26 Μαΐ 2019

Στιγμές ντροπής για την Εκκλησία της Ελλάδος – ο έκπτωτος Επιφάνιος προσκυνά τον σχισματικό.

σ.σ. Η είδηση είναι στα Ουκρανικά, περισσότερες και ακριβέστερες πληροφορίες θα έχουμε συντόμως. Η φωτογραφία που βλέπουμε πρέπει να πάρθηκε από την χθεσινή αγρυπνία στον «Καθεδρικό ναό του Αγίου Μιχαήλ». 

Στην μετάφραση της google αναφέρεται ότι στο συλλείτουργο, εκτός από τους εκπροσώπους του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, συμμετείχαν και Μονές του Αγίου Όρους. Στην ομιλία του ο έκπτωτος Επιφάνιος έδωσε πάντως θερμές ευχαριστίες στον Αρχιμανδρίτη Βαρθολομαίο της Νέας Εσφιγμένου. Η «χειροτονία» του έκπτωτου Επιφανίου θα γίνει σήμερα (γίνεται μάλλον αυτήν την στιγμή) κατά την διάρκεια της «Θείας Λειτουργίας» στον ίδιο ναό.
Відбулося наречення архімандрита Епіфанія (Дімітріу) на єпископа Ольвійського
25 Травня 2019
25 травня 2019 року Блаженнійший Митрополит Київський і всієї України Епіфаній очолив Всенічне бдіння в кафедральному храмі Православної Церкви України – Свято-Михайлівському Золотоверхому соборі.
Його Блаженству співслужив численний єпископат та духовенство, представники Вселенської Патріархії та монастирів Афону.
Наприкінці богослужіння відбулося наречення архімандрита Епіфанія (Дімітріу) на єпископа Ольвійського для грецьких православних парафій в Україні, якого було призначено рішенням Священного Синоду від 24 травня 2019 року (Журнал №26).
Обраний на архієрейське служіння архімандрит Епіфаній (Дімітріу) звернувся до Блаженнійшого Митрополита Епіфанія та архієреїв, які співслужили Його Блаженству, зі ставленицьким словом, яке було виголошене грецькою мовою:
“У цей день я звертаюся до вас в дусі мудрості Господньої, що сходить від Отця. Ваше Блаженство, святі архієреї, поважні отці і браття з сестрами, Христос Воскрес!
Сьогоднішнє моє єпископське обрання святої Православної Церкви України відкриває переді мною шлях, на якому потрібно потрудитися у винограднику Христовому, але я також буду покликаний пастирським служінням опікати народ Божий.
У цей особливий день я відчуваю потребу подякувати перш за все Його Всесвятості Вселенському Патріарху кир киру Варфоломію і його жертовній любові, завдяки якій сьогодні радіє весь всесвіт, а також весь вірний український народ.
Я щиро вдячний Вам, ваша Святосте, а також архієрейському собору, на засіданні якого мене було обрано єископом Ольвійським Української Православної Церкви. З цим обранням я відчуваю у собі неймовірну відповідальність, але я докладу всіх зусиль, щоб зберегти єдність Української Церкви, а також всього православного світу разом з грекомовним населенням Церкви української та визнання поміж святих Православних помісних Церков.
Я також з вдячністю звертаюся до Першоієрарха нашої Церкви Владики Філарета, а також з глибини свого серця дякую Його Святійшеству митрополиту Гальському Епммануїлу, а також митрополиту Адріанупольському Амфілохію, завдяки праці яких здійснилося моє служіння пастирське.
На завершеня я не можу оминути увагою та повагою святому наміснику святого монастиря Нового Есфігмену на святій горі Афон архімандриту Варфоломію, а також наміснику ігумена монастиря ставропігійного архімандриту Серафиму.
Я також дякую всім іншим отцям, разом із ними і моїм духовним чадам з Греції, які приїхали розділити зі мною радість.
Помоліться брати у своїх серцях за мене, щоб Господь удостоїв мене служіння архієрейського на духовне благо. Поминайте мене, прошу, непрестанно у своїх молитвах”.
Завершився чин наречення уставним многоліттям.
Архієрейська хіротонія нового єпископа Ольвійського відбудеться у неділю, 26 травня 2019 року, під час Божественної літургії у Свято-Михайлівському Золотоверхому кафедральному соборі міста Києва.
Прес-служба Київської Митрополії
Української Православної Церкви (ПЦУ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com