Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ Ἀλεξανδρείας Θεόδωρος εἶναι «φορτωμένος» μὲ πολλούς, ἀνόητους καὶ γελοίους τίτλους, ὅπως «Κριτὴς τῆς Οἰκουμένης». Παρὰ ταῦτα θεώρησε τὸν ἑαυτό του ἀναρμόδιο νὰ κρίνει τὴν θανάσιμη ἁμαρτία τῆς ὁμοφυλοφιλίας, διότι τοῦ τὸ «ἀπαγορεύει» ὁ Χριστός!
Ὅταν ρωτήθηκε ποιὰ γνώμη ἔχει γιὰ τὸ ἐπαίσχυντο νομοσχέδιο γιὰ τὸ «γάμο» τῶν σοδομιτικῶν «ζευγαριῶν» ἀπάντησε: «…ἄκουσα σήμερα, τὴν ἀπάντηση πού μοῦ ἔδωσε ὁ Χριστὸς στὸ Εὐαγγέλιο. Ἦλθα στὸν κόσμο γιὰ νὰ σώσω κάθε ἄνθρωπο, ἁμαρτωλό, τελώνη, φαρισαῖο, τὶς πόρνες, τὶς γυναῖκες, τοὺς πτωχοὺς ἀνθρώπους. Ἔτσι λοιπὸν παιδιά μου ἐγὼ δὲν θέλω νὰ κατακρίνω οὔτε νὰ πῶ τὴν γνώμη μου, ἀλλὰ θέλω νὰ εἶναι ὅλοι εὐτυχισμένοι ὅποια κατεύθυνση καὶ ἂν διάλεξαν. Καὶ αὐτὸ ποὺ παρακαλῶ, ὅ,τι ἀποφασίσετε, προσέξτε τὴν ζωούλα αὐτῶν τῶν μικρῶν παιδιῶν. Ἐὰν ἔχουνε ἀποφασίσει αὐτὸν τὸν δρόμο, ἡ Ἐκκλησία πάντα τοὺς ἀγαπάει καὶ ὅλους θέλει νὰ τοὺς περιμένει. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἀγκαλιά. Δὲν εἶναι πρωτοδικεῖο οὔτε δικαστήριο. Εἶναι ἀγάπη»!
Ἀλλά, δὲν τοῦ ζήτησε κανεὶς νὰ κρίνει, ἀλλὰ νὰ προβάλλει τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως ἔχει ὑποχρέωση, ὅμως δὲν τὸ ἔκανε, γενόμενος συνήγορος τοῦ σοδομισμοῦ! Συντάχθηκε πλήρως μὲ τὸν ἀφορισμένο Πρωθυπουργό, ἐπικαλούμενος τάχα τὴν «ζωούλα τῶν παιδιῶν», γιὰ νὰ «περάσει» τὸ ἐπαίσχυντο νόμο! Καὶ τὸ χειρότερο, ὁ «Πατὴρ πατέρων» (ἄλλος ἀνόητος τίτλος του), ὡς «στοργικὸς πατέρας», εὔχεται νὰ εἶναι εὐτυχισμένοι οἱ σοδομιστὲς στὴν «κατεύθυνση ποὺ διάλεξαν», δηλαδὴ στὴν θανάσιμη ἁμαρτία τους! Ὁ «Τρίτος καὶ δέκατος τῶν Ἀποστόλων» (καὶ ἄλλος ἀνόητος τίτλος του), ἔχει ξεπεράσει κάθε ὅριο χαμέρπειας!
Εφημερίδα Ορθόδοξος Τύπος
2 σχόλια:
Θα πρεπει να θελει καποιος να ειναι Χριστιανος και να αποδεχεται τον λογο του Θεου.
καὶ ἀπὸ τοῦ σπέρματός σου οὐ δώσεις λατρεύειν ἄρχοντι καὶ οὐ βεβηλώσεις τὸ ὄνομα τὸ ἅγιον· ἐγὼ Κύριος· καὶ μετά ἄρσενος οὐ κοιμηθήσῃ κοίτην γυναικείαν, βέλυγμα γάρ ἐστι. Λευτ. 18, 21-22
Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες. Ρωμ. α’, 26-27
ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι. Α΄ Κορ. Στ΄, 9-10
Ἡ Ἁγία Γραφή γιά τά σαρκικά ἁμαρτήματα
(πορνεία-μοιχεία), τήν ὁμοφυλοφιλία
καί τίς σαρκικές διαστροφές
Ἡ Ἁγία Γραφή καταδικάζει ἀπερίφραστα ὅλα τά σαρκικά ἁμαρτήματα. «Δέν γνωρίζετε», ἐρωτᾶ ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος τούς Κορίνθιους, «ὅτι ὅσοι διαπράττουν ἀδικίας, δέν θά κληρονομήσουν τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ; Μή πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτρες οὔτε μοιχοί οὔτε θηλυπρεπεῖς οὔτε ἀρσενοκοῖτες … θά κληρονομήσουν βασιλείαν Θεοῦ»[1].
Κατ’ ἐξοχήν ἡ Ἁγία Γραφή καταδικάζει τήν ὁμοφυλοφιλία.
Διαβάζουμε στήν Παλαιά Διαθήκη: «Ἐάν ἕνας ἄνδρας κοιμηθεῖ μέ ἕναν ἄντρα ὅπως μέ μία γυναίκα», γράφει στό Λευϊτικό, «καί οἱ δύο ἔχουν διαπράξει βδέλυγμα. Πρέπει νά θανατωθοῦν. Εἶναι ἔνοχοι»[4]. Ἐπίσης, μελετώντας τό βιβλίο τῆς Γενέσεως, διαπιστώνουμε ὅτι ὁ Κύριος κατέστρεψε τά Σόδομα καί τά Γόμορρα[5], διότι οἱ κάτοικοί τους εἶχαν πέσει στό βδελυκτό ἁμάρτημα τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Οἱ θρασύτατοι καί ἀναίσχυντοι Σοδομίτες ἤθελαν νά ἱκανοποιήσουν τά βδελυκτά τους πάθη, κακοποιώντας ἀκόμη καί τούς φιλοξενουμένους ὑπό τοῦ Λώτ Ἁγίους Ἀγγέλους[6]. Ὁ εὐσεβέστατος Λώτ ἀναγκάζεται νά τούς ἀντιπροτείνει ὡς μέσο ἱκανοποίησής τους τίς θυγατέρες του. Τότε ἐκεῖνοι ἀμετανόητοι ἀπειλοῦν καί τόν ἴδιο τόν Λώτ. Ἐπεμβαίνει ὁ Θεός καί τούς τιμωρεῖ μέ ἀορασία, δηλαδή τύφλωση[7]. Στήν συνέχεια, καταστρέφονται μέ πῦρ καί θεῖο οἱ πέντε πόλεις, συμπεριλαμβανομένων τῶν Σοδόμων καί τῶν Γομόρρων. «Καί Κύριος ἔβρεξεν ἐπί Σόδομα καί Γόμορρα θεῖον, καί πῦρ παρά Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ· καί κατέστρεψε τάς πόλεις ταύτας καί πᾶσαν τήν περίχωρον καί πάντας τούς κατοικοῦντας ἐν ταῖς πόλεσι καί τά ἀνατέλλοντα ἐκ τῆς γῆς»[8]. Μέχρι σήμερα ἡ Νεκρά Θάλασσα καί ἡ πέριξ αὐτῆς κεκαυμένη ἄγονη γῆ εἶναι μάρτυρες τῆς παραδειγματικῆς τιμωρίας καί καταστροφῆς τῶν Σοδομιτῶν.
Στήν Καινή Διαθήκη, ἐπίσης, καταδικάζεται διαρρήδην[9] τό βδέλυγμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Στήν Πρός Ρωμαίους ἐπιστολή του, ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος Παῦλος, γράφει ὅτι οἱ ἄνθρωποι λάτρεψαν τήν κτίση καί ὄχι τόν Κτίστη. Ἔπεσαν στήν εἰδωλολατρία. «Γι’ αὐτόν τόν λόγο (δηλ. γιά τάν ἄρνησή τους νά ἀναγνωρίσουν, νά εὐχαριστήσουν καί νά δοξάσουν τόν Θεό), ὁ Θεός τούς παρέδωσε σέ ἐπαίσχυντα πάθη. Οἱ γυναῖκες τους ἀντάλλαξαν τίς φυσικές σχέσεις μέ τίς παρά φύση, καί παρομοίως οἱ ἄνδρες ἄφησαν τίς φυσικές σχέσεις μέ τίς γυναῖκες καί κάηκαν μέ φλόγα ἀκράτητης ἐπιθυμίας μεταξύ τους, διαπράττοντας ἄνδρας μέ ἄνδρα ἐπαίσχυντες πράξεις καί λαμβάνοντας ἔτσι ἀπό τόν ἴδιο τους τόν ἑαυτό τόν μισθό πού τούς ἄξιζε γιά τήν πλάνη τους»[10].
Ἀπόσπασμα ἀπό τό Βιβλίο:Ἐν Χριστῷ ἀγάπη ἤ Μεταπατερική θεολογία (Ἀρχ. Σάββα Ἁγιορείτου) – Νέο βιβλίο
Δημοσίευση σχολίου