8 Ιουν 2010

"Παραβιάσεις" στο πρωτόκολλο του Βατικανού

KATA THN EΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΥ 16ου ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

1. Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ασπάστηκε τουλάχιστον δύο φορές τον Πάπα. Αυτό απαγορεύεται. Ο χαιρετισμός των μη καθολικών στον Πάπα γίνεται με ελαφριά υπόκλιση και χειραψία.

2. Ο δήμαρχος Πάφου, Σάββας Βέργας, προσέφερε δώρο στον Πάπα Βενέδικτο κατά την άφιξη του στην εκκλησία Αγίας Κυριακής Χρυσοπολίτισσας την περασμένη Παρασκευή. Δώρα στον Ποντίφικα μπορούν να προσφέρουν μόνο αρχηγοί κρατών.

3. Στο Προεδρικό Μέγαρο, ο Πάπας Βενέδικτος συνάντησε τα μέλη της οικογένειας του Δ. Χριστόφια, και οι δύο κόρες του Προέδρου, φορούσαν ρούχο, που άφηνε εκτεθειμένα ώμους και πλάτη, πράγμα που απαγορεύεται.

4. Το κοινό που βρίσκεται στον ίδιο χώρο με τον Πάπα, πρέπει να αποφεύγει τα σανδάλια, τα κοντά παντελόνια και τις φούστες πάνω από το γόνατο, πράγμα που κατά την επίσκεψη του Πάπα στο νησί, δεν τηρήθηκε.

troktiko

6 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Πω! Πω! Παναγία μου!

Παραβιάστηκε το πρωτόκολλο του Βατικανού!

Ω! Τι συμφορά έπληξε την Κύπρο!

Μα δεν ντρέπονται οι συμπατριώτες μου και παραβιάσαν το πρωτόκολλο της Αγίας Εδρας;

Τέλεια εφαρμογή του ρητού μη στάξει η ουρά!

Παναής είπε...

ξεχάσατε να πείτε ότι ο δήμαρχος της Πάφου φίλησε το χέρι του πάπα,τελώς πάντων,τόσο τον υπολογίζουν,σιγά το πρωτόκολλο,τόσσες ανωμαλίες κάνουν και κοιτάζουν και τα πρωτόκκολα...Μνήσθητι μου Κύριε όταν έλθεις εν τη Βασιλεία σου...

Ανώνυμος είπε...

Τελεβάντο για αστεία είναι οι άσεμνες ενδυμασίες; Είναι ψιλά για εσένα;

Φαίδων

Παναής είπε...

Φαίδων άσε τον κ.Τελεβάντο στην ησυχία του,καλά τα γράφει άν μπορείς γράφε και εσύ...σιγά τα αυγά καλοκεράκι άσε να δούμε τίποτε εμείς οι πονηροί εσύ που ενοχλήσε απο τις άσεμνες ενδυμασίες σου προτείνω να πας σε κανένα μοναστήρι...Εδώ η Κύπρος φλέγετε(απο τον πάπα)και ο Φαίδων μας ξυρίζετε...εδώ μας έ...ε ο πάπας μέσα στην εκκλησία μας ,μπήκε στο Ιερό και τον περίμενε ο Αρχιεπίσκοπος έξω...και εσύ ασχολείσε με τρίχες...Αν ήξερα ότι ενοχλείτε ο πάπας με τις άσεμνες ενδυμασίες θα πήγαινα γυμνός να διαμαρτυρηθώ(άντε θα έβαζα και κανένα σεντονάκι)γιά να του χαλάσω εντελώς την μέρα και τα διαολοπρωτόκολλα του,χίλιες φορές να έμπαινε γυναίκα με άσεμνη (που μπαίνουν εδώ και καιρό,κακώς)ενδυμασί παρά να πατούσε τα ξερά του και να τολμούσε ο αθεόφοβος να μπεί στο ΙΕΡΟ. Κατάλαβες;

Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβα Παναή ότι εκτός απο φανατικός οπαδός του Τελεβάντου, είσαι και αρρωστημένος στις αντιλήψεις και ρέπεις στην ανηθικότητα.

Να μάθεις ότι όλη η χριστιανική ηθική είναι ολότητα. Όχι δεχόμαστε κάτι και απορρίπτουμε κάτι.

Ντροπή σου.

Φαίδων

panais είπε...

Φαίδων,σε ευχαριστώ ειληκρινά που μου λες τα ελαττώματα μου,και φανατικός του κ.Τελεβάντου είμαι(τρομάρα μου),και αρωστημένες αντιλήψεις σε τακτικά διαστήματα έχω (δυστηχώς,Θεέ μου συγνώμη),και πολύ σωστά κατάλαβες ρέπω και να σου πώ όλοι την αλήθεια είμαι βουτηγμένως στην ανηθικότητα!Ο Θεός ηλάσθητι μοι τω αμαρτολώ!Κάνε σε παρακαλώ λιγάκι προσευχή μιά που με κατάλαβες αδελφέ μου να αρχίσω να μετανοώ,άνθρωπος είμαι τί να κάνω ρέπω προς την αμαρτία...Προσεύχου υπερ Παναή και συγγενών,εσύ που είσαι δίκαιος άνθρωπος πέρκι μου με ελεήσει ο Πλάστης μου!

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com