Πάντες πλην Φαναρίου
και Αθηνών
Στις
4 Δεκεμβρίου 2017 κορυφώθηκαν στη Μόσχα οι εκδηλώσεις για τα εκατό χρόνια από
την αποκατάσταση του εκεί Πατριαρχείου και στη μνήμη των υπό το αθεϊστικό και
ολοκληρωτικό καθεστώς των μπολσεβίκων Νεομαρτύρων. Κορυφώθηκαν με Θεία
Λειτουργία, στην οποία συμμετέσχον πάντες οι Πατριάρχες και οι Προκαθήμενοι των
κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, καθώς και εκπρόσωποι των Πατριαρχών Βουλγαρίας
και Γεωργίας. Πάντες πλην του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και του
Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου. Δεν έστειλαν ούτε εκπρόσωπό
τους.
Προ
καιρού είχαμε γράψει για τον προβληματισμό του Οικουμενικού Πατριάρχου και της
αυλής του, αν έπρεπε να συμμετάσχει ή όχι στις εκδηλώσεις της Μόσχας. Τελικά
επεκράτησε η άποψη να μη συμμετάσχει. Και επικράτησε γιατί, όπως μας ελέχθη, ο
κ. Βαρθολομαίος δεν συγχωρεί στον
Πατριάρχη της Μόσχας το ότι, με την απουσία του, «σαμποτάρισε» τη Σύνοδο στην
Κρήτη. Τον θεωρεί επίσης υπαίτιο για την απουσία από αυτήν των άλλων τριών
Πατριαρχείων, Αντιοχείας, Βουλγαρίας και Γεωργίας. «Θα συναντηθεί με τον
Κύριλλο μόνον όταν ζητήσει από τον Οικουμενικό Πατριάρχη δημοσίως συγγνώμη για
την απουσία του από τη Σύνοδο στην Κρήτη», μας είπε άνθρωπος του Φαναρίου. Αν ισχύει
ο λόγος αυτός, θυμίζει τον Πάπα Γρηγόριο Ζ΄, τον Αυτοκράτορα Ερρίκο Δ΄ και τον
πύργο της Κανόσα.... «Αυτό ποτέ δεν θα γίνει» διαβεβαιώνει το Πατριαρχείο της
Μόσχας. «Ο Κωνσταντινουπόλεως οφείλει να ζητήσει συγγνώμη από όλους τους
Ορθοδόξους Χριστιανούς για τη στάση και τη νοοτροπία του».
Η απουσία του κ. Βαρθολομαίου από τη
Μόσχα προκάλεσε αρνητικά σε βάρος του σχόλια από τους άλλους Πατριάρχες και
Προκαθημένους των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, που παρέστησαν στις εκδηλώσεις.
Θεωρήθηκε ότι εξακολουθεί να μην συμβάλει στην ενότητα της Ορθοδοξίας. Αντί να
μεταβεί στη Μόσχα και να προστεί των εκδηλώσεων, για να δείξει στο Ορθόδοξο πλήρωμα τι
σημαίνει αγιότητα και ψυχική ανωτερότητα και έμπρακτα να διδάξει την ταπείνωση
και τη χριστιανική αγάπη, προτίμησε να επιδείξει έναντι της Ρωσικής Εκκλησίας,
ρεβανσισμό, αλαζονεία και πείσμα.
Οι του Πατριαρχείου της Μόσχας είναι
ικανοποιημένοι από τις εξελίξεις. Με την παρουσία στη Ρωσική πρωτεύουσα όλων
των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, ουσιαστικά πλην αυτού της
Κωνσταντινούπολης, απέδειξαν ότι η Σύνοδος στην Κρήτη δεν είχε κανένα αρνητικό
αποτέλεσμα γι’ αυτό. Αντίθετα, με τις εκδηλώσεις για τα γενέθλια του Πατριάρχου
Κυρίλλου και για την επέτειο της 100ετίας από της αποκαταστάσεως του
Πατριαρχείου, πέτυχαν να δείξουν ότι συμβάλλει στην ενότητα της Ορθοδοξίας και
ότι όλες οι κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες συμβαδίζουν μαζί του, πλην του
Φαναρίου, που έτσι φάνηκε απομονωμένο.
Οι του Πατριαρχείου της Μόσχας, πιο
συγκεκριμένα, πέτυχαν να συλλειτουργήσει
ο Πατριάρχης Αντιοχείας με τον Πατριάρχη
Ιεροσολύμων. Ήταν η πρώτη φορά που συλλειτούργησαν οι Προκαθήμενοι των
δύο πρεσβυγενών Πατριαρχείων, μετά τη διακοπή της μεταξύ τους κοινωνίας, που
αποφάσισε ο Αντιοχείας, λόγω της εκ μέρους του Ιεροσολύμων ιδρύσεως Μητροπόλεως στο Κατάρ. Πέτυχαν να
παραστεί ο Πατριάρχης Ρουμανίας, που δεν είχαν, λόγω Μολδαβίας, τις καλύτερες
των σχέσεων. Η επίσκεψη του Πατριάρχου Κυρίλλου στη Ρουμανία βοήθησε στην
προσέγγισή τους. Πέτυχαν να παραστούν, έστω και με αντιπρόσωπο, οι Πατριάρχες
Βουλγαρίας και Γεωργίας, που έχουν εσωτερικά προβλήματα και ο Γεωργίας επί
πλέον δέχεται πιέσεις να διατηρεί ψυχρές σχέσεις με τη Μόσχα, λόγω της Οσσετίας
και της Αμπχαζίας. Πέτυχαν ο Αλεξανδρείας, ως προεστώς της λατρευτικής
συνάξεως, να εκφωνήσει λόγο – ύμνο για την Εκκλησία της Ρωσίας. Όπως είπε το
Πατριαρχείο Αλεξανδρείας «τυγχάνει της αδιαπτώτου πνευματικής συναντιλήψεως της
Αδελφής Ορθοδόξου Ρωσικής Εκκλησίας». Πέτυχαν συμπερασματικά,, από απόψεως
εκκλησιαστικής γεωστρατηγικής, να φανεί παράγοντας ενότητας για τους
Ορθοδόξους.
Σημειώνεται ότι τις ημέρες πριν από
τη συγκέντρωση των Πατριαρχών και των Προκαθημένων στη Μόσχα είχε συνεδριάσει η
Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ρωσίας. Κατ’ αυτήν ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ
Ιλαρίων παρουσίασε τα αποτελέσματα της μελέτης των ντοκουμέντων της Συνόδου
στην Κρήτη. Κατά την παρουσίαση σημείωσε ότι η αποτυχία της παρουσίας όλων των
Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Αυτοκεφάλων Εκκλησιών στην Κρήτη οφείλεται στο ότι
τον Ιούνιο του 2016 το Φανάρι κατήργησε την αρχή της ομοφωνίας, την οποία είχαν
αποφασίσει οι Προκαθήμενοι στην Κωνσταντινούπολη. Και αφού εξήγησε τους λόγους
της διαφωνίας και απουσίας των Πατριαρχείων Αντιοχείας, Ρωσίας, Βουλγαρίας και
Γεωργίας σημείωσε: «Το παγκόσμιο πλήρωμα
της Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν εκπροσωπήθηκε στη Σύνοδο της Κρήτης και για τον
λόγο αυτόν η Αγία Σύνοδος της Ρωσικής Εκκλησίας κατά τη συνεδρίασή της, στις 15
Ιουνίου 2016 αποφάσισε ότι “η Σύνοδος στην Κρήτη δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί
ως πανορθόδοξη, ούτε οι αποφάσεις αυτής μπορούν να γίνουν αποδεκτές, ως μη
εκφράζουσες πανορθόδοξη ομοφωνία”».
Στην ενημέρωση της Ιεραρχίας ο κ.
Ιλαρίων σημείωσε ακόμη ότι η απόφαση της Συνόδου στην Κρήτη για τη Διασπορά
πρέπει να συζητηθεί σε πανορθόδοξο επίπεδο και πως στο θέμα «Η Ορθόδοξη
Εκκλησία και ο υπόλοιπος χριστιανικός κόσμος» δεν υπήρξε ομοφωνία μεταξύ των
συμμετασχόντων. Όπως είπε, 21 συμμετασχόντες από τους 161 δεν υπέγραψαν το
σχετικό κείμενο, από τους οποίους οι 17 ήσαν από τους 25 εκπροσώπους της
Σερβικής Εκκλησίας. Άφησε ακόμη μιαν υπόνοια ότι η απόφαση της Συνόδου της
Κρήτης δεν ήταν ξεκάθαρη ως προς το θέμα της πολιτικής ενώσεως των
ομοφυλοφίλων.
Θετική εξέλιξη για τη Ρωσική
Εκκλησία είναι και η αίτηση του «Πατριάρχου Ουκρανίας» και πρώην Μητροπολίτου
Κιέβου Φιλαρέτου να αποκατασταθεί η ευχαριστιακή κοινωνία των υπ’ αυτόν
σχισματικών της Ουκρανίας με την «μητέρα Ρωσική Εκκλησία». Αν συμβεί αυτό
βελτιώνεται και ενισχύεται η θέση του Πατριαρχείου της Μόσχας έναντι των
πιέσεων που δέχεται από την Ουκρανική κυβέρνηση και αποδυναμώνεται το όπλο, που
επισείει το Φανάρι, να ανακηρύξει μονομερώς την αυτοκεφαλία της Εκκλησίας στην
Ουκρανία.
Η απουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών
και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου από τις εκδηλώσεις της Μόσχας πέρασε
απαρατήρητη. Για να δικαιολογηθεί η απουσία του ελέχθησαν δύο εκδοχές. Η μία
ήταν για να μην προκαλέσει περαιτέρω ένταση στη σχέση του με τον κ.
Βαρθολομαίο. Αυτή απορρίφθηκε ασυζητητί, με την απλή λογική ότι χειρότερες δεν
μπορούν να γίνουν μετά την αγωγή, που έχει καταθέσει σε βάρος του Οικ.
Πατριάρχου, για το κτήμα Προμπονά και τον εντός αυτού Ναό και, εν πάση περιπτώσει, πήγαν όλοι οι
άλλοι Έλληνες Πατριάρχες και Αρχιεπίσκοποι (Αλεξανδρείας, Ιεροσολύμων, Κύπρου,
Αλβανίας).
Η δεύτερη εκδοχή ήταν ότι προτιμά να
βρίσκεται ανάμεσα σε φίλους και οικείους στην Αθήνα, στη Ζάλτσα και στα
Οινόφυτα, παρά ανάμεσα στους Πατριάρχες και στους Προκαθημένους. Στην εκδοχή
αυτή υπήρξε το σχόλιο ότι είναι
προσβλητική προς όλους όσοι έκαμαν τον κόπο και μετέβησαν στη Μόσχα, με την
προσθήκη ότι η πρωθιεραρχική ευθύνη και τα καλώς εννοούμενα πνευματικά και
ποιμαντικά οφέλη της Ορθοδοξίας επιβάλλουν την παρουσία τους σε πανορθόδοξες
συνάξεις. Σημειώνεται ότι η Εκκλησία της Ελλάδος παλαιότερα ήταν η πιο
προβεβλημένη, η πιο ζωντανή, η πιο ελεύθερη, η με μεγαλύτερο ιεραποστολικό έργο
Εκκλησία, παράδειγμα για όλες τις άλλες τοπικές Εκκλησίες.--
Υ.Γ - Σύμφωνα με το
επίσημο ανακοινωθέν του Πατριαρχείου της Μόσχας οι Μακαριώτατοι Πατριάρχες
Αντιοχείας κ. Ιωάννης και Ιεροσολύμων κ. Θεόφιλος παρέστησαν στους εορτασμούς
για τα 100 χρόνια από την αποκατάσταση του Πατριαρχείου της Μόσχας και ήσαν
μαζί με τους άλλους Πατριάρχες και Προκαθημένους των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, κατά
τη συνάντησή τους με τον Πρόεδρο Πούτιν, το εσπέρας της 4ης Δεκεμβρίου 2017,
στην κατοικία του, στο Νόβο - Ογκαριόβο, αλλά δεν συλλειτούργησαν στην
πολυπατριαρχική και πολυαρχιεπισκοπική πανηγυρική Θεία Λειτουργία. Συγκεκριμένα
δεν έλαβε μέρος στη Θεία Λειτουργία ο Πατριάρχης Αντιοχείας. Αυτής προξήρχε ο
Πατριάρχης Αλεξάνδρειας κ. Θεόδωρος και μετέσχον οι Πατριάρχες και
Αρχιεπίσκοποι Ιεροσολύμων, Μόσχας, Σερβίας, Ρουμανίας, Κύπρου, Αλβανίας,
Πολωνίας, Τσεχίας - Σλοβακίας, ο Μητροπολίτης Ταό - Κλαρζέτης (Πατριαρχείο
Γεωργίας) και ο Μητροπολίτης Λοφτζού (Πατριαρχείο Βουλγαρίας). Απουσίασαν
μόνο ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίος και ο Αρχιεπίσκοπος της
Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Παρά τη μη συμμετοχή του Πατριάρχου Αντιοχείας στη Θεία
Λειτουργία στο Πατριαρχείο της Μόσχας εξέφρασαν την ικανοποίησή τους, διότι
ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκαν στον ίδιο χώρο οι Πατριάρχες Αντιοχείας και
Ιεροσολύμων, μετά την διακοπή της μεταξύ τους κοινωνίας. Μάλιστα μας ελέχθη ότι
οι γενόμενες συζητήσεις με τους δύο Πατριάρχες ήσαν επίπονες για να έρθει το
θετικό αποτέλεσμα της παρουσίας τους στις εκδηλώσεις του Πατριαρχείου της
Μόσχας.
13 σχόλια:
Παρατηρώντας τα τεκταινόμενα υπό το βλέμμα της αιωνιότητας, είναι να θλίβεται κανείς. Μικροπρέπειες, διαφωνίες και διαιρέσεις μεταξύ αδελφών για λεπτομέρειες. Εδώ μιλάμε περί αιώνιας ζωής, που η ζωή ετούτη μοιάζει με σταγόνα στον ωκεανό, τριβές μεταξύ αδελφών για τετριμμένα, εντελώς ασήμαντα που τα θάβει η λήθη στο πέρασμα του χρόνου..
Σύμφωνα με το πνεύμα του Γ´ Κανόνος της Β´ Οικουμενικής Συνόδου, τα πρεσβεία της τιμής σήμερα ανήκουν στο Πατριαρχείο Μόσχας. Μόνο νάταν Ορθόδοξο, και θα συσπειρώνονταν γύρω του όλες οι τοπικές Εκκλησίες. Αλλοίμονο, ειναι κι αυτό οικουμενιστικό.
Πρώτον οι Πατριάρχες Ιεροσολύμων και Αντιοχείας δεν συλειτούργησαν.
Δείτε τις φωτογραφίες καλά...
Δεύτερον όλοι εσείς οι "υπερασπιστές της αληθείας" που τρέχετε στην ρωσική αυλή όχι γιατί αγαπάτε την ορθόδοξη ενότητα αλλά τα ρωσικά ρούβλια, θα μετανιώσετε πικρά στο μέλλον που πολεμάτε το φτωχό Φανάρι με πρόσχημα τον αντι-οικουμενικό αγώνα γιατί δεν την ξέρετε καλά την ρωσική αρκούδα.
Αν επικρατήσει η ρωσική εκκλησιαστική εξωτερική πολιτική τότε θα δείτε τι σημαίνει οικουμενισμός και ποιος πραγματικά είναι οικουμενιστής.
Αλλά τότε θα είναι αργά.
Μήπως ξέρετε και τι κάνετε!!!
Τίποτε δεν σας δίδαξε η ιστορία!!!
Διαβάζετε τους πατέρες και ξεχνάτε το ιστορικό πλαίσιο στο οποίο έζησαν.
Υπομονή. Όλα θα φανούν. Το λέω και το ξαναλέω.
Οικουμενισμός υπάρχει αλλά όχι στο Φανάρι.
Αλλοίμονο σε αυτούς που τώρα το παίζουν ζηλωτές για να εξυπηρετήσουν τα πολιτικά συμφέροντα και σε αυτούς που δεν το καταλαβαίνουν στην Ελλάδα και πέφτουν στην παγίδα να πετροβολούν το Φανάρι που πορεύεται μέσα στην χιλιόχρονη Ιστορία της Εκκλησίας και επιτελεί το ποιο δύσκολο έργο.
Να κρατάει ενωμένους τους εθνικούς ορθόδοξους αδελφούς...
φ.Φ.
Το λόγο της απουσίας του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου μάλλον ήταν ότι οι πιο ισχυροί επίσκοποι της Ελλάδος είναι Φαναριώτες και επομένως δεν συμφώνησαν με την παρουσία του στη Μόσχα.
Ουδεμιάν εμπιστοσύνην έχομεν "φ. Φ. 11 Δεκεμβρίου 2017 - 4:29 μ.μ." εις την Μόσχαν. Αλλά αγαπητέ ο Ρωσικός οικουμενισμός δεν πολεμάται με τον τεκτονισμόν όστις καλείται δυτικός οικουμενισμός. Οι Άγιοι και θεοφόροι Πατέρες είχαν όπως αντιμετωπίσουν τας σταυροφορίας και τα συνεπακόλουθα αυτών, καθώς μας υπενθυμίζει η ιστορία, οίαν ου γιγνώσκεις εις το ελάχιστον, αγαπητέ. Το Φανάριον έχει προ πολλού αποκοπεί εκ της Ορθοδόξου Πίστεως καθότι πράττει την εξωτερικήν πολιτικήν οίαν επιβάλλουν οι ΗΠΑ και λοιπαί τεκτονικαί δυνάμεις. Χείρον το Ρώσικον και χειρότερον το Αμερικανικόν. Ου συγχωρείται συγκατάβασις εις τα της Ορθοδόξους Πίστεως είτε προέρχεται εκ της Ρωσίας, είτε εκ της Φραγκίας, είτε είτε εκ του Νέου Κόσμου. Αδελφοί, φεύγετε τους οικουμενιστάς, τους φιλοοικουμενιστάς, τους κρυφοοικουμενιστάς, τους κολυμπαριστάς, τους τέκτονας και μασόνους παντί είδους και μορφής ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Αγαπητε φ. Φ οι συμπροσευχες με τους παπικους συνιστουν Ορθοδοξη ευσεβεια;
Αν οι συμπροσευχες με αιρετικους δεν ειναι οικουμενισμος, τοτε τι ειναι;
Όταν θα έρθεις να ζήσεις στο φανάρι ανάμεσα σε σε Τούρκους και απέναντι σε Ρώσους, Φράγκους και δυστυχώς Ελλαδίτες τότε θα σου πω...
Ως τότε κάτσε στην πολυθρόνα σου και μαρτύρησε για την "αλήθεια" σου μπροστά στον Υπολογιστή.
φ.Φ.
Και εσύ κ. Αντιοικουμενιστή,
Πες μου ποια Σύνοδος έχει καταδικάσει τον οικουμενισμό ως αίρεση?
Αγαπητέ "φ. Φ. 11 Δεκεμβρίου 2017 - 4:33 μ.μ." άπασαι αι Αγίαι Οικουμενικαί Σύνοδοι καταδίκαζαν τας οιασδήποτε παρεκκλίσεις εκ της Ορθοδόξου Πίστεως. Ο οικουμενισμός καλεί όπως εντάξωμεν άπαντας όσους απεκόπησαν διαχρονικώς εκ των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων, εις την Αγίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν!!! Τι είναι αι αιρέσεις αγαπητέ; Αστεία δια να γελάσης και δια να παίξης; Δια να φορέσεις στο απαστράπτον ράσο, την ακριβήν κολόνιαν, δια να παρακαθήσης εις πλουσίας τράπεζας και δια να αναπαυθής εις τα απαλά στρώματα πολυτελών χοτέλς; Αι αιρέσεις αποτελούν ευθεία, απροκάλυπτον ύβριν προς τον Τριαδικόν Θεόν. Τι έλεγον οι Ιουδαίοι; Οι Μαθηταί του Κυρίου ήταν δήθεν "απατεώνες" και προσήλθαν εις το μνήμα όπως κλέψουσι το Άγιον Σώμα του Χριστού. Τι λέγη ο Άρειος; Καλός και αγαθός ο Χριστός αλλά δεν είναι Θεός. Το αυτό δε λέγη και ο οικουμενισμός; Δεν απαιτείται να πιστεύης ότι ο Χριστός είναι Θεάνθρωπος. Πιστεύοντας ότι ο Χριστός έφτασε έως τον Σταυρό και εκεί το τέλος, όπως δηλαδή πιστεύει σύμπας ο προτεσταντικός χώρος, εις τι διαφέρουν εκ των Ιουδαίων της εποχής του Χριστού; Το ίδιο δεν ισχυρίζεται και ο Μαρξ, υιός τινός προτεστάντου πάστορος; "Επαναστάτης" ο Χριστός, ουχί όμως Θεός. Επίστεψε εις τον Χριστόν; Ουχί, βεβαίως. Εδίωξε τον χριστιανισμόν με λύσσαν και ακραίον μίσος. Επομένως αγαπητέ, ουκ απαιτείται εις απάσας τας περιπτώσεις όπως συνέλθωσιν Σύνοδοι δια την καταδίκην των βλασφήμων αιρετικών. Λ.χ. και οι μορμόνοι, οι χιλιασταί ου κατεδικάσθησαν εκ τινός Συνόδου, όμως άπαντες οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί απορρίπτωμεν αυτούς ωσάν να τας κατεδίκασε τινά Οικουμενική Σύνοδος. Ο οικουμενισμός, ος συμπεριλαμβάνει απάσας τας αιρέσεις, τας στρεβλώσεις, τας ύβρεις εις τον Άγιον Τριαδικόν Θεόν, εις την Παναγίαν Θεοτόκον, εις τους Αγίους, εις την Αγίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν, ουκ εστί αίρεσις; Ουχί μόνον αίρεσις αλλά υπεραίρεσις! Αδελφοί φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Oι Οικουμενικές Σύνοδοι καταδίκασαν ονομαστικά τις αιρέσεις (π.χ. η Α΄ τον Άρειο και τον Αρειανισμό) και οι σύγχρονες αιρέσεις έχουν περιληφθεί σε αποφάσεις Ιερών Συνόδων έστω και τοπικών όπως οι χιλιαστές.
Η αλήθεια είναι ότι ο Οικουμενισμός δεν έχει καταδικαστεί ακόμα από καμία Σύνοδο.
Είναι μία κίνηση μέσα στον χώρο της Εκκλησίας η οποία θα δείξει ο Θεός πως θα εξελιχθεί και τελικά Εκείνος θα αποφασίσει τι θα γίνει δίδοντας βέβαια ο κάθε ένας από εμάς την μαρτυρία του. Βιάζεστε όμως μερικοί να προλάβετε την κρίση και την διοίκηση Του Θεού επί της Εκκλησίας Του. Μην ξεχνάτε ότι η Εικονομαχία ταλάνισε την Εκκλησία 150 χρόνια για να καταδικαστεί τελικά από Σύνοδο.
Αγαπητέ αντιοικουμενιστή ωραίο το "κήρυγμά" σου (ειδικά εις την καθαρεύουσαν) αλλά δεν πείθεις. Εύχομαι και ελπίζω πως όση ώρα περνάς μπροστά στον Υπολογιστή να κάνεις και ισόποση προσευχή να δώσει ο Θεός την λύση. Καλά Χριστούγεννα. και συμπάθα με από αγάπη για την Εκκλησία τα λέω. Βαρέθηκα αυτόν τον εμφύλιο πόλεμο οικουμενιστών - ζηλωτών που αντί να ενωθούμε και να πολεμήσμουμε τον κοινό εχθρό τρωγόμαστε μεταξύ μας. Κατάρα των Ελλήνων η διχόνοια. Πότε θα βάλουμε μυαλό?
Αγαπητέ ανώνυμε "12 Δεκεμβρίου 2017 - 10:10 μ.μ.". Χαίρω ιδιαιτέρως δια το ότι ου ηδυνήθην όπως πείσω σε. Άλλωστε η πώρωσις και η διάβρωσις των ανθρώπων είναι το χαρακτηριστικόν της νέας εποχής. Το εάν προσεύχομαι ή μη, συ ου γιγνώσκεις. Έτερον - εκάτερον όμως. Οι ομολογηταί της Ορθοδόξου Πίστεως εις την σύνολην Εκκλησιαστικήν ιστορίαν ου παρέμεναν στατικοί μόνον εις την προσευχήν. Εις το Ιερόν Ευαγγέλιον ο ίδιος ο Χριστός ουκ αρκείται μόνον εις την πίστιν των μαθητών του. Ζητά και την ομολογίαν:"Ελθών δε ο Ιησούς εις τα μέρη Καισαρείας της Φιλίππου ηρώτα τούς μαθητάς αυτού λέγων· τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι είναι τον υιόν του ανθρώπου; οι δε είπον· οι μεν Ιωάννην τον βαπτιστήν, άλλοι δε Ηλίαν, έτεροι δε Ιερεμίαν η ένα των προφητών. λέγει αυτοίς· υμείς δε τίνα με λέγεται είναι; αποκριθεὶς δε Σίμων Πέτρος είπε· συ ει ο Χριστός ο υιός του Θεού του ζώντος. και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτώ· μακάριος ει, Σίμων Βαριωνά, ότι σὰρξ και αίμα ουκ απεκάλυψέ σοι, αλλ᾿ ο πατήρ μου ο εν τοις ουρανοίς. καγώ δε σοι λέγω ότι συ ει Πέτρος, και επί ταύτῃ τη πέτρᾳ οικοδομήσω μου την εκκλησίαν, και πύλαι άδου ου κατισχύσουσιν αυτής. και δώσω σοι τας κλεις της βασιλείας των ουρανών, και ο εάν δήσῃς επί της γης, έσται δεδεμένον εν τοις ουρανοίς, και ο εάν λύσῃς επί της γης, έσται λελυμένον εν τοις ουρανοίς" (Μτ 16 ιγ - ιθ). Αγαπητέ, η Ορθόδοξος Εκκλησία υφίσταται εν τη Ο - μο - λο - γί - α. Ούτε "Ηλίας", ούτε "Ιερεμίας, ούτε εις των Προφητών, ούτε "καλός άνθρωπος", ούτε "κοινωνικός επαναστάτης", ούτε οτιδήποτε έτερον. Μόνον η Ακριβής Ομολογία συνιστά Εκκλησία. Αλλά όπως προείπε ο Χριστός εάν ου μη πιστεύεις εις Αυτόν εις εμέ θα πιστέψης;;; Αδελφοί, φεύγετε των οικουμενιστών, των φιλοοικουμενιστών, κυρίως των κρυφοοικουμενιστών και των κολυμπαριστών ως τις φεύγη εκ του όφεως, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Ανωνυμε φ.Φ. τι σημαινει ,οταν θα ερθεις να ζησεις αναμεσα σε Τουρκους θα σου πω;
Τι σημαινε αραγε οταν Ο Χριστος ανεβηκε στο Σταυρο ,οταν το αιμα εκατομμυριων μαρτυρων και ομολογητων ερευσε ως θυσια για την πιστι του Χριστου ;
Το να ειναι κανεις Πατριαρχης δεν σημαινει οτι εχει ως εργο να εισπρατει εκκατομυρια απο καθε Αρχιεπισκοπη της διασπορας Ελληνων της Αμερικης ,Γερμανιας και αλλου και να κηρυτει κορανιο αντι Ευαγγελιου δωριζοντας το και ονομαζοντας του αγιο,δεν σημανει να καταπατει πληθος αποφασεων Αγιων Συνοδων των Αγιων Αποστολων και των Αγιων Πατερων.Το να κυρυτει πανθρησκεια λεγοντας οτι υπαρχει σωτηρια και σ αλλες Θρησκειες.
Ενω η και η παλαια και η καινη διαθηκη ρητως λεγουν οτι ο Κυριος θα δωσει Σωτηρια το λαο Αυτου
και οτι ο Γιαχβε θα κεντηθει πραγμα που πραγματοποιηθηκε με τη Υπερτατη Θυσια του Χριστου ,που προσεφερε το Αιμα Του ως Θυσια στο Θεο ,δυναμει της οποιας καθισταται δυνατη η σωτηρια ολοκληρου της ανθρωποτητος ,με την προυποθεσι ο πιστευσας και βαπτιστης θα σωθει και δεν υπαρχει αλλο ονομα υπο τον Ουρανο το οποιο προσφερει σωτηρια ,αλλα μονον το Ονομα Ιησου Χριστου .
Τι σωει Ευαγγελιο κηρυτει ο Πατριαρχης δια λογων και εργων;
Ο θεος μας ειναι ζηλωτης απαιτει ολο τον ανθρωπο ακομη και θυσια και δεν ανεχεται ο ανθρωπος να ερωτοτροπει με ψευτοθεους ,με αλλες θρησκειες ,το Αγιον Πνευμα ειναι ζηλωτης προς φθονο.Δεν ανεχεται να ερωτοτροπει κανεις με την αμαρτια ,ποσο μαλλον με τις πλανες των αιρεσεων και της πανθρησκειας.
Ανωνυμε φ.Φ. λετε παλι ,οτι η εικονομαχια διηρκεισε πανω απο εκατο χρονια ,γιατι βιαζοντε οι αντιοικουμενισται και προβαινουν σε διακοπη μνημοσυνου ,οσων κηρυτουν αιρεσι γυμνη τη κεφαλη;
Αρα αποδεχεστε ,οτι ο οικουμενισμος ειναι παναιρεσι ,δεν σας φτασανε τα σχεδον εκατο χρονια που κυρυτεται ο οικουμενισμος ,απαιτηται περισσοτερη σιωπη και αδρανια ,καμια αντιδρασι για να ισχυροποιησεται την πλανη και να κατοχειροθηται,ηδη εχετε καταλαβει νυπιαγωγεια ,σχολεια και πανεπιστημια διδασκοντας οικουμενισμο και πανθρησκεια ,να σας δωσουμε και αλλο καιρο για να μας αλλαξετε τα Φωτα.Οσα χρονια και να εχεται στη διαθεση σας δεν προκειται ποτε να κατοχειρωσεται την πλανει του οικουμενισμου ,διοτι το σκοταδι δεν στεκεται στο Φως,οταν βγαινει ο ηλιος φευγει το σκοταδι,οπως δεν σταθηκαν και αλλες αιρεσεις,ακομη και η εκατονταετης αιρεσι της εικονομαχιας.
Γιατι θελεται να μην βιαζομαστε και να περιμενουμε να δωσει ο Θεος να γινει η συνοδος για να καταδικασει τον οικουμενισμο ;
Και η διακοπη μνημοσυνου και ολες οι αντιοικουμενιστικες αντιδρασεις απο τον Θεο ειναι,ο Θεος εξεγειρει τις συνειδησεις.Διοτι αγνωτε φ.Φ αν ο Θεος δεν θελει φυλο δεν πεφτει.
Το οτι δεν ξερουμε τι σημαινει να ζει κανεις με Τουρκους αυτο δειχνει δειλια να ομολογησετε την πιστι την Αγια ,και απαιτητε απο εμας να στηριζουμε τη δειλια σας και να δειξουμε κατανοησι και να συμπορευτουμε μαζι σας. Αυτο δεν θα γινει ποτε ακομη και αν πρεπει θα θυσιασουμε τη ζωη μας για την Πιστι του Χριστου την Αγια ,ΕΣΕΙς ΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ.
Εσείς οι πονηροί που όλο ρωτάτε, <> για πείτε μου.
1)Μήπως υπάρχει κάποια Νέα και Άγνωστη Αίρεση που κηρύττει η αποδέχεται ο Οικουμενισμός???
2)Μήπως υπάρχει κάποια Αίρεση από αυτές που δέχεται ως Εκκλησίες, η οποία δεν έχει ακόμη καταδικαστεί???
3)Ενώ κάθε μία Αίρεση που ξεχωριστά περιλαμβάνεται στον Οικουμενισμό είναι επανειλημμένα καταδικασμένη, το πρόβλημά σας είναι ποια Σύνοδος έχει καταδικάσει όλες τις καταδικασμένες Αιρέσεις μαζί ????
4)Δηλαδή αν δεν καταδικασθούν πάλι οι καταδικασμένες Αιρέσεις, δεν θα είναι Αίρεσις όλες μαζί???
Εγω που ρωταω γιατι εχω ονομα κυριε Παναγιωτη.
Οι ερωτησεις απαιτουν απαντησι ,αλλα επειδη στερηστε επιχειρηματων μεσα απο την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ για να στηριξεται την πλανη σας ,φτασατε δε στο σημειο να αμφισβητητε και τη γνησιοτητα του Ευαγγελιου, απο οικουμενιστη Ιερεα το ακουσα και αυτο .
Και ακομη καυχαστε ποια συνοδος κατεδικασε τον οικουμενισμο ως αιρεσι .
Αλλωστε οι Πατερες μας εχουν φροντισει να κρατουμε ορθοδοξι στασι και να καταδικαζουμε αιρεσεις ακομη και προ συνοδικης καταδικης ,οπως σαφως διατυπωνει ο 15ος ιερος κανονας της
πρωτοδευτερας συνοδου,παροτρινει τους Ιερεις να κοβουν το μνημοσυνο του Επισκοπου τους ,οταν εκεινος διδασκει γυμνη τη κεφαλη κατεγνωσμενη αιρεσι απο Πατερες προ συνοδικης καταδικης.
Ο οικουμενισμος ειναι παναιρεσι ,που εχει κατεγνωστει απο Αγιους Πατερες ,οπως ο Αγιος Ιουστινος Ποποβιτς.
Οταν ο φονιας διαπρατει φονο μπορει να καυχαται ,οτι δεν ειναι φονιας αφου δεν τον κατεδικασε ακομη κανενα δικαστηριο ,απο το δικαστηριο καταδικαζεται κανεις η απο τα εργα του ;Σιγουρα θα τον χαρακτηριζε κανεις παρανοηκο.
Τυφλοι οδηγοι τυφλων,οταν τυφλος ει το σκοτος ποσο;
Οι οικουμενισται εχουν καυτηριασμενη τη συνειδησι και δεν υπαρχη μετανοια ,γιαυτο με μαθηματικη ακριβεια οδηγουντε στην απωλεα.
Δημοσίευση σχολίου