᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 5ῃ
Μαρτίου 2013
Α
Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν
Ἐπί
τοῦ κειμένου πού κυκλοφορήθηκε στό Διαδίκτυο ἀπό τήν Φιλορθόδοξο Ἕνωση Κοσμᾶς
Φλαμιᾶτος μέ θέμα «Πρέπει ἐπί τέλους νά ξεκαθαρίσει τή θέση του-Οἱ ὀβιδιακές
μεταμορφώσεις τοῦ κ. Σεραφείμ. Τά παιγνίδια τοῦ Πειραιῶς μέ τήν πίστη καί
σωτηρία μας. Συλλειτουργεῖ μέ οἰκουμενιστές μασόνους», καί ὑπογράφεται ἀπό τούς
Ἐλλογιμωτάτους κ. Λ. Ντετζιόρτζιο, Πρόεδρο καί κ. Παν. Σημάτη, Γραμματέα, ἐπάγομαι
τά κάτωθι:
1.
Παρακαλῶ τούς ἀγαπητούς ἐν Κυρίῳ ἀδελφούς νά καταθέσουν ἐνώπιον τῆς Ἐκκλησίας
τοῦ Θεοῦ μίαν ἔστω δήλωσί μου ἤ ἀποδοχή τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ ἤ τῶν
ὑπό τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων κατεγνωσμένων αἱρετικῶν καί κακοδόξων, μίαν ἔστω
συνύπαρξι εἰς οἱονδήποτε χῶρον μετ’ αὐτῶν, μίαν ἔστω παρουσίαν μου πλησίον των ὡς
Μητροπολίτου εἰς οἱονδήποτε συνέδριον ἤ ἔστω μία ὑποδοχήν ἀποκεκομμένου ἀπό τό
σῶμα τῆς Ἐκκλησίας αἱρετικοῦ προσώπου, οὕτως ὥστε νά αἰτιολογοῦνται ἐνώπιον τοῦ
δικαιοκρίτου Θεοῦ καί τῶν ἀνθρώπων οἱ ἀφιλάδελφες, σκληρές καί ἀνυπόστατες
καταφορές κατά τῆς ἐλαχιστότητός μου.
2.
Ἔχω διακηρύξει πλειστάκις ὅτι ὁ ἀνεπίγνωστος ζηλωτισμός ταυτίζεται μέ τόν
συγκρητιστικόν οἰκουμενισμόν καί ὅτι αἱρετικός καί κακόδοξος καί ἀποκεκομμένος
τῆς κοινωνίας τοῦ Θεοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας δέν μπορεῖ νά θεωρηθῆ, εἰ μή ἐκεῖνος
πού προβαίνει εἰς intercomunio μέ τήν αἵρεσι διότι αὐτό διακελεύουν οἱ θεοφόροι
καί Ἅγιοι Πατέρες καί ἡ Ἁγιοπνευματική Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας.
3.
Ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ.κ. Ἰγνάτιος τυγχάνει κανονικός Ἐπίσκοπος τῆς Ὀρθοδόξου
Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί κατά τό παριππεύσαν ἔτος διεκήρυξε τήν πίστι του εἰς
τούς Ἁγίους καί Θεοφόρους Πατέρας μέ πολλαπλά ἱερατικά συνέδρια εἰς τήν
κανονικήν του δικαιοδοσίαν, ἀκυρώνων οὕτω ἔργῳ τήν μεταπατερικήν κακοδοξίαν πού
ἀτυχῶς προώθησε ἡ Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου μέ τό γνωστό συνέδριο. Ὑπηρέτησε
δ’ εὐόρκως ἐπί 20ετίαν εἰς τήν Ἱ. Μητρόπολιν Πειραιῶς ὡς Πρωτοσύγκελλος Αὐτῆς
καί πρωτοστάτησε εἰς τήν ἀνίδρυσι πολλῶν πρωτοποριακῶν πνευματικῶν ἔργων ἕν ἐκ
τῶν ὁποίων τυγχάνει καί ὁ Σύνδεσμος Ἐπιστημόνων Πειραιῶς τό Δ.Σ. τοῦ ὁποίου τόν
ἐτίμησε διά τήν καταλυτικήν συμβολήν αὐτοῦ εἰς τήν ἵδρυσί του καί μέ παρεκάλεσε
νά τοῦ ἐπιδώσω τήν τιμητικήν πλακέτα. Πέραν αὐτῶν τόν Σεβ. Μητροπολίτην
Δημητριάδος κ.κ. Ἰγνάτιο γνωρίζω ἀπό 40ετίας ἐφ’ ὅσον εἴμεθα συνομήλικοι καί
συμμαθηταί στό Ἐκπαιδευτήριο τῆς Ἀδελφότητος Θεολόγων Ο ΣΩΤΗΡ «Ἑλληνική
Παιδεία».
4.
Μέ αἰτιῶνται οἱ ἀγαπητοί ἀδελφοί ὅτι καταγγέλλων τήν παγανιστική καί
σατανιστικήν ὀργάνωσι τῆς Μασονίας καί ἀποκαλύπτων τόν Ἑωσφορικόν θρησκευτικόν
της χαρακτῆρα προβαίνω εἰς «ἔμμεση διαφήμησή της» δηλ. ὅποιος ἀναφέρεται σέ
λοιμικήν νόσον καί στάς καταστροφικάς της συνεπείας καί ἐπιπλοκάς κατά τούς εὐγενεῖς
ἀδελφούς «ἐντέχνως τήν διασπείρει» καί ἐν ταὐτῷ μέ αἰτιῶνται ὅτι δῆθεν
συλλειτουργῶ μέ κατεγνωσμένους μασόνους Ἱεράρχας. Τούς παρακαλῶ νά ἀναφέρουν ἐπωνύμως
καί μέ στοιχεῖα τῆς μασονικῆς του ἰδιότητος ἕναν ἐξ αὐτῶν διά νά τόν ἀποκηρύξω
δημοσίᾳ καί νά ἐκζητήσω ἁρμοδίως τήν ἄμεσον καθαίρεσίν του.
5.
Ἔχω τήν ταπεινήν γνώμην ὅτι δέν ἐκλήθην ὑπό τοῦ ζῶντος Θεοῦ ὡς «σωτήρας» τῆς Ἐκκλησίας
Του ἡ ὁποία δέν σώζεται ἀλλά μόνον σώζει ἀλλά ὡς ὁ ἔσχατος διάκονος αὐτῆς καί ὅτι
δέν μοῦ ἀνετέθη ὑπό τοῦ Παναγίου Πνεύματος ἔργον Οἰκουμενικῆς Συνόδου (!!!!!!)
διά τήν ἐν ταὐτῷ κανονικήν δίωξιν, δίκην καί καταδίκην συνεπισκόπων μου ἐρρειδομένη
μάλιστα εἰς δηλώσεις αὐτῶν καί μόνον. Ἐν ταὐτῷ διερωτῶμαι γιατί ἐνοχοποιοῦμαι ἀπό
τούς ἐκλεκτούς ἀδελφούς διά δῆθεν συλλειτουργία μου μέ μασόνους καί οἰκουμενιστάς
καί δέν θεωρεῖται ὡς ἐκ τοῦ ἀντιθέτου ἐπιτυχία «μασόνοι καί οἰκουμενισταί» νά
προσέρχονται, νά συλλειτουργοῦν καί νά ἀναγνωρίζουν κάποιον πού μονίμως καί
διαρκῶς καταγγέλει τήν μασονία καί τόν οἰκουμενισμό.
6.
Κατόπιν ὅλων τῶν ἀνωτέρω ἐπιρρωνύεται δυστυχῶς διά μίαν εἰσέτι φοράν ὅτι οἱ ἀγαπητοί
ἀδελφοί τῆς Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως ἔχουν ἄμεσον ἀνάγκην πνευματικῆς βοηθείας ὑπό ἐμπείρου,
χαρισματούχου καί ἐντός τῆς Ἐκκλησίας πνευματικοῦ πατρός.
Ἴλεως
γενοῦ αὐτοῖς Κύριε!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
+
ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ «ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
ΕΝΩΣΕΩΣ “ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ”
Πρέπει ἐπί τέλους να ξεκαθαρίσει την θέση του
Οἱ ὀβιδιακές μεταμορφώσεις τοῦ κ. Σεραφείμ. Τά παιγνίδια τοῦ
Πειραιῶς μέ τήν πίστη καί σωτηρία μας. Συλλειτουργεῖ μέ οἰκουμενιστές
μασόνους»,
Πάλι ὁ μητροπολίτης Πειραιῶς παίζει «ἐν οὐ
παικτοῖς». Ἐπειδὴ ἔχουν γραφεῖ πολλὰ γιὰ τὶς ἀνακολουθίες του καὶ τὰ παιχνίδια
του αὐτά, παρουσιάζουμε περιληπτικὰ τὰ γεγονότα ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴ νέα ἀστοχία
του καὶ τὴ σχολιάζουμε:
1.
Ὁ κ. Σεραφεὶμ κατήγγειλε ὡς αἵρεση τὴν
«μεταπατερικὴ θεολογία» καὶ τὸν Οἰκουμενισμό, πραγματοποιώντας
Ἡμερίδα (15/2/2012). Στὴν Ἡμερίδακαθηγητὲς Πανεπιστημίου (τῆς
Δογματικῆς, τῆς Πατρολογίας, τῆς ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας), ἕνας Ἐπίσκοπος, ἀλλὰ
καὶ ἕνας ἐρευνητής, κατήγγειλαν τὸν μητροπολίτη Δημητριάδος ὡς προωθοῦντα τὴν
μεταπατερικὴ θεολογία, ἡ ὁποία ἀπορρίπτει τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ
λειτουργεῖ ἀποδομητικὰ τόσο γιὰ τὴν Ἐκκλησία ὅσο καὶ γιὰ τὸ ἔθνος.
2.
Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας 2012 (4 Μαρτίου) ὁ κ. Σεραφεὶμ ἐξέδωσε Ποιμαντορικὴ Ἐγκύκλιο
μὲ τὴν ὁποία καταδίκαζε τὸν Οἰκουμενισμό, διάβασε δὲ καὶ ἀνάθεμα κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (καὶ τῆς
μεταπατερικῆς θεολογίας ποὺ αὐτὸς διαλαμβάνει). Στὴν Ἐγκύκλιο ἔλεγε καὶ τὰ ἑξῆς:
«Τὰ ἀναθέματα ἐν
τῇ Ἐκκλησίᾳ ἀποτελοῦν... πανηγυρικὲς
διακηρύξεις, ὅτι
οἱ συγκεκριμένοι
[αἱρετικοί, Οἰκουμενιστές κ.λπ.] δὲν ἀνήκουν στὸ
Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὁ λαὸς
τοῦ Θεοῦ καλεῖται
νὰ ἐπιτείνει
τὴν προσοχή του εἰς αὐτὸ καὶ νὰ μὴν
συμφύρεται μετὰ
τῶν ἀναθεματιζομένων
διὰ νὰ μὴν ἀπολέση
τὴν ὑγιαίνουσα
διδασκαλία ἄνευ
τῆς ὁποίας δὲν ὑφίσταται σωτηρία. Ἑπομένωςτὰ ἀναθέματα ἀποτελοῦν
...ἔξοχο ἀμυντικὸ μηχανισμὸ καὶ παιδαγωγικὸ τρόπο διὰ τὴν διασφάλιση τῆς ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας καὶ ἀληθείας».
Ἀλλὰ
προχώρησε ἀκόμα περισσότερον. Ἐβράβευσεν τοὺς θεωρούμενους ὡς ἀρχηγοὺς τοῦ ἀγῶνος
ἐναντίον τῆς μεταπατερικῆς θεολογίας καὶ τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ: τὸν
π. Γεώργιο Μεταλληνό, τὸν π. Θεόδωρο Ζήση καὶ τὸν κ. Λαυρέντιο Ντετζιόρτζιο,
Πρόεδρο τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”» (Φ.Ε.Κ.Φ.), ἡ ὁποία Ἕνωση
ἔχει καταγγείλει ἐπανειλημμένως τὸν Μητροπολίτη Δημητριάδος ὡς μεταπατερικὸ Οἰκουμενιστὴ
Ἐπίσκοπο.
3.
Ἀλλὰ μέχρι ἐδῶ «φτούρησε» ἡ ἀντι-οικουμενιστικὴ δραστηριότητα-ἀγωνιστικότητα τοῦ
κ. Σεραφείμ. Μόνο γιὰ ἕνα χρόνο. Ἐπανέλαβε ὅ,τι καὶ τὸ 2011. Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας
τοῦ 2011 ἐκτόξευσε τὰ ἀναθέματα κατὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν, καὶ ταυτόχρονα σχεδόν, ὑμνολογοῦσε
τὸν ἀρχηγέτη τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κ. Βαρθολομαῖο, ὡς «φρυκτωρὸ» τῆς Πίστεως καὶ ἐπιδέξιο«οἰακοστρόφο» (δηλ.
τιμονιέρη) τῆς Ὀρθοδοξίας!
Ἔτσι, στὶς 16.3.2012 ὁ κ. Σεραφεὶμ ἔριξε τὶς μάσκες. Ἀποδέχτηκε
τὸ αἴτημα τῆς μεταφορᾶς στὸν Πειραιὰ τῆς εἰκόνος τῆς
Παναγίας Ξενιᾶς Βόλου καὶ τὴν τέλεση τῆς ἀκολουθίας τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου ἀπὸ τὸν
Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο, διὰ νὰ «συμφιλιωθεῖ» μαζί του καὶ νὰ
μετριάσει τὶς ἐναντίον τοῦ Δημητριάδος ἐντυπώσεις, χρησιμοποιώντας ὡς
μέσον τὴν εἰκόνα τῆς Παναγίας.
Ὅταν
κατηγορήθηκε ὁ Πειραιῶς γι’ αὐτό, ὅτι δηλαδή, ὑποδέχθηκε «μὲτιμὲς τὸν "οἰκουμενιστὴ"
μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο»,
αὐτὸ ἐνόχλησε τὸν κ. Σεραφείμ. Τὸ θεώρησε τόσο μεγάλη καὶ δεινὴ ὕβρη, ὥστε ἀναγκάσθηκε
νὰ ἀπολογηθεῖ καὶ ταυτόχρονα νὰ διαμαρτυρηθεῖ· πρὸς τοῦτο ἀπέστειλε καὶ ἐπιστολὴ
στὴν «ΦΕΚΦ», στὴν ὁποία ἔγραφε καὶ τὰ ἑξῆς:
«Ἀναποδείκτως μὲ κατηγορεῖτε ὅτι ὑπεδέχθην μὲ τιμὰς τὸν “οἰκουμενιστὴ”
Μητροπολίτην Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιον...». Ἁπλῶς
τοῦ ἐπέτρεψα νὰ τελέσει τὴν Ἀκολουθία τῶν Χαιρετισμῶν, ἐγὼ δέ, δὲν παρευρισκόμουν στὸν
ἴδιο Ναό, ἀλλὰ «εὑρισκόμην εἰς ἕτερον Ναὸν τῆς Μητροπολιτικῆς μου Περιφερείας»!
Μὲ
τὴν ἐπιστολή του αὐτὴ ὁ Πειραιῶς, προσπάθησε νὰ ἀποσείσει τὴν κατηγορίαν τῆς ἀνακολουθίας,
ὅτι παίζει δηλαδή, σὲ δυὸ ταμπλώ, ὅπως ἀποκάλυψαν οἱ πράξεις του: ἀπὸ τὴ μιὰ
μεριὰ νὰ διοργανώνει Ἡμερίδα, στὴν ὁποία κατεδικάζετο ἡ μεταπατερική οἰκουμενιστικὴ
θεολογία (καὶ ὁ πάτρωνάς της μητροπολίτης κ. Ἰγνάτιος), καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη νὰ
δέχεται στὴν Μητρόπολη Πειραιῶς τὸν κατονομασθέντα στὴν Ἡμερίδα ὡς Οἰκουμενιστὴ
κ. Ἰγνάτιο! Ἂν καὶ ἀνεπιτυχῶς, θεώρησε τότε ὁ κ. Σεραφεὶμ ὅτι «κουκούλωσε» τὴν ἀνακολουθία
του.
4.
Ἀλλὰ ἡ ἀλήθεια δὲν κρύβεται. Δὲν πέρασε δηλαδὴ ἕνας χρόνος καὶ ὁ κ. Σεραφείμ, αὐτὸν
ποὺ στὴν περυσινὴ Ἡμερίδα καὶ τὴν Ἐγκύκλιο περὶ Οἰκουμενισμοῦ μᾶς συμβούλευε νὰ
ἀποφεύγει κάθε πιστὸς ὡς Οἰκουμενιστή,«διὰ νὰ μὴν ἀπολέση τὴν ὑγιαίνουσα διδασκαλία ἄνευ τῆς ὁποίας δὲνὑφίσταται σωτηρία», μὲ
αὐτὸν ποὺ πέρυσι ἀπέφυγε νὰ τελέσει Ἀκολουθία, πρὶν μιὰ βδομάδα τὸν παρασημοφόρησε, στὴν Μητροπολιτική του
περιφέρεια καὶ στὸν ἐκκλησιαστικὸ χῶρο τῆς Ἁγίας Τριάδος Πειραιῶς!
Συγκεκριμένα:
Σὲ ἐκδήλωση τοῦ Συνδέσμου Ἐπιστημόνων τὴν (17/2/2013), ὁ κ. Σεραφεὶμ εἶπε γιὰ τὸν
κ. Ἰγνάτιο: «...Μπορῶ
νὰ ἀναφέρω μὲ πολλὴ ἀλήθεια ὅτι πάντοτε θαύμαζα το πολυτάλαντο τοῦ ἀνδρός...
Ταυτόχρονα διαπίστωσα ὅτι ὁ Σεβ. Μητροπολίτης κ. Ἰγνάτιος εἶναι «ὁ ἐκλεκτὸς τοῦ Θεοῦ»!!!
Κάθε ἁπλὸς πιστός, βλέποντας αὐτὲς τὶς ἀνακολουθίες
ἀναρωτιέται:
●
Κατὰ ποιά λογική, μετὰ ὅσα ἔχουν εἰπωθεῖ ἀπὸ τὸν κ. Σεραφεὶμ καὶ τοὺς
συνοδοιπόρους του κατὰ τοῦ κ. Ἰγνάτιου Γεωργακόπουλου, αὐτὸς εἶναι «ὁ ἐκλεκτὸς τοῦ Θεοῦ»!
●
Κατὰ τὴν Ἡμερίδα στὸν Πειραιὰ καὶ τὴν Ἐγκύκλιο τοῦ κ. Σεραφείμ, ἡ Θεολογικὴ Ἀκαδημία
Θεολογικῶν Σπουδῶν Βόλου καὶ ὁ Πρόεδρός της κ. Ἰγνάτιος Γεωργακόπουλος, καταγγέλθηκαν ὅτι
εἶναι διακινητὲς στὸν Ὀρθόδοξο χῶρο τῆς αἱρετικῆς μετα-πατερικῆς οἰκουμενιστικῆς θεολογίας, τὴν ὁποίαν (κατὰ
τὸν Πειραιῶς), ὅσοι ἀποδέχονται κινδυνεύουν νὰ ἀπολεσθοῦν!!!
Μπορεῖ
ἕνας ἀγωνιστὴς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ὁ κ. Σεραφείμ, νὰ παρουσιάζει τέτοιου εἴδους
κραυγαλέες ἀντιφάσεις; Τὴν μιὰ νὰ κατηγορεῖ τὸν Οἰκουμενισμὸ καὶ τοὺς ἡγέτες
του (Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, καὶ Μητροπολίτη Δημητριάδος Ἰγνάτιο κ.λπ.) καὶ τὴν ἄλλη,
νά τοὺς ἀμνηστεύει καὶ νὰ τοὺς δίδει ἐκκλησιαστικὴ νομιμοποίηση ἐπαινώντας ἢ παρασημοφορώντας,
καί μάλιστα στὴν ἴδια τὴν Μητρόπολη Πειραιῶς, ἀπ’ ὅπου βροντοφώναξε γιὰ πρώτη
φορὰ τὰ φοβερὰ ἐκεῖνα ἀναθέματα ἐναντίον τους;
5.
Ἀλλ’ ἂς δοῦμε καὶ μιὰ ἄλλη παράμετρο. Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, ὄχι μόνο ἔχει
γράψει καταπελτώδη ἄρθρα κατὰ τοῦ Μασωνισμοῦ,
ὄχι μόνο φιλοξένησε καὶ παρέστη σὲ Σύναξη κληρικῶν καὶ λαϊκῶν στὸν Πειραιὰ μὲ
θέμα τὸν Μασωνισμό, ἀλλὰ ἔχει γράψει κατὰ λέξη τὰ ἑξῆς: «σημειῶ
ὅτι μὲ αἰτιᾶσθε ὅτι ὁμιλῶ ἐναντίον τοῦ Τεκτονισμοῦ καὶ ὄχι ἀρκούντως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Διερωτῶμαι, ἀγνοεῖτε ὅτι πηγὴ καὶ
μήτρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τυγχάνει ἡ Μασωνία, ποὺ προωθεῖ δι’ αὐτοῦ τὴν
παγκόσμια θρησκεία τοῦ Ἑωσφορισμοῦ, ὅπως καὶ τῆς Μασωνίας πηγὴ καὶ μήτρα εἶναι ὁ
φρικώδης διεθνὴς Σιωνισμός;»!!!
Ἂν
τοῦτο ἰσχύει (ποὺ καὶ κατὰ τὴν δική μας ἐκτίμηση ἰσχύει), τότε σημαίνει ὅτι ὁ
μητροπολίτης Πειραιῶς, δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ ὑποδέχεται καὶ νὰ συλλειτουργεῖ μὲ Οἰκουμενιστὲς
Ἐπισκόπους, ἀφοῦ (ἂν ὄχι ὅλοι) οἱ περισσότεροι ἀπ’ αὐτοὺς ἐμπλέκονται μὲ τὸν ἕνα
ἢ τὸν ἄλλο τρόπο μὲ τὴν Μασωνία, παίρνουν κατευθύνσεις ἢ ἀκολουθοῦν ἐμμέσως ἢ ἀμέσως
τὶς Ἐντολές της καὶ ὄχι τὶς Ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ. Καὶ «τίς
δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς
πιστῷ μετὰ ἀπίστου;» (Β΄ Κορ. στ΄ 14-15).
Καὶ
πάλι λοιπόν ἔρχεται ἐπίμονα τὸ ἐρώτημα:
Γιατί
ὁ Πειραιῶς ἀσχολεῖται καὶ καταγγέλλει τὴν ἐξω-εκκλησιαστικὴ εἰδωλολατρικὴ ὀργάνωση
τῆς Μασωνίας (οἱ ἐναντίον της δηλώσεις δὲν παύουν νὰ ἀποτελοῦν ἔμμεση
διαφήμιση) καὶ δὲν ἀσχολεῖται μὲ ἐκείνους τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ ξέρει ὅτι εἶναι
Οἰκουμενιστές, ἐνδεχομένως καὶ μασῶνοι, ἀφοῦ τὸ φωνάζουν οἱ λόγοι καὶ οἱ ἐνέργειές
τους; Κι ἂν δὲν μπορεῖ νὰ ἀποδείξει τὴν μασωνικὴ ἰδιότητα κάποιου Ἐπισκόπου, θὰ
μποροῦσε νὰ βγάλει συμπεράσματα ἀπὸ τὴν διδασκαλία του καὶ τὶς συγγενικὲς πρὸς
τὸν Μασωνισμὸ θέσεις καὶ πρακτικές του.
Π.χ.,
ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος ἔχει θέσεις –πρακτικὲς καὶ θεωρητικὲς– ποὺ συμπίπτουν μὲ ἐκεῖνες τῆς Μασωνίας, ὅταν λέγει ὅτι «σὲ ἕνα Θεὸ πιστεύουμε ὅλοι» (Μουσουλμάνοι
καὶ Χριστιανοί), ὅταν ὠθεῖ πρὸς τὸν Οἰκουμενισμό, ὅταν δίδει ὡς δῶρο τὸ ἀντίχριστο
Κοράνιο καὶ παρίσταται (παρὰ τὴν ἀπόλυτη ἀπαγόρευση ἀπὸ τοὺς Ἱ. Κανόνες) σὲ
συμπροσευχὲς μὲ αἱρετικούς, Μουσουλμάνους, Βουδιστὲς
καὶ Ἑβραίους, κ.λπ. Μὲ ὅλα αὐτά, τί ἄλλο κάνει, παρὰ νὰ ἐφαρμόζει, ὄχι ὀρθόδοξες,
ἀλλὰ μασωνικὲς διδασκαλίες;
Ἐφ’
ὅσον ὁ Πειραιῶς, ὁμολογεῖ τὴν βεβαιότητά του πὼς ὁ Μασωνισμὸς κρύβεται πίσω ἀπὸ
τὸν Οἰκουμενισμό, «πηγὴ καὶ μήτρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τυγχάνει ἡ Μασωνία»,
τότε εἶναι ἡλίου φαεινότερο ὅτι, τουλάχιστον οἱ ἀρχηγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,
συνεργάζονται μὲ Μασώνους ἢ ἐφαρμόζουν μασωνικὲς ἀρχές· εἶναι δηλαδὴ –κατὰ τὸν ἕνα
ἢ τὸν ἄλλο τρόπο– «Μασῶνοι»! Καὶ μέσα στοὺς καταγγελλόμενους καὶ ἀναθεματισθέντες
ὡς ἡγέτες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μάλιστα ἀπὸ τὴν Ἡμερίδα τοῦ Πειραιᾶ, εἶναι καὶ ὁ
Μητροπολίτης Δημητριάδος
Ἰγνάτιος, ποὺ κι αὐτὸς συμπροσεύχεται μὲ αἱρετικοὺς «ἐπισκόπους» οἰκουμενιστές,
καθ’ ὅμοιον τρόπον, ὅπως ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, ὁ Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ὁ
Σύρου Δωρόθεος κ.λπ.
Ἐπίσης
καὶ οἱ συμπροσευχὲς εἶναι φανερὸ ὅτι ἐντάσσονται μέσα στὰ πλαίσια τοῦ Μασωνισμοῦ, ἀφοῦ διευκολύνουν τὴν
πίστη σὲ ἕνα Θεὸ χωρὶς ὁμολογιακὲς ἀποχρώσεις (δηλ. τὸν ἀπρόσωπο Μ.Α.Τ.Σ. «Μέγα
Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος»), ποὺ διευκολύνει τὸν δρόμο πρὸς τὸν Ἀντίχριστο.
Καὶ
κάτι τελευταῖο, παρενθετικό, ἀλλὰ ἀναγκαῖο: Εἶναι γνωστὸ ὅτι οἱ Μασῶνοι δὲν ἀπαιτοῦν
ἀπὸ κάποιο μέλος τους (εἰδικὰ Ἐπίσκοπο ἢ Πατριάρχη) νὰ «ὁμολογήσει» τὴν πίστη
του στὴν Μασωνία γιὰ εὐνόητους λόγους καί, ἀκόμα, πὼς οἱ Μασῶνοι αὐτοσυστήνονται
ὡς φιλάνθρωποι, ἀλτρουϊστὲς κ.λπ. Ἕνας λοιπόν, σύγχρονος Ἐπίσκοπος (ἢ ὁλόκληρη
Σύνοδος), ποὺἐνδιαφέρεται περισσότερο
γιὰ τὴν φιλανθρωπία, γιὰ τὰ συσσίτια, γιὰ τὸ βοήθημα 3ου
παιδιοῦ στὴ Θράκη, τὶς διάφορες φιέστες καὶ πανηγύρεις, καὶἀδιαφορεῖ γιὰ τὴν καθαρότητα τῆς Πίστεως· ποὺ ἀδιαφορεῖ ἂν ὁ
Πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ τὸ δεξὶ χέρι του, ὁ γνωστός μας κ. Ζηζιούλας (ποὺ τὸν
ἀποκάλεσε καὶ «βραχίονα» τῆς Ὀρθοδοξίας), διδάσκουν αἱρέσεις καταδικασμένες ἀπὸ
τὴν Ἐκκλησία, τότε, αὐτοὶ οἱ Ἐπίσκοποι, μὲ ποιόν συγγενεύουν περισσότερο; Μὲ τὴν
Μασωνικὴ διδασκαλία ἢ τὴν χριστιανικὴ Πίστη;
Πῶς
λοιπόν, ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, ἀποφαίνεται ὅτι ἕνας «ἀναθεματισθεὶς» ὑπ’ αὐτοῦ
κατὰ τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας Ἐπίσκοπος ὡς Οἰκουμενιστὴς (ἔστω κι ἂν δὲν τὸν
κατονόμασε), ἕνας κατονομασθεὶς ὡς Οἰκουμενιστὴς στὴν Ἡμερίδα τοῦ Πειραιᾶ,
καθότι καὶ Πρόεδρος τῆς αἱρετικῆς μεταπατερικῆς Ἀκαδημίας Βόλου, ὁ ὁποῖος
μάλιστα (ὁ Δημητριάδος) μπορεῖ νὰ ἔχει τὴν μασωνικὴ ἰδεολογία (πάλι κατὰ τὶς ἐκτιμήσεις
καὶ διακηρύξεις τοῦ Πειραιῶς, ὅτι πίσω ἀπὸ τὸν Οἰκουμενισμὸ βρίσκεται ἡ
Μασωνία), πῶς λοιπὸν ἀποφαίνεται ὅτι αὐτὸς ὁ Οἰκουμενιστὴς (πιθανὸν ἐμφορούμενος
ἢ ἀφανῶς ποδηγετούμενος ἀπὸ ἰδέες τῆς μασωνίας) εἶναι «ὁ ἐκλεκτὸς τοῦ Θεοῦ»;
Ποιά παιχνίδια παίζετε κ. Σεραφείμ; Ξέρετε ἢ
δὲν ξέρετε ποιοί εἶναι Οἰκουμενιστὲς καὶ ἔμμεσα Μασῶνοι; Ἂν δὲν ξέρετε,
τότε γιατί τὸ καταγγέλλετε; Ἂν ξέρετε γιατί
δὲν ἀποκαλύπτετε στὸ Λαὸ τοῦ Θεοῦ τοὺς Οἰκουμενιστὲς (Μασώνους); Γιὰ ποιόν ἢ γιὰ
ποιούς «δουλεύετε»;
Ποιά
πρακτικὴ σημασία ἔχει νὰ κυνηγᾶτε καὶ νὰ καταγγέλλετε ἀόριστους, ἀνώνυμους ἢ καὶ
ἀνύπαρκτους Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους;
Ἐδῶ
τὸ μυαλό μας σταματᾶ. Δὲν θὰ ποῦμε κάτι περισσότερο. Θὰ παραθέσουμε ἕνα κείμενο
τοῦ Ἁγίου καὶ Μ. Ἀθανασίου. Δὲν ἰσχυριζόμαστε ὅτι ὑπάρχει πλήρης ἀναλογία μὲ τὴν
περίπτωση τοῦ μητροπολίτη Πειραιῶς, ἀλλὰ ὑπάρχουν κάποιες ὁμοιότητες,
διακρίνουμε ἴδιες μεθόδους!
Ἔτσι
κι ἀλλιῶς, πρέπει νὰ παύσει τὸ κρυφτοῦλι τῶν Ἐπισκόπων. Ἔχουν ὑποχρέωση, ἂν
βαδίζουν στ’ ἀχνάρια τῶν Ἁγίων Πατέρων, νὰ κάνουν ὅ,τι κι ἐκεῖνοι. Νὰ ἀποκαλύψουν
καὶ νὰ καταδικάσουν τὴν αἵρεση καὶ τοὺς (Μασώνους) Οἰκουμενιστὲς Ἐπισκόπους, ποὺ
ὑπονομεύουν τὴν Πίστη καὶ τὴ σωτηρία, ποὺ (σύμφωνα μὲ τὴν ὁμολογία τοῦ
Μητροπολίτη Πειραιῶς) κρύβονται μέσα στὴν καρδιὰ τῆς Ὀρθοδοξίας: τὴν Ἁγίαν καὶ Ἱερὰν
Σύνοδον. Ἢ ἀμφιβάλλουν καὶ γι’ αὐτὴν ἀκόμα τὴν Ἱερότητά της;
Φιλορθόδοξος
Ἕνωσις "Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος"
Ὁ Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ὁ Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης
Ὁ Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
Ὁ Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης
3 σχόλια:
Πειραιώς Σεραφείμ για τον Ιγνάτιο Βόλου : "Ὑπηρέτησε δ’ εὐόρκως ἐπί 20ετίαν εἰς τήν Ἱ. Μητρόπολιν Πειραιῶς ὡς Πρωτοσύγκελλος Αὐτῆς καί πρωτοστάτησε εἰς τήν ἀνίδρυσι πολλῶν πρωτοποριακῶν πνευματικῶν ἔργων ..."
ΚΧ
Στα πρωτοποριακά έργα του μητροπολίτη Ιγνατίου συμπεριλαμβάνεται και η επίσημη (ή ανεπίσημη; ρωτάμε) θέση της εκκλησίας για τις μεταμοσχεύσεις.
Τι έχει να μας πει περί αυτού και αυτών ο σεβασμιότατος; Είναι θέμα της ελεύθερης άσκησης του προσωπικού (μάλλον, ιδίου) θελήματος ενός εκάστου των πιστών ή μήπως αυτό ανατρέπει τη δογματική θέση της Εκκλησίας; Το Άγιον Πνεύμα να ζωοποιεί τους γηγενείς και να σώζει τους εν σκότει με το σκότος του ηθελημένου θανάτου ευθύς μόλις τεθεί η νεωστί διάγνωση(!!!) του εγκεφαλικού θανάτου. Αυτή είναι η θέση της Εκκλησίας; Το ίδιον θέλημα ενός εκάστου προς αποφυγή της προθανάτιας ταλαιπωρίας;
Και καλώς μεν ο ίδιος ξεκαθάρισε τη θέση του. Αυτό όμως δεν λέει τίποτα, όταν υπερισχύει η προτεσταντική (μασονική, παπική, σιωνιστική) τακτική της ελεύθερης βούλησης - και ο καθένας με το θεό της τσέπης του, συμπληρώνουμε.
Γιατί δεν ζητά να συγκληθεί Τοπική Σύνοδος, όχι βέβαια κεκλεισμένων των θυρών, προκειμένου να δοθεί απάντηση σ΄ αυτό το μείζον και παγκόσμιο θέμα; Ζωή εξ άκρας συλλήψεως ναι, όχι όμως και θάνατος εξ άκρας εγκεφαλικής (στελεχιαίας) βλάβης, έτσι δεν είναι;
Μακράν η πιο άστοχη ανακοίνωση του Μητροπολίτη Πειραιώς. ΠΟΤΕ ακύρωσε την μεταπατερική κακοδοξία ο Δημητριάδος και με ΠΟΙΟΝ τρόπο; Το ότι διοργάνωσε κάτι γλυκανάλατες ομιλίες με βίους Αγίων για να θολώσει τα νερά, αυτό είναι ακύρωση της μεταπατερικής θεολογίας; Ή μήπως υπάρχει περίπτωση η 12ετής μεταπατερική διαδρομή της Ακαδημίας, να μεταμορφωθεί σε πατερική έτσι απλά; Υπερασπίστηκα ούκ ολίγες φορές τον Πειραιώς σε συζητήσεις που είχα κατά καιρούς με αποτειχισμένους αδελφούς, αλλά δεν μπορεί ο Πειραιώς να κάνει τέτοια θεαματική στροφή και να αποκαθιστά με τον πιο θριαμβευτικό τρόπο τον μεγαλύτερο Νεοταξίτη επίσκοπο της ελλαδικής εκκλησίας. Άραγε ο τυγχάνων κανονικός επίσκοπος Ιγνάτιος "διεκήρυξε τήν πίστι του εἰς τούς Ἁγίους καί Θεοφόρους Πατέρας", όταν ουδέποτε μεταμελήθη για την πρόκληση της μεταπατερικής θεολογίας, τουναντίον περιέπαιξε την κοινήν λογική δικαιολογούμενος φθηνά πως ο όρος "μεταπατερική" ερμηνεύεται "μετά των Πατέρων"; Ή μήπως οι δηλώσεις συμπαθείας υπέρ του Πάπα (εξ αφορμής της πρόσφατης παραιτήσεώς του), της εκκλησιομάχου Αριστεράς, των μεταμοσχεύσεων, η συνέχιση των μεταφράσεων, η καταδική και κατασυκοφάντηση "ως φανατικών και χρυσαυγιτών" όσων αγωνίστηκαν στο Χυτήριο, και άλλα πολλά που συνέβησαν μέσα στο τελευταίο έτος και που δεν είναι της παρούσης, όλα αυτά αποτελούν τεκμήριο ακύρωσης της μεταπατερικής του κακοδόξίας; Και κάτι ακόμα, ναι μεν κανείς δεν κατηγορεί ως Οικουμενιστή τον Πειραιώς, δεν μπορεί να πει το ίδιο κανείς όμως δυστυχώς για τον Δημητριάδος. Και ένας κατεγνωσμένος Οικουμενιστής, βάσει της μέχρι τώρα δραστηριότητας του και των εκσυγχρονιστικών του θέσεων, ακόμα και αν δεν είναι Μασόνος ως προς την ιδιότητα, σε ΤΙ διαφέρει από έναν Μασόνο επί της ουσίας, όταν και οι δυο υπηρετούν (συνειδητά ή ασυνείδητα) τον διαχριστιανικό και διαθρησκειακό συγκρητισμό;
Ἄν ενθυμούμαι καλά πέρυσι δεν εβράβευσε ο σεβ. Πειραιώς τον Πρόεδρο της Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος» την Κυριακή της Ορθοδοξίας για τον αγώνα του κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού και τώρα τον κατηγορεί ως ζηλωτή ου κατ'επίγνωσιν, ενώ υποστηρίζει και αθωώνει προκλητικά τον Δημητριάδος; Τί σου κάνει αυτό το «φιλάδελφον»! είναι ικανό να κάνει την νύκτα ημέρα. Αλήθεια εφέτος σεβασμιώτατε δεν θα αναθεματίσετε τους Οικουμενιστές; Θα παρακαλούσα να μας πείτε ονομαστικά ποιοί είναι αυτοί, μήπως και δεν είναι οικουμενιστής ο κ. Ιγνάτιος και κάναμε λάθος!
Δημοσίευση σχολίου