ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.pdf by aktines on Scribd
Ποιμαντορική εγκύκλιος Χριστουγέννων Μητροπολίτου Κυθήρων Σεραφείμ
-
Πνευματική χαρά καί ἀγαλλίασις, χαροποιά σκιρτήματα καί εὐφροσύνη καρδίας
ἀναδύονται ἀπό τά τρίσβαθα τοῦ ψυχικοῦ μας κόσμου διά τό κοσμοσωτήριο καί
κοσμο...
Πριν από 7 ώρες
15 σχόλια:
Ψεύδος Νο1 : 1η σελίδα, τελευταία παράγραφος.
Πότε οι πιστοί ενημερώθηκαν για τα κείμενα της "Συνόδου" και μάλιστα με δυνατότητα έκφρασης γνώμης ?
Ψεύδος Νο2 : 2η σελίδα, δεύτερη παράγραφος.
Αν οι "Αρχιερείς" εξέφρασαν προσωπικές απόψεις, τότε γιατί οι προσωπικές απόψεις έχουν υποχρεωτική εφαρμογή από τους κληρικούς και λαϊκούς σύμφωνα με το Βαρθολομαίο ?
Υπάρχει κανείς που να μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις ?
Αυτά αποφασισε η ψευτοσυνοδος Κολυμβαριου και δεν το καταλάβαμε.
Οι Αγιοριτες Πατερες κανανε μια ορθοδοξοτατη ομολογια πιστεως,ετσι το εννοουσε και ο Πατριαρχης Βαρθολομαος και εμεις τον παρεξηγήσαμε.
Χρειαστηκαν οι Αγιοριτες Πατερες σχεδόν ένα χρονο για να λαβουν θεσι εναντι της ψευτοσυνοδου της Κρητης πολύ το ζαλισαν το θεμα και με όλα τα ανωτερω μας λενε να μην ανησυχούμε.
Τους ευχαριστούμε πολύ διοτι μας θεορουν ολους ,ολο το πιστο ποιμνιο χαζους και ηλιθιους,
Ευγε.
Πλήρης ψευδών και αναληθειών η ανακοίνωσις της διπλής συνάξεως. Τα προσυνοδικά κείμενα ήταν απόρρητα ουχί μόνον δια τον Πιστόν Ορθόδοξον Λαόν, αλλά και δια τους πλείστους των κληρικών και ουδέποτε ζητήθηκε η διατύπωσις της απόψεώς του (ποίος είναι άλλωστε ο Ορθόδοξος Λαός δια να αιτηθώμεν την γνώμη του;) Το κείμενον μας λέγη δια ετέρων λόγων: Η ψευδοσύνοδος του Κολυμβαρίου απεφάσισε όπως καλούνται οι παπικοί και οι προτεσταντικαί θρησκευτικαί ομάδες του ΠΣΕ ως "εκκλησίαι", ισότιμαι και ισάξιαι με την Μιάν, Αγίαν Καθολικήν, Αποστολικήν (και Πατερικήν) Ορθόδοξον Εκκλησίαν, αλλά ουδείς λόγος ανησυχίας υφίσταται! Απεφάσισε εις τα μέρη εκείνα (ποία άραγε;) εις τα οποία οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δυσκολεύονται όπως εύρουν νηστισίμους τροφάς όπως οικονομίσουν τον κανόνα της νηστείας. Η "δημιουργική ασάφεια" είναι τόσο ευρεία εις αυτήν την άκρως δολίαν απόφασιν, ώστε κατ΄ουσίαν εισάγεται η απόλυτος κατάργησις των κανόνων των Ιερών και Αγίων Οικουμενικών Συνόδων περί νηστείας, αλλά και πάλιν ουδείς λόγος ανησυχίας υπάρχει... Τέλος καλεί τους ανά την οικουμένην Ορθοδόξους Χριστιανούς όπως έλθουν εις γάμου κοινωνίαν με ετεροδόξους κάτι που απαγορεύουν σαφώς οι κανόνες των Ιερών και Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, αλλά ουδείς φόβος και ανησυχία και πάλιν! Όλα βαίνουν καλώς! Ένα είναι το πρόβλημα της Ορθοδόξου Εκκλησίας: οι αποτοιχίσεις! Ούτε το Κολυμβάριον, ούτε οι συμπροσευχαί, ούτε τα κοράνια, ούτε οι συναγωγαί, ούτε αι μαγικαί κρυστάλλινες σφαίρες, ούτε ο τεκτονισμός, ούτε αι στοαί αποτελούν "πρόβλημα" δια τους συναχθέντας εις την διπλήν σύναξιν, αλλά η υποχρεωτικότης της μνημονεύσεως του ονόματος του οικείου μητροπολίτου! Μάλιστα! Τότε δια ποίον λόγον πατέρες εορτάζετε τους εκ των λατίνων αναιρεθέντας πατέρας εν ταις Καρυαίς, εν τη Ι. Μ. Ζωγράφου, εν τη Ι. Μ. Ιβήρων και αλλού; Διατί δεν τους κατακρίνετε επειδή δεν "είχον εμπιστοσύνην" εις τας καλάς προθέσεις του τότε πατριάρχου Βέκκου και των ακολούθων του, αρνούμενοι την εκκλησιαστικήν κοινωνίαν με αυτούς; Αγαπητοί πατέρες τα ευρωπαϊκά κονδύλια απεδείχθησαν πολυτιμότερα της Αγίας ημών Ορθοδόξου Πίστεως. Τα πράγματα πλέον είναι ξεκάθαρα. Το Άγιον Όρος, ο Άσειστος Πύργος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ος άντεξε πειρατάς, λατίνους και ουνίτας και πέντε αιώνων τουρκική λεηλασία και κακοπάθεια, αλώθη εκ των ευρωπαϊκών κονδυλίων! Άνευ πολέμου, στρατού και όπλων! Δε μένει παρά και η επισφράγισις της αλώσεως αυτής δια της επισκέψεως εις το Περιβόλαιον της Αγίας ημών Δεσποίνης και Θεοτόκου, του "αδελφού" υμών πάπα. Και τότε δε θα συντρέχει "ουδείς λόγος ανησυχίας". "Ως απλός επισκέπτης αφίχθη και οφείλωμεν όπως παράσχομεν εις αυτόν την αγιορείτικην φιλοξενείαν"! Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, φιλοοικουμενιστάς, κρυφοοικουμενιστάς και κολυμπαριστάς ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε... Υ.Γ.: Το κείμενον φέρει και την υπογραφήν του γέροντος Γρηγορίου Ζουμή;
Μοναχοι αμοναχοι, επιλησμονες των σφαγιασθεντων και αγιως μαρτυρησαντων αγιορειτων μοναχων υπο του προκατοχου και ομοπιστου του Βαρθολομαιου
Ό ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
ΤΟ ΝΑΙ ,ΝΑΙ ΚΑΙ
ΤΟ ΟΥ , ΟΥ.
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ .Η "ΣΥΝΟΔΟΣ" ΚΡΗΤΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ή ΑΙΡΕΤΙΚΗ....;;;;;;
ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ .
Το απο-καρδιωτικό αυτό κείμενο αποφεύγει να ψηλαφήσει την οδυνηρή πληγή που επήνεγκε στο εκκλησιαστικό Σώμα η ζηζιουλείου εμπνεύσεως και προδιαγραφής ψευδοσύνοδος του Κολυμβαρίου αλλά τεχνηέντως (και ουχί άνευ σκοπιμότητος;;;) την προσπερνά. Αντί η ηγεσία του Αγιου Όρους, πάλαι ποτέ θεματοφύλακος και παλλαδίου της Ορθοδοξίας, να καταδείξει με σαφήνεια και ενάργεια την επικινδυνότητα που συνεπάγεται για το πλήρωμα της Εκκλησίας η υιοθέτηση των στρεβλών και αποβλήτων από πλευράς Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους τελικών κειμένων-αποφάσεών της, να τις καταδικάσει και απορρίψει, να στιγματίσει και καταγγείλει ενώπιον του εντίμου κλήρου και του πιστού λαού τους εμπνευστές, πρωτουργούς, διαμορφωτές των τελικών κειμένων της, υποστηρικτές και στυλοβάτες του σαθρού οικοδομήματός της καθώς και όσους εκκλησιαστικούς παράγοντες μετέβαλλαν άρδην στάση κατά τρόπο σκανδαλώδη εν σχέσει προς τα υπ αυτών των ιδίων προγενεστέρως αποφασισθέντα αυτή και να ωθήσει το πλήρωμα της Εκκλησίας στη μη αποδοχή και απόρριψη των ψευδο-συνοδικών θέσεων αυτή, διά του εν θέματι ατυχεστάτου κειμένου, μαραίνει και ψύχει τον ιερό ζήλο των πιστών, καλλιεργεί τον εφησυχασμό παρά τα περί του αντιθέτου γραφόμενα, απογοητεύει, θλίβει και σκανδαλίζει το υγιώς φρονούν πλήρωμα της Εκκλησίας που ανέμενε διαφορετική εν προκειμένω στάση, και του οποίου την αγανάκτηση πυροδοτεί, διαταράσσει και υπονομεύει την εν Αγίω Όρει αλλά και την εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία ενότητα γενικότερα.
Η γραπτή, εν προκειμένω, παρέμβαση των Αγιορειτών Πατέρων επ ουδενί δύναται να πείσει όσους αποδοκιμάζουν την εν Κρήτη φαιδρά πανήγυρι ότι στη σύνταξη και διατύπωση της δεν πρυτάνευσε η αρχή της σκοπιμότητος που τόσο μα τόσο ξένη τυγχάνει προς το πνεύμα του Ευαγγελίου, χωρία του οποίου, κατά τα άλλα, παρατέθηκαν στο επίμαχο κείμενο...
Υ.Γ. Η ηγεσία του Αγίου Όρους για μία ακόμη φορά απογοήτευσε και πίκρανε το ορθοφρονούν ποίμνιο, για λόγους σκοπιμότητος και κακώς εννοουμένης διπλωματίας προφανώς. Ουδείς δύναται να λησμονήσει και να προσπεράσει το θλιβερό γεγονός της στάσεως των εκπροσώπων του αγιορειτικού μοναχισμού απέναντι στο γνωστό και μη εξαιρετέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης. Μία στάση που τόσο μα τόσο σκανδαλισμό προκάλεσε, όπως και εκείνη της στάσεως του πατριάρχη Βαρθολομαίου απεναντι στον προαναφερθέντα τοπάρχη. Νέα απογοήτευση και πικρία προστέθηκε τώρα. Δυτσυχώς γαι την αγιορείτικη ηγεσία η όλη συμπεριφορά της απέναντι στους σκανδαλοποιούς πρωτεργάτες του οικουμενισμού που διά τας αμαρτίας μας κατέχουν ηγετικούς θώκους τοπικών Εκκλησιών δικαιώνει πανηγυρικά το μακαριστό, πανεπιστημιακό καθηγητή της Θεολογίας Ιωάννη Κορναράκη που έγραψε για "αποσαθρωμένο οπωροφυλάκιο Ορθοδοξίας"...
Λ.Ν.
Άλλα περιμέναμε από το Άγιο Όρος...
Κ.
Όποιος θέλει να αναπαύεται και να ησυχάζει και δεν θέλει να αναλάβει αντίσταση έναντι όλα τα ψέματα και όλες τις μεθοδεύσεις που μας σερβίρουν οι νεοπαπικοί Φαναριώτες οικουμενιστές, αυτός θα ευχαριστεί από αυτήν την δήλωση των ηγουμένων. Όντος, ο Χριστός είναι μαζί μας και το Άγιο Πνεύμα θα βάλει τα πράγματα στην θέση τους, όπως το έχει κάνει επί 2000 χρόνια τώρα σε κάθε περίπτωση αιρέσεων και εκτροχιασμών. Πως το έκανε όμως; Η εκκλησιαστική ιστορία μας το δείχνει ξεκάθαρα - εξέλεξε πιστούς και ατρόμητους ανθρώπους που ανέλαβαν τον αγώνα, θυσιάστηκαν για την Αλήθεια, αντέδρασαν στους αιρετικούς και προδότες, εκτέθηκαν την αίρεση και την προδοσία των, και ο Χριστός και το Άγιο Πνεύμα ήταν μαζί τους και τους ενδυνάμωσαν να φέρουν τον αγώνα εις αίσιο τέλος. Και κανείς δεν τους κατηγόρησε για "ταραχές" παρά μόνο οι αιρετικοί και προδότες. Η Εκκλησία αντιθέτως τους τιμά έως σήμερον ως Αγίους.
Πόσο ελεήμον είναι ο Κύριος που πείρε κοντά Του τους μεγάλους φίλους και ομολογητές Του στον Άγιον Όρο, τους Γέροντες Γεωργίου Καψάνη και Μωυσή Αγιορείτη, για να μην αναγκαστούν να βιώνουν αυτές τις ήμερες παρακμής του Άθωνας
Πραγματικά υπάρχει το κοινό αίσθημα της θλίψης και ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ; γιατί αυτή η στάση από τους Αγιορείτες πατέρες;
Ασφαλως το κειμενο θα εχει τις υπογραφες του Δοχειαριτη ηγουμενου, του Κωνσταμονιτου, του Γρηγοριατη (απογονου Γεωργιου Καψανη),των Φιλοθεϊτικων (υποτιθετε και αυτοι απογονοι μεγαλου γεροντος).
Δηλαδή ..... από την πόλη έρχομαι ...και στην κορφή κανέλα...!!!!Πολύ ενημερωτική η ανακοίνωση της Συνάξεως των Αγιορειτών Πατέρων. Θα κουράστηκαν πολύ για να την συντάξουν... και μάλιστα ένα χρόνο μετά το Κολυμπάρι. Δεν άφησαν τίποτε για το οποίο δεν μας ενημέρωσαν και τα εξήγησαν όλα σαφέστατα. Τους Ευχαριστούμε ἐκ βάθους καρδίας. Τώρα μπορούμε να πάμε να κοιμηθούμε ήσυχοι και με την συνείδηση αναπαυμένη. Εχουμε καλούς φύλακες που αγρυπνούν για την ψυχή μας.!!! Θεέ μου, πῶς μας ανέχεσαι ακόμα!!!
Τι λένε οι αγιορείτες Πατέρες;;
ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, γιατί ο Κύριος , είναι μαζί μας, Αναστάς, νικητής του διαβόλου.
άρα δηλ. είναι μαζί μας , ενάντια, στα όργανα του διαβόλου, που είναι όσοι πρωτοστάτησαν στην σύνοδο της Κρήτης. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας γιατί θα μας προφυλάξει από την πλάνη της συνόδου!
αυτό λέει το διφορούμενο κείμενο!
Θ.-Β.
Δεν είναι διφορούμενο το κείμενο για τον απλούστατο λόγο ότι ξεκινάει με ασύστολα ψευδή :
Ψεύδος Νο1 : 1η σελίδα, τελευταία παράγραφος.
Πότε οι πιστοί ενημερώθηκαν για τα κείμενα της "Συνόδου" και μάλιστα με δυνατότητα έκφρασης γνώμης ?
Ψεύδος Νο2 : 2η σελίδα, δεύτερη παράγραφος.
Αν οι "Αρχιερείς" εξέφρασαν προσωπικές απόψεις, τότε γιατί οι προσωπικές απόψεις έχουν υποχρεωτική εφαρμογή από τους κληρικούς και λαϊκούς σύμφωνα με το Βαρθολομαίο ?
Το κείμενο έχει συγκεκριμένη στόχευση. Και αυτή είναι η πλήρης παράλυση των ορθόδοξων αντανακλαστικών.
Δυστυχώς για τους υπογράφοντες το κείμενο, δεν μπορούν να ισχυριστούν ότι έχουν το ΑΛΑΘΗΤΟ. Οπότε αυτά που λέγονται ή γράφονται δημόσια, ελέγχονται και δημόσια.
Δημοσίευση σχολίου