ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 1:03 Μ.Μ.
Ανώνυμε
των 1:03 μ.μ. δυστυχώς προβήκατε σε παντελώς αυθαίρετη εξαγωγή συμπερασμάτων
αναφορικά με τα υπ εμού γραφέντα. Ειλικρινά απορώ με τη συλλογιστική σας.
Ισχυρίζεσθε ότι "έβαλα ταμπέλες" και καταδίκασα την επικείμενη
εκδήλωση ως "υπόπτων σκοπιμοτήτων" προτού αυτή γίνει. Μα ο
υποφαινόμενος δεν είχα σκοπό να ασκήσω κριτική σε μια εκδήλωση που έχει γίνει αλλά
να κακίσω το γεγονός ότι η μητρόπολη Εδέσσης όπως και άλλοι εκκλησιαστικοί
παράγοντες και φορείς με τη συμμετοχή τους σε παρόμοιες εκδηλώσεις, με τη
συγκεκριμένη θεματολογία που είναι και της μόδας σήμερα και τη συγκεκριμένη
σύνθεση των συμμετεχόντων όπου πλειοψηφούν γνωστής ιδεολογικής κατευθύνσεως
πρόσωπα και φορείς, ανεπιγνώστως προφανώς ρίχνουν νερό στο μύλο των αθέων και
των εκκλησιομάχων και ελέγχονται επιεικώς ανακόλουθοι και επιλεκτικώς στοχεύοντες.
Η
κριτική μου εστιάζεται στο γεγονός ότι έχουμε μία κατά τη γνώμη μου ΕΞΟΧΩΣ
ΥΠΟΠΤΗ "έκρηξη" παρόμοιων εκδηλώσεων και πρωτοβουλιών ενώ κυριαρχεί η
σιωπή απ τη μεριά των συγκεκριμένων παραγόντων και φορέων για την παρουσία και
δράση σχηματισμών των οποίων η αθεία και ο μηδενισμός αποτελούν συστατικά
στοιχεία της πολιτικής τους υπόστασης. Που λυσσωδώς επιχειρούν την
περιθωριοποίηση της Εκκλησίας και την εκμηδένιση της ευεργετικής παρουσίας της
στη δημόσια ζωή. Δεν είδα όμως να αναλαμβάνουν οι προαναφερθέντες παράγοντες
και φορείς ίσης τουλάχιστον βαρύτητας πρωτοβουλίες! ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
Ισχυρίζεστε
ότι "με συνοπτικές διαδικασίες μεταφέρω το θέμα "χριστιανοί και
ναζισμός" στην κριτική συγκεκριμένου κόμματος". Εγώ το μεταφέρω ή το
"φωτογραφίζει" η συγκεκριμένη εκδήλωση όπως προείπα; Έχετε αμφιβολίες
περί αυτού; "Χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει" ανώνυμε των 1:03
μ.μ.
Αναφορικά
με τη δήθεν ανησυχία μου να "συνδεθεί κάτι τέτοιο με το ναζισμό" όπως
γράψατε σας διαβεβαιώ ότι κάθε άλλο παρά με απασχολεί κάτι τέτοιο. Ο ναζισμός
είναι καταδικαστέος από χριστιανικής πλευράς και ο υποφαινόμενος έχω γράψει στο
παρελθόν και στο παρόν ιστολόγιο αλλά και σε άλλα αρνητικά για τους νοσταλγούς
του χιτλερισμού αναφερόμενος σαφώς στο κόμμα της Χρυσής Αυγής. Εξυπακούεται
βεβαίως ότι καταδικαστέος είναι και ο φασισμός της περίφημης "πολιτικής
ορθότητας". Έτσι δεν είναι ανώνυμε των 1:03 μ.μ.;
Αναφορικά
με τον ΟΜΑΔΙΚΟ ΤΑΦΟ στον οποίο αναφέρεσθε ποια σχέση έχει η συγκεκριμένη
εκδήλωση; Δηλαδή ο κ.Παπαθανασίου θα μιλήσει με θέμα τον εν λόγω ΟΜΑΔΙΚΟ ΤΑΦΟ;
Μάλλον όχι! Εννοείται ότι τα εγκλήματα των ναζί είναι καταδικαστέα από
χριστιανικής, ανθρωπιστικής και ηθικής πλευράς.
Δεν
ισχυρίστηκα αλλά και ούτε άφησα να εννοηθεί ότι θα πρέπει η μητρόπολη να πάρει
την άδειά μου προκειμένου να διοργανώσει τη σχετική εκδήλωση. Πώς θα μπορούσα
άραγε και να το διανοηθώ κάτι τέτοιο. Έχω όμως το αναφαίρετο δικαίωμα να
εκφράζω τις απόψεις που και τις επιφυλάξεις μου για πράξεις και παραλείψεις
προσώπων και φορέων. Το ποίμνιο δεν αποτελείται από μουζίκους αλλά από
ελευθέρως σκεπτομένους πιστούς. Δεν ύβρισα και δε σπίλωσα κανένα πρόσωπο αφού
άλλωστε δεν έγινε ονομαστική αναφορά σε κανέναν και καμία. Δεν
"ξιφούλκησα" εμμέσως υπέρ ουδενός κόμματος. Και κάθε άλλο, το τονίζω
για μία ακόμη φορά,παρά συμπαθώ ιδεολογικά το συγκεκριμένο κόμμα. Μάλιστα
έχω εκφράσει σε κάποιους φίλους μου τη δυσφορία μου για το γεγονός ότι τάχθηκαν
υπέρ του συγκεκριμένου κομματικού σχηματισμού. Αυτό όμως δε με εμποδίζει να
διαβλέπω, όπως και πάμπολλοι συμπατριώτες μας, ύποπτες σκοπιμότητες σ όλη αυτήν
την υπόθεση του αντιχρυσαυγιτισμού. Όποιος δηλαδή έχει διαμορφώσει αυτήν την
άποψη "ξιφουλκεί" υπέρ της Χρυσής Αυγής; Δεν το νομίζω!
Φυσικά
και με ανησυχούν τα φαινόμενα του φυλετικού ρατσισμού και ως εικός τα
καταδικάζω. Με ανησυχούν όμως και τα φαινόμενα του ρατσισμού της
"πολιτικής ορθότητας", του συγκρητιστικού οικουμενισμού, της
εκκοσμίκευσης, των αμβλώσεων τουτέστιν της εν ψυχρώ εμβρυοκτονίας για την οποία
ο άμβωνας ΑΙΔΗΜΟΝΩΣ ΣΙΩΠΑ, η περιθωριοποίηση της Εκκλησίας απ τη δημόσια ζωή, η
υποβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών την οποία απεργάζονται τα μέλη της
γνωστής φράξιας των διασπαστών του θεολογικού κόσμου, η λεγόμενη
"μεταπατερική" θεολογία, η εικαζόμενη συναίνεση στον τομέα των μεταμοσχεύσεων,η
ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΗΣ ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑΣ, η αμνήστευση των προγαμιαίων σχέσεων, ο
νεονικολαιτισμός και τόσα άλλα ουσιώδη ζητήματα. Και κάτι τελευταίο: υβριζόταν
αναίσχυντα προ μηνών το Σεπτό Πρόσωπο του Θεανθρώπου με το αισχρούργημα Corpus
Christi. Ποια ήταν η αντίδραση των ποιμένων; Πού ο ζήλος τους να υπερασπίζουν
τον δεινώς υβριζόμενο Αρχηγό της πίστεώς μας; Λαλίστατοι και λάβροι κάποιοι απ
αυτούς κατά της Χρυσής Αυγής και "μουγγοθόδωροι" κατά των χυδαίων
υβριστών! Και φυσικά η Χρυσή Αυγή βρήκε την ευκαιρία να καπηλευτεί τη
διαμαρτυρία. Αν εν σώματι ΟΛΟΙ οι ιεράρχες μας μετέβαιναν στο
χυτήριο-αποχωρητήριο με στόχο να διαμαρτυρηθούν δυναμικά εντός των πλαισίων των
ευαγγελικών και αγιοπατερικών επιταγών αξιώνοντας με σθένος τη διακοπή του
θεατρικού βοθρολύματος δε θα έμενε "χώρος" για τους χρυσαυγίτες! Αλλά
λίγους είδα να προβληματίζονται σχετικά!
Λ.Ν.
11 σχόλια:
Αγαπητέ αδελφέ,
Δυστυχώς το να υβρίζεται ο Αρχηγός της Πίστεώς μας περνά απαρατήρητο στα μάτια των σημερινών πιστών.
Μακάρι να έδειχναν και για το Χριστό τον ίδιο ζήλο που δείχνουν όταν αμφισβητείται το αλάθητο του "Δεσπότη" τους...
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του αειμνήστου Εδέσσης Καλλινίκου Πούλου μ αυτά που γίνονται!
Να δείτε που όταν θα καταρρεύσει η ΝΔ, οι ιδεολόγοι του «λιγότερου κακού» θα πλασάρουν ως τέτοιο τον ΣΥΡΙΖΑ σε σχέση με την Χ.Α., η οποία και θα ανεβάσει δυστυχώς τα ποσοστά της. Και τα συνέδρια αυτά θα έχουν βάλει το χεράκι τους αφού στρέφονται μόνο εναντίον της Χ.Α. και δεν αγγίζουν τα κόμματα του υπόλοιπου «συνταγματικού» (χαχα) τόξου.
Είναι να τρελλαίνεται κανείς! Η αριστερά έχει ηττηθεί τόσο σε πολιτικό όσο και σε ιδεολογικό επίπεδο και στην ουσία κυβερνάνε!
Νομίζω ότι ο αρθρογράφος θέτει το θέμα σε σωστή βάση.
Η Πίστη μας ούτε αναθεωρείται ούτε μεταβάλλεται με το πέρασμα του χρόνου.
Είναι χαραγμένη με ανεξίτηλα γράμματα στην Αγία γραφή.
Μπουχτίσαμε πια με τα διάφορα συνέδρια και ημερίδες που κατευθύνονται ως επί το πλείστον από συριζαίους και κάποιες αδιαφανείς μη κυβερνητικές οργανώσεις και διάφορα σωματεία της παρακμής και της συμφοράς σαν το "αντιφασιστικό μέτωπο Γιαννιτσών" και που άκριτα τις αβαντάρουν και κάποιοι εκκλησιαστικοί. Η Εκκλησία δεν έχει καμία δουλειά να συνδιοργανώνει εκδηλώσεις με αθέους και εθνομηδενιστές. Να κινηθεί αυτόνομα.
Αγαπητέ κύριε Νάνη.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι επί της ουσίας συμφωνούμε για όλα όσα αναφέρετε και για την συνήθη προέλευση των καταιγιστικού ρυθμού αντιρατσιστικών εκδηλώσεων και για την ανάγκη ανάλογης στηλίτευσης των αντιθέων ιδεολογιών και δράσεων αριστερής ιδεολογικής προέλευσης.
Το σημείο όμως στο οποίο διαφωνώ είναι η ευκολία με την οποία καταλογίζετε ευθύνες σε μία τοπική Εκκλησία και κατά συνέπεια –όσο και αν δεν θέλετε να το παραδεχθείτε– και σε πρόσωπα, για την ενίσχυση των αθέων και εκκλησιομάχων, που πάντοτε καραδοκούν (εδώ συμφωνούμε απόλυτα).
Υπάρχει όμως και μιά άλλη όψη του ζητήματος. Αν η Εκκλησία αρνείται να αρθρώσει τον δικό της λόγο για ζητήματα επίκαιρα, όπως είναι το συγκεκριμένο, πιστεύετε ότι θα ρίξει λιγότερο «νερό στον μύλο» των αθέων και των εκκλησιομάχων; Και μάλιστα όταν επιμόνως καλείται προς αυτό σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο (όπως πληροφορήθηκα ότι συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση); Η φυγή και η «μούγγα» είναι το ίδιο κακή και απαράδεκτη και σε αυτή την περίπτωση, όπως βεβαίως και σε όλες τις άλλες που εσείς αναφέρετε.
Επίσης, μπορεί πράγματι στη διοργάνωση να μετέχουν φορείς και σε αυτούς πρόσωπα ακόμη και αντιεκκλησιαστικών πεποιθήσεων, από πότε όμως η Εκκλησία μπορεί να τους θεωρεί οριστικά ξένους και νεκρούς, χωρίς καμία προοπτική μετάνοιας (θυμάμαι μεταξύ πολλών παραδειγμάτων την περίπτωση του Χ. Φλωράκη); Γιατί πάντοτε πρέπει να κλείνουμε τις πόρτες; Μήπως πρέπει μερικές φορές, με διάκριση, να δεχόμαστε το κόστος μιας τέτοιας κίνησης (θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε και ονειδισμό της ενδοεκκλησιαστικής προέλευσης «πολιτικής ορθότητας») προκειμένου να δώσουμε και με αυτόν τον τρόπο την μαρτυρία της Εκκλησίας;
Αφήνω όμως την αφορμή και επανέρχομαι στην ουσία του ζητήματος, που είναι τελικά η ταχύτητα με την οποία εμείς οι χριστιανοί κρίνουμε και κατακρίνουμε ο ένας τον άλλον μέσα στην Εκκλησία. Δεν θα πώ όμως περισσότερα εγώ γι αυτό. Μεταφέρω μόνο τα λόγια του γ. Παϊσίου, όπως υπάρχουν στο blog που μας φιλοξενεί (http://aktines.blogspot.gr/2010/10/blog-post_2643.html):
«...υπάρχει και μια τρίτη μερίδα μέσα εις την Εκκλησίαν μας. Είναι εκείνοι οι αδελφοί, που παραμένουν μεν πιστά τέκνα Αυτής, δεν έχουν όμως συμφωνίαν πνευματικήν αναμεταξύ τους. Ασχολούνται με την κριτικήν ο ένας του άλλου και όχι δια το γενικώτερον καλόν του αγώνος. Παρακολουθεί δε ο ένας τον άλλον (περισσότερον από τον εαυτόν του) εις το τι θα ειπή ή τι θα γράψη δια να τον κτυπήση κατόπιν αλύπητα. Ενώ ο ίδιος αν έλεγε ή έγραφε τό ίδιο πράγμα, θα το υπεστήριζε και με πολλές μάλιστα μαρτυρίες της Αγίας Γραφής και των Πατέρων.
Το κακό που γίνεται είναι μεγάλο, διότι αφ ενός μεν αδικεί τον πλησίον του, αφ ετέρου δε και τον γκρεμίζει μπροστά στα μάτια των άλλων πιστών. Πολλές φορές σπέρνει και την απιστία στις ψυχές των αδυνάτων, διότι τους σκανδαλίζει. Δυστυχώς, μερικοί από εμάς έχουμε παράλογες απαιτήσεις από τους άλλους. Θέλουμε οι άλλοι να έχουν τον ίδιο με εμάς πνευματικόν χαρακτήρα. Όταν κάποιος άλλος δεν συμφωνεί με τον χαρακτήρα μας δηλαδή ή είναι ολίγον επιεικής ή ολίγον οξύς, αμέσως βγάζομε το συμπέρασμα ότι δεν είναι πνευματικός άνθρωπος. Όλοι χρειάζονται εις την Έκκλησίαν...»
Τα αφιερώνω στον εαυτό μου πρώτα και μετά σε όλους τους εντυγχάνοντες...
Εν αγάπη
Ο «Ανώνυμος των 1:03 μ.μ.»
Αγαπητέ ανώνυμε χαίρομαι ειλικρινά διότι επί της ουσίας συμφωνούμε. Από κει και πέρα ο καθείς έχει τις απόψεις του τις οποίες με παρρησία καταθέτει προς δημόσια συζήτηση και διάλογο στο συγκεκριμένο φιλόξενο και έγκριτο, αγαπητό μας ιστολόγιο ΑΚΤΙΝΕΣ. Θεωρώ ότι τουλάχιστον απ την πλευρά μου δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο ως απάντηση στην ανταπάντησή σας. Έρρωσθε!
Λ.Ν.
Με ποια κριτήρια επελέγη να μιλήσει ο αρχισυντάκτης του περιοδικού Σύναξη Αθανάσιος Παπαθανασίου; Θα μας απαντήσει κανείς;
Κάπου-κάπου χρειάζεται και το "κράξιμο" προς τους δεσποτάδες μπας και ξυπνήσουν! Μην το μπερδεύουμε αυτό με την κατάκριση!
Στη σχετική "αντιχρυσαυγιτική" εκστρατεία πρωτοστατούν τα στελέχη του Καιρού και της Σύναξης.
Μαζί φυσικά με τους γνωστούς και μη εξαιρετέους μητροπολίτες Δημητριάδος τον μεταπατερικό, Μεσσηνίας της "διηρημένης" Εκκλησίας, Αλεξανδρουπόλεως της "ολυμπιακής φλόγας" κ.α. Μάλιστα ο Σιατίστης πήρε και τα εύσημα του Σύριζα Καστοριάς.
Δημοσίευση σχολίου