Υπουργείο
Παιδείας Κύπρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα λέει «προκλητικούς» τους straight και
ότι πρέπει να έχουν gay επαφή για να σιγουρευτούν ότι δεν τους αρέσει!
Ένα
άθλιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, και κάνει
ολομέτωπη επίθεση στους ετεροφυλόφιλους - Το διανέμει Κύπρος και Ελλάδα!
Συντάκτης: Παντελής Λαμψιώτης
Κύπρος: Σε όλο και πιο
εκμαυλιστικά μονοπάτια διολισθαίνει η Παιδεία σε Κύπρο και Ελλάδα, αφού πλέον
επιστρατεύεται μια κανονική πλύση εγκεφάλου προς καθηγητές,
δασκάλους και μαθητές, όχι μόνο να αποκηρύξουν την επιστημονική
πραγματικότητα των βιολογικών φύλων, αλλά και να θεωρήσουν την φυσιολογική
ετεροφυλοφιλία ως προκλητική (!) σεξουαλική συμπεριφορά!
Και όχι μόνο αυτό, άλλα
προσπαθούν να περάσουν στους μαθητές τη νοοτροπία ότι για να σιγουρευτούν πώς
είναι ετεροφυλόφιλοι, πρέπει απαραιτήτως πρώτα να δοκιμάσουν την
ομοφυλοφιλική σεξουαλική επαφή για να βεβαιωθούν ότι δεν τους ελκύει!
Και αυτές οι εξωφρενικές ιδέες
που στερούνται κάθε παιδαγωγικού ήθους και επιστημονικής αλήθειας, διδάσκονται
με τον πιο επίσημο τρόπο μέσω της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και διοχετεύονται στα
συστήματα Παιδείας, Κύπρου και Ελλάδας!
Ο λόγος για το ΗΟΜΒΑΤ, ένα συγχρηματοδοτούμενο
πρόγραμμα από το πρόγραμμα «Δικαιώματα, Ισότητα και Ιθαγένεια» (Rights,
Equality, Citizenship) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στο οποίο συμμετέχει το Κέντρο
Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού (ΚΜΟΡ) από Ελλάδα, η Global Alliance for
LGBT Education (GALE) από Ολλανδία, το Center for Advancement of Research and
Development in Educational Technology (CARDET) από Κύπρο, το Diversity
Development Group (DDG) από Λιθουανία και το Accept LGBT από Κύπρο.
Το ΗΟΜΒΑΤ υποστηρίζεται
επίσημα από το υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου και
το βιβλίο με την εξοργιστική προπαγάνδα του, φιλοξενείται και
διανέμεται από τον επίσημο ιστότοπό του! Σκοπός του είναι να
διδάσκεται από ειδικούς εκπαιδευτές στους εκπαιδευτικούς, και οι εκπαιδευτικοί
με τη σειρά τους να μεταφέρουν αυτά τα μαθήματα στους μαθητές τους.
Αυτό το πρόγραμμα ουσιαστικά
αποτελεί μία «βίβλο» της LGBTQ προπαγάνδας που στις 84 σελίδες
του γίνεται ένας καταιγισμός αναφορών σε προπαγανδιστικούς νεωτερικούς όρους,
όπως το κοινωνικό φύλο, Binary vs Non Binary, genderqueer, genderfluid,
androgynous, multigendered, gender nonconforming, τρανς «μετάβαση», πανσέξουαλ,
πολυσέξουαλ, coming out, «ετεροκανονικότητα», τρανσοφοβία και πολλά άλλα.
Αλλά εκεί που η προπαγάνδα
πραγματικά «εκτοξεύεται» και αποκτά χαρακτηριστικά προσηλυτισμού στην
ομοφυλοφιλία και ολοφάνερης προσπάθειας εκμαυλισμού των παιδιών, είναι
οι ερωτήσεις που καλεί το πρόγραμμα να κάνει ο εκπαιδευτικός προς τους μαθητές
του.
Θαυμάστε:
Απάντησε τις ακόλουθες
ερωτήσεις (για ετεροφυλόφιλα άτομα)…
-Τι νομίζεις ότι προκάλεσε την
ετεροφυλοφιλία σου;
-Πότε και πώς αποφάσισες για
πρώτη φορά ότι είσαι ετερόφυλος/η;
-Πιστεύεις ότι η
ετεροφυλοφιλία σου να είναι απλά μια φάση και θα περάσει;
-Υπάρχει πιθανότητα η
ετεροφυλοφιλία σου να προέρχεται από φόβο ατόμων του ιδίου φύλου με σένα;
-Αν δεν έχεις κοιμηθεί με
άτομο του ιδίου φύλου μαζί σου, νομίζεις θα γινόσουν gay αν το δοκίμαζες;
-Γιατί προβάλεις έντονα την
ετεροφυλοφιλία σου; Δεν μπορείς απλά να είσαι το άτομο που είσαι χωρίς να το
προβάλεις τόσο έντονα;
-Η μεγάλη πλειοψηφία των
παιδόφιλων είναι ετεροφυλόφιλοι. Νιώθεις ασφαλής να εκθέσεις τα παιδιά σου σε
ετεροφυλόφιλους εκπαιδευτικούς;
Με όλη την κοινωνική
υποστήριξη που λαμβάνει ο γάμος, τα ποσοστά διαζυγίου αυξάνονται ολοένα και
περισσότερο. Γιατί υπάρχουν τόσο λίγες σταθερές σχέσεις μεταξύ ετεροφυλόφιλων
νομίζεις;
Η ετεροφυλοφιλία από φυσική
βιολογική αλληλοσυμπλήρωση των φύλων παρουσιάζεται ως κάτι που… προκαλείται
και αποφασίζεται! Σαν να ρωτάμε δηλαδή έναν άνθρωπο τι του προκάλεσε
το αίσθημα της… πείνας, πότε αποφάσισε για πρώτη φορά ότι πρέπει να τρώει και
αν πιστεύει ότι η πείνα κάποτε θα του περάσει!
Επιπλέον στην τέταρτη ερώτηση
η ετεροφυλοφιλία παρουσιάζεται ως απότοκο της ομοφοβίας, δηλαδή ως αντίδραση
στην «φυσιολογικότητα» των gay! Δηλαδή αν κάποιος δεν είναι ομοφυλόφιλος, αυτό
αποδίδεται μόνο και μόνο στην «ομοφοβία», και ο ετεροφυλόφιλος πρέπει
μάλλον να αρχίσει να έχει και… τύψεις!
Στην πέμπτη ερώτηση προσπαθούν
να εμφυτεύσουν στον μαθητή την ιδέα ότι επιβάλλεται να επιδιώξει
ομοφυλοφιλική σεξουαλική επαφή για να αποφασίσει τον προσανατολισμό
του, και ότι δεν θα πρέπει να του αρκεί η φυσική έλξη που ορίζει το φύλο τους,
η κρίση του και οι ηθικοί του κώδικες!
Στην έκτη ερώτηση οι
ετεροφυλόφιλοι εμφανίζονται να… υπερπροβάλλονται και να προκαλούν (!) και μάλλον
θα ήταν καλύτερα να το κρύβουν! Πάλι καλά που δεν γράφει ότι κάνουν
και παρελάσεις ετεροφυλοφιλίας!
Η έβδομη και η όγδοη ερώτηση
είναι το απόγειο της βλακώδους προπαγάνδας χωρίς καμία λογική βάση,
χωρίς παράθεση στοιχείων και με στόχο απλά να δημιουργήσουν χυδαίες εντυπώσεις.
Άλλο πράγμα είναι ο γάμος και άλλο η σεξουαλική έλξη. Ο γάμος (και ειδικά ο
θρησκευτικός γάμος) έχει πάρα πολλές απαιτήσεις για να κρατηθεί, και βασίζεται
σε σταθερές και αξίες. Η σεξουαλική έλξη δεν απαιτεί τίποτα. Για τα διαζύγια
ευθύνεται το χάσμα μεταξύ των εγωισμών του ανδρόγυνου. Όχι ο… λανθασμένος
σεξουαλικός προσανατολισμός. Οι «λίγες σταθερές σχέσεις» είναι ένας αυθαίρετος
ισχυρισμός επιπέδου δημοτικού, που είναι ντροπή να διδάσκεται σε
εκπαιδευτικούς.
Στην έβδομη ερώτηση πραγματικά
«καίγεται» ο εγκέφαλος. Στοχοποιεί ευθέως τους ετεροφυλόφιλους εκπαιδευτικούς!
Τι ύπουλο δηλητήριο είναι αυτό που προσπαθούν να βάλουν στα μυαλά των παιδιών,
για να αρχίσουν να βλέπουν το κάθε ετεροφυλόφιλο εκπαιδευτικό ως
υποψήφιο παιδόφιλο;
Αν οι ομοφυλόφιλοι είναι ας
πούμε 10% του γενικού πληθυσμού, εννοείται ότι είναι αναμενόμενο να προκύψουν
περισσότεροι παιδόφιλοι από το υπόλοιπο 90%, βάσει αναλογικότητας! Αυτή η
ερώτηση είναι σαν να λέμε: «η μεγάλη πλειοψηφία των τροχαίων που
συμβαίνουν στους δρόμους της Ελλάδας, προκαλούνται από Έλληνες (αφού
οι Έλληνες είναι συντριπτικά περισσότεροι, από ποιους θα προκαλούνταν; Από
τους… Φιλιππινέζους;). Νοιώθεις ασφαλής να αφήσεις το παιδί σου να
επιβιβαστεί σε αυτοκίνητο που οδηγεί Έλληνας;». Τι ηλίθιος συμψηφισμός
είναι αυτός; Ποιος σκέφτηκε αυτά τα μηδενικής νοημοσύνης
επιχειρήματα;
Ποιοι αρρωστημένοι εγκέφαλοι ενέκριναν αυτά τα προπαγανδιστικά σκουπίδια; Και ποιοι εκπαιδευτικοί θα δεχθούν να προσβάλλονται ευθέως και να υποτιμούν τη νοημοσύνη τους με αυτήν την ελεεινή προπαγάνδα που δεν έχει προηγούμενο;
sportime.gr 17 Νοέ 2023
3 σχόλια:
Αυτοί οι πνευματικοί εγκληματίες που συνέταξαν , ενέκριναν και εισήγαγαν το δαιμονόπνευστο αυτό κείμενο στους ναούς της Παιδείας, τουτέστιν στα σχολεία, εκμαυλίζοντας και διαφθείροντας τους νεαρούς βλαστούς της κοινωνίας μας θα πρέπει να αφορισθούν ΑΜΕΣΑ.
ΤΑΧΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΧΡΟΝΟΤΡΙΒΗΣ.
Πολύ σωστό, Γιατρέ μου. Γένοιτο!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΣ / 19.11.2023
Οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι στις χώρες της Δύσης (Η.Π.Α. και Ευρώπης), δεν σταματούν να προωθούν τη σεξουαλική τους διαστροφή : 1) Ξεκίνησαν πρώτα με τις παρελάσεις τους τις οποίες έχουν το θράσος να αποκαλούν ''υπερηφάνεια'', ενώ στην πραγματικότητα είναι μία χυδαία και αποκρουστική εκδήλωση. 2) Μετά, συνέχισαν να απαιτούν σύμφωνο συμβίωσης ή γάμο για άτομα του ιδίου φύλου. 3) Αργότερα, προχώρησαν στο δικαίωμα ανατροφής παιδιών από άτομα του ιδίου φύλου, το οποίο είναι επικίνδυνο για την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών. 4) Στη συνέχεια, έριξαν το δηλητήριο αμφισβήτησης του φυσιολογικού φύλου, προκαλώντας τεράστια ψυχοσωματικά προβλήματα σε όσους πήραν απόφαση αλλαγής φύλου. 5) Τελευταία, ολοκληρώνουν το διεστραμμένο πρόγραμμά τους με αχρείαστη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, στα παιδιά του σχολείου.
΄Οσον αφορά τις οκτώ ερωτήσεις που οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι έχουν το θράσος να θέτουν προς απάντηση, η λύση είναι μία. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αντιδράσουν και να κάψουν ή να ρίξουν το επικίνδυνο ερωτηματολόγιο στα σκουπίδια. Αν ήμουν εκπαιδευτικός αυτό θα έκανα, ανεξάρτητα από οποιεσδήποτε συνέπειες.
Δημοσίευση σχολίου