2 Δεκ 2014

Νίκος Χειλαδάκης, Ακόμα κάποιοι πιστεύουν ότι θα «επιστρέψει»;



ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ  ΟΤΙ ΘΑ  «ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ» ;
Αυτές τις μέρες ένεκα του ιστορικού γεγονότος της επίσκεψης του Πάπα στον Πατριάρχη και τα όσα διημείφθησαν εκεί, έχουν γραφεί πάρα πολλά, κυρίως επικριτικά σχόλια για τα όσα έγιναν και τα οποία  χαρακτηρίστηκαν ως πλήρη κατάργηση όλων των Κανόνων, όλων των αρχών της Ορθόδοξης πίστεως, όλων των αρχών των Οικουμενικών Συνόδων, όλων των μέχρι σήμερα ιερών και οσίων που κράτησαν σε εκατομμύρια πιστούς την πίστη όρθια και τους εμψύχωσαν σε καιρούς διωγμών και αλλόθρησκης κατοχής.

Το κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των γραπτών, των σχολίων και των άρθρων, ήταν οι παρακλήσεις, οι νουθετήσεις, οι αγωνιώδεις προειδοποιήσεις προς την κεφαλή της Ορθοδοξίας να κατανοήσει τον λανθασμένο δρόμο που έχει επιλέξει, να σταματήσει τον οικουμενιστικό κατήφορο, να επιστρέψει στις θεμελιώδης δογματικές αρχές της Ορθοδοξίας, να αρχίσει ξανά να ορθοτομεί τον Θειο Λόγο. Θα έλεγε κανείς πως όλοι αυτοί, οι επί σωστών κριτήριων κινούμενοι, μάλλον δεν μπορούν να αντικρύσουν κατάματα την πραγματικότητα, ή αρέσκονται να κρύβονται πίσω από κάποιο ράσο, πίσω από κάποιο πρόσχημα, όπως η αποτοίχιση, ή ο φόβος σχίσματος, ή υποστηρίζουν ότι όλα γίνονται χάριν… Θείας Οικονομίας και όχι…λογικώς πραττόμενα. Κάποιοι, ακόμα χειρότερα, διακατέχονται από φόβο των συνεπειών να τοποθετηθούν ανοιχτά, φοβούνται να παραδεχτούν ανοιχτά ότι όλα αυτά συνεπάγονται τον αφορισμό αυτών που καταπατούν τους Ιερούς Κανόνες και συμπροσεύχονται με αιρετικούς και με αλλόδοξους. Φοβούνται μήπως και χάσουν την δουλειά τους, φοβούνται μήπως τους εκδιώξει ο αρχιερέας, φοβούνται μήπως και σταματήσουν να εισρέουν τα διάφορα παχυλά αμαρτωλά κονδύλια, φοβούνται μήπως και δεχτούν την αυστηρή επίπληξη αυτού, που ενώ τάχτηκε να ποιμαίνει την Ορθοδοξία, προχωρεί στην σταδιακή αλλά σταθερή «κατάργηση» της.
Τα «δάκρυα» περίσσεψαν αλλά πολύ περισσότερο η υποκρισία. Μήπως όλοι αυτοί νομίζουν πως υπάρχει ακόμα κάποια πιθανότητα το «καράβι να γυρίσει πίσω» ; Μήπως ακόμα πιστεύουν πως την ύστατη ώρα ο  Προκαθήμενος θα συνετιστεί και θα σταματήσει αυτό το οδυνηρό κατρακύλισμα ; Μήπως ακόμα θεωρούν πως όλα αυτά είναι απλώς μια εκδήλωση «αγαπητιστικής» συμπεριφοράς και ενωτικής πρόθεσης στο όνομα της χριστιανικής αγάπης ; Μήπως, ακόμα χειρότερα, θεωρούν πως θα εξακολουθεί η Θεία Χάρη να ευλογεί όσους απαρνήθηκαν την Ορθοδοξία και έγιναν το ένα με τον μέγα αιρεσιάρχη του Βατικανού ;
Ψευδαισθήσεις και αυταπάτες οδυνηρές, αλλά και ολέθριες, αλλά και τεχνάσματα του «έξω από εδώ» που χαριεντίζεται και ευφραίνεται με όλο αυτό το «αγαπητιστικό» πανηγύρι της Νέας Τάξης.  Προσχήματα, όπως, να μην προσχωρήσουμε σε σχίσμα, να μην αποτοιχιστούμε, να μην διασπάσουμε την Μια, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, έχουν διαμορφώσει ένα ποίμνιο που άγεται και φέρεται στον γκρεμό της θρησκευτικής αποστασίας. Κάνεις δεν θέλει τα σχίσματα. Κάνεις δεν επιθυμεί την διάσπαση. Κάνεις δεν επιθυμεί την αποτοίχιση και πολύ περισσότερο ξεχωριστά  μυστήρια και ξεχωριστές χειροτονίες. Όμως και κανείς συνεπής με την συνείδηση του και συνεπής με την πίστη του, δεν μπορεί άλλο να ανέχεται αυτή την αιρετική κατηφόρα που θα συνεχιστεί (να μην τρέφετε αυταπάτες), με ακόμα μεγαλύτερο οίστρο. Ανοιχτές συζητήσεις που έγιναν για την αποτοίχιση, αντιοικουεμινιστικές πρωτοβουλίες, μεγαλόσχημα άρθρα κατά της παπικής αίρεσης, τελικά το μόνο που πετυχαίνουν είναι να ρίχνουν «στάχτη στα μάτια» και να υπεκφεύγουν από την μια και αληθινή και οδυνηρή πραγματικότητα, ως, «προφάσεις εν αμαρτίες».
Και ποια είναι αυτή η πραγματικότητα ; Μόνο τυφλοί και κωφάλαλοι δεν μπορούν να την δουν και πολλοί περισσότερο οι υποκριτές όλων των βαθμίδων που έχουν στεφτεί «σημαιοφόροι» της Ορθοδοξίας. Ο Πατριάρχης της Κωνσταντινούπολης που θέλει να ηγείται όλου του Ορθόδοξου κόσμου, έχει παραβεί κατάφορα όλους τους Κανόνες της Ορθοδοξίας. Το τι πρέπει να γίνει, περιγράφεται με τον πλέον προσιτό τρόπο ως εξής από τον Σεβασμιότατο Γορτυνίας :
«Για τους ακοινώνητους και αιρετικούς οι Ιεροί Κανόνες, ενδεικτικώς ορίζουν τα εξής : Όποιος συμπροσεύχεται με ακοινώνητο, ακόμα και μέσα σε ένα σπίτι, ας αφορίζεται, (10ος Αποστολικός). Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, εάν συμπροσευχήθηκε μόνο με αιρετικούς, ας αφορίζεται. Αν όμως επέτρεψε αυτούς να κάνουν κάτι, (να ιερουργήσουν), ως κληρικοί, ας καθαιρείται, (45ος Αποστολικός). Να μην επιτρέπεται στους αιρετικούς να εισέρχονται στον οίκο του Θεού εφ όσον επιμένουν στην αίρεση, (6ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Εκείνους που επιστρέφουν από τις αιρέσεις, είτε ήσαν κατηχούμενοι, είτε πιστοί κατ αυτούς, να μην τους προσδέχεστε πριν αναθεματίσουν κάθε αίρεση και κατ’ εξοχήν αυτήν, (την αίρεση), στην οποία ήσαν αιχμάλωτοι, (7ος κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Και ότι δεν πρέπει με αιρετικούς ή σχισματικούς να συμπροσευχόμαστε, (33ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου).
Όσο για τις συμπροσευχές με τους αλλόθρησκους οι Ιεροί Κανόνες διατάσσουν τα εξής : Όποιος Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, ή γενικά από τον κατάλογο των Κληρικών, νηστεύει με τους Ιουδαίους, ή εορτάζει μαζί τους, ή δέχεται από αυτούς τα της εορτής των, (δηλαδή άζυμα), ή κάτι παρόμοιο, ας καθαιρείται. Αν δεν είναι λαϊκός, ας αφορίζεται, (7ος και 70ος Αποστολικός, 37ος και 38ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Δεν πρέπει με τους εθνικούς, (ειδωλολάτρες), να συνεορταζόυμε και να κοινωνούμε με την αθεότητα τους, (39ος Κανών της εν Λαοδικεία Συνόδου). Και αν κάποιος Χριστιανός μεταφέρει λάδι σε ιερό εθνών, (μη χριστιανικό ναό), ή σε συναγωγή Ιουδαίων, στις γιορτές τους,  ή ανάβει λυχνάρια, ας αφορίζεται, (71ος Αποστολικός)».
Τι πιο ξεκάθαρο από όλα τα παραπάνω ; Ας σταματήσει επιτέλους η υποκρισία όλων μας, μηδενός εξαιρουμένου, (και του υποφαινόμενου),  αλλά κυρίως των αγαπητών Ποιμένων μας! «Μηδείς υμάς απατάτω κενοίς λόγοις, δια ταύτα γαρ έρχεται η οργή του Θεού επί τους υιούς της απείθειας. Μη ουν γίνεστε συμμέτοχοι αυτών», (Εφες. 5,6).

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρά το απίστευτον του πράγματος, υπάρχει ακόμα επιλογή επιστροφής στο σβησμένο Φανάρι.

Και τούτον ,όχι αμμέσως εξ αυτού του ιδίου του Πατριάρχου, αλλά εκ της ¨ευχής" και ¨ενεργείας¨ τινός εκ του σιωπουμένου (ακόμη) αγίου....

Αλλά την βρωτείαν δόξαν, ολίγοι εμίσησαν...

Γεράσιμος Θηκαράς.

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!

Ανώνυμος είπε...

wΣυγχαρητήρια, αγαπητέ κύριε Χειλαδάκη. Μή σταματάτε να γράφετε, να αφυπνίζετε και να στηρίζετε τους πιστούς που ταλανίζονται και σκανδαλίζονται. Ο Θεός μαζί σας.

π. Geras Imos είπε...

Ο κ. Χειλαδάκης ας αφήσει τα οικτρά θεολογικά του σχόλια κι ας συνεχίσει τα τουρκολογικά του. Πήρε την θέση του Δικαιοκρίτου Κυρίου και έδοξε ότι ο Πατριάρχης δεν έχει ελπίδα μετανοίας και πως πρέπει να σκεφτούμε την αποτοίχιση (μάλλον την αποτΕΙχιση εννοεί) και το Σχίσμα! Αρκετά έχουμε κ. Τουρκολόγε, δεν χρειαζόμαστε κι άλλα. Ο αγώνας μας εναντίον του Οικουμενισμού πρέπει να γίνεται εντός Εκκλησίας! Μερικοί χρειάζονται επειγόντως μαθήματα από τον π. Επιφάνιο... Ας διαβάσουν κανένα βιβλίο του μακαριστού Γέροντα μπας και εννοήσουν ορισμένα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Κ.Γερα ας διαβασετε κανα Αγιο Πατερα και Αποστολικοι διαδαχες απο τα απαντα τα εργα στον 1ο τομο να δειτε τι μας γραφουν να μεινουμε με αυτους που μας μιαζουν την πιστη ?
Οταν το διαβασετε τα λεμε...
Καλη μετανοια στον Κ.Βαρθολομαιο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Geras Imos δηλαδή Γεράσιμε (;)αλλά μπορεί καί Παναγιώτη εκ της εσπερίας εκεί που ανατέλλει ο ήλιος όταν δύει στην Ελλάδα , κανείς δέν απαγορεύεται νά εκφράσει την συνείδησή του Αυτό δέν σημαίνει οτι αποφαινόμεθα γιά την σωτηρία του πατριάρχη ο οποιος νομοτελειακα οδηγεί την εκκλησία στόν γκρεμό Τό θαύμα καί του νόμους τους αναιρεί Από αυτό το σημείο μέχρι νά ονομάζουμε τον πατριάρχη ΄΄ο οικουμενικός μας πατριαρχης΄΄, καί ο ΄΄Προμηθέας δεσμώτης του Φαναρίου΄΄ καί άλλες τέτοιες παραδοξολογίες λές καί τά συντελεσθέντα εκεί ήταν ένα κακό όνειρο που ήρθε καί έφυγε υπάρχει μεγάλη διαφορά

Ανώνυμος είπε...

Αραγε ποσο κακοι ειναι οι οικουμενισται
για να προδιδουν το Χριστο και την Εκκλησια Του ,τη ορθοδοξι ,τη μια ,αγια καθολικη και αποστολικη και να την εξισωσουν με τις αιρεσεος και τις πλανες.Και επι πλεον παρασιτουν στο σωμα του ποιμνιου ζωντας εις βαρος του και προδιδοντας την πιστη του.Και βεβαιως ζουν εις βαρος του εφ οσον αλοιωνουν και προδιδουν την πιστι του.
Δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα αν θελουμε τα πραγματα με το ονομα τους.

Ανώνυμος είπε...

Ο Geras Imos ,είτε Γεράσιμο τον λένε είτε Παναγιώτη τον λένε, σέ καθε περίπτωση απηχεί τις θέσεις του μεγάλου λόρδου των ιστολογίων, που χρήζουν πάντα μιάς προσοχής καί πρό πάντων όταν στοχοποιεί κάποια πρόσωπα Εν προκειμένω θεωρούμε άδικη την στοχοποίηση του κ. Χειλαδάκη Τά πρόσωπα είναι υποστάσεις καί όχι αναλώσιμα υλικά προς δημοσιογραφική καταβρόχθιση Ο εν λόγω ιστολόγος στην μέν περίπτωση του οικουμενικού πατριάρχη χτυπά τον οικουμενισμό καί όχι το πρόσωπο του ΄΄πατριάρχη μας ΄΄, του ΄΄ Προμηθέα δεσμώτη ΄΄ του Φαναρίου, στις δέ άλλες περιπτώσεις χτυπά κατ'ευθείαν την υπόσταση ενός ανθρώπου , δυνάμει του δημοκρατικού αγαθού της δημόσιας κριτικής ! Μήπως τελικά ο κ. Χειλαδάκης δέν εννοεί την ΄΄αποτείχιση΄΄ από την εκκλησία αλλά την απαγκίστρωση από την αγκύλωση του ευσεβισμού, που αποτελεί όντως ένα πρόβλημα καί κρατά την εκκλησία δέσμια μιάς συντηρητικότητος ; Αποτελεί επιτακτικό αίτημα πλέον η συσπείρωση της εκκλησίας μακρυά από διαρροές αδόκιμων αποτειχίσεων γιά μία αντεπίθεση σέ όλα τά επίπεδα εκκλησιαστικά καί πολιτικά, εν όσω υφίσταται έστω καί η επίφαση της δημοκρατίας
΄΄Ωραίος κάλλει΄΄

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com