Το
23ο Διεθνές Οικουμενι(στι)κό Συνέδριο για την Ορθόδοξη Πνευματικότητα που
διεξάγεται στην οικουμενιστική μεικτή
και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Bose της Ιταλίας από (9-12 Σεπτεμβρίου 2015) έχει ως θέμα του: "Έλεος
και Συγχώρησις".
Συμμετέχουν: Ο Μητροπολίτης
Διοκλείας Κάλλιστος Γουέαρ, ο Μητροπολίτης
Σηλυβρίας Μάξιμος, ο επίσκοπος Μεσαορίας Γρηγόριος από την Κύπρο, ο π. Βασίλειος
Θερμός, oι
καθηγητές του ΑΠΘ Βασιλειάδης και Δ.
Μόσχος κ.α
Ακολουθούν φωτογραφίες από την πρώτη ημέρα του Συνεδρίου.
Διαβάστε το πλήρες
πρόγραμμα του Συνεδρίου.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ:
-22ο Διεθνές Οικουμενιστικό Συνέδριο
Ορθόδοξης Πνευματικότητας στο μοναστήρι του Μπόζε της Ιταλίας (ΦΩΤΟ) http://aktines.blogspot.gr/2014/09/12.html
-Το Βαβέλειο συνοθύλευμα του Bose,
είναι απλά «ιδιωτική ένωση πιστών» και όχι μοναστική κοινότητα http://aktines.blogspot.gr/2014/10/bose.html
-Μήνυμα του
Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου προς τον Ρωμαιοκαθολικό καθηγούμενο του Bose Ιταλίας
Enzo Bianchi
8 σχόλια:
Ας πουμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Τα εκγονα του Ζηζιουλα στην πασαρελα.
Τυποις Ορθοδοξοι.
Κύριε Ελέησον.
Σαν δεν ντρέπονται!
Στην 4η φωτογραφία με το κοντό μούσι, κοντό μαλλί, μελαχροινός και τον μεταλλικό σκελετό γυαλιών δεν είναι ο πατήρ Χρήστος Φιλιώτης από τα Γρεβενά;;
Τον θυμάμαι. Έμενε στην φοιτητική εστία θεσσαλονίκης. Ήταν από φτωχική οικογένεια και πήγε θεσσαλονίκη για να σπουδάσει θεολογία. Μετά άκουσα ότι πήγε στη Γαλλία, παντρεύτηκε μια γαλλίδα, έγινε και ιερέας και τώρα τον βλέπω στο οικουμενιστικό μοναστήρι.
Πόσο πολύ λυπάμαι.
Χίλιες φορές πάπα Χρήστο να παρέμενες στα Γρεβενά και να ήσουν ακόμη φτωχαδάκι και αγρότης ή ένας απλός παπάς.
Στο Μποζε και στο Ταϊζε η Ορθοδοξια ματωνει.
Πως να μας ελεήαει και να μας συγχωρησει ο Θεος , οταν συνομολογουμε αλλοτρια πιστι και το κανουμε ευσεβως εν υπακοη προς τον ετεροδοξουντα ποιμεναρχη:
" Οικουμενιστική, μεικτή και διομολογιακή μοναστική κοινότητα του Bose της Ιταλίας".
Δηλαδή "μείξις άμεικτος, τέρας αλλόκοτον".
Μία εκτρωματική, αγνώριστη, παραμορφωμένη, αλλοτριωμένη και παραφθαρμένη, ανιστορική "μορφή", μάλλον μόρφωμα, μοναχισμού.
Όχημα καλλιέργειας και προωθήσεως του πνεύματος του οικουμενιστικού συγκρητισμού που δίκην κακοήθους νεοπλάσματος και χωροκατακτητικής εξεργασίας εξαπλώνεται ταχέως στο σώμα της Οικουμενικής Ορθοδοξίας απειλώντας τη συνοχή της και συνιστώντας θανάσιμη πνευματική απειλή για το Ορθόδοξο φρόνημα των πιστών.
Μετά πολλής της λύπης παριστάμεθα, εδώ και καιρό, μάρτυρες μιας "χρησιμοποιήσεως" του μοναχισμού και των εκπροσώπων του στην υπηρεσία του δαιμονοκίνητου και επάρατου οικουμενισμού με ό,τι, μία οπωσδήποτε απευκταία αυτή εξέλιξη, συνεπάγεται για την ποιότητα του μοναχικού ήθους και για το κύρος του μοναχισμού και των θεραπόντων του.
Συμμετοχή αγιορειτών μοναχών σε οικουμενιστικές εκδηλώσεις με αφορμή ιερά λείψανα, προσλαλιά από ηγουμένη γυναικείας μονής στον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως με την οποία τον καλεί "να συνεχίσει να ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας" sic, επιχείρηση δικαιολογήσεως "κατ οικονομίαν" των συμπροσευχών από ηγούμενο αγιορείτικης μονής, σκανδαλώδης παρουσία μοναζουσών σε οικουμενιστικές εκδηλώσεις στο Ταιζέ και φιλοπατριαρχικές δηλώσεις που προκαλούν τη δικαιολογημένη αγανάκτηση του πιστού λαού μαρτυρούν του λόγου το αληθές.
Ο μοναχισμός υπήρξε πάντοτε μπροστάρης στο θεοφιλή αγώνα για την προάσπιση του δεινώς βαλλομένου Ορθοδόξου Δόγματος. Υπήρξε,υπάρχει και, όσο ο Κύριος το επιτρέψει, θα υπάρξει και στο μέλλον το Παλλάδιο και η Ακρόπολη της Ορθοδοξίας με πρώτο και καλύτερο το Αγιώνυμο Όρος.
Τι σόι, όμως, μετάλλαξη είναι αυτή που αντικρύζει ο λαός του Θεού από κάποιες μονές και κάποιους εκπροσώπους τους;
Λ.Ν.
υ.γ. Η ιδεολογική ταυτότητα ενίων των συμμετεχόντων στο συνέδριο της ανομίας στο Bose τυγχάνει γνωστή σε όσους παρακολουθούν επισταμένως τα εκκλησιαστικά μας πράγματα. Ουδόλως μας ξενίζει η συμμετοχή τους σ αυτό. Αυτοί είναι οι άνθρωποι των "ανοιχτών οριζόντων", οι "κοσμοπολίτες", οι υπέρμαχοι του "διαλόγου, της ανοιχτότητας sic, της διαφορετικότητας, της πρόσληψης του κόσμου". Οι αντιφρονούντες είναι οι "φοβικοί", οι "επαρχιώτες", οι "θιασώτες της εσωστρέφειας και του απομονωτισμού" κ.τ.ό.
Λέξεις καινές αλλά κενές. Λόγια παχειά για εντυπωσιαμό και από ουσία ένα πελώριο ΜΗΔΕΝ! "Ξύλινος" οικουμενιστικός λόγος...
Άνοιξαν οι δρόμοι. Με τις "ευλογίες" των "προκαθημένων"(καθηλωτικοί οι τίτλοι στην κυριολεξία, που θέλουν να νομίζουν, μάλλον να μας κάνουν να πιστέψουμε με το έτσι θέλω, πως τους υπηρετούν αξίως: "ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ","ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΣ", "ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΣ", "ΥΠΕΡΣΟΥΠΕΡ- ΑΓΙΩΤΑΤΟΣ", "ΠΑΝΟΣΙΟΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ", "ΕΛΛΟΓΙΜΟΤΑΤΟΣ", -ΩΤΑΤΟΣ, -ΟΤΑΤΟΣ...) και την πλήρη κάλυψη στα ψευτοπαλίκαρα,(κι ας τολμήσει κάποιος μη ημέτερος να κουνηθεί) το θράσος χτύπησε κόκκινο. Πήρανε τη ζωή τους λάθος, μα το νερό... (νομίζουνε;)γλυκό. Ποιος να τολμήσει να μιλήσει στα ίσα. Το να λέμε και να γράφουμε εμείς τα πρόβατα, οι τιποτένιοι γι` αυτούς, χωρίς να αλλάζει τίποτα, αποθρασύνονται περισσότερο. Δεν τρέχει τίποτα, σου λέει. Συνεχίστε τη δαιμονοπραξία. Τι να πούμε δηλαδή; Ο σώζων εαυτόν σωθήτω; Ή αυτά που γίνονται είναι θεάρεστα και δε χρειάζεται αντίδραση; Θέλουμε απαντήσεις. Μιλήστε οι δεσποτάδες. Θέλετε να πάθουμε όλοι εγκεφαλικό;
Η.Σ.
ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
ΔΙΑΚΟΨΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ Κ ΤΙΣ ΔΕΙΛΙΕΣ..ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ ΕΣΤΙ
Δημοσίευση σχολίου