Με
εξαιρετικά επείγουσα εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας προωθεί σε όλα τα
Γυμνάσια της πατρίδας μας την υλοποίηση Θεματικής Εβδομάδας με θέμα «Σώμα και
Ταυτότητα». Οι θεματικοί άξονες του συγκεκριμένου προγράμματος είναι: α)
διατροφή και ποιότητα ζωής, β) πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων, και γ) έμφυλες
ταυτότητες. Το τρίτο θέμα προβλέπει την ενημέρωση των μαθητών
σε καινοφανείς θεωρίες όπως «Βιολογικό και κοινωνικό φύλο» και«Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα».
Εκείνο
που με απλά λόγια υποχρεώνονται να διδαχθούν τα παιδιά μας είναι ότι κάθε
άνθρωπος εκτός από το βιολογικό του φύλο έχει και ένα άλλο φύλο, το
«κοινωνικό», το οποίο δικαιούται να προσδιορίσει σύμφωνα με την επιθυμία του.
Έτσι π.χ. ένα αγόρι που αντιλαμβάνεται ξεκάθαρα πως το βιολογικό του φύλο είναι
εκείνο του άνδρα, έχει κάθε δικαίωμα να επιλέξει ως κοινωνικό του φύλο εκείνο
της γυναίκας. Επίσης να υιοθετηθεί η άποψη ότι οικογένεια
μπορεί να αποτελούν δύο γυναίκες (λεσβίες) μαζί ή δύο άνδρες (ομοφυλόφιλοι)
μαζί! Εάν μάλιστα οι γονείς, ή οποιοσδήποτε άλλος, αντιληφθούν τέτοιες
συμπεριφορές – απόψεις, δεν πρέπει να δείξουν έκπληξη ή να αντιδράσουν, καθώς
κάτι τέτοιο συνιστά «ομοφοβική» ή «τρανσφοβική» αντιμετώπιση. Γι’ αυτό εξάλλου
ο ίδιος άξονας της Θεματικής Εβδομάδας προβλέπει την ενημέρωση των γονέων
σχετικά με την «Ομοφοβία και τρανσφοβία στην
κοινωνία και στο σχολείο».
Εύκολα
καταλαβαίνει κανείς που εξωθούνται τα παιδιά μας με τις θεωρίες αυτές. Δεν
είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι η Κοινότητα LGBTQ (Λεσβιών, Ομοφυλοφίλων,
Αμφιφυλοφίλων, Διεμφυλικών, και Κουήρ) Νέων Αθήνας έσπευσε να «χαιρετίσει την
έκδοση της συγκεκριμένης εγκυκλίου και να συγχαρεί το Υπουργείο Παιδείας για
την κίνησή του αυτή», καθώς με αυτόν τον τρόπο θα περάσουν πολλά στοιχεία της
διεστραμμένης ιδεολογίας τους στους νέους. Δυστυχώς επαληθεύεται η προφητεία
του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού «Θα
δούμε και θα ζήσουμε τα Σόδομα και τα Γόμορα στον τόπο μας». Ας αναλογισθούμε όμως:
α)
Δεν είναι φανερό ότι οι θεωρίες αυτές παραβλέπουν τη φυσιολογία του ανθρώπινου
σώματος και εναντιώνονται στην ίδια την ανθρώπινη οντολογία; Με τέτοια
σεμινάρια εκπληρώνει το Υπουργείο τη Συνταγματική του υποχρέωση για την ηθική
αγωγή των Ελλήνων; Μήπως η εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων οδηγεί τη νεολαία μας
στην ηθική εξαχρείωση;
β)
Αν στην κρίσιμη ηλικία της προεφηβείας και εφηβείας, καθώς το παιδί αρχίζει να
συνειδητοποιεί την ταυτότητά του, του ενσπείρουμε την αμφιβολία για το ποια
είναι η ταυτότητά του αυτή, μπορούμε άραγε να κατανοήσουμε το μέγεθος του υπαρξιακού
κλονισμού που του προκαλούμε;
Οι
παραπάνω θεωρίες και ιδεολογίες είναι αντίθετες προς την παράδοσή μας, την
ορθόδοξη πίστη μας, τα ήθη και έθιμα του λαού μας. Για τους λόγους αυτούς:
1)
Ζητούμε από το Υπουργείο να αποσύρει τον θεματικό άξονα για τις «Έμφυλες
Ταυτότητες»
2) Καλούμε
τους καθηγητές Γυμνασίου, να αντιδράσουν και να
μη συμπεριλάβουν τον συγκεκριμένο θεματικό άξονα στον προγραμματισμό της
Θεματικής Εβδομάδας.
3) Καλούμε
τους γονείς των μαθητών Γυμνασίου μέσω
του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε κοινή αντίδραση, καθώς επίσης να
καταθέσουν στο σχολείο Δήλωση Απαλλαγής των παιδιών τους (υπάρχει στο
διαδίκτυο). Ως τελευταία λύση να απουσιάσουν όλα τα παιδιά από την
παρακολούθηση του συγκεκριμένου άξονα.
4) Καλούμε
όλους τους φορείς και πολίτες του τόπου μας να
διαμαρτυρηθούν για το επιχειρούμενο έγκλημα.
Ενωμένη Ρωμηοσύνη
Ένωση Θεολόγων ν. Ημαθίας
Σύλλογος Πολυτέκνων ν.
Ημαθίας
Σύλλογος «Ιερός Φώτιος»
Βέροιας
Γ.Ε.Χ.Α. Βέροιας
Από
enromiosini.gr
Δείτε σχετικά και
-Πρωτοπρ. Βασίλειος Κοκολάκης,
Επιστολή πρός τόν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον περί θεματικῆς ἑβδομάδος.
1 σχόλιο:
Δυστυχώς, κάποιοι εκπαιδευτικοί και γονείς μάλλον δεν έχουν συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο που ελλοχεύει για τις ψυχές των παιδιών μας ένεκα των "έκφυλων ταυτοτήτων".
Φημολογείται ότι ένιοι των υπευθύνων για τη "διαφώτιση", γράφε διασκότιση, των μαθητών και μαθητριών, έχουν πείσει αρκετούς γονείς και εκπαιδευτικούς ότι οι αντιδράσεις που έχουν προβληθεί μέχρι τώρα και εξακολουθούν να προβάλλονται σχετικά είναι υπερβολικές και εκτός πραγματικότητος.
Τι δε να πει κανείς και για κάποιους διευθυντές σχολείων που σε σχετικές ενστάσεις γονέων απαντούν ότι αυτοί είναι υπάλληλοι δικαιολογώντας προφανώς την έλλειψη σθεναρής στάσεως στην προκειμένη περίπτωση;
Δημοσίευση σχολίου