Τό
Βατικανό, σύμφωνα μέ τόν μακαριστό άρχιεπίσκοπο Αμερικής Μιχαήλ, «είναι ή έκκλησία
τών μεγάλων πλανών καί τών εσκεμμένων αιρέσεων», οί δέ πάπες, ώς αμετανόητοι αίρεσιάρχες,
διαστροφείς της άληθείας και κήρυκες, έκτός τού Παπικού δόγματος, άλλων είκοσι καί
πλέον αιρέσεων, όχι μόνο δέν δύνανται νά είναι άγιοι, άλλ' άντιθέτως, σύμφωνα
μέ τόν άνιο Νεκτάριο, «άμαρτάνουσι και κολάζονται ίσως καί αιωνίως διό τά πρός
τήν Έλληνικήν Έκκλησίαν κακά, και τάς ψευδενώσεις καί τάς άσεβείς και
άντιχριστιανικάς διατάξεις».
Οί
άλήθειες αύτές πρέπει να λέγωνται καί νά γράφωνται, όσο πικρές καί άν είναι καί
όσο καί αν ενοχλούν τους Ρωμαιοκαθολικούς καί τούς παποφίλους οίκουμενιστάς. «Γνώσεσθε τήν αλήθειαν καί ή άλήθεία ελευθερώσει υμάς»,
είπε ό Χριστός (Ίωάν. 8:32). Αύτη τήν άλήθεια θά κηρύττωμε καί έμείς καί άς
γινώμεθα δυσάρεστοι σέ κοσμικώς καί αίρετικώς φρονούντας συνανθρώπους μας.
Δύο
νέους «άγιους» παρήγαγε πρόσφατα ή βιομηχανική μονάδα παραγωγής άγιων του Βατικανού,
πλουτίζοντας τό άγιολόγιο τών Παπικών μέ πρόσωπα, τά όποια, σύμφωνα μέ τήν
'Ορθόδοξη διδασκαλία καϊ Παράδοσι, όχι μόνο δέν πληρούν τά άπαραίτητα
άγιοπνευματικά κριτήρια καί προϋποθέσεις άγιότητος, άλλ' άντιθέτως, έξ αιτίας
της ιδιότητος καί τών φρονημάτων τους, είχαν θέσει, όσο ζούσαν, σοβαρή ύποψηφιότητα
γιά μία θέσι στήν Κόλασι
Πρόκειται
γιά τόν πάπα
'Ιωάννη ΚΓ' καί τόν πάπα Ιωάννη Παύλο Β', τούς όποιους κατέταξε μετά
τών «άγίων» ό παπας Φραγκίσκος, παρόντος τού έπιτίμου πάπα Βενεδίκτου
ΙΣ"Γ και έκατομμυρίων ρωμαιοκαθολικών πιοτών, πού παρακολούθησαν τήν έπίσημη
τελετή άγιοποιήσεως στήν πλατεία τού άγ. Πέτρου στη Ρώμη τήν 27/4/2014.
Καλοί
άνθρωποι βεβαίως είναι δυνατόν νά ύπάρξουν σέ όλους τούς θοησκευτικούς χώρους-
άγιοι, όμως, δημιουρνούνται καί ύπάρχουν μόνο μέσα στήν 'Εκκλησία. Αύτη,
έκτός τών άλλων ιδιοτήτων της, είναι καί τό μοναδικό εργαστήριο άγιότητος. Αύτή
μόνη παρέχει τά μέσα, διά τών οποίων άποκτάται ή άγιότης. Ή άπόκτησι της
άγιότητος έπιτυγχάνεται μέ τή θέλησι καί προσπάθεια τού άνθρωπου και τήν
συνεργία της θείας χάριτος, ή όποια είναι άποταμιευμένη ώς πολυτιμότατος
θησαυρός στά πνευματικά θησαυροφυλάκια της 'Εκκλησίας, ή οποία διό τούτο
όνομάζεται καί ταμειούχος της θείας χάριτος.
Στο
χώρο της αίρέσεως
καί της πλάνης δέν είναι δυνατόν νά ύπαρξη θεία χάρις και άγιότης, διότι
ή αίρεσι, το ψεύδος και ή πλάνη προέρχονται άπό τόν Διάβολο, άπενεργοποιούν
καί φυγαδεύουν τή χάρι τού Θεού, και οδηγούν στήν αιώνια άπώλεια (Β' Πέτρ. 2: 1).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου