17 Μαρ 2025

Ὅταν ἡ καθύβριση ἰσχυρίζεται πώς εἶναι ... "καλή" τέχνη!

 

Εὐάγγελος Στ. Πονηρός Δρ Θ., Μ.Φ.

Ὅταν ἡ καθύβριση ἰσχυρίζεται πώς εἶναι ... "καλή" τέχνη!

            Ἡ πίστη μας, ἡ ὀρθόδοξη χριστιανική μας πίστη, εἶναι ἡ μοναδική αἰτία, ὁ μοναδικός λόγος χάρη στόν ὁποῖο ὑπάρχουμε σήμερα ὡς ἔθνος καί μάλιστα ἐλεύθερο ἔθνος. Χάρη σέ αὐτήν ἐπιβίωσαν οἱ πρόγονοί μας στά φρικτά χρόνια τῆς σκλαβιᾶς, καί χάρη σέ αὐτή τήν ἴδια πίστη ἐπαναστάτησαν καί μᾶς χάρισαν τήν ἐλευθερία. Ὅλως ἀντιθέτως, ὅποιος ἀποφάσισε, κατά τά χρόνια τῆς ἀπάνθρωπης δουλείας, νά ἀκολουθήσει τή φωνή τοῦ ἀτομικοῦ του συμφέροντος ἐξισλαμίσθηκε καί σήμερα οἱ ἀπόγονοί του δέν εἶναι Ἕλληνες.

            Τίς ἀλήθειες αὐτές κάποιοι δέν τίς σέβονται - ἀφοῦ τό μικρόβιο τῆς προδοσίας δέν ἔχει ποτέ παύσει νά ὑπάρχει. Κι εἴδαμε προσφάτως κατασκευάσματα, τά ὁποία ὁ δημιουργός τους διατείνεται πώς εἶναι καλλιτεχνήματα, ὅμως μέσῳ αὐτῶν χλευάζει τήν πίστη μας. Κι αὐτό ἀποδεικνύει πώς τά δημιουργήματά του εἶναι κακοτεχνήματα, κι αὐτός ὁ ἴδιος εἶναι ὑβριστής καί κακοτέχνης.

            Καί τό πιό ἀπαίσιο ἀπ΄ ὅλα δέν εἶναι τό γεγονός ὅτι βρῆκε καί ὁμοίους του ὑποστηρικτές του, οἱ ὁποῖοι διατείνονται ὅτι τά ἐμετουργήματά του εἶναι καλλιτεχνήματα - ἀνέκαθεν εἶχε καί ἡ ἀσχημία τούς ὑποστηρικτές της, ὅσους εἶναι ἀνίκανοι νά διακρίνουν μεταξύ σωστοῦ καί λάθους, δικαίου καί ἀδίκου, καλλιτεχνήματος καί ἀνοσιουργήματος. Τό πλέον ἀποτρόπαιο γεγονός εἶναι, ὅτι καί ἡ ἐξουσία τάχθηκε μέ τό μέρος του. Ἡ ἐξουσία ἡ ὁποία ὀφείλει τή θέση, τήν ὁποία κατέχει, στίς ψήφους τοῦ ὀρθοδόξου χριστιανικοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ!!!

            Καί ἐρωτοῦμε: Θά τολμοῦσε, ἄραγε, ὁ ὁποιοσδήποτε κακοτέχνης νά χλευάσει μέ τά κακοτεχνήματά του τό ὁποιοδήποτε, μικρό ἤ μεγάλο, κόμμα ἤ ἀπόκομμα, ἀπό ὅσα αὐτοχαρακτηρίζονται "προοδευτικά" ἤ θά κινδύνευε νά συλληφθεῖ ἄμεσα;

            Ἐρωτοῦμε ἐπίσης: Θά τολμοῦσε ποτέ νά χλευάσει μέ τά κακοτεχνήματά του τόν ἰσλαμισμό ἤ θά κινδύνευε νά χάσει τή ζωή του ὅπως συνέβη σέ δώδεκα ἀπό τούς ὑπευθύνους τοῦ γαλλικοῦ περιοδικοῦ Charlie Hebdo, χωρίς νά συνυπολογίσουμε καί ὅσους τραυματίσθηκαν καί ἐπέζησαν;

            Μᾶλλον τίποτε ἀπό αὐτά τά δύο δέν θά ἔπραττε, ἀλλά κτύπησε ἐκεῖ ὅπου πίστευε πώς εἶναι ἀσφαλής. Ἐκεῖ ὅπου εἶχε τήν πεποίθηση ὅτι δέν κινδυνεύει ἡ ἐλευθερία του, οὔτε ἡ περιουσία του, οὔτε ἡ σωματική του ἀκεραιότητα, οὔτε ἡ ζωή του. Καί τό γεγονός αὐτό ἀποδεικνύει, πώς ἐκτός ἀπό ὑβριστής εἶναι καί θρασύδειλος.

            Κι ἐκτός τῶν ἀνωτέρω δέν ἔλαβε ὁ ἄνθρωπος αὐτός ὑπ΄ ὄψη, ὅτι ὅποιος θέλει νά λέγεται "καλλιτέχνης" ὀφείλει νά σέβεται τά ἔργα τῶν ἄλλων καλλιτεχνῶν. Διότι ἐδῶ ἰσχύει ἕνας ἀπαράβατος κανόνας: Οὐδέποτε ἐπιβίωσε τό "ἔργο" ἀνθρώπου, ὁ ὁποῖος δέν σεβάσθηκε τά πρωτότυπα ἔργα τῶν ἄλλων καλλιτεχνῶν καί εἶχε ὡς σκοπό του νά τά παραποιεῖ, νά τά στρεβλώνει καί νά τά διακωμωδεῖ. Ὅσα, λοιπόν, οἱ ἀληθινοί καλλιτέχνες δημιούργησαν παρακινημένοι ἀπό τήν πίστη τους ἐπιχείρησε ὁ ἐν λόγῳ "δημιουργός" νά τά παραποιήσει. Ἄς μή τρέφει, ὅμως, καί τήν ψευδαίσθηση ὅτι τά κατασκευάσματά του θά τοῦ χαρίσουν μία θέση, ἔστω καί ἀσήμαντη, στήν ἱστορία τῆς τέχνης, ἀφοῦ δέν σεβάσθηκε ὅσους θά ἤθελε νά εἶναι συνάδελφοί του.

            Καί τό τελευταῖο ἐρώτημα, τό ὁποῖο ἀναδύεται ἀπό τήν ἐν λόγῳ ὑπόθεση: Πῶς ὀφείλουμε νά ἀντιδροῦμε σέ τέτοιες περιπτώσεις ἐμεῖς οἱ χριστιανοί; Ὁπωσδήποτε ὀφείλουμε νά συγκρατοῦμε τήν ὀργή μας, ἀλλιῶς κινδυνεύουμε νά πέσουμε στό ἐπίπεδο τοῦ ὑβριστῆ καί τῶν ὑποστηρικτῶν του. Νά ἐνημερώνουμε γιατί τά κακοτεχνήματα τοῦ κάθε ἀναιδοῦς εἶναι ὑβριστικά. Νά μή τά τιμοῦμε μέ τήν παρουσία μας, ἀλλά νά ἀφήσουμε νά τά ἐπισκέπτονται μόνον ὅμοιοί του. Νά διαμαρτυρόμαστε πρός τίς ἁρμόδιες ἀρχές, ὥστε νά ἐλέγχουμε καί τίς ἀντιδράσεις τους. Νά προσφεύγουμε στή δικαιοσύνη χρησιμοποιώντας κάθε νόμιμη ὁδό. Ἐν τέλει νά δείξουμε στίς ἑπόμενες ἐκλογές μέ τήν ἀπορριπτική μας ψῆφο τή δυσαρέσκειά μας πρός τόν ἐκπρόσωπο τῆς ἐξουσίας, ὁ ὁποῖος ἔχει τό θράσος καί τήν ἀναίδεια νά ὑποστηρίζει ὑβριστές.

            Ἔτσι θά κατανοήσει ὁ κάθε θρασύδειλος ὑβριστής, πώς δέν εἶναι ἡ πίστη μας τό εὔκολο θῦμα, ὥστε χλευάζοντάς την νά ἐμφανίζει τήν ἀσχημία τῆς ψυχῆς του καί νά ἀπαιτεῖ καί ἐπιβράβευση γι΄ αὐτή.

………………………………………………………

Δείτε σχετικά και:

-Πρὸς τὸν βουλευτὴν καὶ Ὁμολογητὴν Νικόλαον Παπαδόπουλον

-Διαμαρτυρία από τα Χριστιανικά Σωματεία της Θεσσαλονίκης για την προσβολή των Ιερών Προσώπων της Πίστεώς μας με τη φιλοξενία στην Εθνική Πινακοθήκη κατ’ ευφημισμόν “έργων τέχνης”.

-Εθνική Πινακοθήκη : Πολέμιοι του Χριστιανισμού…

-Διαστροφικά έργα «τέχνης»

-«Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

-Υβρίζουν τον Χριστό με τα λεφτά του λαού!

-Ορθόδοδοξα Χριστιανικά Σωματεία Λάρισας- Κατάφωρα πλήττεται το θρησκευτικό συναίσθημα. Ακραία προσβολή της Χριστιανικής συνείδησης

-Αν ζούσε ο Κολοκοτρώνης…

-Η ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (Κυριακή Β΄ Νηστειών)

-Δίχως όρια είναι μόνο η ανθρώπινη βλακεία

-ΑΙΣΧΟΣ – ΔΙΣ: Είμαστε ευχαριστημένοι με το έργο της κα Μενδώνη !

-Εθνική Πινακοθήκη και αντιχριστιανική προπαγάνδα

-Οι πίνακες των woke πλουσίων και τα άδεια πινάκια των φτωχών.

-Αναφορά σε βλάσφημες εικονογραφικές παραστάσεις στην Εθνική Πινακοθήκη.

-Μήπως είδατε πού κρύβεται η «Πολιτική Ορθότητα»;

-Ὁ καλλιτέχνης τοῦ φωτὸς καὶ ὁ φανατικὸς τοῦ σκότους. Α΄ Τὰ «ἀπαράδεκτα» ἔργα τῆς «ὀργῆς».

-Καρπενησίου Γεώργιος: Γιατί πάντα επιλέγουν να μειώνουν μορφές αγίων, της Παναγίας και του Χριστού μας;

-Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

-Καλαβρύτων σε Μενδώνη: ''Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της «σαγήνης» του «αλλόκοτου»;''

-Αισχρή απόφαση Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη

-Νικόλαος Παπαδόπουλος: Αν το έκανε ο καλλιτέχνης για το σπίτι του ή μία γκαλερί Κολοπετινίτσης θα συμφωνούσαμε

-Πειραιώς Σεραφείμ: ''Η αλήθεια για την προσβολή του Συντάγματος από την Εθνική Πινακοθήκη''

-Ανοιχτή Επιστολή του πρώην Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιου προς τον Βουλευτή Νικόλαο Παπαδόπουλο.

-Με τη σύμφωνη γνώμη του υπουργείου Πολιτισμού εξετίθεντο στην Εθνική  προς Πινακοθήκη οι αθλιότητες..

-Ανακοίνωση της Ι. Μ. Γλυφάδας για βλάσφημα Εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη.

-Ελλάδα και Ορθοδοξία βάλλονται από την δικαιωματιστική «τέχνη»

-Μήπως ήταν και οι άγιοι της Εκκλησίας φανατικοί και ακατήχητοι; Μια απάντηση στον Μητροπολίτη Χονγκ Κονγκ

-Ν' αγιάσει το χέρι του

-Ἡ Ἑστία Πατερικῶν Μελετῶν κατὰ τῶν βλασφήμων καὶ ρατσιστικῶν ἔργων ποὺ ἐκτίθενται στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη (ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ)

-Αποφάσεις Διαρκούς Ιεράς Συνόδου για την τοποθέτηση του Εσταυρωμένου, για τα 1700 έτη από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο και για τη βλάσφημη έκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη

-Ασέβειες με τον νόμο

-Ζουρλοπανωφόρι

-Καλλιτέχνης θα πει…

-Βλασφημία – Εθνική Πινακοθήκη: Άξιος ο Νίκος Παπαδόπουλος, δεν μπόρεσε να ανεχτεί άλλο το bullying κατά των χριστιανών

-Νικόλαος Παπαδόπουλος:Έκανα το καθήκον μου σαν χριστιανός, απέναντι στον ελληνικό λαό. Αυτοί που είναι εκεί μέσα πρέπει να ντρέπονται. Μόνο να παντρεύουν τους άνδρες με τους άνδρες και τις γυναίκες με τις γυναίκες είναι καλοί.

-Νικόλαος Παπαδόπουλος: "Μόνο η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ υβρίζεται στην ΕΛΛΑΔΑ!"

-Νικόλαος Παπαδόπουλος: Χαμό έκανε στην Εθνική Πινακοθήκη για την βλασφημία στην Παναγία μας – Επέμβαση της Αστυνομίας

-Τα βλάσφημα εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη προκάλεσαν την αντίδραση και του Μητροπολίτη Κερκύρας Νεκτάριου

-Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

-Υπογράψτε για την απομάκρυνση βλάσφημων "έργων" από την Εθνική Πινακοθήκη

-Ο αντιχριστιανικός δογματισμός της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη σε όλο του το μεγαλείο

-Χυδαίες, «καλλιτεχνικές» ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ στην «Εθνική Πινακοθήκη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com