ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ
ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
«Η Εκκλησία είναι Εκκλησία του
Χριστού και Αυτός την κυβερνάει» - Όσιος Παΐσιος
Το νέο έτος 2016, βρίσκει το πλήρωμα
της Εκκλησίας να αγωνιά για την έκβαση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Τα
κατά καιρούς ποικίλα οικουμενιστικά ολισθήματα, και οι λανθασμένες
εκκλησιολογικές ερμηνείες, αυξάνουν τα ερωτηματικά. Μη Ορθόδοξες
εκκλησιολογικές θέσεις οι οποίες εδράζονται στη θέση ότι υπάρχει μια άλλη
παράλληλη εκκλησία ως μέλος της καθ’ όλου Εκκλησίας, με αιρετικές θέσεις
και με δικούς της ‘’αγίους’’ μετά το Σχίσμα του 1054, αυξάνουν την έγνοια για
την έκβαση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.
Αλήθεια είναι δυνατό να φρονούμε ότι
υπάρχει άλλη εκκλησία παράλληλη, ένας άλλος ‘’πνεύμονας’’, ως μέρος της καθ’
όλου Εκκλησίας, κατά το οικουμενιστικόν άτοπον; Εδώ και χίλια χρόνια ο
ένας ‘’πνεύμονας’’ (κατά την οικουμενιστική αντίληψη) αποφασίζει ερήμην του
άλλου; Είναι αυτή Ορθόδοξη εκκλησιολογία;
Παρενθετικά να αναφέρομε ότι
αποτέλεσμα της μη Ορθόδοξης εκκλησιολογικής θέσης, της εν παραλλήλω
εκκλησίας και της θεωρίας των δύο πνευμόνων, είναι και ο δισταγμός για σύγκλιση
Οικουμενικής Συνόδου. Δυστυχώς ούτε η συμβολικότητα της αρχικής σκέψης για επιλογή
του Ιερού Ναού της Ειρήνης στην Κωνσταντινούπολη, καθότι σε αυτόν τον Ναό είχε
συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος, έγινε αιτία για σύγκλιση Οικουμενικής Συνόδου.
Πεισματικά αγνοούν οι ολισθαίνοντες
σε μη Ορθόδοξες εκκλησιολογικές θέσεις, τον λόγο του Αγίου Ιουστίνου
Πόποβιτς ότι «η Ορθόδοξος Εκκλησία κατέχει την ακεραίαν διδασκαλίαν του
Θεανθρώπου Χριστού, διότι ίσταται άνευ υποχωρήσεων εις την θεανθρωπίνην
μεθοδολογίαν των Αγίων Αποστόλων και των Οικουμενικών Συνόδων».
Γιατί περιμένουν τους
κακόδοξους Παπικούς, για να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος; Ο Άγιος
Γρηγόριος ο Θεολόγος αναφέρει : ‘’Το μεν γαρ ομόγνωμον και ομόθρονον, το δε
αντίδοξον και αντίθρονον· και η μεν προσηγορίαν, η δε αλήθειαν έχει διαδοχής».
Το αντίδοξο των κακοδόξων Παπικών, δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας της
Ορθόδοξης Εκκλησιολογίας.
Τα κατά καιρούς ποικίλα
οικουμενιστικά ολισθήματα, επαυξάνουν την αγωνία στο πλήρωμα της Εκκλησίας, για
την έκβαση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Η αγωνία είναι δικαιολογημένη
όχι όμως και η ακρότης της απελπισίας.
Η επιστολή του Οσίου Παϊσίου προς
τον Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, αναφορικά με τις οικουμενιστικές
και φιλενωτικές ενέργειες του Οικουμενικού Πατριάρχη Αθηναγόρα, αναφέρει
μεταξύ άλλων ότι «Είναι ολίγοι οι εκλεκτοί. Όμως δεν είναι
ανησυχητικόν. Η Εκκλησία είναι Εκκλησία του Χριστού και Αυτός την
κυβερνάει», αποκλείοντας κάθε εκτροπή στην ακρότητα της απελπισίας, για το
τι μέλλει γενέσθαι στην Εκκλησία.
1 σχόλιο:
Μαζεύονται πατριαρχαίοι , δεσποτάδες, καθηγητάδες και λοιποί "σοφοί" εις τα περί της πίστεως και συζητάνε και αποφασίζουν. Για ποιον; Για ποιον; Για κάποια "πνευματική" ολιγαρχία; Για κάποιες μεθοδεύσεις επιβολής συγκεκριμένων "θεολογικών" θέσεων; Ας βγουν στο πεζοδρόμιο, όπως οι δημοσιογράφοι και ας ρωτήσουν τον ελληνικό λαό. Ας κάνουν μια δημοσκόπηση, για να δουν τι ιδέα έχει η μέγιστη, η συντριπτική πλειοψηφία του λαού περί της Μεγάλης Συνόδου αλλά και γενικά περί των κληρικών και περί της Εκκλησίας. Να δουν πόσο ενημερωμένος είναι ο απλός λαός και πόσο τον ενδιαφέρουν αυτά τα άγνωστα και τα "άσχετα" που διαμείβονται εν κρυπτώ και παραβύστω. Τι αποφάσεις θα πάρουν εν αγνοία του λαού του Θεού; Κάποιοι που έχουν αγωνία και ενδιαφέρονται και έχουν και γνώσεις θεολογικές, προσπαθούν να παρακολουθούν την επικαιρότητα και πάλι δεν μπορούν να καταλάβουν τι γίνεται. Πόσο μάλλον ο απλός λαός!Είναι μια μορφή ολιγαρχίας. Γι` αυτό δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.Χάσμα μέγα μεταξύ του απλού χριστιανού, που πιστεύει και ακολουθεί αυτά που του έμαθε η παράδοση των γονιών και των παππούδων του από τα μαγειρέματα των μοντέρνων οιστρηλάτων μεταθεολόγων και οικουμενιζόντων, που φαίνεται να βιάζονται να επιβάλουν το θέλημά τους. Όχι δεν θα το επιτρέψει ο Θεός. Διότι, επαναλαμβάνουμε, αγνοείται ο απλός λαός του θεού. Παραμένει στην άγνοια και δεν μπορεί να του προσφερθεί φαγητό με συνταγή που δεν την δοκίμασε πρώτα ο ίδιος. Το σώμα είναι η αρχή και το τέλος της Εκκλησίας.
Σ.Η.
Δημοσίευση σχολίου