη. Εστω οτι παραμενει Αλαθητος ο πάπας, ενω η Ιστορια της Παπικης Εκκλησιας μας εχει δειξει σε τι τραγικα λαθη εχει πεσει το Βατικανο και ο εκάστοτε Πάπας αν ανατρεξουμε λιγο πριν 100 και 500 χρονια κλπ.... Εστω οτι παραμένει Αλαθητος ο Ποντίφηκας της Ρωμης - ποιος μας εγγυάται εμας, στο μελλον, αν τυχον προχωρησουμε σε μια ενωση Ορθοδοξοι με Παπικους, οτι την 3η φορα που θα χρησιμοποιησει το Αλαθητο του, ενας επομενος πάπας, που δεν θα ειναι τοσο 'αγιος' οσο ο σημερινος Αργεντινος, οτι τοτε θα παρει κεφαλια? Οτι τοτε θα καταστρεψει με την 'αλαθητη' αποφαση του οτι εχει απομεινει ορθιο στον Χριστιανισμο; Μα μπορεί ενας λογικος ανθρωπος να εμπιστευεται τον Πάπα της Ρώμης;
Μυρμιδόνας
Ευχαριστούμε για τις δημοσιεύσεις αυτές. Βοηθούν όσους θέλουν να βλέπουν και να κατανοούν την πραγματικότητα περί των λεγομένων "Ρωμαιοκαθολικών", δηλαδή την αμετανοησία, την προκλητικότητα, την πλάνη και την έπαρση των οπαδών του αιρετικού Πάπα της πρεσβυτέρας Ρώμης.
"Ο απόστολος Πέτρος θα διερρήγνυε τα ιμάτιά του, εάν ανίστατο και έβλεπε πώς χρησιμοποιούν επί αιώνες ήδη το όνομά του οι αρχιτέκτονες του παπικού πρωτείου και αλαθήτου. Ο κορυφαίος μαθητής του Χριστού δεν χαρακτηρίζει εαυτόν πρώτον, αλλά "συμπρεσβύτερον των πρεσβυτέρων" (Α' Πετρ. ε,1). Εις πάντας τους επισκόπους και εις τον επίσκοπον Ρώμης, τον οραματιζόμενον "πρωτοκαθεδρίαν και πρωτοκλισίαν" (Μάτθ. κγ,6), κατά τον τύπον των Φαρισαίων, ο απόστολος Πέτρος μίαν πνευματικήν υποθήκην αφήκε: "Ποιμάνατε το εν υμίν ποίμνιον του Θεού, επισκοπούντες μη αναγκαστικώς αλλ' εκουσίως, μηδέ αισχροκερδώς αλλά προθύμως, μηδ' ως κατακυριεύοντες των κλήρων, αλλά τύποι γινόμενοι του ποιμνίου" (Α' Πετρ. ε, 2-3).
(Σπυρίδωνος Μπιλάλη, Ορθοδοξία και Παπισμός Τόμος Α')
"Η Οικουμενική Σύνοδος είναι το στόμα του αλαθήτου της Εκκλησίας, αποτελεί όμως και τον ανώτατον και αυθεντικόν κριτήν και ρυθμιστήν πάντων των αναφυομένων εκάστοτε σοβαρών εκκλησιαστικών θεμάτων, των διαταρασσόντων την ειρήνην και την ενότητα της όλης ή και επί μέρους Εκκλησίας. Η απόφασις της Οικουμενικής Συνόδου παραμένει ανέκκλητος, διότι δεν υπάρχει κριτήριον ανώτερον της Οικουμενικής Συνόδου. Εις την Ρωμαϊκήν Εκκλησίαν ο πάπας ανεκηρύχθη ανώτατος κριτής, κρίνων και αυτάς εισέτι τας αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ".
(Σπυρίδωνος Μπιλάλη, Ορθοδοξία και Παπισμός, Τόμος Α')
Δημοσίευση σχολίου