2 Δεκ 2024

2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ (ΣΤΟ TrueStoryRadio  14/11/2024)

«Μπορεῖ νὰ γονατίσουν ὅλες οἱ πόλεις, ἀλλὰ ἡ Πτολεμαΐδα…θὰ γίνει κάστρο τοῦ Χριστοῦ» (Πατήρ Αυγουστίνος Καντιώτης)

Ο επίσκοπος οφείλει να είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού», κάτι το οποίο - όπως βεβαιώνει ο π. Αθανάσιος Μυτιληναίος - «δεν είναι δεδομένον αλλά ζητούμενον». Όταν λοιπόν, ο επίσκοπος είναι αιρετικός, μεταβάλλει τον εαυτό του εις τύπον Θηρίου (Ψευδοπροφήτου ή Αντιχρίστου) αλλά και προσβάλει τον τόπο, δηλαδή τόσο τον αγιασμένο ιερό ναό όπου στέκεται και την τοπική ιερά Μητρόπολη που διοικεί όσο και τη σκηνή των εν ουρανοίς Αγίων, δηλαδή ολόκληρη την Εκκλησία.

Προχωρούμε λοιπόν, στην «2η Απάντηση» πάνω στη («χλιαρή») θέση και άποψη του κ. Ειρηναίου Λαφτσή που εξέφρασε περί «της μετακινήσεως ενός Σταυρού» και για το «εάν θα πρέπει να γυρίζει ο Σταυρός δεξιά ή αριστερά στην Εκκλησία». Η σύντομη αναφορά του η τόσο αδιάφορη για το μείζων πρόβλημα της έξωσης του Εσταυρωμένου από το Ιερό Βήμα,  ως γνωστόν οφείλεται στη δράση - διαμαρτυρία μιας μικρής ομάδας Πτολεμαϊδιωτών (κατά κανόνα) μελών του συλλόγου μας «Στρατηγός Μακρυγιάννης» εξαιτίας της συμβολικής πρόσκλησής του προς τον Μητροπολίτη Περιστερίου στα Ελευθέρια της Πτολεμαΐδας (15/10/2024).

Χάριν αληθείας να πούμε πως η εν λόγω διαμαρτυρία αποφασίστηκε, δύο ημέρες πριν, στις 13 του Οκτώβρη (Σχετική δημοσίευση: «H Πτολεμαΐδα συμπαρίσταται στο λαό του Περιστερίου. Μοιράστηκε φυλλάδιο διαμαρτυρίας στους ναούς για την αυριανή επίσκεψη του μητροπολίτη Περιστερίου στην πόλη.»[1]), ότι δεν ανακοινώθηκε στα ΜΜΕ και ότι συντελέστηκε υπό το άγρυπνο βλέμμα και την επιτήρηση της Αστυνομίας (Πτολεμαΐδας και Κοζάνης)…

Πηγή δε έμπνευσης αυτής της απόφασης ήταν ο λόγος  ενός μέλους μας: «Δεν πρέπει να φύγει ατουφέκιστος», εννοείται ο Σταυρομάχος Περιστερίου Γρηγόριος. Τα δε, συνθήματά μας ήταν τρία: Πρώτον, «Σαούλ Γρηγόριε, τι με διώκεις;», δεύτερο «Σαούλ Τιμόθεε, τι με διώκεις;» και αφορά τον προϊστάμενο τού εν λόγω ιερού Ναού, ο οποίος εν αγνοία(;) του κ.κ. Ειρηναίου εξόρισε τον Εσταυρωμένο, την δε, βάση Αυτού πέταξε στο διπλανό ξέφραγο οικόπεδο. Και τρίτον, το «Σαούλ Ειρηναίε, τι με διώκεις;»…

Γι’ αυτήν λοιπόν την μικρή, αριθμητικά, ομάδα ο νέος και άπειρος Φλωρίνης Ειρηναίος είπε το προμνημονευθέν :  «Αυτός ο εγωϊσμός και η αλαζονεία οδήγησε αυτούς τους ανθρώπους να νομίζουν ότι είναι πάνω από την Εκκλησία ή είναι κάτι το ξεχωριστό ή κάτι το χειρότερο, να νομίζουν ότι προστατεύουν τον Χριστό. Έχει ανάγκη ο Χριστός αυτούς ως φρουρά ειδική; Έχω πει κι άλλη φορά, μαντρόσκυλα ο Θεός δεν θέλει.» [2]…

Και επιπλέον πρόσθεσε τα παρακάτω, που αφορούν την υπόθεσή μας, και που αναδεικνύουν το κρυφοσταυρομάχο φρόνημα όλων των συνοδοιπόρων του μέγα Οικουμενιστή Οικουμενικού Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως  Βαρθολομαίου: «Υπάρχουν λοιπόν εδώ στην περιοχή σας, στην Εορδαία… δύο προβληματάκια. Το πρώτο λέγεται ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου και το δεύτερο είναι μια ομάδα που την συνάντησα κι εγώ, και τις πρώτες μέρες που ήθελε να επικοινωνήσουμε διαδικτυακά, λοιπόν, ας το πω έτσι· μου στέλναν επιστολές μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα»[2+].

Σχολιάζοντας σύντομα την τόσο χλιαρή στάση του νυν επισκόπου Φλωρίνης (για τα «δύο προβληματάκια») θυμίζουμε τα περί ουσίας των  επιστολών αυτών που ως θέμα είχαν το «Πρώτο καρναβάλι» στην πόλη μας, που τελικά έγινε, κυριολεκτικά με τις ευλογίες του επισκόπου και με τις ανευλόγητες πρακτικές υποβάθμισης του εν Χριστώ αγώνα των πιστών Πτολεμαϊδιωτών.

Ενδεικτικός ο λόγος του «χαλαστή» επισκόπου μας: «Λέμε τη γνώμη μας ως εκκλησία. Εγώ δεν θέλω σαν επίσκοπος οι Χριστιανοί να πάνε στο καρναβάλι αλλά δεν θέλω να το χαλάσω»[3]. Ένας λόγος που ως θεμέλιο στήριξε το οικοδόμημα του καρνάβαλου (=του Διαβόλου) κι από την άλλη χάλασε την χάρη στον Πατέρα Αυγουστίνο «αμόλυντη» παράδοση της πόλης μας.

Ως δείγμα του ειρηνικού πνεύματος και των αγαθών προθέσεών μας, παραθέτουμε ένα τμήμα της έμπονης επιστολής που είχαμε απευθύνει πέρυσι στον επίσκοπο και στους ιερείς της πόλης μας και επιπλέον λίγα περιεκτικά λόγια του καλού συμβούλου μας π.Μαξίμου Καραβά.

Α'. «Σεβασμιώτατε, τιμιώτατοι πατέρες,

Οι μέρες περνούν και η αγωνία των πιστών κορυφώνεται εξαιτίας των οργανωμένων προσπαθειών παραγόντων του Δήμου Εορδαίας προκειμένου να γίνει στην πόλη της Πτολεμαΐδας η πρώτη καρναβάλ-«Καϊλαρβάλ» παρέλαση, μάλλον προς τιμή του θεού Βάαλ, που στην Αγία Γραφή αναφέρεται ως αρχηγός των πνευμάτων του σκότους. Με λύπη διαπιστώνουμε ότι μέχρι σήμερα στα τοπικά Μ.Μ.Ε. δεν έχει γίνει καμία εκκλησιαστική ή άλλη παρέμβαση - τοποθέτηση και έλεγχος αυτής της νέας ειδωλομανίας… Σεβαστοί Πατέρες, η Πτολεμαΐδα με την βοήθεια του Θεού αλλά και με την ενεργό δράση του αγίου Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη, έμεινε αμόλυντη από τέτοιου είδους παρελάσεις.

…σας καλούμε να αναλάβετε δράση ώστε όχι απλώς να παρακαλέσετε, αλλά να απαιτήσετε από τους ιθύνοντες και διοργανωτές την ματαίωση αυτής της «πομπής του Διαβόλου», όπως την αποκαλούσαν οι Άγιοι Πατέρες.» [4].

Β΄. «4A΄. ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ

Σε δημοσιευμένο βίντεο, σεβαστός 89χρονος γέροντας πιστό τέκνο του π. Αυγουστίνου Καντιώτη, απευθύνθηκε προς τον λαό του Θεού και είπε:

1 Στον Δήμαρχο∙ «Ακούστηκε τώρα ότι πρόκειται να γίνει για πρώτη φορά εις την Πτολεμαΐδα καρναβάλι. Λυπάμαι πολύ γιατί πίστευα ότι ο Δήμαρχος είχε μέσα του αίσθηση της Πίστεως. Θέλει όμως να πάρει τη πρωτιά της ατιμίας, να είναι ο πρώτος που θα δημιουργήσει καρναβάλι στην (πόλη μας)»…

2 Στο ευσεβές εκκλησίασμα∙ «Η τήρησης των Κανόνων του Θεού και των λόγων του Θεού επαφίεται εις την Πίστη του λαού. Από κει το πήρε ο συνταγματολόγος και έγραψε το τελευταίο Άρθρο του Συντάγματος, που λέει ότι ‘’Η τήρησης του Συντάγματος επαφίεται εις την φιλοπατρία των Ελλήνων’’»…

3 Στον ευσεβή λαό∙ «Το λοιπόν,  και σε σας επαφίεται το αν θα δημιουργήσει ή όχι. Θα πρέπει να του πείτε (ενν. του Δημάρχου), ότι∙ ‘’Απαιτούμε, όχι παρακαλούμε, τα καρναβάλια να μη γίνουν’’.  (Και αν σας ρωτήσει) Γιατί; (να του απαντήσετε) ‘’Διότι φοβόμαστε, πως η οργή Του θα πέσει πάνω μας’’. (Και ότι) ‘’Δεν έχεις δικαίωμα να κάνεις, ό,τι εσύ θέλεις, αλλά, ό,τι έχει ανάγκη ο λαός’’…

4 Στο νέο Μητροπολίτη μας∙ «Απαιτούμε Σεβασμιώτατε, να κάνετε ό,τι έκαναν οι προκάτοχοί σας, ο π. Αυγουστίνος, ο π. Θεόκλητος»..

5 Στο πλήρωμα της Επισκοπής∙ «Θα απαιτήσουμε και από τον Μητροπολίτη τη Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα να μείνουν κλειστές οι εκκλησιές της (πόλη μας) και να χτυπούν νεκρώσιμα οι καμπάνες».  (Να πείτε στον Μητροπολίτη) ‘’Ας κάνουν άλλοι (καρναβάλι). Δεν είμεθα ευρωπαίοι, αλλά Έλληνες’’. Και να πείτε: ‘’Ακούστηκε στην Πτολεμαΐδα ότι θα γίνει «αυτό». Απαιτούμε Σεβασμιώτατε, να κάνετε ό,τι έκαναν οι προκάτοχοί σας, ο π. Αυγουστίνος, αλλά και ο π. Θεόκλητος… Απαιτούμε λοιπόν (ο Μητροπολίτης), να ειδοποιήσει τον Δήμαρχο (και να του πει) να πιάσει άλλες πρωτιές κι ας αφήσει αυτές τις πρωτιές εναντίον της Εκκλησίας. Στον Δήμαρχο, να καθίσει ήσυχα, ‘’γιατί την Μεγάλη Εβδομάδα και το Πάσχα θα κλείσω τις εκκλησιές’’, να πει ο Μητροπολίτης, ‘’και θα χτυπάω νεκρώσιμα τις καμπάνες’’.».

Επίσης, «Σας παρακαλώ, αναλάβετε τα τάλαντα που σας έδωσε ο Θεός, σαν λαός πιστός. Δεν μας έδωσε τα τάλαντα να τα κρύψουμε, γιατί θα δώσουμε λόγο, γιατί βλέπετε ότι του πήρε το τάλαντο και τον έστειλε στην κόλαση».

6 Στον Άγιο Τριαδικό Θεό∙ «Εύχομαι, να μας φωτίσει ο Θεός, να μας φωτίσει να φυλάξουμε την Πίστη μας. Να φυλάξουμε εκείνο που μας εδίδαξε τριάντα χρόνια ο π. Αυγουστίνος» [5].

2η ΑΠΑΝΤΗΣΗ πάνω στη («χλιαρή») θέση και άποψη του «χαλαστή» κ. Ειρηναίου Λαφτσή περί «της μετακίνησης ενός Σταυρού»

Έχοντας κατά νου τα λόγια του Οσίου Εφραίμ του Σύρου, ότι «όπως ένα σκυλί, που ακολουθεί τα πρόβατα του Κυρίου του, και που όταν δει το λύκο να έρχεται δεν ησυχάζει αλλά ευθύς σηκώνεται και ορμά επάνω του και οι βοσκοί μόλις ακούσουν το σκυλί να γαυγίζει σηκώνονται και διώχνουν τον «χαλαστή» και σώζουν τα πρόβατα». [6]. Ότι δηλαδή άλλος είναι ο σκύλος που «γαυγίζει» και άλλοι οι βοσκοί (όλοι οι εν Ελλάδι επίσκοποι) που όταν ακούσουν τα συνεχή και επίμονα «γαυ» παρατούν την φλογέρα και πιάνουν την σφενδόνη για να διώξουν τον «χαλαστή», π.χ. Δήμαρχο, Αντιδήμαρχο ή και Επίσκοπο ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ τα λογικά πρόβατα, καταθέτουμε τις παρακάτω  χλιαρές περί Σταυρού απόψεις του Επισκόπου μας. Ιδού:

«Απότοκο απ’ ό,τι πληροφορήθηκα αυτής της έδρας [ενν. της Ι.Μ. Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου] είναι και μια μικρή ομάδα που την είδα και εγώ να δρα στον Εσπερινό του Αγίου Στεφάνου των ελευθερίων, όπου είχαμε προσκαλέσει τον Μητροπολίτη Περιστερίου, έναν συμπατριώτη μας, έναν καταξιωμένο καθηγητή, λοιπόν, ο οποίος πήρε μια απόφαση. (Για την απόφαση λοιπόν του Περιστερίου είπε) «Ας το κρίνει η Εκκλησία αυτό, αν είναι θετική, αρνητική [και] που αφορά την μετακίνηση ενός Σταυρού και που συγκεντρώθηκαν για να διαμαρτυρηθούν άνθρωποι από την Πτολεμαΐδα εάν θα πρέπει να γυρίσει ο Σταυρός δεξιά ή αριστερά στην Εκκλησία. Συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί τους· δεν μπορώ να ταυτιστώ, ας το πω έτσι 2+]…

Ας ακούσει η Εκκλησία τα παραπάνω αδιάφορα και περιπαιχτικά περί Σταυρού λόγια, τα όντως ΧΛΙΑΡΑ (=«Συμφωνώ ή διαφωνώ… δεν μπορώ να ταυτιστώ») του επισκόπου Ειρηναίου και ας κρίνει την «δικαία κρίση». Αν τελικά η απόφαση δράσης του συλλόγου μας και η υλοποίησή της πρόσβαλε ή τίμησε τόσο την μνήμη της Αγίας Παρασκευής της Επιβατινής, όσο και της παλαιάς Αγίας Παρασκευής, αλλά και την εορτή της απελευθέρωσης της πόλης μας…

Αν τελικά   Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Τσισμαλίδης, προϊστάμενος του πρώτου ιερού Ναού της μητροπόλεώς μας που έβγαλε τον Εσταυρωμένο το έπραξε με τη σύμφωνη γνώμη της διοικητικής «Κεφαλής» του δηλαδή του νυν επισκόπου Ειρηναίου… [που κατά σύμπτωση στη Σύνοδο - τον καιρό εκείνο - καθόταν δίπλα στον μέγα (προτεσταντολόγιο) καθηγητή και (ψευδο)διδάσκαλο της άνευ Σταυρού αναστάσεώς μας Περιστερίου Γρηγόριο… Ο Σεβασμιώτατος αποκαλύπτει σχετικά: «Εμείς φέραμε έναν επίσκοπο και Μητροπολίτη συμπατριώτη, έναν άνθρωπο που μεγάλωσε στην Πτολεμαΐδα, που παρέλασε. Και εγώ, επειδή καθόμαστε μαζί στη Σύνοδο δίπλα, όταν του είπα κάτι για την Μητρόπολη· «Κι εγώ από κει είμαι. Στην Πτολεμαΐδα μεγάλωσα, πήγα σχολείο, μου αρέσει πάρα πολύ, έχω φίλους», και εκεί λοιπόν, «αφού ήσασταν, ελάτε στα Ελευθέρια να θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια.» 2+]…

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ «ΣΚΟΠΟΥ»

Αγαπητοί, αν και έχει ειπωθεί πως η ευγένεια είναι μία γλώσσα παγκόσμια που την ομιλούν όλοι οι άνθρωποι, αυτό που πρέπει πάντοτε να εξετάζουμε είναι αν ο ευγενής έχει ή όχι «νουν Χριστού» (Α΄ Κορ. 2,16) και επίσης αν είναι κόλακας ή όχι. Ο ιερός Χρυσόστομος θα πει σχετικά πως η κρίση μας δεν μπορεί να είναι δίκαια για τρεις λόγους· ένας από αυτούς είναι ότι δεν γνωρίζουμε τα κίνητρα… π.χ. του «ευγενή και κόλακα» επισκόπου μας. Ας ακούσουμε και τα τελευταία με την υπόθεσή μας στοιχεία  από τη συνέντευξη, για να βεβαιωθούμε περί του σκοπού του Σκοπού της ακριτικής και πάντα μαρτυρικής καντιωτικής Μητροπόλεώς μας. Ιδού:

«Και ενώ έχουμε έναν ευγενή κόσμο, κάποιοι μας εκθέτουν. Κι αυτό νομίζουν ότι το κάνουν στο όνομα του Χριστού. Είναι παραλογισμός. Ευτυχώς που καταλαβαίνω ότι ο κόσμος έχει κρίση και θεωρεί αμελητέα αυτήν την ομάδα, η οποία μόνο κακό κάνει.».

Αγαπητοί συμπολίτες, πράγματι κάποιοι μάς εκθέτουν (ενν. την Πίστη μας και κυρίως τους εν Ουρανώ φύλακες Αυτής)… εκθέτουν άπασα την (Στρατευόμενη και Θριαμβεύουσα) Εκκλησία, εφόσον θέτουν Αυτήν στην τάξη των «μετανοούντων» ή καλύτερα στην (αεί υποδιαιρούμενη) οικουμενιστική και περιεκτική τάξη -‘ ψευδοεκκλησία’ του ΠΣΕ. Ο κρυφοοικουμενιστής επίσκοπός μας και φανερά συμπροσευχόμενος μετά πασών των αιρετικών του «Συμβουλίου των παρανόμων» (Σχετική δημοσίευση/Φώτο: «“Κακοῦ κόρακος κακὸν ᾠόν”– Ανοικτή επιστολή στον Μητροπολίτη Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας Ειρηναίο.»[7]), μάς είπε: «Επειδή υπηρετώ την «Εκκλησία» και επειδή έχω την συνείδηση και την ευθύνη του Επισκόπου, δίνω χρόνο. Δίνω χρόνο μόνο μετανοίας (38:20)», και πάλι: «Αν διαβάσει κάποιος και τους Πατέρες της Εκκλησίας, εάν κάποιος δει την Παράδοση και τη ζωή της Εκκλησίας συμφέρει όλους μας να είμαστε μέσα στην Εκκλησία κι ας κάνουμε τα λάθη μας[2+].

[Σχόλιο: Λάθη, λάθη, λάθη… Λάθος η θέση του Εσταυρωμένου πίσω από την Αγία Τράπεζα, λάθος η θέση της «Άκρας Ταπείνωσης» εντός της Προθέσεως, λάθος ο Εσταυρωμένος - εκεί πάνω στην Ωραία πύλη - που αντί να κοιτάζει τα δρώμενα… ατενίζει στο υπέρ πέραν (σύμφωνα με τον καταξιωμένο καθηγητή και  συντοπίτη μας Γρηγόριο Περιστερίου)]… Υποκριτές! Εάν πράγματι συμφέρει όλους μας «να είμαστε μέσα στην Εκκλησία κι ας κάνουμε τα λάθη μας.», τότε,

 Γιατί θέλετε να αλλάξετε την «λάθος» θέση -μέσα στην Εκκλησία- του Εσταυρωμένου;

Γιατί εμείς που κάνουμε τα «ίδια λάθη» με τους Πατέρες της Εκκλησίας -που θέλουμε να παραμείνει ο Εσταυρωμένος στην ίδια ακριβώς θέση-, μας λέτε αιρετικούς και ότι είμαστε εκτός Εκκλησίας;

Εν τέλει πως γίνεται «εμείς» που συμφωνούμε με τα «λάθη» των Πατέρων της Εκκλησίας μας να είμαστε χωρισμένοι από Εκείνους, δηλαδή έξω από την Εκκλησία και να υπηρετούμε τον διάβολο… Ενώ σεις που θέλετε να διορθώσετε τα (εν Συνόδω) λάθη Εκείνων (=άπαγε της Βλασφημίας), εννοείται των εν ουρανοίς Αγίων να είστε σε πλήρη κοινωνία μαζί Τους, δηλαδή εντός Αυτής;

Ω υποκριτές Αρχιερείς! «Εμείς» πραγματικά είμαστε μέσα στην Εκκλησία «και ας κάνουμε τα λάθη μας»!

 Ω υποκριτές Αρχιερείς! εσείς κινδυνεύετε να βρεθείτε εκτός Εκκλησίας, όχι για τα δικά σας λάθη, αλλά γιατί θέλετε να διορθώσετε τα «κανονικά λάθη» των Αγίων Αποστόλων και μαζί όλων των οικουμενικών Πατέρων της Εκκλησίας… γιατί όταν λέτε: «να είμαστε μέσα στην Εκκλησία κι ας κάνουμε τα λάθη μας.», δεν εννοείτε ως «Εκκλησία» την Ορθόδοξη αλλά την του ΠΣΕ, και πάλι όταν λέτε «ας κάνουμε τα λάθη μας», με εκείνο το «μας» πάτε να μας εξαπατήσετε και έτσι να γίνουμε βλάσφημοι σας εσάς που λέτε ότι η Εκκλησία μας η Ορθόδοξη κάνει ΛΑΘΗ, δηλαδή παρασύρθηκε από τους πλανεμένους και ομοφοβικούς Αγίους μας, που δεν είχαν αγάπη και που ευθύνονται τόσο για τα σχίσματα των Εκκλησιών, όσο και για την τοποθέτηση του Τιμίου Σταυρού ακριβώς πίσω από την Αγία Τράπεζα…

Ω υποκριτές Αρχιερείς! εσείς κινδυνεύετε να βρεθείτε εις τόπον Άννα και Καϊάφα εφόσον γνωρίζεται και επιμένετε… Πράγματι, ο Χριστός δεν θυσιάστηκε πάνω σε βωμό, σε τραπέζι από πέτρα ή ξύλο, αλλά πάνω στον Σταυρό με σκοπό να δείξει πως η δική Του θυσία δεν έχει καμία σχέση με τις θυσίες που πρόσφεραν οι ιερείς και οι Αρχιερείς των ειδώλων! Πως λοιπόν θέλετε να τελέσετε τη θυσία του Χριστού εν απουσία του Σταυρού; Εν τέλει είστε λειτουργοί του σώματος και του αίματος του Εσταυρωμένου;

Αδελφοί, πράγματι συμφέρει «όλους μας να είμαστε μέσα στην Εκκλησία», και είμαστε εντός Αυτής όταν κάνουμε ακριβώς τα «ίδια λάθη» με Εκείνους!

Εν τέλει τι επιδιώκει; Πού αποσκοπεί η νέα γενιά επισκόπων;

- Να χάσουμε την Σκέπη του Τιμίου Σταυρού! Ναι, για να καταντήσουμε όπως και εκείνοι, δηλαδή βορά των δαιμόνων και εν τέλει συνοδοιπόροι του μέγα αιρετικού και αρχιοικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου που βαδίζει με γοργά βήματα προς κοινό Πάσχα (και δι’ αυτό ανίερο και πανασεβέστατο) μετά των αιρετικών παπικών. Αυτού του πράσινου Σταυρομάχου Πατριάρχη που ως γνωστόν είναι ο υπ’ αριθμόν ένα διδάξας τα της αφαιρέσεως του Εσταυρωμένου (που όταν λειτουργεί βγάζει τον Εσταυρωμένο και τον επαναφέρει όταν λειτουργεί κάποιο «παπαδάκι»). Δυστυχώς, αυτόν τον «Οικουμενικό» και τις «καλές πρακτικές» του ακολουθούν ως γνωστόν και ο Ελπιδοφόρος Αμερικής, και ο Γρηγόριος Περιστερίου και ο Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος (και λογικά και ο Επίσκοπος Ειρηναίος Φλωρίνης)…

Και αφού, εξ αιτίας της ασέβειας και ανευλάβειάς τους χάσουμε -ως συνοδοιπόροι αυτών- την  προστασία του Σταυρού, να πετύχουν τον (αρχαίο) σκοπό τους…

-Να παραπλανήσουν τον ευσεβή λαό και της Πτολεμαΐδας ώστε στον κατάλληλο καιρό να φωνάξει το ‘’Άρον άρον, σταύρωσον αυτούς’’! Εξάλλου μάς το είπε ξεκάθαρα: «είμαι υποχρεωμένος να λειτουργήσω, όταν θα ’ρθει η ώρα, χειρουργικά…», εννοείται κατά της ομολογητικής Μονής της Αγίας Παρασκευής και κατά της εν λόγω «μικρής (μικτής) ομάδας», αποτειχισμένων και παραδοσιακών. Δηλαδή; Αναζητά τους «βοηθούς χειρούργους» που θα του δώσουν τα «κατάλληλα εργαλεία» στα χέρια - εννοείται αυτά που ο δικαιοκρίτης Θεός τούς τα έχει ήδη αφαιρέσει (κατά του Δαυίδ και Σαούλ βασιλέων ιστορία…)-, ώστε να επέμβει δια της του Πιλάτου «Δικαιοσύνης»… Ο νοών νοείτω!

ΚΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Ευχόμαστε, όλοι οι εχθροί του Σταυρού να ανανήψετε, και οι συνοδοιπόροι του Οικουμενικού μας αλλά και του Δεσπότη μας να μετανοήσετε για να μην καταντήσετε στο να νίψετε ως άλλος Πιλάτος τα χείρας σας. Για να μη βρεθείτε εις τύπον και ΤΟΠΟΝ Πιλάτου. Αμήν.

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

Δημήτριος Β. Εμμανουήλ

Ζήκος Π. Παπάζογλου

Χρήστος Θ. Ελευθεριάδης

Πτολεμαΐδα 21 Νοεμβρίου 2024

ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ

Α΄.«Μπορεῖ νὰ γονατίσουν ὅλες οἱ πόλεις ἀλλὰ ἡ Πτολεμαΐδα ποὺ εἶνε βαμμένη μὲ τὸ αἷμα τῶν μαρτύρων, δὲν θὰ γονατίσει ποτέ! Στὶς φλέβες σας, μικρῶν καὶ μεγάλων, ρέει αἷμα μαρτύρων τῆς Νικομηδείας, τῆς Μικρᾶς Ἀσίας καὶ τοῦ Πόντου. Ἡ Πτολεμαΐδα θὰ γίνει κάστρο τοῦ Χριστοῦ!»

Β΄. (Στον Μέγα Αρχιερατικό Εσπερινό (14 Οκτωβρίου 2024) εν μέσω οικουμενιστικού παραληρήματος ο μέγας κόλακας Σεβασμιώτατος Γρηγόριος είπε πως η Πτολεμαΐδα είναι τύπος της Βασιλείας του Θεού…)

«Η κοινωνία της Πτολεμαΐδας (είπε πως) είναι μία κοινωνία που έχει πάρα πολλές προελεύσεις. Έχει γηγενή πληθυσμό και έχει ανθρώπους που ήλθαν από τις χαμένες πατρίδες, από τον Πόντο, από την Μικρά Ασία και από την Κωνσταντινούπολη. Σ’ αυτόν τον λαό, σ’ αυτό το αμάλγαμα (=κράμα), σ’ αυτήν την όμορφη κοινωνία διαφορετικών προελεύσεων, εγώ γνώρισα ανθρώπους οι οποίοι ουσιαστικά με βοήθησαν να έχω μία ενατένιση ποικίλη προς τους ανθρώπους και να δέχομαι την ποικιλία και την διαφορετικότητα. Αυτό το τονίζω γιατί ήταν από τα πρώτα χαρακτηριστικά τα οποία απέκτησα σ’ αυτό το κοινωνικό σχολείο που λέγεται Πτολεμαΐδα, η πόλη της Πτολεμαΐδας… Εμείς εδώ στην πόλη της Πτολεμαΐδας έχουμε την ευλογία να είναι διαφορετικών προελεύσεων άνθρωποι και να συμβιούν μαζί στην ίδια πόλη. Και θα τολμήσω να πω μια λέξη, ένα χαρακτηρισμό θεολογικό. Αυτό θα είναι το χαρακτηριστικό της βασιλείας του Θεού∙ άνθρωποι διαφορετικοί. Διαφορετικών καταγωγών, διαφορετικών χρωμάτων, διαφορετικών κοινωνικών πεποιθήσεων, ό,τι διαφορετικότητα στηρίζεται.» [8].

Γ΄. «Ἀγωνισθῆτε γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ μας. Ἀγωνισθῆτε γιὰ νὰ καθαριστῇ ἡ Ἐκκλησία ἀπό τὰ ἀνάξια στελέχη της, γιὰ νὰ ἔρθῃ ἡ Ἐκκλησία στὸ ύψος τῶν Πατέρων»

Ἐπίσκοπος Φλωρίνης Αὐγουστῖνος Καντιώτης

Σημειώσεις:

[1] https://aktines.blogspot.com/2024/10/h.html

[2] https://www.youtube.com/watch?v=yGxHzKuo9w4

[3] https://e-ptolemeos.gr/mitropolitis-eirinaios-os-episkopos-den-mporo-na-eimai-pote-thetikos-me-karnavalikes-ekdiloseis-den-epikoinono-me-anoiktes-epistoles-den-taftizomai-pote-me-methodous-laikismou

[4] https://www.eordaia.org/index.php/54-2020-martios/52186-anoixti-epistoli-pros-episkopo-florinis-prespon-kai-eordaias-p-eirinaio-laftsi-arxieratiko-eordaias-p-avgoustino-afksonidi-kai-loipous-iereis-tis-ptolemaidas

[5] https://orthodoxostypos.gr/%E1%BC%A1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%BB/

[6] «ΟΣΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ ΤΟΥ ΣΥΡΟΥ ΕΡΓΑ», Τόμος Β’, ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ», Σελ. 158

[7] https://emmadimitris.blogspot.com/2024/11/blog-post_26.html

[8] https://aktines.blogspot.com/2024/11/blog-post_336.html

Δείτε και: 1η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΠΡΕΣΠΩΝ ΚΑΙ ΕΟΡΔΑΙΑΣ κ.κ. ΕΙΡΗΝΑΙΟ ΤΟΝ «ΧΑΛΑΣΤΗ», ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΚΟΔΟΞΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ (ΣΤΟ True Story Radio 14/11/2024)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com