«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού»
(Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης – Η ψυχή του «Κολυβαδικού κινήματος – 18ος αιώνας)
Νίκος Σακαλάκης, Μαθηματικός
MΕΡΟΣ ΙΓ΄
Δείτε το Α΄ΜΕΡΟΣ & MΕΡΟΣ Β΄ & MΕΡΟΣ Γ΄ & MΕΡΟΣ Δ΄ & MΕΡΟΣ Ε΄ & MΕΡΟΣ ΣΤ΄ & MΕΡΟΣ Ζ΄ & MΕΡΟΣ Η΄ & MΕΡΟΣ Θ΄ & MΕΡΟΣ I΄& MΕΡΟΣ IΑ΄ & MΕΡΟΣ IΒ΄
«Οσάκις οι Αρχιερείς παρεκτρέπονται, οι Μοναχοί εχέτωσαν τον λόγον», τονίζει ο Άγιος-όσιος Νικόδημος ο Αγιορείτης.
Μέγιστον κακό η άγνοια της θεολογικής φόρτισης των «Κολλυβάδων» (18ος αιών) και του Αγίου Νικοδήμου, ο οποίος υπήρξε «μίμημα Χριστού κατά το δυνατόν ανθρώπω, λόγοις και έργοις και εννοία εις την αγίαν Τριάδα ορθώς και αμέμπτος πιστεύων» (Κλίμαξ, Λόγος Α΄, περί αποταγής).
Επειδή συνδύασε άριστα αγιότητα και ομολογιακούς (υπέρ της Ορθοδοξίας) αγώνες, γι’ αυτό ο μακαριστός π. Γεώργιος Μεταλληνός υποστήριξε, μακρυά από τις σημερινές εκκοσμικευμένες θεολογικές έννοιες: «διαβάστε άγιο Νικόδημο, για να εισέλθετε στην Ορθοδοξία των αγίων μας».
Σήμερα, όπου η εκκλησιαστική οικονομία δεν έχει το πνευματικό βάρος της Πατερικής αγάπης – ηθικής, βλέπουμε την παρανομία να τελούνται Σάββατο πολλά στέφανα και την Κυριακή μνημόσυνα!
Ο βιογράφος του ιερομόναχος Ευθύμιος (παραδελφός του αγ. Νικοδήμου) διαβεβαιώνει με απόλυτη κατηγορηματικότητα:
«Εδόθη όλως διόλου και ημέρα και νύκτας εις την μελέτην των θείων Γραφών και εις τους λόγους των αγίων Πατέρων, όπου είναι οι θεόσοφοι εξηγηταί αυτών των θεοπνεύστων Γραφών» (Πρακτικά συνεδρίου, Γουμένισσα, τόμ. Α΄, σελ. 164).
Σήμερα, που η αίρεση του οικουμενισμού έχει πολλά «πονηρά» περάσματα και «τεχνητούς» διαδρόμους – εξόδους από την Ορθοδοξία, η εκκλησιολογική διαλεκτική του Αγίου Νικοδήμου παίρνει νέα – εξέχουσα διάσταση, που μεγιστοποιεί και την (έστω) ελάχιστη (πρόθυμη) συνειδητότητα του ορθοδόξου πιστού.
Η εκκλησιολογική – Πατερική λογική του Αγίου είναι φίλτρο στην όλη ροή του σημερινού «Εκκλησιαστικού» ρεύματος, που μεταφέρει πολλές πέτρες και αγκάθια του οικουμενισμού, που προβάλλεται και ως «Ακαδημαϊκή» φιλοσοφία!
Μεγίστη η σπουδαιότητα των Νηπτικών – Ομολογιακών συγγραμμάτων του στη θεραπεία της ψυχής.
Στις σελίδες του συναντούμε ανεκτίμητη αποτεθησαυρισμένη πνευματική γνώση και εμπειρία για τις λειτουργίες της ψυχής, των λογισμών και του ασυνειδήτου.
Διδάσκοντάς μας τα μυστικά της Άσκησης και της Προσευχής μας οδηγεί απλανώς στο να βλέπουμε τα μη βλεπόμενα!
Χωρίς τραχύτατη, ανάρμοστη ή προσβλητική γλώσσα, ελέγχει (διαχρονικά) Αρχιερείς, Ιερείς, και πιστούς, που μπορούν να αποδείξουν την αλήθεια της πίστεως και δεν το πράττουν.
Εντύπωση προκαλεί το ιαμβικό επίγραμμα του Αγίου Νικοδήμου στα προλεγόμενα του «Πηδαλίου», τονίζοντας την σημασία των Ι. Κανόνων στο χώρο της Εκκλησίας: «Ιθύνεται μεν πάσα ναύς Πηδαλίω, Βίβλω δε ταύτη πάσα η Εκκλησία».
Στην εισήγηση του Αρχιμ. Χρυσοστόμου Παπαθανασίου με τίτλο «Το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας», διαβάζουμε: «Οι ιεροί Κανόνες είναι απαύγασμα της πνευματικής πείρας της Εκκλησίας» (Πρακτικά Γ΄ Πανελληνίου λειτουργικού Συμποσίου, σελ. 219, εκδ. Αποστολικής Διακονίας).
Όσο ο πιστός ανεβαίνει την κλίμακα της πνευματικής ζωής και της εκκλησιολογικής γνώσεως, τόσο απλώνει το χέρι του ν’ αγγίξει τον Κύριο∙ τόσο απλώνει το χέρι του για συνεκτικό δεσμό με την Ομολογιακή δημιουργία των Πατέρων, όπως δηλ. ο Αδάμ του Michael angelo (Μιχαήλ άγγελος) απλώνει το χέρι του ν’ αγγίξει το Δημιουργό του!
Η σημερινή δεσπόζουσα εντύπωση (στάση), ως γνώση και συναίσθημα, είναι ότι υπάρχει αδιαφορία έναντι της παναιρέσεως του οικουμενισμού∙ αδιαφορία σφιχτοπλεγμένη με την έλλειψη γνώσεως και με το συμφέρον, σε κληρικούς και λαϊκούς.
Η οφειλόμενη πνευματική ορμή των Επισκόπων (;) έναντι της αιρέσεως αυτής δεν εκδηλώνεται, έστω και σε απλοϊκή πολύμορφη κλίμακα ελέγχου∙ έστω δηλ. και σε εικόνα απλής ελεγκτικής αναφοράς της (μέχρι του αφορισμού της, που δεν τολμά κανείς).
Το καλλιεργημένο ομολογιακό συνειδητό ωριμάζει στο πνευματικό εύρος των σελίδων του Αγίου Νικοδήμου.
Ο Άγιος Νικόδημος, πιστός στην παράδοση των Αποστόλων και των Πατέρων, είχε απορρίψει το βάπτισμα των Λατίνων, ως ψευδώνυμο. Γράφει: «το των Λατίνων βάπτισμα, είναι ψευδώνυμον βάπτισμα, και δια τούτο, ούτε κατά τον λόγον της ακριβείας είναι δεκτόν, ούτε κατά τον λόγον της οικονομίας» (Ερμηνεία του στον ΜΣΤ΄ Αποστολικό Κανόνα).
1ο Σχόλιο: Στο περιοδικό «Αγιορειτική Βιβλιοθήκη» του (Βολιώτη) μακαριστού Σωτ. Σχοινά, διαβάζουμε μια επιστολή του Αγίου Νικοδήμου προς τον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε΄, σχετική με την βάπτιση παπικού μοναχού που προσήλθε στην Ορθοδοξία. Γράφει, σχετικά:
«…καταβαπτισμένος ων και μεμολισμένος τω των Λατίνων μολύσματι, προσέρχεται… όπως βαπτισθή τω της καθ’ ημάς Ανατολική του Χριστού Εκκλησίας Ορθοδόξω βαπτίσματι» (Τεύχος Ιουλίου – Αυγούστου 1955, σελ. 222).
Να μνημονεύσουμε και την συλλογική – επίσημη απόφαση της Εκκλησίας (1755) επί Πατριάρχου Κυρίλλου Ε΄, που υπέγραψαν και οι Πατριάρχες Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων, ότι οι παπικοί (προσερχόμενοι-επιστρέφοντες στην Ορθοδοξία) γίνονται δεκτοί μόνο δια Ορθοδόξου Βαπτίσματος και όχι μόνο με Χρίσμα. Είναι ο «όρος της Αγίας του Χριστού Εκκλησίας περί του βαπτίσματος των Δυτικών» (Βλέπε βιβλίο «Ομολογώ εν Βάπτισμα», 1996, σελ. 93, του π. Γ. Mεταλληνού) (τέλος σχολίου).
Ο Ακαδημαϊκός Δογματισμός των οικουμενιστών επισκόπων παραθεωρεί τις είκοσι πέντε (25) περίπου αποκλίσεις επί Δογματικού πεδίου των αιρετικών Λατίνων, όπως πρωτεία, αλάθητα, κτιστή χάρις, filioqve, άζυμα, αλλοιώσεις μυστηρίων κ.λ.π., που συνθέτουν την αίρεση του παπισμού.
Ο φανατισμός, το συμφέρον, η αγνωσία και η ζηλοτυπία, δημιούργησαν διεργασίες αντιδράσεων προς την διδασκαλία του Αγ. Νικοδήμου, ότι (δηλ.) χαρακτηρίζεται από Δυτικές επιδράσεις, που ο π. Θεόδωρος Ζήσης απέδειξε ότι δεν υπάρχουν (Βλέπε Α΄ Επιστημονικό συνέδριο (1999) στην Ι. Μονή Οσίου Νικοδήμου – Γουμένισσα).
Στις παλαιότερες εποχές, η δαιμονική ορμή των αιρέσεων και η πίεση των κινδύνων, αντιμετώπιζαν (ως φράγμα) την ομολογιακή ζωτικότητα των Μοναχών, σ’ αντίθεση με την σημερινή ομολογιακή υποτονικότητα των Μοναχών, σ’ αντίθεση με την σημερινή ομολογιακή ύφεση των Ι. Μονών έναντι του οικουμενισμού.
Στην σημερινή πραγματικότητα κάτω από την επιφάνεια της προσδοκώμενης αναλαμπής της Ορθοδοξίας, κρύβεται η αδιαφορία των πιστών έναντι των κινδύνων του οικουμενισμού και, κυρίως, η ατολμία τους.
Δεν ακολουθείται, δυστυχώς, η θετική καλοχαραγμένη πορεία, επάνω στις σταθερές και καλά μελετημένες βάσεις των Πατέρων έναντι των αιρέσεων.
Παλαιότερα, οι Μοναχοί με την αποφασιστικότητά τους, με την θεολογική τους κατάρτιση, με την περιφρόνησή τους προς τις δοκιμασίες και τον θάνατο, διέλυαν τις μεταρρυθμιστικές, δογματικές βλέψεις των αιρέσεων επί της Εκκλησίας του Χριστού.
Τα δοκιμασμένα λεκτικά ημίμετρα στους κύκλους των οργανώσεων και στα αρχονταρίκια των Ι. Μονών, ότι «ο Θεός θα στείλει τους κατάλληλους ανθρώπους», χωρίς την ομολογιακή συμμετοχή μας, δείχνουν έλλειμα ομολογιακών αποθεμάτων, δυστυχώς!
Προβάλλονται ως πρότυπα Ορθοδόξου δυναμισμού οι εκδρομές των ιερέων, οι κύκλοι τους, οι αγρυπνίες τους και η οργάνωση των σχολών γονέων. Όλα αυτά είναι χρήσιμα ως ατομικιστική και επιφυλακτική τακτική, όχι όμως ως αντιμετώπιση της παναιρέσεως που λέγεται οικουμενισμός! Λείπει (γενικά) η πνευματική – Πατερική η γενική θέληση σε ένταση και ποιότητα, πλην ολίγων επαινετών εξαιρέσεων που μάχονται στην πρώτη γραμμή.
Ο Λύσις στα Πυθαγορικά του «Χρυσά έπη», μας ελέγχει: «…θα δεις πως τα δεινά που τους ανθρώπους δέρνουν, είναι καρποί της εκλογής τους∙ και πως μακριά τους αναζητάνε τ’ αγαθά, που η πηγή τους μέσα τους είναι κρυμμένη».
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Τό οἰκοδόμημα κατέρρευσεν! Ὁ ἀρχιτέκτων κάτω ἀπό τά χαλάσματα… ἀμετανότητος!
-Aνοικτὴ Ἐπιστολὴ στὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων Κύριο Θεόκλητο
-Μία διευκρίνιση του π. Λεωνίδα Στ. Ἀμοργιανού
-Ἡ ἀντιεκκλησιαστική ποιμαντική τῆς ἀποδόμησης καί τοῦ διχασμοῦ ἀπό τόν Μητροπολίτη Περιστερίου
-Το bullying και οι προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν τέλος.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ IΑ΄
-«Κόρακας κοράκου μάτι δέν βγάζει»
-Ιδού ο Εσταυρωμένος στον Άγιο Νικόλαο Αστακού
-Η Ψευτολατρευτική Εβδομάδα της Θεσσαλονίκης, ο γενικότερος μαγαρισμός των ναών μας
-Συγχαρητήρια επιστολή στη συντονιστική επιτροπή πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου
-Γνωρίζοντας την Ανάσταση επιβιώνουμε
-Ἡ ρητορική περί φονταμενταλισμοῦ ὡς μέσο φίμωσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνείδησης
-Η έξωση του Εσταυρωμένου (και) από τον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά Αθήνας.
-«Γρηγόριε, Γρηγόριε, τι με διώκεις;»!
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ I΄
-Σὲ ρασοφόρους τραμπούκους μετέβαλε κάποιους ἱερεῖς, ὁ Περιστερίου Γρηγόριος
-Σαν παρτίδα σκάκι εξελίσσεται η υπόθεση του Εσταυρωμένου μεταξύ Μ. Γρηγορίου και επιτροπής αγώνα
-842μ.Χ. Ἀναστήλωσις τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων: 2025μ.Χ. Ἀναστήλωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου
-Πρὸς τὸν Δεσπότην Αἰτωλοακαρνανίας Δαμασκηνὸν
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες)- MΕΡΟΣ Θ΄
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ζ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Μέρος Στ΄
-Η άρνηση του μυστηρίου του Σταυρού από αρχαίους και σύγχρονους αιρετικούς
-ΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Η΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ε΄ Μέρος
-Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία
-Ἡ ἀποβολὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα: μία ὀδυνηρὴ πληγὴ στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ζ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Δ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Γ΄ Μέρος
-Νέα περιφρόνηση της Παράδοσης στο Περιστέρι!
-Μητροπολίτες εκλατινίζουν τους νέους κάτω από την μύτη μας.
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Β΄ Μέρος
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ… ΕΙΝΑΙ “ΠΑΠΑ-ΘΡΟΝΟΣ”… «αρχαιολογικό ΛΕΙΨΑΝΟ»
-Όπλον κατά του διαβόλου τον Σταυρό Σου ημίν δέδοκας Κύριε
-Η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης το 726 μ.Χ και η σχέση με την εικονομαχία
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ ΣΤ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα μέγα μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη τῆς Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον Όρος δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε, λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν μιλάνε οι Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι των Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα που γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος Περιστερίου ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
-Η Προτεσταντική «θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος: «ζωὴ καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται η αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα: Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι γνώσεις η γνώση και η αγιότητα
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Γ΄
-Ἡ Θεολογία τοῦ Σταυροῦ μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν τον Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου.
-Έβγαλαν τον εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό μαχητικό πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη: Το θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη φορά στα 33 χρόνια Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον αποδοκίμασε
-Μαρτυρία Μοναχοῦ Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ Β΄
-Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας: Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη Περιστερίου.
-Ὁ Πατριάρχης θά ἀποτολμήση ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις τοῦ Περιστερίου διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ εἰμὶ ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου ἀφαιρέσεως τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη κατήχηση τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση, Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν Τίμιο Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ. Περιστερίου.
-Κραυγή ιερής αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο των καιρών μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα - Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα στην σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν'' εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια σταράτα για τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες για την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο Γέροντας Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα πιστών της Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή προς τον Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη για μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ μεταρρύθμισις τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις επί της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για ποιόν στήνει θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ «μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ. Περιστερίου, ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε φωτιά» η Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ. Περιστερίου, Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ μητρ. Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς πιστοὺς
-Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ. Περιστερίου.
-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με «δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄ Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ Περιστερίου συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ Περιστερίου καί τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ. Περιστερίου Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι ».
-Όπου Θυσιαστήριον, εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι ο ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (β)
Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (γ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου