Μερικά
ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ι. Μ. ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ. Περὶ καθαγιασμοῦ πολλῶν Ἁγίων Ποτηρίων εἰς
μίαν θείαν Λειτουργίαν. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Βασιλείου Ἐ. Βολουδάκη.
➢ Μεγάλαι αἱ εὐθῦναι
τῶν παραδοσιακῶν Μητροπολιτῶν. ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ. Τοῦ κ.
Γεωργίου Τραμπούλη, Διευθυντοῦ Συντάξεως.
➢ Διαφωνεῖ πλήρως ἡ
Ἐκκλησία τῆς Κρήτης μὲ τὴν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος διὰ τὰ νέα θρησκευτικά!
➢ «ΝΑΜΑΤΑ
ΙΟΡΔΑΝΕΙΑ». Τοῦ Ἀρχιμ. Κ. Χαραλαμποπούλου, Πρωτοσυγκέλλου Ἱ. Μ. Κηφισίας.
➢ Ἡγούμενος Ἁγίου Ὄρους
διὰ Κολυμβάριον: «Μηδὲν ἀπὸ μηδέν, μηδέν». Γράφει ὁ μοναχὸς Νικόλαος Ἁγιορείτης.
➢ Τὸ «Σκοπιανὸν»
πειρασμὸς διὰ τὸν Ἄθω. Γράφει ὁ Γέρων Μάξιμος Ἰβηρίτης.
➢ «Μὴ μπερδεύετε τὰ
καζάνια… γιὰ νὰ μὴ δηλητηριάζουμε τὸν κόσμο». Γράφει ὁ Ἀρχιμ. Γρηγόριος,
Καθηγούμενος Ἱ. Μ. Δοχειαρίου Ἁγίου Ὄρους.
➢ Ἑνότης καὶ κοινὸς
βηματισμὸς μετὰ τὴν ἀπόρριψιν τοῦ Κολυμβαρίου.
➢ Ἀποτελεῖ
σπουδαστήριον συγκρητιστικῶν ὀλισθημάτων διὰ τοὺς Ὀρθοδόξους νέους, ἡ οἰκουμενιστικὴ
«Κοινότητα Taize». Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου.
➢ Ἐμπαιγμός τοῦ Ὀρθοδόξου
λαοῦ. Ἡ πλήρης ἀναγνώρισις τοῦ αὐτοδιοικήτου καί τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου τῶν
Παπικῶν τῆς Ἑλλάδος καί ἡ ἄνισος καί χαοτική κατάστασις ὡς πρός τό Ὀρθόδοξον
Κανονικόν Δίκαιον.
➢ Ἡ ἐσωτερικὴ
γαλήνη. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση.
➢ Ἐκοιμήθη ὁ
Μητροπολίτης Εὐρίπου Βασίλειος.
➢ Νεοελληνικὸς
Παγανισμὸς καὶ Ὀρθοδοξία. Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Θ. Ποντίκας.
➢ Ὁ Ἅγιος Νικόδημος
ὁ Ἁγιορείτης πλανᾶται; Τοῦ κ. Κοντοστάνου, δασκάλου.
➢ Ἡ Παλαιὰ Διαθήκη ἐναντίον
τοῦ Σιωνισμοῦ. Τοῦ κ. Διοδώρου Ράμμου, ἱστορικοῦ – ἀρχαιολόγου.
➢ Βαθαίνει τὸ ρῆγμα
εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν! Ὁ Πατριάρχης Κων/λεως ἀπαιτεῖ τὸ Πατριαρχεῖον τῆς Γεωργίας
νὰ ἀποδεχθῆ τὸ Κολυμβάρι. Τοῦ κ. Μάνου Χατζηγιάννη.
➢ Ὁ Πάπας διορθώνει
τὸν Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν: ἀλλαγὴ εἰς τὸ «Πάτερ ἡμῶν». Τοῦ κ. Γιώργου Ν.
Παπαθανασόπουλου.
➢ Ἀκροδεξιοὶ οἱ Ἱεράρχαι
κατὰ τὸν κ. Μόσχον;
Γεγονότα
καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου