Σύμφωνα με δημοσίευμα του Επικ. Καθηγητή του Τμήματος Θεολογίας κ. Μόσχου Γκουτζιούδη, το ΙΔ΄
Διαχριστιανικό Συμπόσιο που οργανώνει το Τμήμα
Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης σε
συνεργασία με το Ποντιφικικό Ινστιτούτο Antonianum της Ρώμης θα διεξαχθεί
από την Κυριακή 28 Αυγούστου έως και την Τρίτη 30 Αυγούστου στη Θεσσαλονίκη.
Φέτος το θέμα του συμποσίου είναι: «Ευαγγελισμός και Επανευαγγελισμός στην Ευρώπη του 21ουαιώνα«.
Η έναρξη του Συμποσίου θα ξεκινήσει με Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Βλατάδων (Κυριακή πρωί 28 Αυγούστου) και η πρώτη συνεδρία θα πραγματοποιηθεί στον ίδιο χώρο στην αίθουσα του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών.
Οι λοιπές συνεδρίες (Κυριακή απόγευμα 28 Αυγούστου και Δευτέρα 29 Αυγούστου) θα διεξαχθούν στην αίθουσα συνεδριάσεων της Θεολογικής Σχολής (1ος όροφος).
Η έναρξη του Συμποσίου θα ξεκινήσει με Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Βλατάδων (Κυριακή πρωί 28 Αυγούστου) και η πρώτη συνεδρία θα πραγματοποιηθεί στον ίδιο χώρο στην αίθουσα του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών.
Οι λοιπές συνεδρίες (Κυριακή απόγευμα 28 Αυγούστου και Δευτέρα 29 Αυγούστου) θα διεξαχθούν στην αίθουσα συνεδριάσεων της Θεολογικής Σχολής (1ος όροφος).
3 σχόλια:
Δέν χρειάζεται κάποιος νά περιμένει τά συμπεράσματα καί τά πορίσματα αὐτοῦ τοῦ Συμποσίου. Τέτοιες διοργανώσεις ἀποτελοῦν αὐτοσκοπό. Δηλαδή, σκοπός της πραγματοποιἠσεώς των εἶναι ἡ πραγματοποίησή των! Διότι, ἁπλούστατα, ἔτσι προωθεῖται τό ἀντορθόδοξο πνεῦμα τοῦ ἐκκλησιομάχου Οἰκουμενισμοῦ. Καί σ' αὐτό ἀποσκοποῦν. Περιττεύει νά σχολιάσει κανείς πρόσωπα, θέματα κλπ. Εἶναι προφανές ὅτι πρόκειται γιά ἔκπτωση ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως γιά τήν Θεολογική Σχολή τοῦ ΑΠΘ, ἀφοῦ καί μόνη ἡ συνδιοργάνωση θεολογικοῦ συμποσίου μέ θέμα τόν ἐπανευαγγελισμό τῆς Εὐρώπης ὡς κοινό ζητούμενο ἐκ μέρους ὀρθοδόξων καί αἱρετικῶν συνιστᾶ a priori συγκριτιστική προσέγγιση τοῦ θέματος. Ἡ Εὐρώπη, ἠ ὁποία κατήντησε "λευκή δαιμονία" δἐν ἔχει ἀνάγκη ἐπανευαγγελισμοῦ ὑπό τήν ἔννοια τῆς ἐπιστροφῆς στόν Χριστιανισμό πού σήμερα ἔστω καί τυπικῶς κυριαρχεῖ σ'αὐτήν, δηλαδή τόν Παπισμό καί τόν Προτεσταντισμό. Αὐτός ὁ "Χριστιανισμός" συνιστᾶ τό μεγάλο δράμα της, διότι αὐτός τήν ὁδήγησε μέ μαθηματική ἀκρίβεια στήν σημερινή ἀποστασία καί ἀθεϊα της. Δέν μποροῦσε νά ὐπάρχει ἄλλη ἐξέλιξη. Ἡ Εὐρώπη ἔχει ἀνάγκη ἀπορρίψεως αὐτοῦ τοῦ "χριστιανισμοῦ" καί ἐπιστροφῆς στίς ρίζες της, πρίν τήν κατάληψή της ἀπό τούς Φράγκους καί τά ἄλλα φῦλα πού κυριάρχησαν ἐξουδετερώνοντας καί ἀλλοιώνοντας πλήρως τήν πνευματική της φυσιογνωμία. Τό μεγαλύτερο θεολογικό ἀνάστημα πού ἀνέδειξε ποτέ ἡ Θεολ. Σχολή τῆς Θεσσαλονίκης ἤ μᾶλλον πού ὑπῆρξε σ' αὐτήν διότι δέν ἦταν σέ θέση νά τόν ἀναδείξει, ὁ Καθηγητής τῆς Δογματικῆς π. Ἰωάννης Ρωμανίδης ἔλεγε ὅτι οἱ ἄθεοι τῆς Εὐρώπης εἶναι πιό κοντά στήν ἀληθινή Πίστη, τήν Ὀρθοδοξία, ἀπ' ὅ,τι οἱ πιστοί τῆς Εὐρώπης, Παπικοί καί Προτεστάντες, διότι ἁπλούστατα οἱ πρῶτοι (οἱ ἄθεοι) ὀρθῶς ἀπορρίπτουν τήν πίστη τῶν δευτέρων (παπικῶν καί προτεσταντῶν) διότι ἡ πίστη αὐτῶν εἶναι ψεύτικη, δαιμονιώδης καί ἀφορᾶ σέ ἀνύπαρκτο Θεό, ἀφοῦ θεός μέ τά χαρακτηριστικά πού αὐτοί τοῦ προσδίδουν, δέν ὑπάρχει! Μεταξύ τῶν Χορηγῶν τῆς διοργανώσεως αὐτοῦ τοῦ συμποσίου ἀναφέρεται ἡ Μητρόπολις Θεσσαλονίκης, κάτι γιά τό ὁποῖο θά πρέπει νά ντρέπεται ὀ λαλίστατος ἐπί παντός ἐπιστητοῦ καί μόνον περί θεμάτων Πίστεως ΑΦΩΝΟΤΑΤΟΣ ὡς ἰχθύς ὄντως μικρός στό πνευματικό ἀνάστημα καί τουλάχιστον χλιαρός στό φρόνημα ἐπίσκοπός της. Κάπου δέ, γίνεται ἀναφορά καί στήν περιβόητη "Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο" τῆς Κρήτης. Πολύ ὀρθῶς, διότι ἄλλωστε γι' αὐτό πραγματοποιήθηκε! Γιά νά τήν ἐπικαλοῦνται ὡς ὁδοδείκτη ὅλοι οἱ ναυαγήσαντες περί τήν Πίστη καί νά βαυκαλίζονται ὅτι διαθέτουν καί πανορθόδοξη Συνοδική στήριξη στήν ἀποστασία των! Τά βλέπετε σεβαστέ μοι π. Θεόδωρε Ζήση;
Συγχαρητήρια κ. Δ. Κάτσουρα. Δυναμικός λόγος με σαφήνεια και πληρότητα.
Ωραια! Τώρα έχουμε ως διδάσκαλο και ένα Παλαιοημερολογίτη!
Δημοσίευση σχολίου