«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού»
(Μ.
Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμό)
Νίκος
Σακαλάκης, Μαθηματικός
MΕΡΟΣ
ΣΤ΄
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Α΄ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ MΕΡΟΣ Β΄ ΚΑΙ MΕΡΟΣ Γ΄ ΚΑΙ MΕΡΟΣ Δ΄ ΚΑΙ (MΕΡΟΣ Ε΄)
Όλα όσα γράφουμε, συναντούν (σε κοινή πορεία) την διαχρονική φρυκτωρούσα εκκλησιαστική συνείδηση του μικρού ποιμνίου και όχι, ευτυχώς, τους σημερινούς φιλοοικουμενιστές «πιστούς» και οικουμενιστάς επισκόπους.
Ο σημερινός νέος (στην ηλικία) ορθόδοξος δεν
είναι πληροφορημένος. Αντίθετα στην μονοσήμαντη πληροφόρηση των οικουμενιστών,
που αναπηδά από τα Μ.Μ.Ε. και τα Μητροπολιτικά ραδιόφωνα, επιδιώκουμε την
προβολή-ύφος του Ηρακλειτικού λόγου των Αγίων Πατέρων, που όποιος των
εγκολπώνεται αυξάνει, κατά παράλληλη γνώμη του Εφεσίου, τον εαυτό του (τον
εσώτατο), δηλ.: «ψυχής εστί λόγος εαυτόν αύξων» απ. 115.
Προς πληροφόρηση των νέων (κυρίως), να
μνημονεύσουμε και την πολυθρύλητη στράτευση των Ζηλωτών – Αρσενιατών έναντι των Αντιορθοδόξων,
Αντιπατριωτικών, Αντιλαϊκών και Αντι-Εκκλησιαστικών μεθόδων – πρακτικών του αυτοκράτορα Μιχαήλ Η΄
του Παλαιολόγου.
Ο «οραματισμός» του ήταν Φραγκοπαποδουλικός,
διότι το 1274 δέχθηκε την υποδούλωση της Ορθοδοξίας από την ψευδοσύνοδο της
Λυών.
Η αντίδραση φανερώθηκε στην εγρηγορούσα
παρουσία των «Ζηλωτών – Αρσενιατών», από το όνομα του Πατριάρχη
Κωνσταντινουπόλεως, οι οποίοι λειτούργησαν ως εκκλησιολογικοί απόγονοι των
Στουδιτών.
Κατά πρόνοια του Αγίου Τριαδικού Θεού, όπου
υπάρχει κίνδυνος, εκεί φανερώνεται κι αυτό που σώζει.
Η υπενθύμιση του Ελύτη: «Να δυναμώνεις και
ν’ αντρειεύεσαι τότε ακριβώς που κινδυνεύεις να χάσεις αυτά που αγαπάς, όμως
ξέρεις, πως είναι δικά σου, κατάδικά σου. και να τους δίνεις τη χροιά του
ακατάλυτου και του αιώνιου».
Η ιδιαιτερότητα των λόγων του, δημιουργεί μέσα
μας (ως αφορμή) αυτή την έντονη εσωτερίκευση – εξωτερίκευση της Ορθοδοξίας, που είναι ο υγιής
Ζηλωτισμός!
Ακόμα και οι κοσμικοί ποιητές μας συνιστούν
εγρήγορση για τον πνευματικό θησαυρό μας, κατ’ αναλογίαν της Γραφής «Κράτει ό
έχεις» (Γ΄, 11)!
Ο Ρώσος ιστορικός του Βυζαντίου Α.Α. Βασίλειεφ,
γράφει: «Οι «Ζηλωταί», υπέρμαχοι της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας της
Εκκλησίας, αντετίθεντο στην επέμβασι του Κράτους στα Εκκλησιαστικά ζητήματα,
πράγμα που τους έφερνε σε διαρκή προστριβή με τον Αυτοκράτορα. Από την πλευρά
αυτή οι ιδέες των Ζηλωτών ήσαν όμοιες με τις του περιφήμου Στουδίτου… Αυστηροί υποστηρικταί της
Ορθοδοξίας οι Ζηλωταί, αντετάχθησαν σταθερά στην διάθεσι του Μιχαήλ να
προχωρήση στην ένωσι των Εκκλησιών και επηρέασαν πολύ τον λαόν» («Ιστορία της
Βυζαντινής Αυτοκρατορίας 324-1453» Α. Α. Βασίλιεφ, Εκδόσεις Μπεργκαδή – Αθήνα
1954, σελ. 825-826).
1ο Σχόλιο:
Στο βιβλίο «ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» (Έκδοση Ι. Μ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ – ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 2003), οι συγγραφείς του δεν
αναγνωρίζουν την συνεχή δικαιολογούσα δύναμη αντίστασης των πιστών – μοναχών
και ως διδασκαλία πίστεως, παρά μόνο σε περιπτωσιακή μορφή ομολογίας, γι’ αυτό
και στη σελ. 350 τους τοποθετεί σε συγκεκριμένη παράγραφο με τίτλο: «Μοναχοί με
υπέρμετρο και αδιάκριτο Ορθόδοξο ζήλο και ευαισθησία»!! Τους οριοθετούν
μονοσήμαντα σε «εργαλειακό σχισματικό ζηλωτισμό», αποσιωπούντες –
παρερμηνεύοντες (οι συγγραφείς) και το νόημα του ΙΕ κανόνα, ο οποίος τονίζει
ότι έχουν υποχρεωτικό δικαίωμα οι πιστοί την διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας
με τους αιρετικούς επισκόπους και πριν καταδικασθούν συνοδικώς. Οι πιστοί αυτοί
είναι «όχι μόνο ανεύθυνοι, αλλά και άξιοι επαίνου» διότι «απέσχισαν τους
εαυτούς τους από ψευδεπισκόπους και ψευδοδιδασκάλους» και όχι από αληθινούς
επισκόπους. Δεν αμφισβητούμε, όμως, ότι η Διακονία του λόγου έχει ανατεθεί
στους επισκόπους – ιερείς, χωρίς να τους επιτρέπεται ουδεμία παρέκκλιση από την
υγιή, ορθόδοξη διδασκαλία (τέλος σχολίου).
Το τρίτο κίνημα, σύνδεση θεολογίας, πράξης –
άσκησης, είναι και το κίνημα του Ησυχασμού.
Το ήθος – φρόνημα των Στουδιτών και Αρσενιτών,
ως Ορθόδοξη Οπτική προωθήθηκε ως συνείδηση και ως ρυθμιστικός παράγοντας, στη
σύνολη συγκρότηση του Ησυχασμού.
Ο Γερμανός Βυζαντινολόγος Gelzer
έγραψε:
«Ο Ησυχασμός ανήκει στα πιο αξιόλογα – τόσο από
ιστορική όσο και από πολιτιστική πλευρά – και πιο ενδιαφέροντα φαινόμενα όλων
των εποχών» (Ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας – Α.Α. Βασίλιεφ, σελ. 833).
Για την εκδήλωση, έκρηξη του «Ησυχασμού» αφορμή
έδωσε ο αιρετικός ιδιόκοσμος του Έλληνα Φραγκοκαλόγηρου Βαρλαάμ, από την
Καλαβρία, που ήθελε τον εκλατινισμό της Ορθοδόξου Ανατολής. Εύστοχα ο καθηγητής
πανεπιστημίου Γρηγόριος Παπαμιχαήλ υπογραμμίζει: «Η πραγματική ερμηνεία των
Ησυχαστικών ερίδων πρέπει ν’ αναζητηθεί… στην προσπάθεια του Έλληνος Δυτικού
μοναχού Βαρλαάμ να εκλατινίση την Ορθόδοξη Βυζαντινή Ανατολή με ορθολογιστικές και σαρκαστικές επιθέσεις που έθιγαν το κύρος
των μοναχών του Βυζαντίου» (σελ. 834).
Ιστορικά παρατηρούμε:
α) Ο «Ησυχασμός» εκδηλώθηκε στο Άγιο Όρος,
κάστρο (τότε) του Ορθοδόξου Ελληνισμού και πνευματικός ομφάλιος λώρος μεταξύ
ευσεβών Μοναχών και πιστών Λαϊκών. Οι πρώτοι υπήρξαν φορείς και αγωνιστές του
Ησυχασμού.
β) Η ορθόδοξη ψυχή του Λαού στο Βυζάντιο,
στέρεα και αποφασιστικά, γνώριζε ότι οι Μοναχοί δρούσαν στο όνομα της Ορθόδοξης
αλήθειας∙ πέρα από την θεολογική εμπιστοσύνη σ’ αυτούς, είδε να διαμορφώνεται
αντίσταση κατά του Παπισμού ή, καλύτερα, κατά του Παπικού επεκτατισμού εις
βάρος του Βυζαντινού χώρου.
Η αρπακτική όρεξη – βουλημία του Πάπα Ρώμης
οδήγησε και στην επαίσχυντη κατάρρευση του Αυτοκράτορα Ιωάννου Ε΄ του
Παλαιολόγου, που φράγκεψε με ομολογία υποταγής στον Πάπα Ουρβανό Ε΄ (1369).
Να υπογραμμίσουμε, ότι στο φρόνημα των
Ησυχαστών, ως πρωτεύουσα ενδελέχεια υπήρχε πνευματική εξάρτηση από το ήθος των
Ζηλωτών – Αρσενιτών, σε ότι αφορά σχέσεις κοσμικής εξουσίας και Εκκλησίας∙ οι
ζηλωτές – Αρσενίτες ήταν κάθετα αντίθετοι με τον παρεμβατισμό της εξουσίας στα
της Εκκλησίας.
2ο Σχόλιο: Η γνωστή σταθερότητα των
Ησυχαστών στην Ορθόδοξη πίστη οφείλεται στο πνεύμα του Αγίου Γρηγορίου του
Παλαμά ο οποίος, ως ευθυγραμμισμένος απόλυτα με την Ορθοδοξία, υπέστη διώξεις
από την «Διοικούσα Εκκλησία» και τον Πατριάρχη Κων/λεως, με φυλακίσεις,
διωγμούς και ταλαιπωρίες.
Η «νέα ελληνική κουλτούρα» δεν έχει κατανοήσει
τον «Ησυχασμό» ως προπομπό, που προετοίμασε τον ανθενωτισμό στο Βυζάντιο.
Το μυαλό των νεοελλήνων πελαγοδρομεί, δυστυχώς,
σε οικουμενιστικές – παγκοσμιοποιημένες θάλασσες! (τέλος σχολίου).
ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ:
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς δεν είχε χάσει την λογική του Θεού και ν’ ακολουθήσει τον δρόμο της
αιρέσεως. Ανήκει στη στρατιά των Αγίων που έχουν αγνισθεί, που τόλμησαν και
αψήφησαν τους κινδύνους στο όνομα του Χριστού, για την Ορθοδοξία.
Διαμόρφωσε στρατιά πνευματική και ομολογίας,
που υποδεικνύει το χρέος στους σημερινούς Ορθοδόξους.
Ως Πατερική μορφή διακρίθηκε στην αναμέτρησή
του με τα εξής μεγάλα οροθετήματα:
α) Με τον Θεό (Άσκηση – Θέωση - Πίστη) β) με
την αντίσταση στην αίρεση γ) με τον πόλεμο κατά των παθών και δ) με την εν
Χριστώ αντίστασή του στην Πολιτεία. (Συνεχίζεται)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
……………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα μέγα
μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη τῆς
Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον Όρος
δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε,
λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν
τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς
Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση
Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν
Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν μιλάνε οι
Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι των
Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος
Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα που
γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος
Περιστερίου ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς
θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
-Η Προτεσταντική
«θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ ΚΑΛΟ
ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος: «ζωὴ
καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος τοῦ
Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται η
αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα:
Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι γνώσεις η
γνώση και η αγιότητα
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Γ΄
-Ἡ Θεολογία τοῦ
Σταυροῦ μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν τον
Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου.
-Έβγαλαν τον
εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ μὴ
γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό μαχητικό
πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη: Το
θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου
Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική
παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη φορά στα 33 χρόνια
Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον αποδοκίμασε
-Μαρτυρία Μοναχοῦ
Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ Β΄
-Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας:
Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση
διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη
Περιστερίου.
-Ὁ Πατριάρχης θά ἀποτολμήση
ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις τοῦ
Περιστερίου διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ εἰμὶ ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος
καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου ἀφαιρέσεως
τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική
Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη
κατήχηση τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση,
Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία
Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν Τίμιο
Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε
πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ.
Περιστερίου.
-Κραυγή ιερής
αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα
Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς
Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο των καιρών
μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα -
Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα στην
σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν''
εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια σταράτα για
τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες για
την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο Γέροντας
Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα πιστών της
Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή προς τον
Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη για
μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος
Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ μεταρρύθμισις
τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις επί
της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για ποιόν στήνει
θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή επιστολή προς τον
Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ
«μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή
εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός στα
πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ. Περιστερίου,
ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου
καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε φωτιά» η
Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά
Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ. Περιστερίου,
Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ μητρ.
Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς
πιστοὺς
-Ὁ Πατριάρχης
Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη
απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής
διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ.
Περιστερίου.
-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ
διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με «δημοκρατικό»
τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις
τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄
Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ
Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη
ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ Περιστερίου
συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο
γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ Περιστερίου καί
τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ. Περιστερίου
Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου
ἐγερθῆναι ».
-Όπου Θυσιαστήριον,
εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι ο
ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός
πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (β)
Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (γ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου