"Αγία και Μεγάλη Σύνοδος". Θεσμοθετώντας και
"νομιμοποιώντας" εκκλησιαστικά και εκκλησιολογικά τον οικουμενιστικό
συγκρητισμό
Επί τη βάσει των όσων διαλαμβάνουν
σχετικώς, τόσο τα κατατεθειμένα-δημοσιευθέντα κείμενα των προσυνοδικών
συζητήσεων και διασκέψεων όσο και, κυρίως, η πλήρης και εμπεριστατωμένη,
καταλυτική και εξουθενωτική κριτική που ασκήθηκε στο περιεχόμενο και τη θεματολογία
τους απ την πλευρά εγκρατών της Θεολογίας και Εκκλησιολογίας παραγόντων, όπως
επισκόπων και ακαδημαικών θεολόγων, κληρικών και λαικών, καθίσταται πρόδηλο ότι
η τυχόν διεξαγωγή της μελλούσης να συνέλθει "Αγίας και Μεγάλης
Συνόδου" όχι μόνο δεν προοιωνίζεται τίποτε το θετικό για την ιερή υπόθεση
της προασπίσεως του πατρώου Δόγματος και της περιφρουρήσεως του Ορθοδόξου Ήθους
αλλά βασίμως ενισχύονται οι φόβοι εκείνων των μελών της Ορθοδόξου Εκκλησίας τα
οποία φρονούν ότι η εν θέματι Σύνοδος προώρισται να ζημιώσει το καλώς
εννοούμενο συμφέρον της οικουμενικής Ορθοδοξίας.
Θεσμοθετώντας και
"νομιμοποιώντας" εκκλησιαστικά και εκκλησιολογικά τον οικουμενιστικό
συγκρητισμό διά της υιοθετήσεως στρεβλών εκκλησιολογικών θέσεων, απόψεων και
αντιλήψεων, καταργώντας, στην πράξη, κάθε έννοια αληθούς και γνήσιας
συνοδικότητας τόσο στον τομέα της αντιπροσωπεύσεως του συνόλου των
επισκόπων-μελών της όσο και σε αυτόν του δικαιώματος ΄της ψήφου σε κάθε ένα εκ
των συμμετεχόντων σε αυτή καθώς και σε εκείνον της υποχρεωτικής-καθολικής
ομοφωνίας στη λήψη των τελικών αποφάσεών της, αγνοώντας την, εν προκειμένω,
ευαισθησία του υγιώς φρονούντος πομνίου, του οποίου το φιλο-ορθόδοξο και
φιλο-παραδοσιακό φρόνημα και αισθητήριο υπαγορεύει την αποδοκιμασία των
προδιαγραφών υπό τις οποίες συγκαλείται και της υποκρυπτόμενης στοχοθεσίας των
τυχόν αποφάσεων της προαναφερθείσης Συνόδου, συνοδικού μορφώματος μάλλον,
ποινικοποιώντας, εκ των προτέρων και εμμέσως, την τυχόν έλλειψη αποδοχής των
αποφάσεών της απ τη μεριά του χριστεπωνύμου πληρώματος, πυροδοτώντας
επικίνδυνες ενδοορθόδοξες εντάσεις και απευκταία σχίσματα, η υπό τινων
ονομασθείσα "Αγία και Μεγάλη Σύνοδος" κάθε άλλο παρά πληροί τις
τηρητέες και απαραίτητες, για την άψογη και κανονική σύγκλησή της, προδιαγραφές
διεκδικώντας,κατ αυτόν τον τρόπο, μία θέση στον κατάλογο των συνόδων που δεν
συντονίστηκαν με την πνοή του Αγίου Πνεύματος αλλά κάποιου άλλου δυσειδούς
πνεύματος...
Κατόπιν τούτου προβάλλει καίριο το ερώτημα:
εν ονόματι ποίας θεολογικής, εκκλησιολογικής και ιεροκανονικής λογικής
πρόκειται να συμμετάσχουν ως μέλη σε μία τέτοιας ποιότητας προδιαγραφών και
προβληματικότατη Σύνοδο οι ιεράρχες εκείνοι των οποίων τα ονόματα
περιλαμβάνονται στους δημοσιοποιηθέντες καταλόγους;
Έχουν την πεποίθηση ή την ενδόμυχη ελπίδα,
κάποιοι απ τους επισκόπους μας που πρόκειται να συμμετάσχουν στη Σύνοδο, ότι η
τελευταία διαθέτει έστω και ίχνος προοπτικής αναγνωρίσεως από την πλευρά της
γρηγορούσης εκκλησιαστικής συνειδήσεως;
Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο μάλλον
ελέγχονται, οι συγκεκριμένοι, μέλλοντες να συμμετάσχουν στις εργασίες της,
ποιμένες ως αδυνατούντες να αντιληφθούν και αφουγκρασθούν την έμπονη κραυγή
αγωνίας του ποιμνίου τους.
Υπάρχουν, βεβαίως, και εκείνοι οι
εκκλησιαστικοί ταγοί που επιδιώκουν και απεργάζονται την παντί σθένει και
έναντι παντός τιμήματος διεξαγωγή των εργασιών της Συνόδου, υπηρετώντας, εν
προκειμένω, οικουμενιστικές και άλλες σκοπιμότητες, κοσμικώς προδιαγραφών, όπως
βασίμως εικάζεται από την πλευρά ικανού αριθμού παρατηρητών των εκκλησιαστικών
μας πραγμάτων.
Τέλος, υφίσταται, ενδεχομένως, και μία
ομάδα επισκόπων που ευελπιστεί, ίσως, ότι θα της δοθεί η ευκαιρία, στα πλαίσια
της διεξαγωγής των συνοδικών συνεδριάσεων, να δώσει ομολογιακές μάχες για την
προάσπιση του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους και να ακυρώσει με τη στάση της τους
επιχειρούμενους σχεδιασμούς και τις αντίστοιχες μεθοδεύσεις απ την πλευρά της φιλο-οικουμενιστικής
συνοδικής πτέρυγας που προάγουν τη θεσμική κατοχύρωση του
οικουμενισμού και της εκκοσμικεύσεως από εκκλησιαστικής πλευράς.
Η μέλλουσα να συνέλθει Σύνοδος πρόκειται να
συγκληθεί σε ένα πλαίσιο στο οποίο κυριαρχεί η αρχή της σκοπιμότητος και όχι η
Αγιοπνευματική πνοή και παρουσία. Ήδη,εδώ και καιρό, η εξουθενωτική,
τεκμηριωμένη και καταλυτική κριτική που έχει ασκηθεί σε βάρος της με βάση τα
προσυνοδικά κείμενα από επαίοντες την έχει αποδομήσει στη συνείδηση του πιστού
λαού που έχει σχηματίσει την εντύπωση ότι μία ακόμη προβληματική σύνοδος
πρόκειται να καταταγεί στις δέλτους της εκκλησιαστικής μας Ιστορίας.
5 σχόλια:
Νομίζω, αγαπητέ φίλε μου Λυκούργο, ότι είναι στοιχειώδες καθήκον όλων των επισκόπων -είτε αυτών που θα συμμετάσχουν στη Σύνοδο (ως διακοσμητικά στοιχεία!) είτε εκείνων που δεν θα συμμετάσχουν- να ενημερώσουν, με ημερίδες και συνέδρια, τον πιστό λαό ότι η μέλλουσα να συνέλθει Σύνοδος θα είναι αντικανονική και ληστρική. Αν δεν το πράξουν αυτό θα έχουν εγκληματικές ευθύνες απέναντι στο Χριστό γιατί, την επομένη της επικύρωσης αντορθόδοξων αποφάσεων από την ψευτοσύνοδο, θα προκύψει μεγάλη αναστάτωση μέσα στην Εκκλησία, έριδες, αντιμαχόμενες πλευρές, κ.λ.π. και πιθανόν να εμφανιστούν και σχίσματα. Η κατάσταση πρέπει να διασαφηνιστεί από τώρα με βάση την αγιοπατερική μας Παράδοση. Ήδη στη μητρόπολή μας, την προπερασμένη Κυριακή, στο κήρυγμά του ένας ιερέας εγκωμίασε την επικείμενη Πανορθόδοξη Σύνοδο λέγοντας ότι ένα από τα καλά που θα φέρει θα είναι και ο περιορισμός των καθιερωμένων νηστειών! Αυτά είναι απαράδεκτα φαινόμενα και προκαλούν μπέρδεμα στον κόσμο και φθορά του ορθοδόξου αισθητηρίου.
Η Εκκλησία δεν είναι μασωνική στοά και δεν φοβάται την αλήθεια. Η μακρά περίοδος της τακτικής του στρουθοκαμηλισμού, την οποία ακολουθούν οι μητροπολίτες μας απέναντι στους αιρετικούς Οικουμενιστές πρέπει, επιτέλους, να τελειώσει. Αν αυτοί επιλέξαν για τον εαυτό τους το ρόλο του κομπάρσου, δεν δικαιούνται να αξιώσουν και από τον λαό κάτι ανάλογο. Κατά τους Αγίους μας, ο πιστός λαός είναι ο φύλακας της ορθοδόξου Πίστεως.
Βασίλης Κερμενιώτης,
Υπαγόμενος στην (πάλαι ποτέ αγωνιστική, παραδοσιακή και ομολογητική) μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.
Aγαπητέ Βασίλη, χαίρε εν Κυρίω! Καλή και ευλογημένη τεσσαρακοστή!
Συμφωνώ μαζί σου στην απόλυτη ανάγκη της όσο το δυνατόν πληρέστερης διαφωτίσεως του ποιμνίου αναφορικά με τις αιτίες και αφορμές της συγκλήσεως της Συνόδου, την προσυνοδική διαδικασία που έχει εφαρμοσθεί και ακολουθηθεί μέρι και αυτήν τη στιγμή, το περιεχόμενο και τη θεματολογία της, τις στοχεύσεις που υπηρετεί η σύγκλησή της και οι τυχόν ληφθησόμενες υπ αυτής αποφάσεις και τις εικαζόμενες για τον εν γένει εκκλησιαστικό βίο συνέπειες ένεκα των προαναφερθεισών αποφάσεων της αλλά, και κυρίως, εξ αιτίας της βεβαίας αρνήσεως του ορθοφρονούντος ποιμνίου να αποδεχθεί και συντονίσει το βηματισμό του με τις επιταγές των τελευταίων.
Για το λόγο αυτό ευαισθητοποιημένοι περί το πατρώο Δόγμα ποιμένες, μοναχοί και λαικοί θα πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειές τους προς την κατεύθυνση της συντονισμένης και μαζικής διαφωτίσεως του εκκλησιαστικού σώματος, διά του τύπου,του διαδικτύου, διαλέξεων, ομιλιών, φυλλαδίων κ.τ.ό.
Το αυτό,και κατά μείζονα λόγο, ισχύει και για τον εκκλησιαστικό άμβωνα.
Πρόκειται για μείζον ζήτημα και όχι για παρωνυχίδα!
Λ.Ν.
Αναφορικά με τα υπό του ιερέως της μητροπόλεώς μας λεχθέντα σχετικώς με τη Σύνοδο και το ζήτημα της νηστείας είναι να κατεξανίσταται αλλά και να μελαγχολεί κανείς! Ας ελπίσουμε να πρόκειται για ένα μεμονωμένο και καταδικαστέο φαινόμενο που θα τύχει και της αποδοκιμασίας από την προισταμένη του ιερέως αρχή!
Λ.Ν.
Λυκούργο, αυτό που έγινε με τον ιερέα δεν είναι ούτε μεμονωμένο φαινόμενο, ούτε πιστεύω ότι θα τύχει της αποδοκιμασίας από την προϊσταμένη τού ιερέως αρχή. Στο παρελθόν έχουν γίνει πολύ χειρότερα και η μητρόπολη εσιώπησε. Επιφανείς αρχιμανδρίτες έχουν εκστομίσει αιρέσεις, όπως, λ.χ. ότι "Ο Παπισμός είναι Εκκλησία με αποστολική διαδοχή και έγκυρα μυστήρια", "το βάπτισμα των ετεροδόξων είναι κανονικό", "δεν θα έρθει κανένας Αντίχριστος", "Τα περί 666 δεν είναι σοβαρά πράγματα", "θα πάρουμε την κάρτα του πολίτη, ό,τι κι αν έχει μέσα το τσιπάκι της" και άλλες ανοησίες και πλάνες.
Αν η μητρόπολη δεν λάβει, άμεσα, μέτρα κατά των φιλοοικουμενιστών κληρικών της και δεν ενημερώσει τον πιστό λαό για την επικείμενη ψευτοσύνοδο, νομίζω ότι θα πρέπει να πάρουμε την πρωτοβουλία να διοργανώσουμε, στην Φλώρινα, το Αμύνταιο και την Πτολεμαΐδα, ημερίδες ώστε να ενημερωθεί ο πιστός λαός, που τα τελευταία 15 χρόνια έχει μαύρα μεσάνυχτα για τις προδοσίες εις βάρος της Εκκλησίας!
Ως εδώ και μη παρέκει! Η σιωπή μας είναι, πλέον, συνενοχή.
Βασίλης Κερμενιώτης,
Υπαγόμενος στην (πάλαι ποτέ αγωνιστική, παραδοσιακή και ομολογητική) μητρόπολη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας.
Τα όσα καταγγέλεις Βασίλη για τα περί παπισμού, βαπτίσματος των ετεροδόξων, αντιχρίστου κ.ά., υπό επιφανών αρχιμανδριτών της μητροπόλεώς μας λεχθέντα, τυγχάνουν εξόχως σοβαρά. Θεωρώ αδιανόητο και, γιατί όχι, απίστευτο τα παραπάνω "άρρητα ρήματα" να έχουν εξέλθει από ιερατικά χείλη σε μία μητρόπολη της οποίας τη διαποίμανση επί 33 συναπτά έτη άσκησε ένας κατ εξοχήν αντιοικουμενιστής και φιλοπαραδοσιακός ιεράρχης, ο μακαριστός π.Αυγουστίνος δηλονότι.
Άριστα πράττεις και κρούεις τον κώδωνα του κινδύνου ένεκα της διαφαινομένης διαβρώσεως του φρονήματος μερίδας κληρικών απ την οικουμενιστική ψώρα αλλά και της ελλείψεως κατασταλτικής αντιμετωπίσεως των προαναφερθέντων εκφυλιστικών φαινομένων, αρμοδίως και καθηκόντως, από τους προς τούτο υπευθύνους και εντεταλμένους.
Λ.Ν.
Δημοσίευση σχολίου