«Ο γαρ επί τω Σταυρώ μη καυχώμενος, πάντων εστίν αθλιώτερος» (Ι. Χρυσόστομος – «ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ»)
Νίκος Σακαλάκης, Μαθηματικός
MΕΡΟΣ IΒ΄
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Α΄ΜΕΡΟΣ & MΕΡΟΣ Β΄ & MΕΡΟΣ Γ΄ & MΕΡΟΣ Δ΄ & MΕΡΟΣ Ε΄ & MΕΡΟΣ ΣΤ΄ & MΕΡΟΣ Ζ΄ & MΕΡΟΣ Η΄ & MΕΡΟΣ Θ΄ & MΕΡΟΣ I΄& MΕΡΟΣ IΑ΄
Οι πνευματικοί νόμοι, οι εντολές του Χριστού, εντολές κοινωνίας προς τον Άγιο Τριαδικό Θεό, έχουν απόλυτη και αναμφισβήτητη σημασία από τη φύση τους. Αυτή την ακτινοβολία των εντολών, σε ευρύτερη θεολογική παρατήρηση, περικλείουν και οι Αναβαθμοί (75 τον αριθμόν) της Οκτωήχου, που ερμηνεύει – αναλύει ο Όσιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στο βιβλίο του «ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ».
Για τα πολύτιμα φώτα των Αναβαθμών της Οκτωήχου συνιστώ τη μελέτη (εισαγωγή) του Αγίου Νικοδήμου στο βιβλίο του «ΝΕΑ ΚΛΙΜΑΞ» με τίτλο «Τοις αναγινώσκουσιν».
Δυσκολεύθηκα τι να υπογραμμίσω ως γενικό συμπέρασμα στην παρούσα μικρή προσπάθειά μου και από εσωτερική, ήρεμη παρακίνηση, υπογράμμισα το εξής τμήμα της εισαγωγής του Αγίου: «Δέξασθε λοιπόν αδελφοί, την παρούσαν κοινωφελεστάτην, ως νομίζω, βίβλον, ήτοι την Νέα Κλίμακα μετά χαράς και αγαλλιάσεως∙ ούτω γαρ εκρίναμεν αρμόδια να την ονομάσωμεν∙ και ταύτην συνεχώς αναγινώσκετε απαξάπαντες∙ αναγινώσκοντες δε, σπουδάζετε και να τελειώνετε δια των έργων τα αναγινωσκόμενα∙ Εάν γαρ ούτω ποιήτε, σας πληροφορώ, ότι έχετε να αναβήτε κατά διάνοιαν από την γην εις τον ουρανόν, από τον κόσμον εις τον Θεόν, και από το ψεύδος των προσκαίρων τούτων εις την αλήθειαν των αιωνίων αγαθών.».
Να υπογραμμίσω την σύντομη – περιληπτική διατύπωση των Αναβαθμών, το περιεχόμενο των οποίων περιλαμβάνει (δίκην του Ατόμου της Ύλης) μεγίστη ισχύ θεολογικών – πνευματικών νοημάτων.
Την αλήθεια αυτή διατυπώνει ως εξής ο Όσιος Νικόδημος:
«Μη στοχασθήτε, ότι οι Αναβαθμοί ούτοι, καθώς είναι σύντομοι εις τα λόγια, έτσι είναι σύντομοι και εις τα νοήματα, όχι! διατί αυτοί, όσον έχουσιν ολίγας λέξεις, τόσον περιέχουσι μεγάλας εννοίας, καθώς εν τη αναγνώσει έχετε να το καταλάβετε∙ μάλιστα δε οι Τριαδικοί Αναβαθμοί, είναι γεμάτοι θεολογίαν».
1ο Σχόλιο: Ο Άγιος Νικόδημος ελέγχει το σημερινό καθεστώς των νεοελληνικών (γλωσσικών) μετασχηματισμών της εκκλησιαστικής γλώσσας στη Θεία Λατρεία, που επιχειρούν οι οικουμενιστές. Σχετικά γράφει ο Όσιος στην εισαγωγή του βιβλίου του:
«Αλλά τι να προφασίζονται μερικοί; Εγώ δεν καταλαμβάνω τι γράφουν τα βιβλία, και πώς να τα αγοράσω; ή πώς να τα αναγνώσω; αλλ’ εις τούτο αποκρίνεται ο Χρυσορρήμων∙ ότι ναι δεν καταλαμβάνεις τα βιβλία, μα διατί; διατί δεν τα αναγινώσκεις μετά προσοχής και επιμελείας∙ διατί δεν αναγινώσκεις τα εν τοις βιβλίοις δύσκολα νοήματα πολλαίς φορές και διατί δεν ερωτάς περί αυτών και τους σοφώτερους. «Ου νοείς τα εγκείμενα; πως γαρ δυνήση νοήσαι ποτέ; μηδέ απλώς εγκύψαι βουλόμενος; λάβε μεταχείρας το βιβλίον∙ ανάγνωθι την ιστορίαν άπασαν∙ και τα γνώριμα κατασχών, τα άδηλα και τα ασαφή πολλάκις έπελθε∙ καν μη δυνηθής τη συνεχεία της αναγνώσεως ευρείν το λεγόμενον, βάδισον προς τον σοφώτερον, ελθέ προς τον διδάσκαλον∙ ανακοίνωσαι περί των ειρημένων∙ πολλήν επιδειξαι την σπουδήν».
Ο θεολογικός ορθολογισμός του Ι. Χρυσοστόμου, όπως βλέπουμε, δεν έχει καμμία σχέση με τη νοησιαρχική άρθρωση των εκκλησιαστικών κειμένων υπό των οικουμενιστών επισκόπων. Εάν ένας σημερινός επίσκοπος αφιέρωνε ώρες από ραδιοφώνου ή σ’ ένα Πνευματικό Κέντρο, σε συστηματικές συνάξεις των πιστών, προς υποστήριξη της συνύφανσης του διαχρονικού Εκκλησιαστικού Είναι με το σύγχρονο Δέον, όπως τα έχουμε παραλάβει, τότε δεν θα υπήρχαν γνωστικά προβλήματα επί της Εκκλησιαστική γλώσσας, Γραφής και Λατρείας. (τέλος σχολίου)
Σήμερα, όπου το εκκλησιαστικό πλήρωμα εισήλθε σ’ ένα ιστορικό – θεολογικό λυκόφως, λόγω μη αντιστάσεώς του στις Νέο-ταξικές επιλογές, η μελέτη των Αναβαθμών ανοίγει κύκλο αντιστάσεων. Έτσι, εκεί ατόφυα και ανόθευτα, συνάντησα (πολλάκις) και τον βαθύτερο θεολογικό στοχασμό του Ι. Χρυσοστόμου, όπως στην ερμηνεία του Έβδομου Αναβαθμού του δ΄ ήχου, ο οποίος είναι: «Η καρδία μου προς σε Λόγε υψωθήτω∙ και ουδέν θέλξει με των του κόσμου τερπνών, προς χαμαιζηλίαν».
Ο εν λόγω Αναβαθμός καλεί τον Ορθόδοξο πιστό σε (επιτρεπτή) καύχηση εν Κυρίω, γι’ αυτό και ο Όσιος Νικόδημος επικαλείται (στην ερμηνεία του) τον Ι. Χρυσόστομο: «Ου πανταχού το καυχάσθαι κεκώλυται, αλλ’ εστίν όπου και αναγκαίον εστίν∙ ο γαρ επί τω Σταυρώ μη καυχώμενος, πάντων εστίν αθλιώτερος. Διό και Παύλος λέγει «ο καυχώμενος εν Κυρίω καυχάσθω. Πως δε κακόν το καυχάσθαι; Εάν ως Φαρισαίος αυτό ποιώμεν» (Ι. Χρυσόστομος)
Αναμφίβολα ο Σταυρός έγινε το σύμβολο (το σημείον του υιού του ανθρώπου – Ματθ. κδ΄, 24,30) του ίδιου του Χριστού, ο φόβος και ο τρόμος των δαιμονίων, διότι μυστικώς και ακατάληπτα έχει τη χάρη και τη δύναμή Του. Ο Τίμιος Σταυρός, όχι σαν απλό γεωμετρικό σχήμα αποδεσμευμένο από τον Εσταυρωμένο Κύριο, τιμάται ως σύμβολο της μεγάλης θυσίας του Χριστού.
Ο Άγιος Μακάριος Μόσχας γράφει:
«Πολλές φορές ένα και μόνο σημείο του Σταυρού, που γίνεται με πίστη και έντονα βιώματα, είναι ισχυρότερο από πολλά λόγια προσευχής μπροστά στο θρόνο του Υψίστου. Σ’ αυτό υπάρχει το φως που καταυγάζει την ψυχή, η ιαματική δύναμη που θεραπεύει τα ασθενήματα των ψυχών και των σωμάτων, η μυστική δύναμη που αντιδρά σε κάθε βλάβη. Ταράζουν την ψυχή σου ακάθαρτοι λογισμοί και επιθυμίες; Περιτειχίσου με το σημείο του Σταυρού, διπλασίασε και τριπλασίασε αυτό το τείχος και οι ακάθαρτοι λογισμοί θα δαμαστούν. Κατατυραννιέται η καρδιά σου από τη μελαγχολία και τη θλίψη; Σε κυριεύει ο φόβος ή σε περιστοιχίζουν πειρασμοί; Αισθάνεσαι τις πονηρίες των αοράτων εχθρών; Κατάφυγε σ’ αυτή τη δύναμη του Σταυρού , και η ειρήνη της ψυχής θα ξαναγυρίσει, οι πειρασμοί θ’ απομακρυνθούν, η παρηγορία της χάριτος του Θεού και η πνευματική ευφροσύνη θα πλημμυρίσουν την καρδιά σου».
2ο Σχόλιο: Αυτό το ισχυρό και ακατάβλητο όπλο της Ορθοδόξου Πίστεώς μας, τον Σταυρό δηλ., τον βιώνουμε, αναμφίβολα, ως θεμέλιο άσειστο της ζωής, των σαλευμένων φρούριο, των ευρισκομένων εν απορίαις και περιστάσεσι απαλλαγή, λύτρωση εκ των πειρασμών και ασπίδα έναντι των κινδύνων και θλίψεων.
Χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση ο Άγιος Γεράσιμος Μικραγιαννανίτης, τον οποίο είχα την ευλογία να γνωρίσω ως φοιτητής, στα πλαίσια επισκέψεώς μας στο Άγιο Όρος (1975), σε εύστοχο τροπάριό του, ευκρινούς θεολογικής όρασης της σχέσεως Σταυρού και Ανάστασης, γράφει:
«Όλος ηλιόμορφος ο Σταυρός, φέγγει απροσίτω, αναλάμψας εν τη Σιών, την του Σταυρωθέντος Ανάστασιν κηρύττει, δι’ ής εκ της κακίας, πάντες ανέστημεν» (τέλος σχολίου).
Γνωρίζουμε, ότι η Καινή Διαθήκη φανερώνει – προβάλλει τον Τίμιο Σταυρό ως μέγιστο βιβλίο Θεογνωσίας∙ ως μέγιστο όπλο (η Σταυρική ζωή) εναντίον των παθών, έργο όχι απλό, του οποίου η πορεία-έκβαση ενισχύεται από τη χάρη του Σταυρού!
Είναι ευνόητον γιατί ο Ι. Χρυσόστομος τόνισε:
«Ο γαρ επί τω Σταυρώ μη καυχώμενος, πάντων εστίν αθλιώτερος».
ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
………………………………………………………….
Δείτε σχετικά και:
-Τό οἰκοδόμημα κατέρρευσεν! Ὁ ἀρχιτέκτων κάτω ἀπό τά χαλάσματα… ἀμετανότητος!
-Aνοικτὴ Ἐπιστολὴ στὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σταγῶν καὶ Μετεώρων Κύριο Θεόκλητο
-Μία διευκρίνιση του π. Λεωνίδα Στ. Ἀμοργιανού
-Ἡ ἀντιεκκλησιαστική ποιμαντική τῆς ἀποδόμησης καί τοῦ διχασμοῦ ἀπό τόν Μητροπολίτη Περιστερίου
-Το bullying και οι προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν τέλος.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ IΑ΄
-«Κόρακας κοράκου μάτι δέν βγάζει»
-Ιδού ο Εσταυρωμένος στον Άγιο Νικόλαο Αστακού
-Η Ψευτολατρευτική Εβδομάδα της Θεσσαλονίκης, ο γενικότερος μαγαρισμός των ναών μας
-Συγχαρητήρια επιστολή στη συντονιστική επιτροπή πιστών της Ιεράς Μητροπόλεως Περιστερίου
-Γνωρίζοντας την Ανάσταση επιβιώνουμε
-Ἡ ρητορική περί φονταμενταλισμοῦ ὡς μέσο φίμωσης τῆς ἐκκλησιαστικῆς συνείδησης
-Η έξωση του Εσταυρωμένου (και) από τον Άγιο Νικόλαο Ραγκαβά Αθήνας.
-«Γρηγόριε, Γρηγόριε, τι με διώκεις;»!
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες) MΕΡΟΣ I΄
-Σὲ ρασοφόρους τραμπούκους μετέβαλε κάποιους ἱερεῖς, ὁ Περιστερίου Γρηγόριος
-Σαν παρτίδα σκάκι εξελίσσεται η υπόθεση του Εσταυρωμένου μεταξύ Μ. Γρηγορίου και επιτροπής αγώνα
-842μ.Χ. Ἀναστήλωσις τῶν Ἱερῶν Εἰκόνων: 2025μ.Χ. Ἀναστήλωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου
-Πρὸς τὸν Δεσπότην Αἰτωλοακαρνανίας Δαμασκηνὸν
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Οι Άγιοι Κολλυβάδες)- MΕΡΟΣ Θ΄
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ζ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Μέρος Στ΄
-Η άρνηση του μυστηρίου του Σταυρού από αρχαίους και σύγχρονους αιρετικούς
-ΤΟ ΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Η΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Ε΄ Μέρος
-Ἡ ἀπομάκρυνσις τοῦ Ἐσταυρωμένου ὡς κακοδοξία
-Ἡ ἀποβολὴ τοῦ Ἐσταυρωμένου πίσω ἀπὸ τὴν Ἁγία Τράπεζα: μία ὀδυνηρὴ πληγὴ στὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ζ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Δ΄ Μέρος
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Γ΄ Μέρος
-Νέα περιφρόνηση της Παράδοσης στο Περιστέρι!
-Μητροπολίτες εκλατινίζουν τους νέους κάτω από την μύτη μας.
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου – Β΄ Μέρος
-ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ… ΕΙΝΑΙ “ΠΑΠΑ-ΘΡΟΝΟΣ”… «αρχαιολογικό ΛΕΙΨΑΝΟ»
-Όπλον κατά του διαβόλου τον Σταυρό Σου ημίν δέδοκας Κύριε
-Η έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης το 726 μ.Χ και η σχέση με την εικονομαχία
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ ΣΤ΄)
-Ἀπάντησις εἰς τὴν ἐγκύκλιον τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου
-Χάσμα μέγα μεταξὺ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Δύσεως καὶ τοῦ Ἐσταυρωμένου τῆς Ὀρθοδοξίας
-Συνέντευξη τῆς Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου γιά τόν Ἐσταυρωμένο.
-Το Άγιον Όρος δεν συμπαρίσταται εις τον πιστόν λαόν!
-Βαίνουμε, λοιπόν, εἰς νέαν Εἰκονομαχίαν;
-«Καυχᾶσθαι εἰ μή ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου»
-Mήνυμα Συντονιστικῆς Ἐπιτροπῆς Πιστῶν Ἱ.Μ.Περιστερίου πρός τό Χριστεπώνυμο πλήρωμα τῆς Μητροπόλεως.
-Ανακοίνωση Διαμαρτυρίας Συντονιστικής Επιτροπής Πιστών Ι.Μ. Περιστερίου.
-"Ψηλαφητόν Σκότος οι Ιδέες Μητροπολίτη" Γέροντας Ιωσήφ
-Όταν μιλάνε οι Άγιοι για την θέση του Εσταυρωμένου
-Επόμενοι των Αιρετικών, οι αφαιρούντες τόν Εσταυρωμένον
-Δημήτριος Τσελεγγίδης: «Αν φύγει ο Σταυρός πάει περίπατο η μετάνοια.»
-Η ελπίδα που γεννιέται μετά τα καμώματα του μητροπολίτη Περιστερίου
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (MΕΡΟΣ Ε΄)
-Ὁ Ἐπίσκοπος Περιστερίου ΤΥΦΛΟΣ «τά τ’ ὦτα τόν τε νοῦν τά τ’ ὄμματα»
-«Ψηλαφητὸν σκότος»1 οἱ αἱρετικὲς θέσεις τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καὶ τῶν ὁμοϊδεατῶν του.
-Η Προτεσταντική «θεολογία» και η «θεολογία» του Μητρ. Περιστερίου Γρηγορίου για τον Εσταυρωμένο
-«ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΠΟΙΜΕΝΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ, ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟ» – Μητροπολίτης Φλωρίνης Αὐγουστῖνος
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Δ΄
-Ἐσταυρωμένος: «ζωὴ καὶ ἀνάστασις»
-Ὁ Ἐσταυρωμένος τοῦ Μητροπολίτου Περιστερίου καί ὁ Ἐσταυρωμένος τῆς Εκκλησίας
-Συνεχίζεται η αποκαθήλωση των εσταυρωμένων στην Αιτωλοακαρνανία
-Καρδίτσα: Απομακρύνουν τον Εσταυρωμένο. Κορίτσι παπαδάκι μέσα στο Ιερό Βήμα.
-Οι γνώσεις η γνώση και η αγιότητα
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) MΕΡΟΣ Γ΄
-Ἡ Θεολογία τοῦ Σταυροῦ μέ τόν Ἐσταυρωμένο στήν Ἁγία Τράπεζα
-Έβγαλαν τον Εσταυρωμένο και μνημόνευσαν τον σχισματικό στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου.
-Έβγαλαν τον εσταυρωμένο και από τον Άγιο Γεώργιο Αστακού Αιτωλοακαρνανίας
-«Ἐμοὶ δὲ μὴ γένοιτο καυχᾶσθαι εἰ μὴ ἐν τῷ σταυρῷ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ»
-Μέ τό μαχητικό πνεῦμα πού πρέπει νά διακρίνει κάθε Ὀρθόδοξο Χριστιανό…
-Αποκάλυψη: Το θέμα του Εσταυρωμένου συζητείται στην Ιερά Σύνοδο!
-Δελτίο Τύπου Διαμαρτυρίας 23-11-2024 -Συντονιστικὴ Ἐπιτροπὴ Πιστῶν Ἱ.Μ. Περιστερίου
-Δυναμική παρουσία πιστών στη διαμαρτυρία προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο
-Πρώτη φορά στα 33 χρόνια Πατριαρχίας Βαρθολομαίου που ο Ελληνικός λαός τον αποδοκίμασε
-Μαρτυρία Μοναχοῦ Ἰωσήφ γιὰ τὴν ἀφαίρεση τοῦ Ἐσταυρωμένου ἀπό τό Ἱ.Βῆμα.
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν) - MΕΡΟΣ Β΄
-Ὀρθοτόμηση Ἀληθείας: Ἐσταυρωμένος Ἱεροῦ Βήματος, Μητροπολίτου Ἀντινόης κ. Παντελεήμονος Λαμπαδαρίου
-Ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Μητρόπολη Περιστερίου.
-Ὁ Πατριάρχης θά ἀποτολμήση ἐπίσκεψιν εἰς Ἱ. Μ. Περιστερίου;
-«Οι καυχώμενοι εν τω σταυρώ του Χριστού» (Μ. Βασίλειος – Εις τον ΜΔ Ψαλμόν)
-Ἡ ἐξήγησις τοῦ Περιστερίου διὰ τά… παπικὰ ἑκατομμύρια!
-«Ἐγὼ εἰμὶ ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος καὶ ὁ ζῶν καὶ ἐγενόμην νεκρὸς καὶ ἰδοὺ ζῶν εἰμι»(Ἀποκ.1,18).
-Περί τῆς ἐπιμόνου ἀφαιρέσεως τοῦ ἐσταυρωμένου ὄπισθεν τῆς Ἁγίας Τραπέζης
-Υποδειγματική Λειτουργία Παπικού Τύπου στο Μεσολόγγι από τον Μητροπολίτη Δαμασκηνό
-Ἡ ἀν-ὀρθόδοξη κατήχηση τῆς προκλήσεως ἀπό τόν π. Εὐάγγελο Παπανικολάου
-«Ἡ ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας καί οἱ ὑπερασπιστές της»
-Σταύρωση, Ανάσταση ή Ανάληψη; (Σχόλιο στην αφαίρεση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα)
-Πολεμᾶς τὸν Τίμιο Σταυρὸ, τοῦ Χριστοῦ Σημαία καὶ Τρόπαιο;
-Κατατέθηκε πρωτοκολλημένο έγγραφο στην Ι. Σύνοδο με τα αιτήματα των πιστών της Μητρ. Περιστερίου.
-Κραυγή ιερής αγωνίας από άνθρωπο με ειδικές ανάγκες για τον εσταυρωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
-Ἱερεῖς τῆς Μητροπόλεως Περιστερίου συνέλθετε καί ἀνανήψατε...
-Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΜΠΟΔΙΟΝ ΕΙΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
-Σημείο των καιρών μας οι Δεσποτάδες να ξηλώνουν.
-Ψήφισμα - Ηλεκτρονικές Υπογραφές για την Επαναφορά του Εσταυρωμένου....
-Όσα είδα στην σύναξη του Περιστερίου
-...''έτρεχεν'' εις τον όπισθεν της Αγίας Τραπέζης επί ξύλου κρεμάμενον Σωτήρα...
-Λόγια σταράτα για τη θέση του Εσταυρωμένου Χριστού πίσω από την Αγία Τράπεζα.
-Ευχαριστίες για την συμπαράσταση στη διαμαρτυρία για την αποβολή του Εσταυρωμένου.
-Ο Γέροντας Δοσίθεος για την διαμαρτυρία υπέρ του Εσταυρωμένου στο Περιστέρι.(Ηχητικό)
-Αίτημα πιστών της Ι.Μ. Περιστερίου στη ΔΙΣ για αποκατάσταση του Εσταυρωμένου
-Επιστολή προς τον Μητροπολίτη Περιστερίου για την απομάκρυνση του Εσταυρωμένου.
-Πρόβλεψη για μεγάλο «σεισμό» (πνευματικό) πολλών ρίχτερ στην Ι. Μ. Περιστερίου.
-Ως άλλος Εωσφόρος σκέφτηκε και έπραξε ο Περιστερίου
-ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (Βλέπε: Ξέφραγο Ἀμπέλι)
-Ἡ μεταρρύθμισις τοῦ Περιστερίου ὑπό τήν κρίσιν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
-Παρατηρήσεις επί της έντυπης έκδοσης της Ιεράς Μητρόπολης Περιστερίου για τον Εσταυρωμένο
-Για ποιόν στήνει θρόνους ο Περιστερίου
-Aνοικτή επιστολή προς τον Δήμαρχο Περιστερίου
-Περὶ «μαθητευομένων μάγων»: Περιστερίου – Ζιμπάμπουε
-Ἀνοικτή Ἐπιστολή εἰς τὸν «ΔΕΣΠΟΤΗΝ τοῦ ἐν Περιστερίῳ Δεσποτάτου»
-«Ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ’ αλεύρι» ο Περιστερίου;
-Σεβ. Περιστερίου, ἐντὸς οἱ φιλοσοδομῖται ἐκτὸς ὁ Ἐσταυρωμένος;
-Ἀφαίρεση Ἐσταυρωμένου καί ἀπό τόν Ἱερό Καθεδρικό Ναό Ἀθηνῶν;
-«Πήρε φωτιά» η Ι.Μ. Περιστερίου
-Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΥΡΟΔΟΤΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟΝ
-Σιωπᾶ ἡ Ἱερά Σύνοδος διά τά ἐν Περιστερίῳ!
-Σεβ. Περιστερίου, Ἀποδομητής τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως
-Ἄφαντος ὁ μητρ. Περιστερίου στὴν προκαθορισμένη συνάντηση ποὺ ὑποσχέθηκε γιὰ διάλογο μὲ τοὺς πιστοὺς
-Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος θὰ «εὐλογήση» τὴν ἔξωσιν τοῦ Ἐσταυρωμένου;
-Βλάσφημη απεικόνιση της Παναγίας από Σχολείο στο Επισκοπείο της Ι.Μ.Περιστερίου
-Διαρκής διαμαρτυρία για την αφαίρεση του Εσταυρωμένου και του Σταυρού στην Ι.Μ. Περιστερίου.
-Ὁ Περιστερίου σιωπᾶ διὰ τὸν Ἐσταυρωμένον
-Με «δημοκρατικό» τρόπο θα βγάλει ο Περιστερίου τον Εσταυρωμένο από το Ιερό.
-Ἡ ἄκρα ταπείνωσις τοῦ Ἐσταυρωμένου εἰς Ἱεράν Μητρόπολιν Περιστερίου – Γ΄ Μέρος( ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ – Α΄ Μέρος και ΕΔΩ ΤΟ - Β΄ Μέρος)
-Διατί ὁ Περιστερίου ἀφαιρεῖ τόν Τίμιον Σταυρόν;
-Η σύγχρονη ποιμαντική μέθοδος του Περιστερίου Γρηγορίου!
-Ὁ Περιστερίου συνεχιστὴς τῆς κακοδοξίας τοῦ Περγάμου
-«Ἕνα συμπόσιο ὁρόσημο γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ στὴν Ἑλλάδα»
-Ὁ Περιστερίου καί τό Οὐκρανικόν οἰκουμενιστικόν ἐργαστήριον
-Σεβ. Περιστερίου Γρηγόριος: «Στην Αθήνα έχουμε τρεις Αρχιεπισκόπους»
« Ὥρα ἡμᾶς ἤδη ἐξ ὕπνου ἐγερθῆναι ».
-Όπου Θυσιαστήριον, εκεί και ο Εσταυρωμένος
-Και πάλι ο ΨευδοΟλβίας… παρουσία του Πατριάρχη ….. αλλά ουδείς γνωρίζει….
-Λόγος ἀπολογητικός πρός τούς διαβάλλοντας τόν Ἐσταυρωμένο στό Ἱερό Βῆμα
-Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (α)
-Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (β)
Ο Εσταυρωμένος στο Ιερό Βήμα (γ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου