Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Κανονικού &
Εκκλησιαστικού Δικαίου.
Σε τι πραγματικά αποσκοπεί το νέο
εγχείρημα του Μητροπολίτη Περιστερίου;
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο
Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου η επίσημη Έναρξη του
νεοσύστατου (01/07/2024) «Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Κανονικού και
Εκκλησιαστικού Δικαίου (ΕΙΚΕΔ)» ή «European Institute of Canon and
Ecclesiastical Law».
Το Ινστιτούτο αποτελεί το νέο εφεύρημα του Μητροπολίτη Περιστερίου, ο οποίος μεριμνά περισσότερο για συνέδρια και διαλόγους «αγάπης και ενότητας» με αιρετικούς απ΄ όλο σχεδόν το θρησκευτικό φάσμα της ξεπεσμένης Δύσεως, παρά για το ορθόδοξο ποίμνιο που του ανετέθη να ποιμάνει.
Σαν να μην του έφθαναν τα επισκοπικά καθήκοντα, τα
συνοδικά στις επιτροπές, τα καθηγητικά στο Πανεπιστήμιο και οι αρμοδιότητες
Προέδρου σε άλλους δύο (2) -τουλάχιστον-
οικουμενιστικούς Συλλόγους (Πρόεδρος της «Μικτής Ομάδας Εργασίας
Ορθοδόξων-Καθολικών “Άγιος Ειρηναίος”» και της «Διεθνούς Επιστημονικής
Εταιρείας Κανονικού Δικαίου των Ανατολικών Εκκλησιών») δημιούργησε πέρυσι
το ανωτέρω Ινστιτούτο στο Περιστέρι για να προσθέσει μία ακόμα θέση προεδρίας
στον εαυτό του.
Ένα Ινστιτούτο φτιαγμένο και προορισμένο να ζει από
τον οβολό πιστών με αμβλυμμένο φρόνημα, «επιπόλαιων και κολάκων» όπως
αποκαλούσε ο άγιος Κύριλλος τους αντίστοιχους πιστούς της Κων/πολης που
συνέχιζαν να εκκλησιάζονται στους ναούς του Νεστορίου, αφού κατ’ όμοιο τρόπο κι
αυτοί συνεχίζουν να εκκλησιάζονται στους ναούς του Περιστερίου, όπου ο
επίσκοπος απέβαλε μετά βδελυγμίας και βλασφημιών τον Εσταυρωμένο για να μην Τον
βλέπει, αλλά και δεν Toν επανέφερε
ποτέ, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων του την Συνοδική Εγκύκλιο «Περί
τοποθετήσεως του Εσταυρωμένου».
Τι μπορεί να περιμένει κανείς από τον νέο εγχείρημα
του Μητροπολίτη Περιστερίου που έχει κατασκανδαλίσει την οικουμένη με την
εμμονή στην αιρετική του διδασκαλία και τις οικουμενιστικές του δράσεις;
Ας δούμε όμως κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία από τον
υπ’ αριθμ. 1377/1036/24 (ΦΕΚ 3788 Β/1-7-2024) Κανονισμό συστάσεως και
λειτουργίας του Εκκλησιαστικού Ιδρύματος της Μητροπόλεως Περιστερίου:
Η σφραγίδα του Ινστιτούτου (άρθρο 3).
Στον εξωτερικό κύκλο αναγράφεται το όνομα του
Ινστιτούτου, ενώ στον εσωτερικό το όνομα της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου. Η
σύνθεση αυτή δεν είναι απλώς γραφιστική επιλογή, αλλά φέρει εκκλησιολογική
σημασία, διότι στις στρογγυλές σφραγίδες ο εξωτερικός κύκλος δηλώνει πάντοτε
τον φορέα που ασκεί την θεσμική εποπτεία, ενώ ο εσωτερικός τον υποκείμενο ή
επιμέρους οργανισμό. Το νέο Ινστιτούτο, αν και φέρεται ως προέκταση της
Μητροπόλεως, προβάλλεται εικαστικά και θεσμικά με τρόπο που το καθιστά σχεδόν
φορέα εποπτεύοντα και όχι εποπτευόμενο. Η αντιστροφή, επομένως, αυτής της
παραδοσιακής ιεράρχησης εύλογα δημιουργεί το ερώτημα εάν το Ινστιτούτο
επιδιώκει να προβληθεί ως υπερκείμενο της Μητροπόλεως, δηλώνοντας σιωπηρά την
δημιουργία μιας νέας «υπερ-εκκλησιαστικής δομής» με ευρωπαϊκή ταυτότητα
και συνοδική έγκριση.
Η ονομασία και ο προσανατολισμός
Δεδομένου ότι η ετέρα, ομοίου αντικειμένου, δομή
[«Διεθνής Επιστημονική Εταιρεία Κανονικού Δικαίου των Ανατολικών Εκκλησιών
(Society of Law of Eastern Churches-SLEC)»], στην οποία όπως αναφέραμε προεδρεύει επίσης ο Μητροπολίτης, είναι
εξωεκκλησιαστική και οι αποφάσεις της δεν έχουν θεσμικά την δυνατότητα να
εφαρμοσθούν στην Ορθοδοξία, στην περίπτωση του νέου Ινστιτούτου τα πράγματα
αλλάζουν. Σε ενότητα με Μητρόπολη της Εκκλησίας, το Ινστιτούτο αναλαμβάνει να
περάσει στα σπλάγχνα της Εκκλησίας όσα δεν μπορεί η ανωτέρω εταιρεία λόγω της
εξωεκκλησιαστικής της φύσεως και ιδιότητας.
Η επιλογή του τίτλου «Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο
Κανονικού και Εκκλησιαστικού Δικαίου» δείχνει σαφή στροφή προς την
ευρωπαϊκή νομική πραγματικότητα. Αυτό ίσως σημαίνει την ενσωμάτωση της
Εκκλησίας σε ευρωπαϊκά νομικά και πολιτικά πλαίσια.
«Αποδέκτης των δραστηριοτήτων του Ιδρύματος είναι κατ'
αρχήν το ποίμνιο της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου» αναφέρεται στους σκοπούς (άρθρο 4, παραγρ. 2) του
Κανονισμού καθώς και η «παροχή υπηρεσιών διά βίου μάθησης, εκπαίδευσης
και κατάρτισης, καθώς και η συγκρότηση πιστοποιημένης εκπαιδευτικής δομής
παροχής πιστοποιημένων επιμορφωτικών προγραμμάτων» (άρθρο 4, παραγρ.
1λ). Ανάμεσα στους πλείστους σκοπούς του Ινστιτούτου ξεχωρίζει και ένας που
αφορά την «έρευνα και την μελέτη
του θρησκευτικού δικαίου των λοιπών χριστιανικών δογμάτων, όπως για παράδειγμα
της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, των Ομολογιών της Διαμαρτύρησης, καθώς και των
Θρησκευτικών Κοινοτήτων που απαντούν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» (άρθρο
4 παραγ. ζ).
Αλήθεια, πόση σημασία έχει για το ποίμνιο της
Μητροπόλεως η μελέτη των Κανόνων των αιρέσεων και της παπικής Κοινότητας -που
σημειωτέον εκ προοιμίου η Μητρόπολη Περιστερίου ονομάζει «Εκκλησία»- την στιγμή
που οι πιστοί είναι ακατήχητοι σε στοιχειώδη σημεία της Ορθόδοξης Πίστεως, σε
τέτοιο βαθμό μάλιστα, ώστε να μην μπορούν να διακρίνουν την διδασκαλία για την
αποβολή του Εσταυρωμένου ότι είναι βλάσφημη και αιρετική, να αδιαφορούν για την
προσβολή του Χριστού μας και να συνεχίζουν να εκκλησιάζονται χωρίς προβληματισμό
στους ναούς που μιάνθησαν από την έμπρακτη εικονομαχική βλασφημία;
Δεν θα ήταν προτιμότερο να δημιουργηθεί ένα Ινστιτούτο
μελέτης της πατερικής θεολογίας που θα κατέληγε και στο Κανονικό Δίκαιο με
αποδέκτη το ποίμνιο της Μητροπόλεως; Ας ήταν και ευρωπαϊκό, να μεταδοθεί η
ορθοδοξία στους τυφλούς της Δύσεως. Αλλά είναι προφανές ότι η Μητρόπολη
εργάζεται ακριβώς για την κατάλυση του οικοδομήματος της Πίστεως…
Συνεργασία με μη ορθόδοξες δομές
Στο άρθρο 5 παραγρ. 2β, 2στ και 2ζ κατονομάζεται ρητά
η δυνατότητα συνεργασίας του Ινστιτούτου με θεολογικές σχολές, οργανισμούς ή
φορείς «άλλων εκκλησιαστικών κλιμάτων» για την εκπλήρωση των
σκοπών του. Αυτό ασφαλώς εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους στο ακατήχητο ποίμνιο,
αφού η τακτική παρουσία των πάσης φύσεως αιρετικών στο περιβάλλον της
Μητροπόλεως (όπως ήδη ενεργείται από αναλήψεως καθηκόντων του μητρ.
Περιστερίου) και η συνεργασία, οικειότητα και κοινωνία του Μητροπολίτη και
άλλων ορθοδόξων με αυτούς, εκτός του συνεχιζόμενου σκανδαλισμού, θα γίνει αιτία
να θεωρηθεί ακίνδυνο πράγμα η συναναστροφή με αιρετικούς, να υιοθετηθεί η
παναίρεση του Οικουμενισμού και να χαθούν πολλές ακατάρτιστες ψυχές.
Εκπαίδευση και επιμόρφωση
Το κρίσιμο σημείο όμως βρίσκεται στην εκπαίδευση
και επιμόρφωση κληρικών, μοναχών και λαϊκών (άρθρο 4 κστ–κη). Το
Ινστιτούτο γίνεται φορέας διαμόρφωσης (και επαναδιαμόρφωσης) νοοτροπίας μέσα
στο σώμα της Εκκλησίας. Αυτός ο επιδιωκόμενος στόχος δεικνύει ότι το Ινστιτούτο
δεν είναι απλώς επιστημονικός φορέας. Είναι επίσης εκπαιδευτικός –
επιμορφωτικός μηχανισμός που φιλοδοξεί να εισάγει τον δικό του κώδικα σκέψης σε
κληρικούς, μοναχούς, λαϊκά στελέχη, νομικούς και θεολόγους αφού επαγγέλεται την
ερμηνεία των Ιερών Κανόνων (άρθρο 4, παρ.1β). Ελέγχοντας την επιμόρφωση του
πληρώματος, ελέγχεται η νοοτροπία και μαζί της η ποιμαντική πράξη. Άρα
μακροπρόθεσμα το εκκλησιολογικό φρόνημα και ταυτότητα.
Στην ιστοσελίδα
του Ινστιτούτου στο ερώτημα «Ποιες είναι οι ευκαιρίες που προσφέρονται
στους συμμετέχοντες;», δίνεται η εξής απάντηση:
- «Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις γνώσεις τους, να διευρύνουν το δίκτυο επαφών τους και να συμβάλλουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος του Κανονικού και Εκκλησιαστικού Δικαίου».
Αυτό το τελευταίο, περί διαμόρφωσης του Κανονικού Δικαίου παραπέμπει έντονα στον χαιρετισμό του Μητροπολίτη Περιστερίου που απηύθυνε στους αιρετικούς συνέδρους της «Διεθνούς Επιστημονικής Εταιρείας Κανονικού Δικαίου των Ανατολικών Εκκλησιών» τον Σεπτέμβριο του 2024, εκθέτοντας τον προβληματισμό του για το «Παρελθόν, παρὸν καὶ μέλλον τοῦ Κανονικοῦ Δικαίου», ώστε ενωμένοι μαζί τους νὰ «ἐνατενίσουμε ἀπὸ κοινοῦ τὸ Ἐκκλησιακὸ μέλλον».
Στον χαιρετισμό εκείνον είπε σχετικά με την εν λόγω «διαμόρφωση»: «Καλούμαστε λοιπὸν νὰ ἀποφασίσουμε, ἐδῶ καὶ σήμερα, ποιά (ἢ ποιό) Κανονικὰ(-ὸ) Δίκαια(-ο) θὰ υἱοθετήσουμε γιὰ τὸ μέλλον», αφήνοντας ανοικτό ακόμα και το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός νέου εξ’ ολοκλήρου Κανονικού Δικαίου! : «Θὰ ἀναζητήσουμε ἐκ νέου τὸ ἀρχετυπικὸ Κανονικὸ Δίκαιο τῆς Α’ χιλιετίας; Ἢ θὰ προβοῦμε στὴν δημιουργία ἑνὸς νέου ἐκκλησιο-κανονικοῦ παραδείγματος συστήματος, ὅπως συνεχῶς ἀπαιτεῖ τὸ aggiornamento καὶ ὁ ὁλοένα ἐξωτερικὰ μεταβαλλόμενος κόσμος;»
Άραγε αυτό ακριβώς επιδιώκει και το νέο δημιούργημα του Περιστερίου με την συνοδική πλέον έγκριση; Ο ίδιος διαμόρφωσε τον Κανονισμό ώστε σύμφωνα με το άρθρο 12, ο (εκάστοτε) Μητροπολίτης Περιστερίου να είναι ο απόλυτος εξουσιαστής του «εκκλησιαστικού φορέα», αφού «ως Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου» «έχει τον έλεγχο της οργάνωσης, διοίκησης, λειτουργίας και διαχείρισης του Ινστιτούτου, καθώς επίσης και της αξιοποίησης εν γένει των περιουσιακών στοιχείων και της διάθεσης των πόρων αυτού». και επιπλέον «έχει την ευθύνη όλων των δραστηριοτήτων και των εκδηλώσεων του Ινστιτούτου, καθώς και της ομαλής λειτουργίας αυτού και συντονίζει τα μέλη του Δ.Σ. προς υλοποίηση των σκοπών του».
Δημιουργείται εν κατακλείδι ένα θεσμικό εκκλησιαστικό κέντρο που θα αναλάβει την (επαν)ερμηνεία, διαμόρφωση, εκπαίδευση, και πρακτική εφαρμογή των Ιερών Κανόνων σε περιβάλλον διαλόγου με αιρετικές κοινότητες και γενικότερα το ευρωπαϊκό νομικό σύστημα και σχολές.
«Οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν» ακούγεται να λέει και πάλι η Παναγία μας, υποδεικνύοντας τους φιλοπαπικούς κληρικούς και λαϊκούς…
Για ακόμη μία φορά καλούμε τους πιστούς να απέχουν από τους ναούς του Περιστερίου. Η κίνησή τους αυτή συνιστά ένθεη ομολογία. Αντιθέτως, η συνέχιση εκκλησιασμού σε αυτούς συνιστά συναίνεση στην εναντίον Κυρίου βλάσφημη εικονομαχική πράξη, συγκατάθεση στα οικουμενιστικά ανοίγματα του Μητροπολίτη που εκφράζονται με τις ανωτέρω Ομάδες αλλά και οικονομική εξυπηρέτηση των κρυφίων στόχων του Ινστιτούτου.
Λυπούμαστε που δεν έχουν βρεθεί
ακόμα ιερείς να βαστάξουν το βάρος της ιεροκανονικής διακοπής μνημόνευσης του
Μητροπολίτη Περιστερίου, ο οποίος συγκεντρώνει πάνω του, όσο κανείς άλλος, κάθε
αφορμή γι αυτήν: Γυμνή τη κεφαλή αιρετική διδασκαλία και πράξη, εμμονή σε
αυτήν, συμπροσευχές και κοινωνία με αιρετικούς και ακοινώνητους
σχισματικούς.
«Σήμερα προσπαθοῦν νὰ γκρεμίσουν
τὴν πίστη, γι’ αὐτὸ ἀφαιροῦν σιγά-
σιγά ἀπὸ καμμιὰ πέτρα, γιὰ νὰ
σωριασθεῖ τὸ οἰκοδόμημα τῆς πίστεως. Ὅλοι
ὅμως εὐθυνόμαστε γιὰ τὸ γκρέμισμα
αὐτό· ὄχι μόνον αὐτοὶ ποὺ ἀφαιροῦν τὶς
πέτρες καὶ τὸ γκρεμίζουν, ἄλλα καὶ
ὅσοι βλέπουμε νὰ γκρεμίζεται καὶ δὲν
προσπαθοῦμε νὰ τὸ ὑποστυλώσουμε» έλεγε ο άγιος Παΐσιος.
Τι
περισσότερο θέλουν για να σταθούν στο ύψος της ιερατικής τους διακονίας; Δεν
αναλογίζονται τον φοβερό λόγο που έχουν να αποδώσουν στον Χριστό εν ημέρα
Κρίσεως για κάθε μία ψυχή που συμπαρασύρουν στην αδιαφορία για το γκρέμισμα
αυτό; Αλλά, κι αν ακόμα δεν έχουν το σθένος να υπερασπίσουν από θέσεως την
πίστη (πράγμα σφόδρα κολάσιμο), τουλάχιστον ας μην υιοθετούν τις κακοδοξίες του
Μητροπολίτη τους, ούτε πολύ περισσότερο να τις μεταδίδουν στο ποίμνιο επ’ απωλεία
των ακουώντων. Είναι άραγε ουτοπικό να περιμένουν οι πιστοί στο Περιστέρι κάποια ομολογία
από το τιμημένο ράσο; Κύριος οίδε.
Καλή συνέχεια στους αγώνες.
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΙΣΤΩΝ Ι.Μ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Ἀνοικτὴ Ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἱερώνυμον
-Νέα
οικουμενιστικά δρώμενα στη Μητρόπολη Περιστερίου
-Η ΔΙΩΞΙΣ ΤΟΥ
ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ – Η ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ
-Θρήνος για τον
παπά Τάκη της ενορίας του Αγίου Νικολάου Αστακού
-Ανοικτή επιστολή
προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Περιστερίου κ. Γρηγόριο
-Τό οἰκοδόμημα
κατέρρευσεν! Ὁ ἀρχιτέκτων κάτω ἀπό τά χαλάσματα… ἀμετανότητος!
-Aνοικτὴ
Ἐπιστολὴ στὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων Κύριο Θεόκλητο
-Μία διευκρίνιση
του π. Λεωνίδα Στ. Ἀμοργιανού
-Ἡ ἀντιεκκλησιαστική
ποιμαντική τῆς ἀποδόμησης καί τοῦ διχασμοῦ ἀπό τόν Μητροπολίτη Περιστερίου
-Το bullying και οι
προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν τέλος.
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ IΑ΄
-«Κόρακας κοράκου
μάτι δέν βγάζει»
-Ιδού ο
Εσταυρωμένος στον Άγιο Νικόλαο Αστακού
-Η Ψευτολατρευτική
Εβδομάδα της Θεσσαλονίκης, ο γενικότερος μαγαρισμός των ναών μας
-Συγχαρητήρια
επιστολή στη συντονιστική επιτροπή πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου
-Γνωρίζοντας την
Ανάσταση επιβιώνουμε
-Ἡ ρητορική περί
φονταμενταλισμοῦ ὡς μέσο φίμωσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνείδησης
-Η έξωση του
Εσταυρωμένου (και) από τον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά Αθήνας.
-«Γρηγόριε,
Γρηγόριε, τι με διώκεις;»!
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ I΄
-Σὲ ρασοφόρους
τραμπούκους μετέβαλε κάποιους ἱερεῖς, ὁ Περιστερίου Γρηγόριος
-Σαν παρτίδα
σκάκι εξελίσσεται η υπόθεση του Εσταυρωμένου μεταξύ Μ. Γρηγορίου και επιτροπής
αγώνα
-842μ.Χ. Ἀναστήλωσις τῶν
Ἱερῶν Εἰκόνων: 2025μ.Χ. Ἀναστήλωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου
-Πρὸς τὸν
Δεσπότην Αἰτωλοακαρνανίας Δαμασκηνὸν
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες)- MΕΡΟΣ Θ΄
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ζ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον
τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Μέρος Στ΄
-Η άρνηση του
μυστηρίου του Σταυρού από αρχαίους και σύγχρονους αιρετικούς
-ΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Η΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ε΄ Μέρος
-Ἡ ἀπομάκρυνσις
τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία
-Ἡ ἀποβολὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου
πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα: μία ὀδυνηρὴ πληγὴ στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ζ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Δ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Γ΄ Μέρος
-Νέα περιφρόνηση
της Παράδοσης στο Περιστέρι!
-Μητροπολίτες
εκλατινίζουν τους νέους κάτω από την μύτη μας.
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Β΄ Μέρος
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ… ΕΙΝΑΙ “ΠΑΠΑ-ΘΡΟΝΟΣ”… «αρχαιολογικό ΛΕΙΨΑΝΟ»
-Όπλον κατά του
διαβόλου τον Σταυρό Σου ημίν δέδοκας Κύριε
-Η
έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης το 726 μ.Χ και η σχέση με την εικονομαχία
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ ΣΤ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν
ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα μέγα
μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη τῆς
Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον Όρος
δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε,
λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν
τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς
Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση
Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν
Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν μιλάνε οι
Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι των
Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος
Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα που
γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος
Περιστερίου ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν
σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν
του.
-Η Προτεσταντική
«θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ ΚΑΛΟ
ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν τω
σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος: «ζωὴ
καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος τοῦ
Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται η
αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα:
Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι γνώσεις η
γνώση και η αγιότητα
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ
Γ΄
-Ἡ Θεολογία τοῦ
Σταυροῦ μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν τον
Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου.
-Έβγαλαν τον
εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ μὴ
γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό μαχητικό
πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη: Το
θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου
Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική
παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη
φορά στα 33 χρόνια Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον
αποδοκίμασε
-Μαρτυρία Μοναχοῦ
Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι
καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ
Β΄
-Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας:
Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση
διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη
Περιστερίου.
-Ὁ Πατριάρχης θά ἀποτολμήση
ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι καυχώμενοι εν
τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις τοῦ
Περιστερίου διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ
εἰμὶ ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου ἀφαιρέσεως
τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική
Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη
κατήχηση τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας
καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση,
Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία
Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν Τίμιο
Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε
πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ.
Περιστερίου.
-Κραυγή ιερής
αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα
Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς
Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο των καιρών
μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα -
Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα στην
σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν''
εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια σταράτα για
τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες για
την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο Γέροντας
Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα πιστών της
Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή προς τον
Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη για
μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος
Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ μεταρρύθμισις
τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις επί
της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για ποιόν στήνει
θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή
επιστολή προς τον Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ
«μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή
εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός στα
πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ. Περιστερίου,
ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου
καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε φωτιά» η
Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά
Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ. Περιστερίου,
Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ μητρ.
Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς
πιστοὺς
-Ὁ Πατριάρχης
Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη
απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής
διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ.
Περιστερίου.
-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ
διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με «δημοκρατικό»
τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις
τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄
Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ
Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη
ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ Περιστερίου
συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο
γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ Περιστερίου καί
τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ. Περιστερίου
Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου
ἐγερθῆναι ».
-Όπου Θυσιαστήριον,
εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι ο
ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός
πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (β)
Ο Εσταυρωμένος
στο Ιερό Βήμα (γ).
1 σχόλιο:
Οι ιεροι κανονες της Εκκλησιας εχουν εφαρμογη στις αγελες αιρετικων;
Καποιοι μαλλον δεν γνωριζουν τι ομολογει η Εκκλησια με το Συμβολο της Πιστεως
Δημοσίευση σχολίου