22 Δεκ 2025

Ἡ ἀνίερος Σύνοδος ἐτάχθη ὑπὲρ τοῦ Π.Α., μετὰ τὰ ἐκτρωκτῶνα ἐμβόλια

 

ἀνίερος Σύνοδος ἐτάχθη ὑπὲρ τοῦ Π.Α., μετὰ τὰ ἐκτρωκτῶνα ἐμβόλια

Τοῦ κ. Περικλέους Ἠλ. Νταλιάνη, Θεολόγου

  Ὡς γνωστὸν συνῆλθε τὴν Πέμπτη 12 καὶ τὴν Παρασκευὴ 13 Ἰουνίου 2025, ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῆς 168ης Συνοδικῆς Περιόδου, ὑπὸ τὴν Προεδρία τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ “πάσης Ἑλλάδος” Ἱερωνύμου.

  Δυστυχῶς ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος τῆς 168ης περιόδου, ἀνάξια τῶν περιστάσεων γιὰ ἄλλη μία φορά, μετὰ τὰ ἐκτρωκτῶνα ἐμβόλια, προπαγανδίζει ξανὰ ὑπὲρ τῆς κυβέρνησης καὶ ὑπὲρ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, λέγοντας ὅτι:

“ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς ὑποκαθιστᾶ ὑφισταμένους ἀριθμοὺς (ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ) ποὺ ἤδη κατέχουν τὰ φυσικὰ πρόσωπα. Ἑπομένως ὡς πρὸς τὸν «προσωπικὸ ἀριθμὸ» δὲν μπορεῖ νὰ ἐγερθεῖ οὔτε ἐπιφύλαξη θεολογικῆς φύσεως οὔτε ἰσχυρισμὸς περὶ ἀντισυνταγματικοῦ περιορισμοῦ τῶν ἀτομικῶν ἐλευθεριῶν (π.χ. προσωπικῶν δεδομένων) λόγω τῆς ἀντικαταστάσεως τριῶν ὑφισταμένων ἀριθμῶν μητρώου ἀπὸ ἕνα ἑνιαῖο ἀριθμό”.

Δηλαδὴ ἡ Σύνοδος ἀγνοεῖ τὰ σημεῖα τῶν καιρῶν καὶ τὴν ἀναφορὰ τῆς Ἀποκάλυψης τοῦ Ἰωάννου στὸν ἀριθμὸ τοῦ ἀντιχρίστου, ἀλλὰ καὶ τὴν ἀριθμοποίηση τοῦ ἀνθρώπου, τὴν ὁποία ἐπισημαίνουν καὶ οἱ εἰδικοὶ τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας. Ἆραγε ὅταν ἔλθει ἡ ὥρα τῆς ἐμφύτευσης μικροτσὶπ στοὺς ἀνθρώπους ἡ Διαρκὴς Ἱερὰ Σύνοδος “θὰ προπαγανδίζει καὶ τότε ὑπὲρ τῶν μικροτσίπ”, κατὰ παρόμοιο τρόπο ποὺ ὁ Αἱρεσιάρχης Πάπας Φραγκίσκος ἔλεγε τὰ μικροτσὶπ “ὡς θεῖο δῶρο”;

Ἡ δῆθεν “πάταξις τῆς φοροδιαφυγῆς”, ὡς ἐπιχείρημα

  Ὅταν ἡ κυβέρνηση προχώρησε σὲ ὑποχρεωτικὸ ψηφιακὸ ἀφορολόγητο 30% γιὰ τοὺς πολίτες καὶ συναλλαγὲς μὲ πόστ – post, τελικὰ εἴδαμε ὅτι ἡ φοροδιαφυγὴ δὲν σταμάτησε, ἀφοῦ τὰ πόστ εἴτε δὲν ἦταν συνδεδεμένα μὲ τὴν ΑΑΔΕ, ἢ ἦταν συνδεδεμένα μὲ χῶρες ὅπως ἡ Βουλγαρία κ.λπ. Ὁπότε πάντα οἱ κλέφτες καὶ μάλιστα αὐτοὶ ποὺ εἶναι στὴν ἐξουσία, πάντα θὰ κλέβουν εἴτε ἠλεκτρονικὰ – εἴτε ὄχι, σὲ ἀντίθεση μὲ τὸ πτωχὸ λαὸ ποὺ “πληρώνει πάντα τὴν νύφη”, ἢ τὸ “μάρμαρο”! Ὑπάρχουν λοιπὸν κάποια “κομματόσκυλα” ἱερεῖς καὶ ὄχι μόνο, οἱ ὁποῖοι κάνουν προπαγάνδα ὑπὲρ τῆς κυβέρνησης καὶ ὑπὲρ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ (ἀκόμα καὶ στὴν ἐξομολόγηση), οἱ ὁποῖοι λένε τὴν ἀφέλεια ὅτι, “τὸν προσωπικὸ ἀριθμὸ δὲν τὸν θέλουν δῆθεν οἱ κλέφτες, γιατί θὰ τοὺς πιάνουν εὔκολα”.

  Ὅπως εἶπα οἱ κλέφτες πάντα θὰ κλέβουν, ὅταν μάλιστα οἱ ἠλεκτρονικὲς κλοπὲς καὶ ἀπάτες μέσῳ ἠλεκτρονικῶν συναλλαγῶν, ἔχουν φθάσει στὸ ἔπακρο σημεῖο καὶ ὅταν οἱ χάκερ μποροῦν νὰ σπᾶνε εὔκολα κωδικοὺς ἀκόμη καὶ κυβερνήσεων, ὑπουργείων, μεγάλων ὀργανισμῶν. Ὅποτε οἱ ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες ποὺ θὰ εἶναι ταυτόχρονα καὶ ἠλεκτρονικὸ πορτοφόλι, εὔκολα θὰ χακάρονται μαζὶ μὲ ὅλα τὰ προσωπικὰ δεδομένα ποὺ θὰ ἔχουν μέσα. Ἄρα εἶναι ἀφελεῖς ὅσοι ἐπικαλοῦνται τὴν δῆθεν “νομιμότητα”, ὅταν παραβιάζονται τὰ ἀτομικὰ δικαιώματα βάσει τοῦ ἑλληνικοῦ Συντά­γματος καὶ ὅταν μάλιστα ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς καὶ οἱ ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες θὰ εἶναι ἀφορμή, ὥστε οἱ τρίτοι νὰ μποροῦν καὶ νὰ κλέβουν ἠλεκτρονικὰ τοὺς κατόχους αὐτῶν. Ἄρα τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι “ὅτι θὰ κλέβουμε δῆθεν ἐμεῖς”, ἀλλὰ ἀντιθέτως ὅτι “θὰ μᾶς κλέβουν ἠλεκτρονικὰ οἱ ἄλλοι, ἀκόμη καὶ ὅσοι θὰ ἔχουν τὴν νόμιμη πρόσβαση στοὺς ἠλεκτρονικοὺς λογαριασμούς μας καὶ τὰ δεδομένα μας, διὰ μέσου τῆς ψηφιακῆς διακυβέρνησης καὶ τεχνολογίας.

Ἡ παρακολούθησις τῶν κινητῶν ὡς ἐπιχείρημα

  Ἐπίσης τὸ ἀστεῖο ἐπιχείρημα τῆς κυβέρνησης καὶ τῶν δημοσιογράφων, εἶναι ὅτι “μᾶς παρακολουθοῦν τὸ κινητό”, ὁπότε μᾶς λένε ὅτι “θὰ πρέπει νὰ πᾶμε στὴν πλήρη ψηφιακὴ ὑποδούλωση”. Καταρχὴν ὑπάρχουν ἐφαρμογὲς στὰ κινητά, τὶς ὁποῖες ἂν τὶς ἀπενεργοποιήσεις δὲν μποροῦν νὰ σὲ παρακολουθοῦν. Ἔπειτα ἂν θέλεις πετᾶς καὶ τὸ κινητό σου ἢ βγάζεις τὴν κάρτα καὶ δὲν σὲ παρακολουθοῦν καθόλου, ἡ παίρνεις ἕνα ἁπλὸ κινητὸ χωρὶς διαδίκτυο κ.λπ. Ἡ παρακολούθηση μπορεῖ νὰ γίνει νόμιμα μόνο στὶς περιπτώσεις ποὺ ἔχεις δώσει τὴν συγκατάθεσή σου, ἢ ὁ εἰσαγγελέας ἔχει δώσει ἐντολὴ γιὰ παρακολούθηση. Ἄρα ἀφοῦ δὲν ὑπάρχουν αὐτοὶ οἱ δύο λόγοι τότε ἡ παρακολούθηση εἶναι παράνομη. Πῶς λοιπὸν μᾶς λένε ἀπὸ τὴν μία ὅτι μᾶς παρακολουθοῦν παράνομα καὶ ταυτόχρονα μᾶς ζητᾶνε νὰ τοὺς ἐμπιστευτοῦμε πλήρως τὰ προσωπικά μας δεδομένα, ὅταν ἤδη παραδέχονται δημόσια ὅτι παρανομοῦν; Καὶ μάλιστα μᾶς λένε ὅτι πλέον βαδίζουμε σὲ μία ψηφιακὴ φυλακή, στὴν ὁποία θὰ χάσουμε τὴν ἐλευθερία μας, ἔναντι μίας ἀσφάλειας ποὺ δὲν θὰ ὑπάρχει γιὰ τοὺς πολίτες.

  Ἀντὶ δηλαδὴ νὰ προστατεύουν τὰ προσωπικὰ δεδομένα καὶ νὰ πατάξουν τὴν παράνομη παρακολούθηση, θέλουν νὰ μᾶς ὁδηγήσουν στὸν πλήρη ψηφιακὸ ἔλεγχο κάνοντας τὰ πράγματα ἀκόμη χειρότερα. Καὶ ὑπάρχουν οἱ καλοθελητές, οἱ ὁποῖοι εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποδουλωθοῦν γιὰ ἕνα κομμάτι ψωμὶ καὶ νὰ χάσουν τὴν ἐλευθερία καὶ τὴν ψυχή τους. Εἶναι λοιπὸν φανερὸ ὅτι δὲν μποροῦμε νὰ ἐμπιστευτοῦμε δικτατορικὲς ἀποφάσεις τῶν κυβερνήσεων, οἱ ὁποῖες θέλουν νὰ μᾶς ὁδηγήσουν στὸν πλήρη ψηφιακὸ ἔλεγχο, στὸν ὁποῖο ἡ ἁπλὴ σημερινὴ καὶ παράνομη παρακολούθηση, μοιάζει μὲ ἀναψυχὴ ἔναντι τῆς κολάσεως, ἀφοῦ ὁ ἀντίχριστος καὶ τὰ ὄργανά του θέλουν νὰ στερήσουν τὴν θεόσδοτη ἐλευθερία ἀπὸ τοὺς ἀνθρώπους (βλέπε καὶ τὸ πείραμα μὲ τὸν Κορωνοϊὸ καὶ τὰ λοκντάουν). Ἐδῶ μιλᾶμε γιὰ πλήρη ψηφιακὸ ἔλεγχο τοῦ ἀνθρώπου καὶ ὄχι ἁπλὰ γιὰ μία ἁπλὴ παρακολούθηση.

Τὸ ἐπιχείρημα τοῦ δῆθεν “ἠθικοῦ βίου” ἔναντι τῆς ψηφιακῆς παρακολουθήσεως

  Μία ἄλλη πλάνη, τὴν ὁποία λέγουν κάποιοι κυρίως συστημικοὶ καὶ φιλο-κυβερνητικοὶ Μητροπολίτες, οἱ ὁποῖοι ἐκτὸς τοῦ ὅτι ἔχουν ἀποδεχτεῖ ὅλα τὰ ἀθεϊστικὰ νομοσχέδια τῶν κυβερνήσεων, ἔχουν ἐπίσης παραβιάσει καὶ τὸ μισὸ κανονικὸ ἐκκλησιαστικὸ δίκαιο τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ἡ ψευδαίσθηση ὅτι “αὐτοὶ ἔχουν ἠθικὸ βίο, ὁπότε δὲν τοὺς ἐπηρεάζει μία ψηφιακὴ παρακολούθηση”, ὅπως λέγουν. Πρόκειται γιὰ αὐτοὺς οἱ ὁποῖοι “κοιμοῦνται τὸν ὕπνο τοῦ δικαίου”, νομίζοντας ὅτι εἶναι δίκαιοι ἢ προσποιοῦνται τοὺς δικαίους, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα εἶναι ἄνθρωποι, οἱ ὁποῖοι ἔχουν συμβιβαστεῖ μὲ τὸ πολιτικὸ σύστημα ποὺ ἐργάζεται τὴν ἀνομία καὶ προωθεῖ ἐν τέλει μέσῳ τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας, τὸ χάραγμα τοῦ ἀντιχρίστου, ἀφοῦ πλέον οἱ συναλλαγὲς περνοῦν ἐπάνω στὸ σῶμα τοῦ ἀνθρώπου μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται! Ἄρα γιὰ ποιὰ ἠθικὴ μᾶς ὁμιλοῦν;

  Αὐτὸ ποὺ δὲν ἔχουν καταλάβει εἶναι ὅτι τὸ πρόβλημα θὰ τὸ ἔχουν οἱ χριστιανοὶ καὶ ἐν γένει οἱ ἠθικοὶ πολίτες, ὅταν θὰ τοὺς παρακολουθεῖ ἕνα διεφθαρμένο σύστημα, τὸ ὁποῖο θέλει τοὺς χριστιανοὺς ἐν διωγμῷ ἀνὰ τὴν ὑφήλιο. Ἕνα σύστημα, τὸ ὁποῖο προσκυνάει τὸν μαμωνὰ καὶ δὲν θέλει τοὺς ἠθικοὺς ἀνθρώπους. Γιὰ παράδειγμα οἱ διεφθαρμένοι πολιτικοὶ θὰ παρακολουθοῦν μὲ δόλο τὶς κινήσεις ἑνὸς πατριώτη πολιτικοῦ, ἢ ἐπίσης οἱ ληστὲς θὰ γνωρίζουν πότε λείπει κάποιος ἀπὸ τὸ σπίτι του ἢ τί τραπεζικὲς καταθέσεις ἔχεις, γιὰ νὰ σὲ ληστέψουν κ.λπ.

  Ὁ Διοκλητιανὸς ὡς διώκτης τῶν χριστιανῶν ἢ ὁ Χίτλερ, θὰ ἤθελαν ἕνα σύστημα ψηφιακοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ. Ἀλλὰ ἐν τέλει τὸ ἐπιχείρημα τοῦ ἠθικοῦ βίου εἶναι μία ἀπάτη, διότι αὐτοὶ ποὺ θὰ σὲ ἐλέγχουν καὶ κατευθύνουν πλέον δὲν θὰ σοῦ δίνουν τὴν ἐλεύθερη ἐπιλογὴ νὰ ἀκολουθεῖς τὸν χριστιανικὸ ἠθικὸ βίο, ἀφοῦ θὰ σὲ ἐντάξουν σὲ ἕνα διεφθαρμένο σύστημα, στὸ ὁποῖο δὲν θὰ ἀντιδρᾶς (ὅπως π.χ. τὸ ἐκτρωματικὸ νομοσχέδιο γιὰ τὴν τεκνοθεσία ἀπὸ ὁμοφυλόφιλους, τὴν ὑπακοὴ σὲ ἕνα πανθρησκειακὸ σύστημα κ.ο.κ.ε.). Τέλος ὅποιοι κάνουν πλάτες στὰ ἀντιχριστιανικὰ μέτρα καὶ νομοθετήματα ἔχουν χάσει κάθε ἔρεισμα ἠθικῆς καὶ βοηθοῦν τὸ σύστημα νὰ ὁδηγήσει τοὺς ἀνθρώπους ἐν τέλει στὴν ἄρνηση τοῦ Βαπτίσματος, διὰ τῆς ὑποταγῆς στὸ χάραγμα τοῦ ἀντιχρίστου. Θέλουν νὰ μᾶς φέρουν τεχνολογία Κίνας, ὅπου οἱ πολίτες δουλεύουν γιὰ λίγο ρύζι καὶ θὰ ζοῦν σὲ δωμάτια ἑνὸς μέτρου. Θέλουν νὰ ἐλέγχουν μέσῳ ἰριδοσκόπησης καὶ μέσῳ 5G τεχνολογίας, ἀνὰ πᾶσα στιγμὴ ποὺ εἶσαι, τί ψωνίζεις, τί τρῶς, γιὰ νὰ σοῦ βάλουν περιορισμὸ ἀκόμα καὶ μετακινήσεων, ὅπως ἐπὶ Κορωνοϊοῦ καὶ ἀκόμα χειρότερα. Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι στὴν Κίνα γίνονται λοκντάουν καὶ μετὰ Κορωνοϊοῦ, διότι, χρησιμοποιοῦν τὸν ψηφιακὸ ἔλεγχο, τὴν ἀναγνώριση προσώπου, τὸν ψηφιακὸ ἀριθμὸ κ.λπ. Τὸ ΝΑΤΟ καὶ ὁ Ἀμερικανικὸς στρατὸς χρησιμοποιοῦν τὴν ἀναγνώριση μέσῳ ἴριδας καὶ μέσῳ ψηφιακῶν δακτυλικῶν ἀποτυπωμάτων γιὰ τὴν ἀναγνώριση τῶν φυλακισμένων στὸ Ἀφγανιστὰν κ.ἄ. Οὐσιαστικὰ θέλουν νὰ μετατρέψουν τὶς κοινωνίες σὲ ἀνοικτὲς φυλακές.

Ἡ Ἀποκάλυψις τοῦ Ἰωάννου ἐπιβεβαιώνεται

Ἀποκ. 13,16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν.

Ἀποκ. 13,16 Παρασύρει δὲ καὶ πείθει ὅλους, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, νὰ προσκυνήσουν τὸ εἴδωλον καὶ νὰ ὑποταχθοῦν στὸ θηρίον καὶ νὰ τοὺς δώσουν ἀνεξάλειπτον χαραγμένην σφραγῖδα στὸ δεξί των χέρι καὶ εἰς τὰ μέτωπά των, ὅπως γίνεται μὲ τοὺς δούλους.

Ἀποκ. 13,17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.

Ἀποκ. 13,17 Καὶ διὰ νὰ θλίψη καὶ ταλαιπωρήση τοὺς Χριστιανούς, πειθαναγκάζει, κανεὶς νὰ μὴ ἠμπορῆ νὰ ἀγοράση ἤ νὰ πωλήση, ἐκτὸς ἐκείνων ποὺ ἔχουν τὸ χάραγμα καὶ τὴν σφραγῖδα τοῦ θηρίου, ἡ ὁποία σφραγὶς εἶναι τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἤ ὁ ἀριθμός, ποὺ συμβολίζουν τὰ γράμματα τοῦ ὀνόματός του.

Ἀποκ. 13,18  Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς.

Ἀποκ. 13,18  Ἐδῶ εἶναι ἡ θεία σοφία· ἐκεῖνος ποὺ ἔχει φωτισμένον καὶ καθαρὸν νοῦν ἂς ὑπολογίση τὸ σύνολον τῶν ἀριθμῶν, ποὺ συμβολίζουν τὰ γράμματα τοῦ ὀνόματός του. Διότι εἶναι ἀριθμὸς ὀνόματος ἀνθρώπου. Καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτός, ποὺ βγαίνει, ἀπὸ τὴν ἄθροισιν τῶν γραμμάτων λαμβανομένων ὡς ἀριθμῶν, κατὰ τὸ ἑλληνικὸν σύστημα, εἶναι ἑξακόσια ἑξήκοντα ἕξ ἤ χξστ΄. Εἶναι δὲ τὸ ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου.

orthodoxostypos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com