Πόσο μας λείπεις παππούλη μου! Πόσο μας λείπεις! Μιλούσες κατ ευθείαν στις καρδιές των ακροατών και αναγνωστών σου! Πόσες ψυχές μετέστρεψες άγιε γέροντα με ένα μόνο κήρυγμά σου! Άκουσαν κάποιοι μία κασσέτα σου και άλλαξαν ζωή! Οι λύκοι έγιναν αρνιά! Πόσες ψυχές ώθησες στην ιεραποστολική διακονία με το παράδειγμά σου και τα βιβλία σου όπως το περίφημο εκείνο "ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΟΙ"! Μας λείπεις τόσο πολύ ασυμβίβαστε ιεράρχα! Σήμερα που τόσο έχει παγώσει η ιεραποστολική φλόγα, που οι ιεραποστολικές αδελφότητες σατανικώ τω τρόπω διαβάλλονται, ακόμη και από "εκκλησιαστικά" και "μοναχικά" χείλη σαν "εξωεκκλησιαστικές" και "παρεκκλησιαστικές", πόσο επίκαιρος είναι ο λόγος σου! Λόγος κατ εξοχήν εκκλησιαστικός! Πού είναι σήμερα οι Καντιώτηδες και οι Σεβαστιανοί Κονίτσης και οι Αμβρόσιοι Ελευθερουπόλεως και οι Τρίκκης Διονύσιοι και οι Θεολόγοι Λαρίσης και οι Λεωνίδες Θεσσαλονίκης; Πού οι Σωτηρόπουλοι και οι Σάκκοι που τους έτρεμαν οι αντίχριστοι χιλιαστές; Γεμίσαμε πανηγυρτζήδες και λαγωούς, όπως επισημαίνει και ο π.Δανιήλ Αεράκης, συμβιβασμένους και "λειψανοκράτορες", "περιοδεύοντες" από πανηγύρεως εις πανήγυριν "δεσποτάδες" και ψοφοδεείς "θεολόγους" που ντρέπονται να κηρύξουν "Χριστόν Εσταυρωμένον και Αναστάντα"! Ν.Σωτηρόπουλος, Σ.Σάκκος, Σ.Ευσταθίου και Δ.Λιάκος! Όταν το άθλιο και ελεεινό σεραφειμικό καθεστώς τον Ιούλιο του 76, πριν σαράντα χρόνια, τους απαγόρευσε δι εγκυκλίου το κήρυγμα διαμαρτυρήθηκαν στεντορεία τη φωνή! "Μας στερείτε το οξυγόνο της ζωής μας" έγραψαν διαμαρτυρόμενοι! Πού να βρεις σήμερα παρόμοιους θεολόγους με ιεραποστολικό φρόνημα! Ας συγχωρήσουν οι φίλοι αναγνώστες, και ο αγαπητός ιστολόγος, το "ξέσπασμα " του υποφαινομένου! Κάποιες συγκρίσεις του χθες με το σήμερα τυγχάνουν αναπόφευκτες! Λ.Ν.
Εν έτει 2016 παρά τις προσπάθειες δεκαετιών των ιεραποστολικών αδελφοτήτων, καταντήσαμε λαός ακατήχητων άρα θρησκόληπτων. Ακόμα και θρησκευόμενοι νέοι εκ των αδελφοτήτων, στις μέρες μας ελάχιστα εμπνέονται από το "Ακολούθει μοι" ώστε να στραφούν στην εν τω κόσμω ιεραποστολή και στην διάδοση του Ευαγγελίου, αλλά οι έχοντες την κλίσιν και κλήσιν της αφιερώσεως προτιμούν την αναχωρητική νιρβάνα, και τους γεροντάδες. Το αναφέρει προφητικά ο π. Αυγουστίνος, στο αναφερθέν βιβλίο "Ακολούθει μοι" 2η έκδοση σελ. 450 με τίτλο "εκλεκτών λιποταξίαι". Πολλές άλλες αιτίες, μερικές των οποίων περιγράφονται στο βιβλίο, όπως οι διαιρέσεις (π.χ. δεν συμβάδισαν ως το τέλος με τον π. Αυγουστίνο όλοι οι αναφερόμενοι στο α σχόλιο, η "Ζωή" διασπάστηκε στον "Σωτήρα" κ.λπ.), δεν ευνόησαν να επιτευχθεί το άριστο αποτέλεσμα. Η δε στρατηγική μερίδος επαγγελματιών επισκόπων επιλεγέντων εκ της μετασεραφειμικής εκκλησίας, όχι της ευθείας πολεμικής κατά των αδελφοτήτων αλλά στην πράξη κατά του Ευαγγελικού λόγου και υπέρ της εύκολης (και πολυφέρνου) θρησκευτικότητος των μεταφερομένων λειψάνων και προσκυνημάτων, λογική στην οποία προσχώρησαν και μέλη των αδελφοτήτων που απέκτησαν έκαστο και τον ασκητή γέροντά του ο οποίος διέβαλε την εν τω κόσμω ιεραποστολή, έφερε μετά από 4 δεκαετίες (1974-2016) ως αποτέλεσμα ένας λαός να είναι ακατήχητος και η επίσημη εκκλησία να Κολυμπαρίζει, όσο πιο απροκάλυπτα οι ποιμένες προσκολλούνται στον αδελφό "πρώτο" και "αλάθητο", τόσο εμείς, τα μέλη της, θα παραβλέπουμε τις δευτερεύουσες διαφωνίες μας και: επίσημες ή ανεπίσημες μικρές εκκλησίες, επίσημες ή ανεπίσημες αδελφότητες πιστών, δύο ή τριών συνηγμένων εις το Όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού ακόμη και σε ιστολόγια και με συμμετοχή σε άρθρα και σχόλια ιστολογίων, θα δίνουν την μαρτυρία της Πίστεως και θα απαρτίζουν την αληθινή στρατευομένη Εκκλησία.
Κάνει λάθος ο Λ.Ν.! Για την ευλαβική περιφορά και προσκύνηση των ι. λειψάνων κανείς από όσους αναφέρει δεν καταφέρθηκε. Ούτε ο π. Αυγουστίνος, ούτε ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος, ούτε ο Στέργιος Σάκκος, ούτε ο Σωτήριος Ευσταθίου.
Δεν είναι κακό αυτό. Καλό είναι όταν η προσκύνηση γίνεται με ευλάβεια.
Μπανάνες
-
*Οι δημοπρασίες έργων ‘τέχνης’ και άλλων παραδόξων αντικειμένων μας έχουν
δώσει κατά καιρούς τροφή για σχολιασμό και περίσκεψη σχετικά με το
αισθητικό γο...
Πηγές Ειδήσεων
-
89.5
http://www.pe912fm.com/ -> και στο menu το «ΕΙΔΗΣΕΙΣ»
Ενοριακά Νέα
Ρομφέα
RNN
Οικουμενικόν Πατριαρχείον
Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς
www.amen.gr
5 σχόλια:
Πόσο μας λείπεις παππούλη μου! Πόσο μας λείπεις!
Μιλούσες κατ ευθείαν στις καρδιές των ακροατών και αναγνωστών σου!
Πόσες ψυχές μετέστρεψες άγιε γέροντα με ένα μόνο κήρυγμά σου!
Άκουσαν κάποιοι μία κασσέτα σου και άλλαξαν ζωή! Οι λύκοι έγιναν αρνιά!
Πόσες ψυχές ώθησες στην ιεραποστολική διακονία με το παράδειγμά σου και τα βιβλία σου όπως το περίφημο εκείνο "ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΟΙ"!
Μας λείπεις τόσο πολύ ασυμβίβαστε ιεράρχα!
Σήμερα που τόσο έχει παγώσει η ιεραποστολική φλόγα, που οι ιεραποστολικές αδελφότητες σατανικώ τω τρόπω διαβάλλονται, ακόμη και από "εκκλησιαστικά" και "μοναχικά" χείλη σαν "εξωεκκλησιαστικές" και "παρεκκλησιαστικές", πόσο επίκαιρος είναι ο λόγος σου!
Λόγος κατ εξοχήν εκκλησιαστικός!
Πού είναι σήμερα οι Καντιώτηδες και οι Σεβαστιανοί Κονίτσης και οι Αμβρόσιοι Ελευθερουπόλεως και οι Τρίκκης Διονύσιοι και οι Θεολόγοι Λαρίσης και οι Λεωνίδες Θεσσαλονίκης;
Πού οι Σωτηρόπουλοι και οι Σάκκοι που τους έτρεμαν οι αντίχριστοι χιλιαστές;
Γεμίσαμε πανηγυρτζήδες και λαγωούς, όπως επισημαίνει και ο π.Δανιήλ Αεράκης, συμβιβασμένους και "λειψανοκράτορες", "περιοδεύοντες" από πανηγύρεως εις πανήγυριν "δεσποτάδες" και ψοφοδεείς "θεολόγους" που ντρέπονται να κηρύξουν "Χριστόν Εσταυρωμένον και Αναστάντα"!
Ν.Σωτηρόπουλος, Σ.Σάκκος, Σ.Ευσταθίου και Δ.Λιάκος! Όταν το άθλιο και ελεεινό σεραφειμικό καθεστώς τον Ιούλιο του 76, πριν σαράντα χρόνια, τους απαγόρευσε δι εγκυκλίου το κήρυγμα διαμαρτυρήθηκαν στεντορεία τη φωνή! "Μας στερείτε το οξυγόνο της ζωής μας" έγραψαν διαμαρτυρόμενοι!
Πού να βρεις σήμερα παρόμοιους θεολόγους με ιεραποστολικό φρόνημα!
Ας συγχωρήσουν οι φίλοι αναγνώστες, και ο αγαπητός ιστολόγος, το "ξέσπασμα " του υποφαινομένου!
Κάποιες συγκρίσεις του χθες με το σήμερα τυγχάνουν αναπόφευκτες!
Λ.Ν.
Εν έτει 2016 παρά τις προσπάθειες δεκαετιών των ιεραποστολικών αδελφοτήτων, καταντήσαμε λαός ακατήχητων άρα θρησκόληπτων. Ακόμα και θρησκευόμενοι νέοι εκ των αδελφοτήτων, στις μέρες μας ελάχιστα εμπνέονται από το "Ακολούθει μοι" ώστε να στραφούν στην εν τω κόσμω ιεραποστολή και στην διάδοση του Ευαγγελίου, αλλά οι έχοντες την κλίσιν και κλήσιν της αφιερώσεως προτιμούν την αναχωρητική νιρβάνα, και τους γεροντάδες. Το αναφέρει προφητικά ο π. Αυγουστίνος, στο αναφερθέν βιβλίο "Ακολούθει μοι" 2η έκδοση σελ. 450 με τίτλο "εκλεκτών λιποταξίαι". Πολλές άλλες αιτίες, μερικές των οποίων περιγράφονται στο βιβλίο, όπως οι διαιρέσεις (π.χ. δεν συμβάδισαν ως το τέλος με τον π. Αυγουστίνο όλοι οι αναφερόμενοι στο α σχόλιο, η "Ζωή" διασπάστηκε στον "Σωτήρα" κ.λπ.), δεν ευνόησαν να επιτευχθεί το άριστο αποτέλεσμα. Η δε στρατηγική μερίδος επαγγελματιών επισκόπων επιλεγέντων εκ της μετασεραφειμικής εκκλησίας, όχι της ευθείας πολεμικής κατά των αδελφοτήτων αλλά στην πράξη κατά του Ευαγγελικού λόγου και υπέρ της εύκολης (και πολυφέρνου) θρησκευτικότητος των μεταφερομένων λειψάνων και προσκυνημάτων, λογική στην οποία προσχώρησαν και μέλη των αδελφοτήτων που απέκτησαν έκαστο και τον ασκητή γέροντά του ο οποίος διέβαλε την εν τω κόσμω ιεραποστολή, έφερε μετά από 4 δεκαετίες (1974-2016) ως αποτέλεσμα ένας λαός να είναι ακατήχητος και η επίσημη εκκλησία να Κολυμπαρίζει, όσο πιο απροκάλυπτα οι ποιμένες προσκολλούνται στον αδελφό "πρώτο" και "αλάθητο", τόσο εμείς, τα μέλη της, θα παραβλέπουμε τις δευτερεύουσες διαφωνίες μας και: επίσημες ή ανεπίσημες μικρές εκκλησίες, επίσημες ή ανεπίσημες αδελφότητες πιστών, δύο ή τριών συνηγμένων εις το Όνομα του Κυρίου Ιησού Χριστού ακόμη και σε ιστολόγια και με συμμετοχή σε άρθρα και σχόλια ιστολογίων, θα δίνουν την μαρτυρία της Πίστεως και θα απαρτίζουν την αληθινή στρατευομένη Εκκλησία.
Κάνει λάθος ο Λ.Ν.!
Για την ευλαβική περιφορά και προσκύνηση των ι. λειψάνων κανείς από όσους αναφέρει δεν καταφέρθηκε. Ούτε ο π. Αυγουστίνος, ούτε ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος, ούτε ο Στέργιος Σάκκος, ούτε ο Σωτήριος Ευσταθίου.
Δεν είναι κακό αυτό. Καλό είναι όταν η προσκύνηση γίνεται με ευλάβεια.
Φίλος της αλήθειας
Άγιε της καρδιάς μας!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Λ.Ν.
Δημοσίευση σχολίου