«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι
Άγιοι Κολλυβάδες)
Νίκος
Σακαλάκης, Μαθηματικός
MΕΡΟΣ
I΄
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Α΄ΜΕΡΟΣ & MΕΡΟΣ Β΄ & MΕΡΟΣ Γ΄ & MΕΡΟΣ Δ΄ & MΕΡΟΣ Ε΄ & MΕΡΟΣ ΣΤ΄ & MΕΡΟΣ Ζ΄ & MΕΡΟΣ Η΄ & MΕΡΟΣ Θ΄
Aναμφίβολα, από τη Χίο μέχρι κάτω την Πάτμο και από τη Σκιάθο μέχρι την Ικαρία, οι Άγιοι κολλυβάδες όργωσαν το Αιγαίο Πέλαγος με βίωμα βαθειάς ορθόδοξης πνευματικότητας, φέρνοντας στο φως την Πατερική, την Ασκητική και την Λειτουργική ζωή της Εκκλησίας, μέσα στα χρόνια της Τουρκοκρατίας:
«Στο σκότος της Τουρκοκρατίας έλαμψε το καθαρά
παραδοσιακό πνευματικό «κίνημα» των Κολλυβάδων. Το τι πρόσφερε αυτό στη
λειτουργική ζωή της Εκκλησίας, αρνούμενο τη στατικότητα της εποχής και την
απλοϊκή αντίληψη περί παραδόσεως, και δυναμικά αναμοχλεύοντας τη λειτουργική
πατερική παράδοση, είναι σ’ όλους γνωστό. Σ’ αυτό οφείλεται η προβολή του
λησμονημένου αιτήματος της συχνής προσελεύσεως στη Θ. Κοινωνία, η έξαρση του
νοήματος του εβδομαδιαίου Πάσχα, η συναφής προσπάθεια απαλλαγής της αναστάσιμης
Κυριακής από τα νεκρώσιμα στοιχεία…» (Ι. Φουντούλης).
Στο βιβλίο «περί της
Συνεχούς Μεταλήψεως» (Αγ. Μακάριος Νοταράς – Αγ. Νικόδημος Αγιορείτης)
καταχωρείται η ερμηνευτική (ενοποιητική με την Γραφή και την Ι. Παράδοση)
αντίληψη περί της Συνεχούς Μεταλήψεως.
Εύστοχα ο π. Θεόκλητος
Διονυσιάτης στο βιβλίο του «Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης», γράφει: «Ενταύθα να αποσαφηνίσωμεν τι ηννόει ο θείος Πατήρ με τον όρον «συνεχής
Θ. Μετάληψις», και υπό ποίας προϋποθέσεις θα έδει να εφαρμόζηται. Κατ’ αρχήν,
δεν πρέπει να λησμονήσωμεν, ότι ο ίδιος ήτο μέγας ασκητής, ότι διητάτο με
«κουκία βρεγμένα, νερόμελον, ελαίας, ορύζιον νερόβραστον και άρτον». Και ότι,
θιασώτης ων της συνεχούς Θ. Μεταλήψεως, ησθάνετο εαυτόν ηνωμένον με τον
Χριστόν, όπως προκύπτει από τα ερωτικά κείμενα των βιβλίων του. Βεβαίως, θα ήτο
σφάλμα να υποθέσωμεν, ότι συνιστών μετά θέρμης εις όλα τα έργα του την συνεχή
Θ. Μετάληψιν και διωκόμενος επί τριάκοντα πέντε σχεδόν έτη δια το ορθόδοξον
τούτο φρόνημά του, είχεν υπ’ όψιν του Χριστιανούς ωσάν και αυτόν. Αντιθέτως
μάλιστα, την συνεχή Θ. Μετάληψιν εθεώρει αναγκαιοτέραν δια τους ατελείς, ως
γράφει, μη έχοντας όμως κανονικά εμπόδια. Και δια μεν τους ατελείς, την συνεχή
Θ. Μετάληψιν βλέπει ως φάρμακον προς ιατρείαν των παθών, δια δε τους τελείους,
ως μέσον πλείονος τελειότητος, ως τρυφήν και απόλαυσιν» (Σελ. 311).
1ο Σχόλιο:
Περί της Σταυρικής ζωής των Κολλυβάδων.
Από τότε, οι εμμένοντες
στην παράδοση Μοναχοί (Κολλυβάδες) στέκουν στα υψηλά υψίπεδα της Ομολογίας και
της Σταυρικής ζωής, για να μην απεμπολήσουν την αγιότητα της Ακριβείας στην
Ορθοδοξία. Εδέχθησαν συκοφαντίας, διωγμούς, ύβρεις, βιαιοπραγίες και
αφορισμούς. Είχαν εσωτερικότητα θεμελιακή της υπάρξεως της Ορθοδοξίας και των
Παραδόσεών της, διότι όπου καινοτομία ή αίρεση, εκεί και η παρουσία του
πνευματικού θανάτου.
Σήμερα, μέγας πόνος από
την απραξία των Ορθοδόξων (γενικά) έναντι των καινοτομιών και της παναιρέσεως
του Οικουμενισμού. Καμμία (σχεδόν) αντίσταση στην δολίευση της συνειδήσεως. Τα
υλικά αγαθά, η υπερβολική μέριμνα, η ανηθικότητα, η αποστασία από το Θεό, η
διανομή των ανέσεων και η κατανάλωση, έχουν πυρακτώσει τον πλανήτη μας, εικόνα
των οποίων είναι οι σεισμοί, τα Ηφαίστεια και τα «ακραία» καιρικά φαινόμενα,
συμπεριλαμβανομένων και των ασθενειών. Που είναι η αήττητη σταυρική εμμονή της
Ορθόδοξης συνείδησης στην παραδοσιακή ελευθερία της;
Οι σημερινοί επίσκοποι
έχουν «ξεχάσει» ότι:
«Η Ορθόδοξη Εκκλησία
σαν σύστημα και ζωή εδράζεται στη θυσία του Εσταυρωμένου και των αγίων
μαρτύρων. Από τα χρόνια των διωγμών μέχρι τα χρόνια της Βυζαντινής Ορθοδοξίας
και από το Βυζάντιο μέχρι σήμερα η Εκκλησία συμπάσχει και συσταυρώνεται με τον
ιδρυτή της Ιησού Χριστό και μ’ Αυτόν πάλι αναστήνεται και συνεχίζει αδιάκοπα
αυτή τη πορεία μέσα στον κόσμο» (Αρχιμ. Νικόλαος Ι.
Πρωτόπαπας). (τέλος σχολίου)
Ο Άγιος Νικόδημος ο
Αγιορείτης στο «ΠΡΟΟΙΜΙΟΝ» του βιβλίου «Περί Συνεχούς Μεταλήψεως», γράφει:
α) «…επάναγκες είναι να μεταλαμβανώσι συχνά το Σώμα και Αίμα του Κυρίου μας
όλοι οι ζώντες πιστοί και ορθόδοξοι Χριστιανοί, όσοι δεν έχουν από τον
Πνευματικό τους κανόνα, και ότι η συχνή Μετάληψις προξενεί μεγάλην ωφέλειαν εις
τας ψυχάς και τα σώματά των, η δε αργή και σχολαία προξενεί εκ του εναντίου εις
αυτούς μεγάλην βλάβην και αφανισμόν. Και προς τούτοις θέλομεν λύσει τας
ενστάσεις, ας φέρουσιν εις τούτο οι εναντίοι».
β) «Και λοιπόν εις τρία μέρη θα διαιρέσωμεν το παρόν βιβλιάριον. Και εις μεν το πρώτον θέλομεν πραγματευθή περί της Κυριακής ταύτης και
προπαρασκευαστικής ευχής (ανάλυση του «Πάτερ ημών»), εις δε το δεύτερον περί
του συνεχώς μεταλαμβάνειν και εις το τρίτον θέλομεν διαλύσει τας ενστάσεις των
εναντίων».
Στο δεύτερο μέρος του
βιβλίου, διαβάζουμε:
«Σχολάσωμεν, αδελφοί, τη
ησυχία, τη νηστεία, τη προσευχή, τοις δάκρυσι, ταις συνάξεσι, τω εργοχείρω, τη
συντυχία των αγίων Πατέρων, τη υπακοή της
αληθείας, τη ακροάσει των θείων Γραφών, όπως μη χερσωθή ημών η διάνοια, μάλιστα δε της
Μεταλήψεως των θείων και αχράντων Μυστηρίων αξίους εαυτούς παραστήσωμεν∙ όπως
των τικτομένων απιστιών τε και ρυπαρών λογισμών διασμηχθή ημών η ψυχή, και
ενοικήσας εν ημίν ο Κύριος, ρύσηται ημάς εκ του πονηρού» (αγ. Εφραίμ ο Σύρος).
Και κάτι επίκαιρο
αναγράφεται (στο β΄ μέρος του βιβλίου):
«Η Τεσσαρακοστή η μεγάλη
μίαν φοράν τον χρόνον γίνεται, Πάσχα δε κάμνομεν, ήτοι κοινωνούμεν, τρεις
φοραίς την εβδομάδα, ή και τέσσαρας∙ ή δια να ειπώ καλλίτερα, όσες φοραίς ημείς
θέλομεν. Επειδή και το Πάσχα δεν είναι η νηστεία, αλλ’ είναι η Μετάληψις και
Κοινωνία, ήτις γίνεται εις εκάστην λειτουργίαν» (Ι. Χρυσόστομος – Λόγος εις
τους τα πρώτα Πάσχα νηστεύοντας).
2ο Σχόλιο: Στο «Γ΄ ΜΕΡΟΣ» του βιβλίου, ανάμεσα στις απαντήσεις που δίδει ο Άγιος
Νικόδημος σε δεκατρείς (13) συνολικά ενστάσεις των «εναντίων περί του συνεχώς
μεταλαμβάνειν» (Σελ. 19), περιέχονται και απαντήσεις που εκμηδενίζουν το
σημερινό «σύστημα αυθεντικότητας» των οικουμενιστών επισκόπων – ιερέων.
Ο Άγιος Νικόδημος
διευρύνει τις απαντήσεις του «περί συνεχούς Θείας Μεταλήψεως», διαπερνά τον
φόβο της αληθούς εκκλησιολογίας που διακατέχει το σημερινό (γενικά) πλήθος της
Ορθοδοξίας (μη τυχόν και αντιμετωπίσουν διώξεις), ξεφεύγει από την εντροπία και
το χάος των κακοδόξων ερμηνευτών των Ι. Κανόνων και της Γραφής, ανάγεται στο
Πατερικό σύμπαν και διατυπώνει ορθά την οφειλόμενη πορεία του πιστού, ως μέλος
της διαχρονικής Εκκλησίας. Με αίσθημα ευθύνης συντάσσομαι με τις θέσεις του
Αγίου Νικοδήμου, ως βήμα σωτηρίας.
1ον) Τι διαβάζουμε στις απαντήσεις του Αγίου εις την «ΕΝΣΤΑΣΙ 11».
Η διατύπωση της Ενστάσεως
είναι η εξής:
«Πολλοί εναντιούμενοι
λέγουσιν, ότι το να μεταλαμβάνη τις δεν είναι δόγμα πίστεως, το οποίον να
φυλάττεται και απαραιτήτως».
Ο Άγιος Νικόδημος
απαντά:
i) «Αγκαλά και η συχνή
Μετάληψις δεν είναι δόγμα πίστεως, αλλ’ όμως είναι μια δεσποτική
εντολή, ήτις περιέχεται και εις άλλα ρητά του Κυρίου μας,
μάλιστα δε εις εκείνο όπερ είπε∙ «τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν» (Λουκ.
22, 19)∙ συνεχώς δηλ. καθ’ εκάστην εν όσω στέκεται ούτος ο αιών∙ και δια τούτο,
καθ’ ο εντολή δεσποτική, πρέπει αναγκαίως να φυλάττεται…»
ii) Ο Ομολογητής θείος
Μελέτιος λέγει:
«Μη υπακούστε ούτε εις
μοναχούς, ούτε εις ιερείς εις όσα κακώς σας συμβουλεύουσι∙ και τι λέγω εις
μοναχούς και ιερείς; ούτε εις τους επισκόπους να πείθεσθε, όταν σας
συμβουλεύουσιν να κάμνετε και να λέγετε και να φρονήτε, όσα δεν είναι ωφέλιμα
εις την ψυχήν σας» (Συνεχίζεται)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
……………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Σὲ ρασοφόρους τραμπούκους
μετέβαλε κάποιους ἱερεῖς, ὁ Περιστερίου Γρηγόριος
-Σαν παρτίδα
σκάκι εξελίσσεται η υπόθεση του Εσταυρωμένου μεταξύ Μ. Γρηγορίου και επιτροπής
αγώνα
-842μ.Χ. Ἀναστήλωσις τῶν
Ἱερῶν Εἰκόνων: 2025μ.Χ. Ἀναστήλωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου
-Πρὸς τὸν Δεσπότην
Αἰτωλοακαρνανίας Δαμασκηνὸν
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες)- MΕΡΟΣ Θ΄
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ζ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον
τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Μέρος Στ΄
-Η άρνηση του
μυστηρίου του Σταυρού από αρχαίους και σύγχρονους αιρετικούς
-ΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Η΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ε΄ Μέρος
-Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ
Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία
-Ἡ ἀποβολὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου
πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα: μία ὀδυνηρὴ πληγὴ στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ζ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Δ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Γ΄ Μέρος
-Νέα περιφρόνηση
της Παράδοσης στο Περιστέρι!
-Μητροπολίτες
εκλατινίζουν τους νέους κάτω από την μύτη μας.
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Β΄ Μέρος
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ… ΕΙΝΑΙ “ΠΑΠΑ-ΘΡΟΝΟΣ”… «αρχαιολογικό ΛΕΙΨΑΝΟ»
-Όπλον κατά του
διαβόλου τον Σταυρό Σου ημίν δέδοκας Κύριε
-Η έκρηξη του ηφαιστείου της
Σαντορίνης το 726 μ.Χ και η σχέση με την εικονομαχία
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ ΣΤ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα μέγα
μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη τῆς Συντονιστικῆς
Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον Όρος
δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε,
λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν
τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς
Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση
Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν
Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν μιλάνε οι
Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι των
Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος
Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα που
γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος Περιστερίου
ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς
θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
-Η Προτεσταντική
«θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ ΚΑΛΟ
ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος: «ζωὴ
καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος τοῦ
Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται η
αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα:
Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι γνώσεις η
γνώση και η αγιότητα
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Γ΄
-Ἡ Θεολογία τοῦ Σταυροῦ
μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν τον
Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου.
-Έβγαλαν τον
εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο
καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό μαχητικό
πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη: Το
θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου
Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική
παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη φορά στα 33 χρόνια
Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον αποδοκίμασε
-Μαρτυρία Μοναχοῦ
Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ
του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ Β΄
-Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας:
Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση
διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη
Περιστερίου.
-Ὁ Πατριάρχης θά ἀποτολμήση
ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις τοῦ Περιστερίου
διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ εἰμὶ ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος
καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου ἀφαιρέσεως
τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική
Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη κατήχηση
τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση,
Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία
Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν Τίμιο
Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε
πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ.
Περιστερίου.
-Κραυγή ιερής
αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα
Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως
Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο των καιρών
μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα -
Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα στην
σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν''
εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια σταράτα για
τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες για
την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο Γέροντας
Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα πιστών της
Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή προς τον
Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη για
μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος
Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ μεταρρύθμισις
τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις επί
της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για ποιόν στήνει
θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή επιστολή προς τον
Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ «μαθητευομένων
μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή εἰς
τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός στα
πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ. Περιστερίου,
ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου
καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε φωτιά» η
Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ
ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά Σύνοδος
διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ. Περιστερίου,
Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ μητρ. Περιστερίου
στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς πιστοὺς
-Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος
θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη απεικόνιση
της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής
διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ.
Περιστερίου.
-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ
διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με «δημοκρατικό»
τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις τοῦ
Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄
Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ Περιστερίου
ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη
ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ Περιστερίου συνεχιστὴς
τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο
γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ Περιστερίου καί τό
Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ. Περιστερίου
Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου
ἐγερθῆναι ».
-Όπου Θυσιαστήριον,
εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι ο
ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός
πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (β)
Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (γ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου