Βλασφημία
καί ὁμολογία
Γράφει ὁ κ. Ἀναστάσιος Σεμιζόγλου
Εἶναι παρατηρημένο παραμονὲς μεγάλων ἑορτῶν τῆς Ὀρθοδοξίας νὰ ἀκούγονται ἀπὸ κάποιους θεωρούμενους διανοούμενους, δημοσιογράφους, συγγραφεῖς, σχολιαστὲς κ.λπ. κηρύγματα ἀθεΐας ἢ ὑλακὲς βλασφημίας τῶν θείων. Κάτι ἀνάλογο παρατηρεῖται καὶ ἀπὸ καλλιτέχνες ἔσχατης ἔκδοσης ποὺ ἀρέσκονται νὰ διακωμωδοῦν καὶ νὰ βλασφημοῦν τὰ θεῖα, τὸν παντοδύναμο τριαδικὸ Θεό μας, τὴν Παναγία καὶ τοὺς ἁγίους καὶ ὅ,τι εἶναι ἱερὸ γιὰ τὴ θρησκεία μας. Ἐπικαλοῦνται ἐπιχειρήματα περὶ ἐλευθερίας, ἐλεύθερης ἔκφρασης, δικαιωμάτων κ.λπ. Ὁ λαός μας στὴ συντριπτική του πλειοψηφία εἶναι χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι, αὐτὸ προστατεύεται ἀπ’ τὸ Σύναγμα (ἄρθρο 3). Ὁ βλάσφημος πρωτίστως βλάπτει τὸν ἑαυτό του. Οὔτε ὁ τριαδικὸς Θεός μας, οὔτε ἡ Παναγία μας ἔχουν ἀνάγκη ὑπεράσπισης, οὔτε βέβαια χρειάζονται συνήγορο. Ὅταν ἡ βλασφημία ἐπιχειρεῖται σὲ δημόσιο χῶρο ( ἐν προκειμένῳ στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη), τὸ κόστος λειτουργίας, τῆς ὁποίας ἐπιβαρύνει τὸ σύνολο τοῦ λαοῦ ἄρα κατὰ μείζονα λόγο τὴν Ὀρθόδοξη πλειοψηφία του, τότε ὀφείλουμε νὰ ἀντιδράσουμε.
Ἂν δὲν ἀντιδράσουμε, ταυτιζόμαστε μὲ τὸ
βλάσφημο καὶ βέβηλο. Αὐτὴ ἡ μορφὴ βίας ποὺ ἀσκήθηκε ἀπὸ τὸ βουλευτὴ εἶναι καθ’ ὅλα
ἐπαινετή, θεμιτὴ καὶ γιὰ μᾶς τοὺς πιστοὺς ἅγια καὶ παράδειγμα πρὸς μίμηση. Ἡ
προκλητικότητα τοῦ καλλιτέχνη, τῶν ὑποστηρικτῶν του μηδὲ τῆς ὑπουργοῦ πολιτισμοῦ
ἐξαιρουμένης εἶναι πολὺ μεγαλύτερη τῶν ἐμπόρων καὶ ἀργυραμοιβῶν ποὺ
συναλλάσσονταν στὸ προαύλιο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τὴν ἐποχὴ τοῦ Χριστοῦ. Καὶ ἐκεῖνοι ἦταν
βλάσφημοι, ἀσκήθηκε βία ἀπὸ τὸν Κύριο, διότι ὁ Θεός μας δὲν εἶναι μόνο καλωσύνη
καὶ ἀγάπη, ἀλλὰ καὶ δικαιοσύνη. Καὶ ἡ βία ποὺ ἀσκήθηκε ἀπὸ τὸν Κύριο ἦταν πολὺ
μεγαλύτερη ἀπὸ τὴ βία τοῦ βουλευτῆ (ἀναποδογύρισε τοὺς πάγκους μὲ τὰ χρήματα καὶ
τὸ χρυσό, τὰ καθίσματά τους, τοὺς κτύπησε μὲ τὸ φραγγέλιο= μαστίγιο καὶ τοὺς ἐξεδίωξε
ἀπ’ τὸ Ναό). Ἄρα ὁ Θεὸς μᾶς δίδαξε νὰ ἀντιδροῦμε τοιουτοτρόπως, ὅταν ἡ
θρασύτητα καὶ ἡ προκλητικότητα τῆς βλασφημίας, τῆς ὕβρεως εἶναι πρὸ τῶν θυρῶν. Ὅταν
ὁ Κύριος χρησιμοποίησε πολὺ μεγαλύτερη βία ἀπὸ τὴ βία τοῦ βουλευτῆ γιὰ
μικρότερο παράπτωμα, γιὰ τὸ μεγαλύτερο παράπτωμα ποὺ περιέπεσε ὁ καλλιτέχνης ἄραγε
τί εἴδους καὶ ποιᾶς ἔντασης βία ἐπιβάλλεται ἐμεῖς σὰν χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι νὰ
χρησιμοποιήσουμε; Ὅταν συγκρούεται ὁ ἀνθρώπινος μὲ τὸ θεῖο νόμο πρέπει νὰ
πειθαρχήσουμε στὸ θεῖο νόμο καὶ νὰ ἀντιδράσουμε, ὅπως ὁ βουλευτής.
Οἱ βλάσφημοι καὶ οἱ ὑποστηρικτές τους
συμπεριφέρονται, ὅπως οἱ ὑποκριτὲς Φαρισαῖοι τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ. Μπροστὰ στὰ
μάτια τους ὁ Κύριος ἐπιτέλεσε τὸ θαῦμα τὸ Σάββατο καὶ αὐτοὶ τὸν ἐπέκριναν γιὰ
παραβίαση τῆς ἱερῆς ἀργίας τοῦ Σαββάτου. Τὸ Σάββατο τὸ εἶδαν, ὄχι ὅμως τὸ θαῦμα!
Εἶπε ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς: τρία εἶναι τὰ εἴδη τῆς ἀθεΐας 1) οἱ ἄφρονες ποὺ
λένε “οὔκ ἔστι Θεὸς” 2) οἱ αἱρετικοὶ ὅλων τῶν ἀποχρώσεων καὶ παραλλαγῶν 3) αὐτοὶ
ποὺ ἀκοῦν καὶ βλέπουν τὴ βλασφημία νὰ διαφημίζεται καὶ νὰ ἐπαίρεται χωρὶς καμία
αἰδῶ καὶ ἀντὶ νὰ ἀντιδράσουν σιωποῦν.
Ποτὲ στὴν ἱστορία (γιὰ τὸ Ἰσλὰμ οὔτε
λόγος νὰ γίνεται) οἱ βέβηλοι καὶ βλάσφημοι τῶν θείων δὲν ἔμειναν ἀτιμώρητοι. Ὑπενθυμίζω
ὅτι στὴν ἀρχαία Ἀθήνα (πολὺ πιὸ δημοκρατικὸ πολίτευμα ἀπὸ τὸ σημερινὸ) οἱ
βλάσφημοι καὶ βέβηλοι καταδικάζονταν ἀπὸ τὴν ἐκκλησία τοῦ δήμου καὶ ἡ ποινὴ ἦταν
θάνατος καὶ μάλιστα χωρὶς χάρη, ἐκτελοῦνταν! Παράδειγμα ἡ καταδίκη τῶν στρατηγῶν
ἀπὸ τὴν ἐκκλησία τοῦ δήμου σὲ θάνατο καὶ ἡ ἐκτέλεση τῆς ποινῆς μετὰ τὴ νικηφόρα
ναυμαχία στὶς Ἀργινοῦσες νήσους. Ἡ κατηγορία: μὴ περισυλλογὴ τῶν νεκρῶν ἀπὸ τὴ
θάλασσα. Γιὰ πιὸ λόγο οἱ μάρτυρες ἐπὶ Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας μαρτύρησαν; Διότι
μὲ τὴν ἀπάντηση «χριστιανός εἰμι» ὁμολογοῦσαν τὸ ἀληθινὸ Θεὸ καὶ ἀρνοῦνταν νὰ
προσκυνήσουν τὸν Καίσαρα ὡς θεό.
Ὅσον ἀφορᾶ τὸ βουλευτὴ Νίκο Παπαδόπουλο:
Μὴ θλίβεσαι, ἐν Χριστῷ ἀδελφέ, ποὺ πιθανὸν στὸ τέλος θ’ ἀπομείνεις μόνος, χωρὶς
καμία ὑποστήριξη. Καὶ ὁ Κύριος ἦταν μόνος στὴν ἀνηφοριὰ τοῦ Γολγοθᾶ, μαζί του
μόνο ἡ μητέρα Του καὶ ὁ ἀγαπημένος μαθητής Του. Βία χρησιμοποίησε καὶ ὁ
μακαριστὸς γέρων Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης (στὰ καρναβαλικὰ δρώμενα, στὰ
καλλιστεῖα κ.λπ.), ἐπρόκειτο γιὰ θεμιτὴ ἱερὴ βία.
………………………………………………………
Δείτε σχετικά
και:
-ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
«Προς την «Κρατική (Εθνική;) Πινακοθήκη»
-Η οργή και η
αγανάκτηση των χριστιανών
-«Δημοσιογραφία»
της Ψευτοδημοκρατίας.
-Ἡ ἀσυδοσία τῆς
«τέχνης» στό μεγαλεῖο της
-Νέα μήνυση της
«ΝΙΚΗΣ» κατά της Εθνικής Πινακοθήκης
-«Ἐπανέκθεση» τῶν
βέβηλων εἰκόνων ἀνεκοίνωσε ἡ Ἐθνική Πινακοθήκη
-Αρχιμ. Ειρηναίος
Βαϊόπουλος, Βανδαλισμός;
-Οι
ποιητές για το 1821 και την Πατρίδα
-Περί «βλάσφημης»
Τέχνης ο λόγος
-Ἡ
μάχη ὀπισθοφυλακῶν τῶν woke
-Πρὸς τὸν βουλευτὴν
καὶ Ὁμολογητὴν Νικόλαον Παπαδόπουλον
-Εθνική Πινακοθήκη
: Πολέμιοι του Χριστιανισμού…
-«Γυναίκα
σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής
-Υβρίζουν τον
Χριστό με τα λεφτά του λαού!
-Η ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (Κυριακή Β΄ Νηστειών)
-Δίχως όρια είναι
μόνο η ανθρώπινη βλακεία
-ΑΙΣΧΟΣ – ΔΙΣ:
Είμαστε ευχαριστημένοι με το έργο της κα Μενδώνη !
-Εθνική
Πινακοθήκη και αντιχριστιανική προπαγάνδα
-Οι
πίνακες των woke πλουσίων και τα άδεια πινάκια των φτωχών.
-Αναφορά σε
βλάσφημες εικονογραφικές παραστάσεις στην Εθνική Πινακοθήκη.
-Μήπως είδατε πού
κρύβεται η «Πολιτική Ορθότητα»;
-Ὁ
καλλιτέχνης τοῦ φωτὸς καὶ ὁ φανατικὸς τοῦ σκότους. Α΄ Τὰ «ἀπαράδεκτα» ἔργα τῆς
«ὀργῆς».
-Βλασφημία στην
Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»
-Καλαβρύτων σε
Μενδώνη: ''Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της «σαγήνης» του «αλλόκοτου»;''
-Αισχρή απόφαση Βουλής:
Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την πίστη
-Πειραιώς
Σεραφείμ: ''Η αλήθεια για την προσβολή του Συντάγματος από την Εθνική
Πινακοθήκη''
-Με τη σύμφωνη
γνώμη του υπουργείου Πολιτισμού εξετίθεντο στην Εθνική προς Πινακοθήκη οι αθλιότητες..
-Ανακοίνωση της Ι.
Μ. Γλυφάδας για βλάσφημα Εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη.
-Ελλάδα και Ορθοδοξία
βάλλονται από την δικαιωματιστική «τέχνη»
-Νικόλαος
Παπαδόπουλος: "Μόνο η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ υβρίζεται στην ΕΛΛΑΔΑ!"
-Υπογράψτε για την
απομάκρυνση βλάσφημων "έργων" από την Εθνική Πινακοθήκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου