Ὁ συριγμός τῆς σύριγγας
Γράφει η Εὐδοξία Αὐγουστίνου,
Φιλόλογος-Θεολόγος
«Στή σύλληψη 19χρονου προχώρησαν οἱ ἀστυνομικές ἀρχές τῶν Γρεβενῶν μέ τήν
κατηγορία τῆς κατοχῆς ναρκωτικῶν οὐσιῶν» (βλ. «ΑΕΤΟΣ Grevena», 18/4/2026).
«16χρονος Σουδανός διακινοῦσε ναρκωτικά σέ σχολεῖα» (βλ.
ΕΡΤnews, 19/4/2026).
«Στή σύλληψη 19χρονου ἡμεδαποῦ προχώρησαν στίς 20 Ἀπριλίου ἀστυνομικοί
στίς Σέρρες» (βλ. ΕΡΤnews, 21/4/ 26).
«19χρονη στήν Κεφαλονιά μετά ἀπό χρήση ναρκωτικῶν καί ἀλκοόλ ὑπέκυψε»
( βλ. «ΤΟ ΒΗΜΑ», 30/4/2026)
Καί τό μαρτυρικό ρεπορτάζ καθημερινά συγκλονίζει, ἀποτυπώνοντας τήν τραγικότητα πού βιώνουν οἱ νέοι μας. Εἴτε ἀπό ἐγωισμό καί αὐτοπροβολή εἴτε ἀπό περιέργεια, ἀπό μιμητισμό ἤ ἀπό ψυχολογικά προβλήματα, τό γεγονός παραμένει θλιβερό καί ἀπογοητευτικό. Πάμπολλα, ἐπίσης, εἶναι τά παιδιά πού ὁμολόγησαν ὅτι κατέφυγαν στή χρήση οὐσιῶν, ἐπειδή στερήθηκαν τήν οἰκογενειακή θαλπωρή. Ἔτσι οἱ νέοι, σέ ἀνησυχητικό ποσοστό, δηλητηριάζουν τή ζωή τους καί ἁλυσοδένονται μέ τά σκλαβόσκοινα μιᾶς ἐξουθενωτικῆς καί εὐτελιστικῆς κατάστασης.









