Κραυγή Απόγνωσης και Οργής από έναν Παφίτη: «Αυτό που ζούμε δεν είναι απλώς
ντροπή, είναι πραξικόπημα κατά της ανθρώπινης ψυχής»
«Ως γέννημα θρέμμα της Πάφου, ως ένας άνθρωπος που πονάει αυτόν τον τόπο, δεν μπορώ και δεν δικαιούμαι πλέον να σωπαίνω. Αυτό που συμβαίνει στην πόλη μας το τελευταίο διάστημα ξεπερνά κάθε όριο λογικής. Δεν θυμίζει απλώς, είναι ένα στυγνό, ανήθικο πραξικόπημα.
Πώς φτάσαμε εδώ; Πώς επιτρέψαμε να
ζούμε καθημερινά μέσα σε ένα κλίμα τρομοκρατίας, διάχυτου φόβου και συνεχών
απειλών; Άνθρωποι της διπλανής πόρτας, οικογενειάρχες, έντιμοι πολίτες, βλέπουν
τις ζωές και τα σπίτια τους να διαλύονται μέσα σε μια νύχτα από μια
ενορχηστρωμένη, δολοφονική επίθεση κατά του χαρακτήρα τους. Είναι μια ανείπωτη,
βαθιά ντροπή.
Αυτή η κατάσταση αποτελεί μια
μαύρη, ανεξίτηλη κηλίδα τόσο για την ιερή αποστολή της Εκκλησίας όσο και για
την ίδια την Κυπριακή Δημοκρατία. Είναι αδιανόητο, είναι έγκλημα να επιτρέπεται
να γιγαντώνεται αυτό το τέρας της τοξικότητας, που τρέφεται αποκλειστικά από
ασύστολα, εμετικά ψέματα και άθλιες συκοφαντίες.
Αυτοί που κινούν τα νήματα, αυτοί
που εκτελούν αυτό το συμβόλαιο εξόντωσης, ξέρουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν. Οι
σκοτεινοί λόγοι πίσω από τις πράξεις τους είναι πλέον ηλίου φαεινότεροι. Ας μην
γελιούνται όμως μέσα στην αλαζονεία τους: ούτε εμείς κοιμόμαστε, ούτε ο λαός
της Πάφου εθελοτυφλεί. Το πιο συγκλονιστικό και συνάμα εξοργιστικό είναι ότι
αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν ίχνος τύψεων. Η συνείδησή τους έχει νεκρώσει. Το
μόνο που τους νοιάζει είναι να εξυπηρετήσουν τα άνομα συμφέροντά τους,
αδιαφορώντας αν πατούν επί πτωμάτων, αν καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές, αν
ποδοπατούν ελευθερίες και θεμελιώδη δικαιώματα των ανθρώπων, αλλά και αυτό
ακόμα το ίδιο το αυτεξούσιο, την ελευθερία που δώρισε ο ίδιος ο Χριστός στον
άνθρωπο.
Η συμπεριφορά τους είναι πέρα για
πέρα απάνθρωπη. Δεν είναι Χριστιανοί αυτοί, δεν μπορούν να θεωρούνται
Χριστιανοί, αλλά ούτε καν άνθρωποι. Μόνο δαίμονες, μόνο σκοτεινές δυνάμεις
έχουν τέτοια συμπεριφορά και επιδεικνύουν τόση αδίστακτη κακία.
Οι υπεύθυνοι από όλες, μα από όλες
τις πλευρές, φέρουν μια ιστορική, τεράστια ευθύνη για αυτή την ηθική κατρακύλα.
Απευθύνω, λοιπόν, μια ύστατη, ξεκάθαρη και αυστηρή προειδοποίηση προς όλους:
σταματήστε τώρα το κακό! Σταματήστε το πριν οδηγηθούμε σε κάτι ακόμα πιο
τραγικό, πιο δύσκολο και μη αναστρέψιμο. Ματώσαμε αρκετά. Όλοι οι άνθρωποι
έχουμε τιμή. Έχουμε αξιοπρέπεια. Είμαστε όλοι ζωντανές εικόνες Χριστού και
οφείλετε, αν έχει μείνει μέσα σας έστω και μια στάλα θεοσέβειας, να μας
σεβαστείτε.
Η σιωπή και η ανοχή μας τελείωσαν
εδώ. Όσοι νομίζουν ότι θα συνεχίσουν να τρομοκρατούν, να λασπολογούν και να
δολοφονούν συνειδήσεις χωρίς συνέπειες, κάνουν το μεγαλύτερο λάθος της ζωής
τους. Η αλήθεια, όσο κι αν προσπαθείτε να την πνίξετε, θα βγει στο απόλυτο φως.
Η δικαιοσύνη πρέπει επιτέλους να πάρει τη θέση της και να καθαρίσει αυτόν τον
βούρκο, πριν χαθεί και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας στον τόπο μας.»
Με βαθύ πόνο αλλά και ακλόνητη πίστη. Ένας πιστός Παφίτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου