ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Εκδόθηκε εσχάτως το ανακοινωθέν της εξωεκκλησιαστικής και δογματικά ετερόμικτης Ομάδας παπικών - ορθοδόξων "Άγιος Ειρηναίος". Συμπρόεδρος του δούρειου αυτού ίππου στην Εκκλησία είναι ο μητροπολίτης Περιστερίου, ο οποίος εργάζεται σ’ αυτήν με ζήλο επί εικοσαετίαν και πλέον, φθάνοντας να συγκαλέσει τα μέλη της τον περασμένο Οκτώβριο στο Περιστέρι, μιαίνοντας έτι περισσότερο το επισκοπείο και την Μητρόπολη. Στην συνεδρίαση αυτή, συμπρόεδρος της ομάδας ήταν ο παπικός «αρχιεπίσκοπος» Michel Jalakh, Γραμματέας του Βατικανού για τις Ανατολικές Εκκλησίες.
Κι ενώ στο Φανάρι, υπό τα εγκόσμια
φώτα της δημοσιότητας, ο πατριάρχης μαζί με όλους τους οικουμενιστές επισκόπους
εναγκαλίζεται και ανταλλάσσει λειτουργικούς ασπασμούς με τον αρχιαιρεσιάρχη
πάπα, ψαλλομένου μάλιστα και «πολυχρόνιου», μνημονευομένου δε σε δοξολογία
ως πρώτου επισκόπου της Εκκλησίας και τοποθετώντας τον επί δεσποτικού θρόνου,
στο Περιστέρι, ο εκλεκτός του συνεργάτης στη δημιουργία του θεομίσητου σχίσματος
της Ουκρανίας και της επιχειρούμενης μιαράς ψευδένωσης με τους παπικούς,
μητροπολίτης Περιστερίου, αθόρυβα υποσκάπτει τα θεμέλια της Ορθοδοξίας, υπό την
ανοχή (αν όχι έγκριση) της Ιεράς Συνόδου.
Είμαστε εν αναμονή απαντήσεων επί νέων
αναφορών. Δεν αποκάμουμε. Συνεχίζουμε τον αγώνα, όπως οφείλουμε άπαντες οι
πιστοί, για την υπεράσπιση της πολεμουμένης Εκκλησίας και Ορθοδόξου Πίστεως.
Έχουμε άλλωστε ενώπιόν μας, εκτός από το διαχρονικό παράδειγμα των αγίων, το
μέγα και παράδοξο θαύμα του Χριστού μας, όταν τον περασμένο Μάρτιο κίνησε
την προηγούμενη ΔΙΣ σε απόφαση και Εγκύκλιο
για την επανατοποθέτηση της αποβληθείσας ιεράς εικόνας του Εσταυρωμένου και του
Σταυρού στο Ιερό Βήμα.
Ο μητροπολίτης Περιστερίου δυστυχώς,
εμπαίζει και την Σύνοδο και τους πιστούς, αφού αντί για επαναφορά του
Εσταυρωμένου από τις αποθήκες, όπου Τον είχε πετάξει ως "μόνιμα
πεθαμένο" και "αιώνια νεκρό", δαπάνησε άγνωστο ποσό από
τον οβολό(;) των πιστών για την κατασκευή Σταυρού στον οποίο δεν μπορεί να
αγιογραφηθεί Εσταυρωμένος και τοποθέτησε σε όλους τους ναούς αντί του ιερού
σεβάσματος, δυστυχώς με την ένοχη υπακοή του τοπικού ιερατείου.
Απορίας άξιον είναι γιατί ο
Περιστερίου σε τόσα συνέδρια με τους παπικούς δεν έχει αναφερθεί στον
Εσταυρωμένο, τον οποίο διδάσκει ότι είναι παπική σύλληψη και δήθεν «κακώς
έχουμε υιοθετήσει» οι ορθόδοξοι. Αλλά αυτό το επιχείρημα, ότι ο Εσταυρωμένος
είναι παπικό έθιμο, φαίνεται το
χρησιμοποιεί μόνο στους πιστούς που του αντιπαραθέτουν πλήθος θεολογικών
επιχειρημάτων, ώστε τεχνηέντως να παρουσιάσει αυτούς ως
«αντιπαραδοσιακούς», και εαυτόν ως ορθοτομούντα και «αντιπαπικό».
Αλλά ας έρθουμε στο ανακοινωθέν της
συνεδρίασης της κακόμικτης Ομάδας «Άγιος Ειρηναίος». Σημειώνουμε ότι παρά την
φιλοξενία της στην Ελλάδα και την προεδρία από Έλληνα επίσκοπο, αποφεύχθηκε η
έκδοση του ανακοινωθέντος στα ελληνικά. Συνήθως αυτά εκδίδονται σε 6 γλώσσες. Η
ελληνική έκδοση έχει πάψει να υφίσταται από το 2019.
Το κύριο θέμα της συνάντησης ήταν: «Σχίσματα
μεταξύ Ανατολής και Δύσης: Ιστορικές, Συστηματικές και Κανονικές Προσεγγίσεις».
(Schisms Between East
and West: Historical, Systematic, and Canonical Approaches).
Παρακάτω εκθέτουμε, κατά το δυνατόν
συνοπτικά, κάποιες ελάχιστες παρατηρήσεις (θεωρούμε ωστόσο ότι τέτοια κείμενα
χρήζουν εκτενέστερης κριτικής) :
1. Είναι ηλίου φαεινότερη η
έντεχνη προσπάθεια να αναχθεί η αποκοπή των παπικών από την Εκκλησία ως ένα
σύνηθες σχίσμα, όπως αυτά που συμβαίνουν μεταξύ ομοδόξων Τοπικών Εκκλησιών, μία
απλή «διακοπή κοινωνίας» -όπως αρέσκεται ο μητροπολίτης Περιστερίου να την
αποκαλεί- πράγμα τεχνικά ιάσιμο, παραβλέποντας ωστόσο τις αιρετικές τους
δοξασίες και υποβαθμίζοντας την δογματική διάσταση του Μεγάλου Σχίσματος
(1054).
[Για το μεγάλο σχίσμα που
δημιούργησε το Οικουμενικό Πατριαρχείο (2019) στην Ουκρανία με την καίρια
συμβολή του μητροπολίτου Περιστερίου, και τις τραγικές συνέπειες των αιματηρών
διώξεων που βιώνει έκτοτε η κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας ποιος θα ασχοληθεί;]
2. Στην κοινή προοπτική της
«συμφιλιώσεως» μεταξύ παπικών και ορθοδόξων, η ομάδα προτείνει -παραδόξως- μία
κοινή αναγνώριση της οικουμενικής αυθεντίας της Γενικής Σύνοδου Κων/πόλεως
επί Μ.Φωτίου 879-/80 (Η’ Οικουμενική Σύνοδος), θεωρώντας ότι αυτή «θα
παρείχε στερεό θεμέλιο για την επίλυση του επίμαχου ζητήματος του filioque και για τη λειτουργία
ενός ρωμαϊκού πρωτείου σε μια επανενωμένη Εκκλησία» (παραγρ.13).
Πόσο ειλικρινής όμως και
ρεαλιστική είναι άραγε η πρόταση αυτή; Πόσο εφικτή είναι μία τέτοια αναγνώριση
από την Ρώμη, όταν ο ίδιος ο παπικός θεσμός έχει στηριχθεί επί αιώνες σε
πορίσματα αντιφατικά προς το πνεύμα και το γράμμα της εν λόγω Συνόδου;
Ενώ, εκ πρώτης ανάγνωσης, η πρόταση αναγνώρισης της Συνόδου 879/80
ακούγεται θετική, ωστόσο προκαλεί απορία, καθώς είναι γνωστό ότι μία τέτοια
αναγνώριση είναι παντελώς αδύνατη για τον Πάπα, αφού θα σήμαινε αυτομάτως την
απόρριψη σειράς άλλων Βατικάνειων «οικουμενικών συνόδων», οι οποίες έχουν
στηριχθεί ακριβώς στην απόρριψη της Συνόδου αυτής. Και κυρίως θα σήμαινε
απόρριψη του παπικού πρωτείου εξουσίας (primatus jurisdictionis) που η Σύνοδος αυτή κατεδίκασε.
Γιατί δεν πρότεινε την λύση αυτή ο άγιος Μάρκος Ευγενικός στις αιτιάσεις
του προς τους παπικούς; Είναι προφανές όμως ότι εκείνος δεν συζητούσε για
«επίλυση του ζητήματος του filioque», αλλά για μετάνοια,
εξάλειψη και καταδίκη του filioque και όλων των άλλων
παπικών κακοδοξιών και επιστροφή στην Πίστη των Πατέρων.
Ίσως, η άρνηση του πάπα στην συγκεκριμένη πρόταση της ομάδας καταδείξει
αυτό που όλοι οι πιστοί παραδέχονται πλην των ηγετών κληρικών: το μάταιο και επιβλαβές των ατέρμονων
θεολογικών διαλόγων.
Ίσως εννοήσει τότε και ο πλέον δύσπιστος ότι πιθανότερο είναι να μετανοήσει
ο διάβολος, παρά ο πάπας να απεμπολήσει το διοικητικό του πρωτείο επί συμπάσης
της Εκκλησίας.
3. Η ετερόμικτη ομάδα
Περιστερίου αποφαίνεται ότι η καταδίκη του πάπα Νικολάου, («πραγματικός
αίτιος και πατήρ του σχίσματος του 9ου αιώνος» κατά τον
Ι.Καρμίρη), από την Σύνοδο του 867, υπό την προεδρία πάλι του Μεγάλου
Φωτίου, θεωρείται «μη νόμιμη» (παραγρ. 8).
Μία Σύνοδος στην οποία
είχαν συμμετοχή όλα τα Πατριαρχεία και πολυάριθμοι επίσκοποι και κληρικοί, ως
και ο αυτοκράτορας Μιχαήλ, ο συναυτοκράτορας Βασίλειος καὶ πολλοί άλλοι
αξιωματούχοι, συγκλητικοί κτλ., και η οποία κατεδίκασε τις λατινικές κακοδοξίες
και καινοτομίες, δεν είχε κανονική νομιμότητα στην καθαίρεση του πάπα, για τον
καθηγητή επίσκοπο και τους συνεργάτες του στην ομάδα.
4. Η ομάδα ανακοινώνει ότι «η
σύγχρονη ιστοριογραφία επιβεβαιώνει ότι δεν υπήρξε καταδίκη ούτε της
Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως, ούτε της Εκκλησίας Ρώμης».
Ασφαλώς, για την όποια
«καταδίκη» ενδεχομένως επέβαλε η Ρώμη στην Εκκλησία Κων/πόλεως, είναι κάτι που
μας αφήνει παντελώς αδιάφορους. Τι ισχύ μπορούν να έχουν σύνοδοι αιρετικών που
εισήγαγαν αλλοίωση στο Σύμβολο της Πίστεως; Καμία απολύτως. Είναι ψευδοσύνοδοι.
Σημασία έχει τι αποφασίζουν οι ορθόδοξες Σύνοδοι.
Αγνοούν, άραγε, τα μέλη
της Ομάδας ή παραβλέπουν ότι η Αγία Η΄ Οικουμενική Σύνοδος 879/80, την οποία οι
ίδιοι αιτούνται να γίνει αποδεκτή από τους παπικούς, καθυπέβαλε σε καθαίρεση
άπαντας τους ιερωμένους που αποδέχθηκαν την αλλοίωση του Συμβόλου της Πίστεως
και σε ανάθεμα αντίστοιχα, όσους λαϊκούς;
Αγνοούν ότι όλα τα
Πατριαρχεία μετά την απόφαση της Συνόδου Κων/πόλεως του 1054,
διέκοψαν οριστικά την κοινωνία με την Εκκλησία της Ρώμης, άπαντες δε οι
Άγιοι Πατέρες και η συνείδηση του πληρώματος της Ορθοδόξου Εκκλησίας έκτοτε
μέχρι σήμερα, θεώρησαν ότι στην Σύνοδο αυτή, ο
πατριάρχης Μιχαήλ Κηρουλάριος «ψήφῳ τούτους κοινῇ τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας
ἐξέτεμε»; (Ι.Καρμίρη Δ.Σ.Μ. Ορθ. Καθ. Εκκλησίας Τομ.Ι σελ.335).
Δεν επαρκούν όμως αυτά
για τους νομικούς θεολόγους της ομάδας. Η παπική Ρώμη «δεν καταδικάστηκε».
Υφίσταται ως αληθής του Χριστού Εκκλησία, παρά την επινόηση, εισαγωγή και εμμονή σε πληθώρα
αιρέσεων. Ποια άλλη νομική «καταδίκη» αναζητούν για να αποδεχθούν την αποκοπή
της;
5. Επιπλέον η ομάδα δίνει
νέα ερμηνεία στην αντίληψη της άρσης αναθεμάτων που έκαναν από κοινού ο μασόνος
πατριάρχης Αθηναγόρας με τον Πάπα το 1965. Για την ομάδα, είναι κι αυτό μια
«παρεξήγηση». Δεν πρόκειται για άρση αναθεμάτων. Είναι εξάλειψη «σκληρών φράσεων»
που «πληγώνουν» την μνήμη της Εκκλησίας.
«Η κοινή δήλωση της 7ης
Δεκεμβρίου 1965 δεν ομιλεί για «άρση αναθεμάτων», αλλά δηλώνει ότι «οι φράσεις
των αφορισμών πρέπει να εξαλειφθούν από τη μνήμη και από το μέσον της
Εκκλησίας». Γι’ αυτό ο Παύλος ΣΤ΄ μίλησε για «θεραπεία της μνήμης». (παραγρ.5)
Αυτά εν ολίγοις και πολύ συνοπτικά.
Ακόμα ένα
ανακοινωθέν από τα είκοσι και πλέον που έχει εκδώσει η ομάδα ψευδένωσης, το
οποίο χαρακτηρίζεται, όπως τα προηγούμενα, από το ίδιο διπλωματικό και
διαπραγματευτικό πνεύμα των μελών της προς εξεύρεση «κατάλληλης φόρμουλας
αμοιβαίας κατανόησης», με γενικόλογες διατυπώσεις θεολογικής υφής, αγάπη χωρίς
αλήθεια, ανακάτεμα ορθών και λανθασμένων θέσεων, έλλειψη σαφούς ορθοδόξου
ομολογίας και δογματικής, αμφισημίες και παρερμηνευμένες ιστορικές αναφορές που
εξυπηρετούν το αφήγημα ότι το σχίσμα Ανατολής – Δύσης είναι κυρίως «κατάσταση
αμοιβαίας άγνοιας», αναγωγή της αποκοπής της παπικής κοινότητας από την
Ορθοδοξία σε ανθρώπινη «παρεξήγηση» και όχι σε δογματική παρέκκλιση, εξίσωση
Εκκλησίας και εκκλησιαστικών κοινοτήτων, παρερμηνεία της εν Χριστώ ενότητας,
υποβάθμιση των Ιερών Κανόνων σε ιστορικο-κοινωνιολογικά κριτήρια, υιοθέτηση
ρωμαιοκαθολικών εκκλησιολογικών κακοδοξιών περί βαπτισματικής «κοινωνίας»,
καθώς και τάση για επανατοποθέτηση των παπικών διεκδικήσεων (κυρίως του
πρωτείου) σε συμβατότητα με μια δήθεν «πρωτοχριστιανική πρακτική».
Στόχος τους, με την κατάδειξη δήθεν
«παρεξηγήσεων, παρερμηνειών και λαθών του παρελθόντος» αμφοτέρων πλευρών
(Ορθοδοξίας και παπισμού), είναι η παροχή διορθωτικών προτάσεων ώστε να
υπερβαθούν με «αμοιβαία κατανόηση» και να φθάσουμε τελικά στο «ποθούμενο» της ψευδενώσεως.
Πουθενά λόγος για μετάνοια, πουθενά
λόγος για αλήθεια, πουθενά λόγος για αποκήρυξη κακοδοξιών και επιστροφή στην
ορθόδοξη Πίστη και Ιερά Παράδοση. Πουθενά ειλικρινής αγάπη απέναντι στους
παπικούς. Εάν υπήρχε αγάπη εν αληθεία, εκείνα είναι που θα ετίθεντο ως αναγκαία
ώστε να καταδειχθεί ο δρόμος της σωτηρίας τους.
Τι θα έλεγε άραγε για την ομάδα αυτή,
ο Άγιος Ιωάννης Δαμασκηνός;
«Τεχνολογοῦσι
λοιπὸν, οὐχὶ θεολογοῦσιν οἱ ἄνθρωποι… Μὴ περιεργασώμεθα τὸν εὐαγγελικὸν λόγον
λέξεσι περιξήροις, καὶ ἀπεράντους ζητήσεις καὶ λογομαχίας σπείροντες καὶ τὸν λεῖον
καὶ εὐθύτατον τῆς πίστεως τραχύνοντες, ἀλλὰ μᾶλλον περιεργασώμεθα τὸ ἔργον τῆς
πίστεως». Ἅγ.Ἰωάννης Δαμασκηνός, Περί
λογομαχούντων, και αμφισβητούντων περί την πίστιν. PG 96,92-93.
-
Λοιπόν, οι άνθρωποι αυτοί επιδίδονται σε τεχνικούς λόγους, όχι σε θεολογία
-δεν θεολογούν… Ας μη σχολαστικολογούμε πάνω στον ευαγγελικό λόγο με άγονες και
ξηρές λέξεις, σπέρνοντας ατέλειωτες αναζητήσεις και λογομαχίες και κάνοντας
τραχύ και δύσβατο το ομαλό και ευθύ μονοπάτι της πίστεως· αλλά μάλλον ας
ασχοληθούμε με το έργο που γεννά η πίστη».
«Γι᾿αὺτό, ἀδελφοί
μου, ἂς σταθοῦμε στὴν πέτρα τῆς πίστεως καὶ στὴν παράδοση τῆς Ἐκκλησίας, χωρὶς
νὰ μετακινοῦμε τὰ ὅρια ποὺ ἔθεσαν οἱ ἅγιοι πατέρες μας, καὶ χωρὶς νὰ ύποχωροῦμε
σ’ ἐκείνους ποὺ θέλουν νὰ καινοτομοῦν καὶ νὰ γκρεμίσουν τὴν οἰκοδομὴ τῆς ἁγίας
καθολικῆς καὶ ἀποστολικῆς τοῦ Θεοῦ Ἐκκλησίας γιατί, ἂν δοθεῖ ἄδεια στὸν καθένα
ποὺ θέλει, τότε σιγὰ σιγὰ θὰ καταλυθεῖ ὅλο τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας». Ἅγ.Ἰωάννης
Δαμασκηνός, Περὶ τῶν εἰκόνων, Λόγος Γ΄, ΕΠΕ 3,256
Κρατηθείτε από τους Αγίους Πατέρες
αδελφοί.
Καλό υπόλοιπο Τεσσαρακοστής.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ.ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Ἅγιος
Θεόδωρος Στουδίτης: «Φεύγοντες τόν βόθρον τῆς αἱρέσεως»!
-Είδηση
Βόμβα: Αφαιρείς τον Εσταυρωμένο και σε κάνουν Αρχιεπίσκοπο...
-Οι Ιεροί
Κανόνες επιδέχονται «επανερμηνεία» και «αναδιαμόρφωση» ;
-Ἀνοικτὴ Ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἱερώνυμον
-Νέα
οικουμενιστικά δρώμενα στη Μητρόπολη Περιστερίου
-Η ΔΙΩΞΙΣ
ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ – Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
-Θρήνος για
τον παπά Τάκη της ενορίας του Αγίου Νικολάου Αστακού
-Ανοικτή
επιστολή προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ. Γρηγόριο
-Τό οἰκοδόμημα
κατέρρευσεν! Ὁ ἀρχιτέκτων κάτω ἀπό τά χαλάσματα… ἀμετανότητος!
-Aνοικτὴ Ἐπιστολὴ στὸν
Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων Κύριο Θεόκλητο
-Μία
διευκρίνιση του π. Λεωνίδα Στ. Ἀμοργιανού
-Ἡ ἀντιεκκλησιαστική
ποιμαντική τῆς ἀποδόμησης καί τοῦ διχασμοῦ ἀπό τόν Μητροπολίτη Περιστερίου
-Το bullying
και οι προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν
τέλος.
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ IΑ΄
-«Κόρακας
κοράκου μάτι δέν βγάζει»
-Ιδού ο
Εσταυρωμένος στον Άγιο Νικόλαο Αστακού
-Η
Ψευτολατρευτική Εβδομάδα της Θεσσαλονίκης, ο γενικότερος μαγαρισμός των ναών
μας
-Συγχαρητήρια
επιστολή στη συντονιστική επιτροπή πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου
-Γνωρίζοντας
την Ανάσταση επιβιώνουμε
-Ἡ
ρητορική περί φονταμενταλισμοῦ ὡς μέσο φίμωσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνείδησης
-Η έξωση
του Εσταυρωμένου (και) από τον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά Αθήνας.
-«Γρηγόριε,
Γρηγόριε, τι με διώκεις;»!
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ I΄
-Σὲ
ρασοφόρους τραμπούκους μετέβαλε κάποιους ἱερεῖς, ὁ Περιστερίου Γρηγόριος
-Σαν
παρτίδα σκάκι εξελίσσεται η υπόθεση του Εσταυρωμένου μεταξύ Μ. Γρηγορίου και
επιτροπής αγώνα
-842μ.Χ. Ἀναστήλωσις
τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων: 2025μ.Χ. Ἀναστήλωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου
-Πρὸς τὸν
Δεσπότην Αἰτωλοακαρνανίας Δαμασκηνὸν
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες)- MΕΡΟΣ Θ΄
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ζ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Μέρος Στ΄
-Η άρνηση
του μυστηρίου του Σταυρού από αρχαίους και σύγχρονους αιρετικούς
-ΤΟ ΔΙΑ
ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Η΄)
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ε΄ Μέρος
-Ἡ ἀπομάκρυνσις
τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία
-Ἡ ἀποβολὴ
τοῦ Ἐσταυρωμένου πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα: μία ὀδυνηρὴ πληγὴ στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ζ΄)
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Δ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Γ΄ Μέρος
-Νέα
περιφρόνηση της Παράδοσης στο Περιστέρι!
-Μητροπολίτες
εκλατινίζουν τους νέους κάτω από την μύτη μας.
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Β΄ Μέρος
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ… ΕΙΝΑΙ “ΠΑΠΑ-ΘΡΟΝΟΣ”… «αρχαιολογικό ΛΕΙΨΑΝΟ»
-Όπλον
κατά του διαβόλου τον Σταυρό Σου ημίν δέδοκας Κύριε
-Η έκρηξη του
ηφαιστείου της Σαντορίνης το 726 μ.Χ και η σχέση με την εικονομαχία
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ ΣΤ΄)
-Ἀπάντησις
εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα
μέγα μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη
τῆς Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον
Όρος δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε,
λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι
εἰ μή ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς
Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση
Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν
Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν
μιλάνε οι Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι
των Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος
Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα
που γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος
Περιστερίου ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν σκότος»1
οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
-Η
Προτεσταντική «θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για
τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ
ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος:
«ζωὴ καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος
τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται
η αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα:
Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι
γνώσεις η γνώση και η αγιότητα
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Γ΄
-Ἡ
Θεολογία τοῦ Σταυροῦ μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν
τον Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου
Πορφυρίου.
-Έβγαλαν
τον εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ
μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό
μαχητικό πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη:
Το θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου
Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική
παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη φορά στα 33
χρόνια Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον αποδοκίμασε
-Μαρτυρία
Μοναχοῦ Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ Β΄
-Ὀρθοτόμηση
Ἀληθείας: Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος
Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση
διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη
Περιστερίου.
-Ὁ
Πατριάρχης θά ἀποτολμήση ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις
τοῦ Περιστερίου διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ εἰμὶ ὁ πρῶτος
καὶ ὁ ἔσχατος καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου
ἀφαιρέσεως τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική
Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη
κατήχηση τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια
τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση,
Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία
Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν
Τίμιο Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε
πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ.
Περιστερίου.
-Κραυγή
ιερής αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία
Βαρβάρα Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς
Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο
των καιρών μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα
- Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα
στην σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν''
εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια
σταράτα για τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες
για την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο
Γέροντας Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο
Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα
πιστών της Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή
προς τον Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη
για μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος
Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ
μεταρρύθμισις τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις
επί της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για
ποιόν στήνει θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή επιστολή
προς τον Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ
«μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή
εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός
στα πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ.
Περιστερίου, ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση
Ἐσταυρωμένου καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε
φωτιά» η Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά
Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ.
Περιστερίου, Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ
μητρ. Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ
τοὺς πιστοὺς
-Ὁ
Πατριάρχης Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη
απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής
διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ.
Περιστερίου.
-Ὁ
Περιστερίου σιωπᾶ διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με
«δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα
ταπείνωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄
Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ
Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη
ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ
Περιστερίου συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα
συμπόσιο ὁρόσημο γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ
Περιστερίου καί τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ.
Περιστερίου Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη
ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι ».
-Όπου
Θυσιαστήριον, εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι
ο ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός
πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο
Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο
Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (β)
Ο
Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (γ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου