ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΗ τῆς συνδρομῆς τῆς Ἀστυνομίας –ἄν ὄχι καί τῶν ΜΑΤ–
ἡ Ἐθνική Πινακοθήκη ἐμφανίζεται ἀμετανόητος ὅσον ἀφορᾶ τήν οὐσία τοῦ
προβλήματος, μέ πείσμονα ὅσο καί ἀνεξήγητο ἐμμονή καί μή κατανοητή σπουδή στήν
προάσπιση τῆς ἐπιλογῆς τῶν «βλάσφημων» ἔργων, πού ἔβαλαν τό ἵδρυμα σέ ἀντιπαράθεση
μέ τό δημόσιο αἴσθημα καί τήν ἀντίληψη τῆς κοινῆς γνώμης.
Ἐκεῖνο πού κατενόησαν εἶναι μόνον ἡ ἀστυνομικοῦ χαρακτῆρος ἀντιμετώπισις
τῆς εὐρείας πλειοψηφίας τῶν θιγομένων ἀπό τήν ὅλως αὐθαίρετη παρουσίαση τῶν ἔργων
πού θίγουν τό κοινό περί τέχνης, παραδόσεων, θρησκευτικοῦ καί ἀξιακοῦ αἰσθήματος.
Ἀνεκοινώθη μάλιστα ἡ λῆψις μέτρων οὐσιαστικῆς νομιμοποιήσεως τῶν προσβλητικῶν ἔργων μέσῳ ἀστυνομικοῦ τύπου μέτρων. Ὅπως ἀναφέρεται σέ σχετική ἀνακοίνωση, «ἀποφασίστηκε, κατόπιν συνεννόησης τῆς Ὑπουργοῦ Πολιτισμοῦ Λίνας Μενδώνη μέ τόν Ὑπουργό Προστασίας τοῦ Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ἡ ἀναβάθμιση τῶν μέτρων προστασίας τῆς ΕΠΜΑΣ. Ἤδη, ἔχει ξεκινήσει ἡ συνεργασία ἀνάμεσα στήν Ἐθνική Πινακοθήκη καί τό Κέντρο Μελετῶν Ἀσφαλείας μέ ἀντικείμενο τήν ἐκπόνηση σχετικῆς μελέτης ἀσφαλείας.»
Στήν ἀνακοίνωση τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης-Μουσείου Ἀλεξάνδρου
Σούτσου, ἐπισημαίνεται ὅτι «τά ἔργα τέχνης, πού δέχτηκαν τήν ἐπίθεση, ὑποβάλλονται
στίς ἀπαραίτητες ἐνέργειες καί στίς διαδικασίες συντήρησης καί ἀποκατάστασής
τους, ὅπου παρουσιάζονται οἱ ἐκτεταμένες φθορές. Παράλληλα, ἐξετάζονται μέ τή
συμβολή εἰδικῶν, οἱ ὅροι καί οἱ προϋποθέσεις τῆς ἀσφαλοῦς ἐπανέκθεσής τους.»
Σέ ὕφος πού θά προσομοίαζε σέ Συνταγματικό Δικαστήριο ἐπισημαίνεται
ὅτι «ἡ Ἐθνική Πινακοθήκη, στό πλαίσιο τοῦ θεσμικοῦ της ρόλου καί τῆς ἀποστολῆς
της, παραμένει ἀπαρέγκλιτα ἀφοσιωμένη στό ἄρθρο 16 τοῦ Συντάγματος, τό ὁποῖο
κατοχυρώνει ἀνεπιφύλακτα τήν ἐλευθερία τῆς καλλιτεχνικῆς ἔκφρασης, στό ἄρθρο 10
τῆς Εὐρωπαϊκῆς Σύμβασης γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου καί τήν πάγια Νομολογία
τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου γιά τά Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου, καθώς καί τή
Νομολογία τῶν Δικαστηρίων τῆς χώρας.»
Ἄγνωστο παραμένει βεβαίως τό ποῦ θά δύνανται νά στραφοῦν ὅσοι
δέν συγχέουν τήν καλλιτεχνική ἔκφραση μέ τήν ἠθελημένη παραβίαση κάθε
δικαιώματος τῶν …ἁπλῶν ἤ «ἀπαιδεύτων» πολιτῶν, μέ προκλήσεις ἐν ὀνόματι τῆς
τέχνης καί ἐπιβαλλόμενες ἀλλότριες ἀντιλήψεις περί θρησκευτικότητος καί ἐλευθεριότητος
ἐκφράσεως μέσῳ ἀστυνομικοῦ τύπου ἀναγκαστικῆς ὑποταγῆς τῶν ἀπόψεων καί
φρονημάτων τῶν πολλῶν, σέ ὅποια ἀντιτιθέμενα καλλιτεχνικά κέντρα λήψεως ἀποφάσεων.
Εφημερίς Εστία estianews.gr Μαρ 19, 2025
………………………………………………………
Δείτε
σχετικά και:
-Αρχιμ. Ειρηναίος
Βαϊόπουλος, Βανδαλισμός;
-Οι
ποιητές για το 1821 και την Πατρίδα
-Περί «βλάσφημης»
Τέχνης ο λόγος
-Ἡ
μάχη ὀπισθοφυλακῶν τῶν woke
-Πρὸς τὸν βουλευτὴν
καὶ Ὁμολογητὴν Νικόλαον Παπαδόπουλον
-Εθνική
Πινακοθήκη : Πολέμιοι του Χριστιανισμού…
-«Γυναίκα
σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής
-Υβρίζουν τον
Χριστό με τα λεφτά του λαού!
-Η ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ (Κυριακή Β΄ Νηστειών)
-Δίχως όρια είναι
μόνο η ανθρώπινη βλακεία
-ΑΙΣΧΟΣ – ΔΙΣ:
Είμαστε ευχαριστημένοι με το έργο της κα Μενδώνη !
-Εθνική
Πινακοθήκη και αντιχριστιανική προπαγάνδα
-Οι
πίνακες των woke πλουσίων και τα άδεια πινάκια των φτωχών.
-Αναφορά σε
βλάσφημες εικονογραφικές παραστάσεις στην Εθνική Πινακοθήκη.
-Μήπως είδατε πού
κρύβεται η «Πολιτική Ορθότητα»;
-Ὁ
καλλιτέχνης τοῦ φωτὸς καὶ ὁ φανατικὸς τοῦ σκότους. Α΄ Τὰ «ἀπαράδεκτα» ἔργα τῆς
«ὀργῆς».
-Βλασφημία στην
Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»
-Καλαβρύτων σε
Μενδώνη: ''Ποιος είναι ο σκοπός αυτής της «σαγήνης» του «αλλόκοτου»;''
-Αισχρή απόφαση
Βουλής: Μείωσαν τον μισθό του πολύτεκνου Ν.Παπαδόπουλου που υπερασπίστηκε την
πίστη
-Πειραιώς
Σεραφείμ: ''Η αλήθεια για την προσβολή του Συντάγματος από την Εθνική
Πινακοθήκη''
-Με τη σύμφωνη
γνώμη του υπουργείου Πολιτισμού εξετίθεντο στην Εθνική προς Πινακοθήκη οι αθλιότητες..
-Ανακοίνωση της Ι.
Μ. Γλυφάδας για βλάσφημα Εκθέματα στην Εθνική Πινακοθήκη.
-Ελλάδα και
Ορθοδοξία βάλλονται από την δικαιωματιστική «τέχνη»
-Νικόλαος
Παπαδόπουλος: "Μόνο η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ υβρίζεται στην ΕΛΛΑΔΑ!"
-Υπογράψτε για την
απομάκρυνση βλάσφημων "έργων" από την Εθνική Πινακοθήκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου