ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Το να γράφεις κείμενα επιθεώρησης μάλλον θα είναι το πιο δύσκολο επάγγελμα στην Ελλάδα. Γιατί όσο και να τραβήξεις ένα γεγονός ώστε να προκαλέσει γέλιο, σίγουρα θα υπολείπεται της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας. Διαβάστε παρακάτω τις απτές αποδείξεις αυτού του ισχυρισμού.
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ
Χρειάστηκαν 63 δακτυλογραφημένες σελίδες για να χωρέσει το Υπουργείο Παιδείας τα λάθη που το ίδιο εντόπισε στα καινούργια σχολικά βιβλία του Δημοτικού. Και 83 σελίδες στα καινούργια σχολικά βιβλία του Γυμνασίου. Και αυτό το πόνημα των συνολικά 146 σελίδων το έστειλαν στα σχολεία ώστε να τα διορθώσουν με στιλό οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι μαθητές.
ΑΛΛΟ ΕΜΕΙΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
Αν εγώ, ως εκδότης, κυκλοφορήσω βιβλία με τόσα πολλά λάθη, σίγουρα βιβλιοπώλες και αναγνώστες θα μου τα πετάξουν στο κεφάλι. Και φυσικά θα χάσω τα χρήματα που επένδυσα σε αυτά τα βιβλία. Και που δεν μπορώ να έχω ούτε το ένα εκατοστό από τις στρατιές των επιμελητών και διορθωτών που συντηρεί ο Οργανισμός Εκδόσεων Σχολικών Βιβλίων.
ΤΑΧΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Κατά τα άλλα ισχύει εν Ελλάδι η δωρεάν Παιδεία. Το σόι δωρεάν είναι όταν μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε από τον Κρατικό Προϋπολογισμό το κάθε σχολικό βιβλίο από δύο φορές, επειδή δεν πρόσεξαν στην διόρθωση. Καλύτερα να έλειπε!
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Θέλετε παραδείγματα από αυτά τα λάθη; Όπως γράφει ο Νίκος Μάστορας στοσχετικό ρεπορτάζ του στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ «στο βιβλίο Νεοελληνικής Γλώσσας της Α΄ Γυμνασίου, στη σελίδα 104 δημοσιεύθηκε κατά λάθος η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το φαξ ενός καταστήματος!». Μα και μαστουρωμένος να ήταν ο διορθωτής -λέμε τώρα- έπρεπε αυτό να το δει!
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ
Το βιβλίο «Οδηγός Νηπιαγωγού» αντί να συστήνει στους Νηπιαγωγούς να βάζουν τα παιδάκια να παίζουν «με τα ονόματά τους», λόγω λάθους τους συστήνει να παίζουν «με τα όργανά τους»! ……….
ΤΡΕΜΕ ΜΑΤΑ!
«Στα Μαθηματικά Β΄ Δημοτικού, όπου χρησιμοποιούνται παραδείγματα ώστε να μάθουν τα παιδιά, κάποια κοπελίτσα που λεγόταν Μαρίνα έγινε Σαββίνα ξαφνικά, και μια Ελένη έγινε Άννα». Εδώ το Υπουργείο θέλει να γίνουν τα παιδάκια Μάτα Χάρι. Να μην ξέρει ούτε ένα όνομα να αλλάξει;
ΑU MON DIEU!
«Ενώ τα παιδάκια που θα έπρεπε να υπολογίσουν πόσα γλυκά μένουν σε ένα κουτί, βλέπουν ξαφνικά τα γλυκά να έχουν μεταμορφωθεί σε κουλουράκια». Μιλάμε για πολύ προχωρημένη nouvelle cuisine!
SAVOIR VIVRE ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
«Τέλος, στο Εικονογραφημένο Λεξικό Α, Β και Γ Δημοτικού υπάρχει- κατά λέξη- η εξής απίθανη διόρθωση: «[σελ. 227] [κώλος] (Να προστεθεί: Συνήθως χρησιμοποιούμε τη λέξη αυτή όταν μιλάμε με τους φίλους μας και όχι όταν γράφουμε)». Πάλι λάθος είναι! Θα πρέπει η αλλαγή να γίνει ως εξής: [κώλος]: Συνήθως χρησιμοποιούμε τη λέξη αυτή όταν αναφερόμαστε στο Υπουργείο Παιδείας μας.
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ…
Ερώτηση απλή: Θα απολυθεί κανείς από τους μονίμους -στα σίγουρα- υπαλλήλους/επιμελητές αυτών των βιβλίων; Ή σε λίγες μέρες θα τους δούμε κι αυτούς στους δρόμους να φωνάζουν για τα δίκαια αιτήματά τους; Όχι, τίποτε άλλο, αλλά δικαιώματα έχουμε κι εμείς που τους πληρώνουμε αδρά.
Πηγή:http://www.politismospolitis.org/?p=1049
Επιστολή της ΠΕΘ προς τον Υπουργό Παιδείας για την πρόσληψη Θεολόγων κατά
τη Γ΄ φάση αναπληρωτών
-
Αθήνα, 21 Νοεμβρίου 2024
Αρ. Πρωτ.: 159
Προς
Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
α) Υπουργό κ. Κυριάκο Πιερρακάκη
β) Διεύθυνση Εκπαιδευτι...
Πριν από 11 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου