Εξαιρετικά τα γράφεις "άγιε" Φλωρίνης. Εν μόνον δεν αναφέρεις: τον λόγον δια τον οποίον έπαυσε ο μαχητής Ορθόδοξος πατήρ Παΐσιος την μνημόνευσίν σου. Και ο λόγος είναι αληθώς πολύ σοβαρός και ουσιαστικός. Εφόσον λοιπόν δεν αναφέρεσαι εις το αίτιον παύσεως της μνημονεύσεώς σου, εμμέσως αναγνωρίζεις και αποδέχεσαι και συ την ορθότητα της πράξεως του πατρός Παϊσίου! Ο ισχυρισμός σου ότι τα εκκλησιαστικά θέματα "δεν λύνονται αποκλειστικώς εξ ενός ατόμου" δεν με ευρίσκει αντίθετον. Εκείνον ον ζητείται εκ σου, είναι η στάσις σου εις το όλον θέμα. Δεν ανέγνωσα πουθενά ότι διαφωνείς εις το να ονομάζονται οι απανταχού ανά την υφήλιον χριστιανικαί αιρέσεις ως "ιστορικώς καλούμεναι «εκκλησίαι»". Ο Άγιος, Τριαδικός, Ύψιστος Θεός, ας ελεήση και συγχωρήση ημάς, Αμήν.
Σεβασμιώτατε σε λίγες μέρες πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Δεν είναι καλύτερο να μη φορτίζεται το κλίμα τέτοιον καιρό; Και γιατί δύο συνεχόμενες Κυριακές αντί για κήρυγμα να ακούν οι εκκλησιαζόμενοι γι αυτό το θέμα; Δεν έφθανε η μία;
Αληθεύει ότι ετοιμάζεται διωγμός σε βάρος αντιοικουμενιστών κληρικών όπως για παράδειγμα του π.Θεοδώρου Ζήση; Κάτι τέτοιο κατήγγειλε ο π.Νικόλαος Μανώλης!
Σήμερα και αύριο πανηγυρίζει ο ιερός ναός αγίου Νικολάου Φλώρινας. Ο επίσκοπος όμως θα βρίσκεται αλλού. Στην Κοζάνη όπου γιορτάζει ο πολιούχος της και θα παρευρίσκεται ο αρχιεπίσκοπος με πλειάδα άλλων επισκόπων. Και μετά τους κακοφαίνεται όταν τους ασκείται κριτική για τη συχνή τους συμμετοχή σε συλλείτουργα. Έτσι έκανε ο πατήρ Αυγουστίνος;
Πολύ "ωραία" τα λέτε "Σεβασμιώτατε". Μια και είστε, κατά τα γραφόμενά σας πάντα, λάτρης της εκκλησιαστικής κανονικότητας και της τάξεως, θέλουμε να μας διαφωτίσετε και να μας πείτε :
1) Είναι ή δεν είναι αντικανονικές, αντιπατερικές και εχθρικές προς την ορθοδοξία, οι ενέργειες του Βαρθολομαίου ?
2) Είναι ή δεν είναι ψευτο-σύνοδος, η Κολυμπάρια Σύνοδος ?
3) Είναι ή δεν είναι εκκλησίες, οι ετερόδοξοι ?
4) Έχετε ή δεν έχετε την ίδια Πίστη με τον Βαρθολομαίο ?
«Όποιος αποσχίζεται από τον σύνδεσμο της ενότητας και της αγάπης είναι καταδικασμένος για την αιώνια κόλαση, ακόμη και αν καεί ζωντανός για το όνομα του Χριστού». (Άγιος Αυγουστίνος Επίσκοπος Ιππώνος)
π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου (επιστολή προς τον Οικουμεν.Πατριάρχη Χριστούγεννα 1968) "Έχετε άραγε αντιληφθεί τί σημαίνει κατά βάθος οικουμενισμός; Έχετε εμβαθύνει εις το πνεύμα αυτού του κατασκευάσματος; Υπο τον επάρατον οικουμενισμόν δεν κρύπτεται απλώς μια αίρεσις. Κρύπτεται αυτή αύτη η άρνησις του αποκαλυπτικού χαρακτήρος της χριστιανικής Πίστεως. Κατα τούτο ο Οικουμενισμός είναι χείρων πάσης αιρέσεως. Η αίρεσις του Αρείου, η εις την τάξιν κτίσματος καταβιβάζουσα τον Ομοούσιον Λόγον, καθώς και πάσαι αι άλλαι αιρέσεις, ωχριώσιν ενώπιον του τέρατος του Οικουμενισμού. Διότι πάσαι αι χριστιανικαί αιρέσεις και αι πλέον βλάσφημοι, ουδέ διενοούντο κάν να αμφισβητήσωσι την μοναδικότητα και αποκλειστικότητα του Χριστιανισμού ως αληθείας εξ αποκαλύψεως". Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος προτείνει: "καλύτερος είναι ο χωρισμός (το σχίσμα) υπέρ της ευσεβείας, παρά η εμπαθής ομόνοια." (Λόγος 6,11 Ειρηνικός 1) Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης : "Οσοι κοινωνούν μαζί με τους αιρετικούς,αυτοί ως αληθώς αποσχίζονται της Εκκλησίας". (P.G.99,1065 CD)
Σεβασμιώτατε Φλωρίνης διακόψτε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου όπως ο προκάτχοχός σας εκείνο του Αθηναγόρα. Αν το είχατε διακόψει ο π.Παίσιος δεν θα είχε αποτειχισθεί.
ανώνυμε 5:11 μ.μ. άμα πιστεύεις ότι σόνι και καλά πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να μνημονεύουμε τους αντίχριστους οικουμενιστές είσαι βαθιά νυχτωμένος.η βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος(πάπας φιλιόκβε) δεν συγχωρείται ποτέ... Ή μητέρα σπεύδει, από την Αφρική στο Μιλάνο. Χαίρεται πού μαθαίνει πώς ξέκοψε από το Μανιχάίσμό. «Δεν είχα βρεί την αλήθεια ακόμα, όμως είχα απομακρυνθεί από το ψέμα»!(Άγιος Αυγουστίνος Επίσκοπος Ιππώνος).Ο Άγιος Αυγουστίνος απομακρύνθηκε από τον Μανιχάίσμό,η Αγία Μόνικα μητέρα του Αγίου Αυγουστίνου χάρηκε που ο γιός της απομακρύνθηκε από την αίρεση,εμείς οι φονταμενταλιστές ακολουθούμε την ιερή παράδοση εσείς άμα θέλετε να είστε με τον αιρετικό πατριάρχη Βαρθολομαίο και με τον αντίχριστο πάπα δημοκρατία υπάρχει κάντε ότι θέλετε
και κάτι ακόμα πάτερ Θεόκλητε Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω.Άμα διώκεις έναν ιερέα που δεν φταίει,πόσο παραπάνω είσαι υποχρεωμένος να διώξεις έναν πατριάρχη που φταίει
Όσο "παραδοσιακός" κι αν είναι τις επίσκοπος, εάν δεν δύναται όπως ομολογεί πανταχού και πάντοτε την Ορθοδοξίαν, ανάξιος εστί όπως φέρει οιονδήποτε βαθμόν ιεροσύνης και επομένως όπως μνημονεύεται ως "επίσκοπος". Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Παραδοσιακός ήταν ο Καντιωτης, ειλικρινής, ντομπρος,ξεκαθαρος πιστός χριστιανος. Όσοι ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ οικουμενιστες ΔΕΝ είναι παραδοσιακοί . Κρυφο-οικουμενιστες = ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ .
ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με τη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ συνοδο Κρητης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ
ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με τις ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ (ξεπερασε κατά πολύ τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ.
ανωνυμε 7 Δεκεμβρίου 2016 - 8:31 μ.μ. εφοσον διαφωνει γιατι δεν ανοιξε το στοματακι του στην τελευταια συνοδο....??? διαφωνησε- συμφωνωντας μαζι με ολους τους υπολοιπους λοικοποιμενες και ετσι επικυρωσαν τα του κολυμβαριου!!!!! ΑΝ διαφωνουσε δε θα κατεφθανε στην κοζανη ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗς ΕΟΡΤΗς ΤΟΥ Αγιου Νικολαου να συναντηση ιερωνυμο και παυλο(μιας και ο τελευταιος συμμετεχει στη διαρκη ιερα συνοδο που συνεδριαζει 7-9/12/2016 για την καθαιρεση του π.Θεοδωρου Ζηση και των συν αυτω) για να τα συμφωνησουν ολα μεταξυ τους...!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
7 Δεκεμβρίου 2016 - 11:01 π.μ. είσαι εκτός τόπου και χρόνου! Ο π.Θεόκλητος ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είναι παραδοσιακός και ΞΕΚΑΘΑΡΑ δέχεται τη ληστρική σύνοδο της Κρήτης!
Μην προδίδεις την πίστη σου λόγω συμπαθειών... και πνευματικός σου να είναι κάποιος αν προδίδει είναι για ξήλωμα...δυστυχώς...
Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2016 - 11:32 μ.μ. πόσο ηλίθιους περνάς εσύ τους άλλους; Πού δήλωσε ότι συμφωνεί με τη Σύνοδο της Κρήτης ο μητρ. Φλωρίνης Θεόκλητος;
Ηρέμησε ανώνυμε 8 Δεκεμβρίου 2016 - 12:41 π.μ. και μην τρελλαίνεσαι. Δεν είναι σωστό ο,τι σκέπτεσαι. Δεν είσαι Πάπας αλάθητος για να έχεις το αλάθητο. Πού είδες παιδί μου ότι συμφώνησε ο μητρ. Φλωρίνης με τη Σύνοδο Κρήτης; Είσαι με τα καλά σου;
Δυστυχώς 8 Δεκεμβρίου 2016 - 12:41 π.μ. βλέπεις προδοσίες εκεί που δεν υπάρχουν. Δείξε μου μια θετική του δήλωση για τα αιρετικά σημεία της συνόδου της Κρήτης και θα έχεις δίκαιο ότι την δέχεται.
Ο Μητροπολίτης π.Θεόκλητος μας έχει ξεκουφάνει με την "ηχηρή" σιωπή του! Άλλα έλεγε πρό τινος σε τηλεοπτικό σταθμό (στάχτη στα μάτια μας;) είχε βάλει κόκκινες γραμμές πριν την Κολυμπάριο σύνοδο και τώρα που παραβιάστηκαν όλες οι κόκκινες γραμμές, κυνηγάει τον π. Παίσιο που δεν τον μνημονεύει....λές και φταίει αυτός...αλλα μήπως ταράζονται οι συνειδήσεις κάποιων εξ αιτίας της διαφοροποίησης του π. Παισίου; προτιμούν μήπως την ενότητα και τον εφησυχασμό στο ψεύδος (την δειλία δηλαδή) απο την γενναία αντίδραση για την αλήθεια;
Ανώνυμε 6:25 μ.μ. κανείς δεν υποχρεώνει τον επίσκοπο και τον ιερέα να διακόψει το μνημόσυνο αιρετικού επισκόπου πριν την συνοδική καταδίκη του. Πώς και δεν το κατάλαβες ακόμα αυτό;
τι ειπες τωρα...???σοβαρα....????επειδη γιναν καποιοι ασυνειδητοι...σημαινει πως και οι αγωνιστες πρεπει να εκλειψουν και οι ομολογητες να παψουν....αρες μαρες κουκουναρες λες 8 Δεκεμβρίου 2016 - 9:43 μ.μ. η συνειδηση τον ελεγχει τον πατερα παισιο....αραγε εχει μεινει συνειδηση σε κανεναν αλλο..??
Η απόφαση της Συνόδου του 1351 που αναθεμάτισε τον Βαρλαάμ και τον Ακίνδυνο όριζε να διακόπτουμε την κοινωνία, όχι μόνο με τους αιρετικούς αλλά και με όσους κοινωνούν μαζί τους,τους οποίους άν είναι κληρικοί "πάσης ιερατικής λειτουργίας απογυμνώμεν"..."κι άν είναι λαικός την ιδίαν (ακοινωνησίαν) καθυποβάλλομεν". Ο Αγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος λέει:"Όχι μόνο αυτοί που φθείρουν την πίστη με κακή διδασκαλία, για την οποία ο Χριστός απέθανε, θα πάνε στο πύρ το άσβεστο, αλλά και οι ακροατές αυτού". "Ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται". Ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης επισημαίνει:"Εφης δι εμοί οτι δέδοικας ειπείν τω πρεσβυτέρω σου, μή αναφέρειν τον αιρεσιάρχην καίτοι περί τούτου ειπείν σοι το παρόν ού καταθαρρώ, πλήν οτι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτώ κάν Ορθόδοξος εί ο αναφέρων". Θέλεις κι άλλα 9.30 μ.μ.;
Ε' Οικουμενική Σύνοδος πράξις 6η Κεφ. 15 παράγραφ.10η και πράξις 1η Κεφ.3ο παράγρ.14η "Δια τούτο ο Ιουστινιανός δηλεί και η Σύνοδος επικυρώνει την θέσιν αυτήν(εν πράξει 7η Κεφ.16 παράγραφ.1,2) οτι ουδέποτε θα ανεχθεί να λάβη την Θεία Κοινωνία απο ιερείς ΥΠΟΠΤΟΥΣ ΕΠΙ ΑΙΡΕΣΕΙ και Ορθόδοξοι, καθ όλον το διάστημα του Ακακιανού Σχίσματος, ηρνήθησαν να κοινωνήσουν των Αχράντων Μυστηρίων απο χειρών ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΠΤΩΝ. Ακοινώνητοι διατί μένωμεν επι τοσαύτα έτη διατί δέν κοινωνούμε; Ιερείς και Πατέρες είναι μόνον οι τηρούντες την Πίστιν ανόθευτον.(πράξις 1η Κεφ.3ο παράγραφ.14) Κάθε ιερεύς τελεί τα Άχραντα Μυστήρια αξίως και επι αγιασμώ,εφ όσον είναι ηνωμένος με την Πίστιν της Εκκλησίας".
Αν δεν υπήρχε το τρισκατάρατο καθεστώς των "νέων χωρών" της Β.Ελλάδος οπου κάθε λίγο ο "πάπας της Ανατολής" απειλεί να τις διεκδικήσει και διοικητικώς και όπου οι επίσκοποι τον μνημονεύουν, ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος θα είχε μικρότερο πρόβλημα. Διότι, ο επίσκοπός του, δεν θα μνημόνευε αρχιαιρεσιάρχην. Όμως, δυστυχώς, όχι μόνο κληρικοί αλλά κι εμείς οι λαϊκοί των "νέων χωρών" έχουμε θέμα με την μνημόνευση. Θέμα που δεν έχουν οι πιστοί της κάτω από τη Λάρισα Ελλάδος, όπου το κυρίως πρόβλημα είναι η ψευτοσύνοδος στο Κολυμπάρι, ζήτημα το οποίο υποτλιθεται πως είναι εν εξελίξει, αν και δεν υπάρχει ελπίς από τέτοια ιεραρχία που έχουμε.
Η Πίστις δεν είναι λάστιχο και ανθρώπινο κατασκεύασμα, η πίστις είναι αποκάλυψις εκ Θεού που μας παρεδόθη άπαξ. Δεν είναι παιχνίδι, αφορά τη σωτηρία μας. Πώς θα δεχτώ, ως πιστός που ομολογώ "εις ΜΙΑΝ αγίαν ...εκκλησίαν" ότι και οι αιρέσεις είναι εκκλησίες, άρα υπάρχουν πολλές εκκλησίες, κάτι που κατ 'απαίτηση του Βαρθολομαίου διακηρύσσει η ψευτοσύνοδος στο Κολυμπάρι, και ότι τα μυστήρια των αιρετικών, π.χ. το βάπτισμα, είναι έγκυρα; Αν τα δεχτώ γίνομαι αιρετικός. Φυσικά και ο κάθε επίσκοπος που μνημονεύει Βαρθολομαίο αποδέχεται αυτές τις αιρέσεις. Καθίσταται αιρετικός. Αν δεν τις αποδεχόταν θα έπαυε τη μνημόνευση του αιρετικού. Και αν ό μη γένοιτο η Ι.Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποδεχτεί ως έγκυρο το κείμενο των αποφάσεων της ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου, κάθε Επίσκοπος που το αποδέχεται και μνημονεύει την ιεράν Σύνοδον, τι θα είναι; Θα πρέπει οι Ορθόσοξοι να τον μνημονεύουν; Ανδρί αιρετικώ χαίρειν ου μη λέγετε.
Ανώνυμε που κόπτεσαι για τον π.Θεόκλητο και επαναλαμβάνεις το ίδιο μήνυμα χίλιες φορές για να μας πείσεις... ο σιωπών δοκεί συναινείν! αυτός που σιωπά σημαίνει ότι συμφωνεί, στην ιεραρχία της προ προηγούμενης εβδομάδας, που συζήτησαν για τη Σύνοδο μούγκα στη στρούγκα ούτε τα παντελόνια του, ούτε τα ράσα του τίμησε!!
Βέβαια στην περίπτωση του Φλωρίνης τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί δεν το κλείνει τουλάχιστον γενικά! όπου πάει δε ξεχνάει να υπερασπιστεί τον καημένο τον αιρεσιάρχη τον Βαρθολομαίο που ο δύστυχος από την καλή του την καρδιά αναγνώρισε αιρέσεις και παναιρέσεις ως εκκλησίες... Μπορείς αυτό να το καταλάβεις; ας πούμε ότι σε λένε Δημήτρη. αν σε βρίσει κάποιος και πω εγώ "καλά του τα είπε του Δημήτρη" σε έβρισα ή όχι;
Ο λύκος (αιρετικός) θέλει να κατασπαράξει τα πρόβατα (ορθοδόξους). Ο βοσκός (επίσκοπος) τα ποιμαίνει παίζοντας στη φλογέρα το άσμα "πρόβατα, είναι λύκος και θέλει να σας κατασπαράξει". Ο αρχιβοσκός, έπεισε μερικούς βοσκούς, ὀχι όλους, να συναντηθούν και να αποφασίσουν ότι ο λύκος λέγεται πρόβατο. Και το επιβάλλει σε όλους, και στους βοσκούς που δεν πήγαν και στα πρόβατα.
Ο αρχιβοσκός μήνυσε πώς όποιος δεν παραδέχεται ότι ο λύκος λέγεται πρόβατο, θα τον τιμωρήση και θα τον καθαιρέση.
Ο βοσκός, τώρα, παίζει τη φλογέρα στο σκοπό! ... ας είναι καλά ο αρχιβοσκός. Τον αποδέχομαι ως αρχηγό μου χάριν της ... ενότητος και της τάξεως. Αλλά από τη φλογέρα του βγαίνει, και το γνωρίζει και ο ίδιος, η μελωδία "ο λύκος είναι πρόβατο".
Τα πρόβατα ακούνε τη μελωδία που τους παίζει ο βοσκός και σκέφτονται: Αποστολή του βοσκού, είναι να μας προειδοποιεί ότι, να ο λύκος! Τώρα ο βοσκός, μας λέει ότι ο λύκος είναι πρόβατο. Έτσι, αν συνεχίσουμε να τον αποδεχόμαστε ως βοσκό μας, θα μας κατασπαράξει ο λύκος. Δεν σε αναγνωρίζουμε βοσκέ, ώσπου να μας παίζεις ορθόδοξα τη φλογέρα, δηλαδή να λες στον αρχιβοσκό: Δεν σε αναγνωρίζω μέχρι να ομολογήσεις ότι ο λύκος είναι λύκος.
Όσοι ανώνυμοι κατηγορούν τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο ότι συμφωνεί με τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου χωρίς να μας δείχνουν ούτε μια δήλωση του που να είναι θετικός για την Σύνοδο αυτή, να σοβαρευθούν και να ξυπνήσουν.
Ανώνυμε 12:25 π.μ. δεν επαναλαμβάνω το ίδιο μήνυμα χίλιες φορές, αν κοιτάξεις πιο πάνω θα δεις ότι απάντησα ξεχωριστά στον κάθε ανώνυμο απο μία φορά. Και δεν κόπτομαι για μητροπολίτη Θεόκλητο όπως γράφεις. Κατέθεσα την άποψη μου στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Απαγορεύεται; Θέλεις να μονοπωλείς την συζήτηση;
Κρίμα για τον Θεόκλητο!! Να πέσει τόσο χαμηλά δεν το περιμέναμε...
Καμία ντροπή πια; να προδίδεις και να θες να βγαίνεις και λάδι; παπάς άνθρωπος;
Να έχεις μοναδικούς φίλους θρησκευτικούς δολοφόνους (Δωρόθεος, Ιωήλ, Βαρθολομαίος και πολλούς άλλους) να τους υπερασπίζεσαι πάση θυσία και να επιμένεις πως είσαι κανονικός επίσκοπος..
Δύο τινά συμβαίνουν ή στερείτε πλέον νοημοσύνης ή συνειδητά μαχαιρώνει και ξεβρακώνει την Ορθοδοξία!
Τα περί δειλίας τα ακούμε βερεσέ! Δεν τον κάναμε επίσκοπο για να φοβάται! ΑΝ φοβάται σπίτι του! ο Επίσκοπος είναι φρουρός αμείλικτος και στιβαρός όχι χαμογελαστή τηλεπερσόνα!
εσας ποιος σας βαζει να μας αναιρητε συνεχως...???? δεν ειμαι ο 3.29 αλλα τα λεει μια χαρα....ελευθερια αποψεων εχουμε...δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να λεμε ολοι τα ιδια...???αυτος λεει την αποψη του πειτε κι εσεις τη δικη σας...τα δυο επαναλαμβανομενα σχολια 2.21 2,22 δεν εκφραζουν αποψη....
ο 3.29 εκφράζεται λίγο αγενώς, αλλά εκφράζει αυτό που θα θέλαμε πολλοί να πούμε!
Απευθύνομαι στον ένα και μοναδικό που ανταπαντάει σε όλα τα σχόλια που κατηγορούν τον π.Θεόκλητο. Αδερφέ μου, δε θέλει κανείς να δημιουργούνται προβλήματα στην εκκλησία, αλλά αν τα δεις ψύχραιμα τα πράγματα θα διαπιστώσεις σίγουρα πως αν ο Σεβασμιότατος έβγαινε δημοσίως και έπαιρνε ξεκάθαρη θέση κατά του Πατριάρχη, όλοι θα ήμασταν μαζί του. Γιατί συνεχώς υποστηρίζει και ενισχύει τον Πατριάρχη;Αυτό έχει εξοργίσει τον κόσμο! Δε γίνεται να είσαι αντιοικομενιστής, αντιπαπικός, αντιαιρετικός και αντισυνοδικός (σχετικά με την Κρήτη) και να επαινείς και να υποστηρίζεις και να δικαιολογείς και να προβάλεις και να είσαι φίλος με τον αρχιοικουμενιστή, τον αρχιφιλοπαπικό, τον φιλαιρετικό και υπεύθυνο για τις αποφάσεις της Συνόδου..
Φίλε μου, αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο τα σχόλια γίνονται καυστικά...δυστυχώς... Θέλω να πιστεύω πως οι σχολιαστές από αγάπη εν Χριστώ, προσπαθούν να στηλιτεύσουν μια όπως φαίνεται μη ειλικρινή στάση του Δεσπότη μας.
Μην τους παρεξηγείς, αλλά αν -όπως φαίνεται- είσαι κοντά στον Δεσπότη και τον αγαπάς, ζήτησέ του να καταδικάσει τον Βαρθολομαίο, εφόσον είναι όντως κανονικός επίσκοπος.. Διαφορετικά, δίνει τροφή και δικαίωμα να τον κατηγορούν κάποιοι για προδοσία και κάποιοι άλλοι για υποκρισία!! Είναι όντως κρίμα, αλλά είναι στο χέρι του π.Θεοκλήτου να βάλει τελεία σ'αυτό το θέμα...
Το μ του Μετρό
-
*Επειδή στην Ελλάδα προφανώς μας λείπουν τα ουσιαστικά προς συζήτηση
θέματα, καταπιανόμαστε και με… τρίχες. Κι επειδή τη γκρίνια την έχουμε στο
DNA μ...
Πηγές Ειδήσεων
-
89.5
http://www.pe912fm.com/ -> και στο menu το «ΕΙΔΗΣΕΙΣ»
Ενοριακά Νέα
Ρομφέα
RNN
Οικουμενικόν Πατριαρχείον
Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς
www.amen.gr
65 σχόλια:
Εξαιρετικά τα γράφεις "άγιε" Φλωρίνης. Εν μόνον δεν αναφέρεις: τον λόγον δια τον οποίον έπαυσε ο μαχητής Ορθόδοξος πατήρ Παΐσιος την μνημόνευσίν σου. Και ο λόγος είναι αληθώς πολύ σοβαρός και ουσιαστικός. Εφόσον λοιπόν δεν αναφέρεσαι εις το αίτιον παύσεως της μνημονεύσεώς σου, εμμέσως αναγνωρίζεις και αποδέχεσαι και συ την ορθότητα της πράξεως του πατρός Παϊσίου! Ο ισχυρισμός σου ότι τα εκκλησιαστικά θέματα "δεν λύνονται αποκλειστικώς εξ ενός ατόμου" δεν με ευρίσκει αντίθετον. Εκείνον ον ζητείται εκ σου, είναι η στάσις σου εις το όλον θέμα. Δεν ανέγνωσα πουθενά ότι διαφωνείς εις το να ονομάζονται οι απανταχού ανά την υφήλιον χριστιανικαί αιρέσεις ως "ιστορικώς καλούμεναι «εκκλησίαι»". Ο Άγιος, Τριαδικός, Ύψιστος Θεός, ας ελεήση και συγχωρήση ημάς, Αμήν.
κριμα...πολυ κριμα να συνεχιζει το ιδιο βιολι....
Σεβασμιώτατε σε λίγες μέρες πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Δεν είναι καλύτερο να μη φορτίζεται το κλίμα τέτοιον καιρό; Και γιατί δύο συνεχόμενες Κυριακές αντί για κήρυγμα να ακούν οι εκκλησιαζόμενοι γι αυτό το θέμα; Δεν έφθανε η μία;
Αληθεύει ότι ετοιμάζεται διωγμός σε βάρος αντιοικουμενιστών κληρικών όπως για παράδειγμα του π.Θεοδώρου Ζήση; Κάτι τέτοιο κατήγγειλε ο π.Νικόλαος Μανώλης!
Σήμερα και αύριο πανηγυρίζει ο ιερός ναός αγίου Νικολάου Φλώρινας. Ο επίσκοπος όμως θα βρίσκεται αλλού. Στην Κοζάνη όπου γιορτάζει ο πολιούχος της και θα παρευρίσκεται ο αρχιεπίσκοπος με πλειάδα άλλων επισκόπων. Και μετά τους κακοφαίνεται όταν τους ασκείται κριτική για τη συχνή τους συμμετοχή σε συλλείτουργα. Έτσι έκανε ο πατήρ Αυγουστίνος;
Περιμένουμε με ανυπομονησία την συνέχεια της εγκυκλίου, έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Προς συντάκτη της εγκυκλίου: ο πρώην ηγούμενος έχει ονοματεπώνυμο! Το καταλάβατε;
Πολύ "ωραία" τα λέτε "Σεβασμιώτατε". Μια και είστε, κατά τα γραφόμενά σας πάντα, λάτρης της εκκλησιαστικής κανονικότητας και της τάξεως, θέλουμε να μας διαφωτίσετε και να μας πείτε :
1) Είναι ή δεν είναι αντικανονικές, αντιπατερικές και εχθρικές προς την ορθοδοξία, οι ενέργειες του Βαρθολομαίου ?
2) Είναι ή δεν είναι ψευτο-σύνοδος, η Κολυμπάρια Σύνοδος ?
3) Είναι ή δεν είναι εκκλησίες, οι ετερόδοξοι ?
4) Έχετε ή δεν έχετε την ίδια Πίστη με τον Βαρθολομαίο ?
5) Θεωρείτε ή δεν θεωρείτε Αγιώτατο τον Πάπα ?
6) Θεωρείτε ή δεν θεωρείτε Ιερό το Κοράνι ?
Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι ρητορικές βέβαια.
«Όποιος αποσχίζεται από τον σύνδεσμο της ενότητας και της αγάπης είναι καταδικασμένος για την αιώνια κόλαση, ακόμη και αν καεί ζωντανός για το όνομα του Χριστού». (Άγιος Αυγουστίνος Επίσκοπος Ιππώνος)
Θλιβερό. Πως είναι δυνατόν να μη φοβάται την καταδίκη αυτή ο Βαρθολομαίος και ο Θεόκλητος ?
π.Επιφανίου Θεοδωροπούλου (επιστολή προς τον Οικουμεν.Πατριάρχη Χριστούγεννα 1968)
"Έχετε άραγε αντιληφθεί τί σημαίνει κατά βάθος οικουμενισμός;
Έχετε εμβαθύνει εις το πνεύμα αυτού του κατασκευάσματος;
Υπο τον επάρατον οικουμενισμόν δεν κρύπτεται απλώς μια αίρεσις. Κρύπτεται αυτή αύτη η άρνησις του αποκαλυπτικού χαρακτήρος της χριστιανικής Πίστεως. Κατα τούτο ο Οικουμενισμός είναι χείρων πάσης αιρέσεως. Η αίρεσις του Αρείου, η εις την τάξιν κτίσματος καταβιβάζουσα τον Ομοούσιον Λόγον, καθώς και πάσαι αι άλλαι αιρέσεις, ωχριώσιν ενώπιον του τέρατος του Οικουμενισμού. Διότι πάσαι αι χριστιανικαί αιρέσεις και αι πλέον βλάσφημοι, ουδέ διενοούντο κάν να αμφισβητήσωσι την μοναδικότητα και αποκλειστικότητα του Χριστιανισμού ως αληθείας εξ αποκαλύψεως".
Αγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος προτείνει: "καλύτερος είναι ο χωρισμός (το σχίσμα) υπέρ της ευσεβείας, παρά η εμπαθής ομόνοια." (Λόγος 6,11 Ειρηνικός 1)
Αγιος Θεόδωρος Στουδίτης : "Οσοι κοινωνούν μαζί με τους αιρετικούς,αυτοί ως αληθώς αποσχίζονται της Εκκλησίας". (P.G.99,1065 CD)
γι αυτο να μην αποσχιστει καμμια ορθοδοξη ψυχη και παει με την αιρεση!!!! ορθοδοξια και παπισμος μαζι ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ(Α. ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ)
5 Δεκεμβρίου 2016 - 5:11 μ.μ.
ΚΡΕΙΣΣΩΝ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΩΡΙΖΟΥΣΗΣ ΘΕΩ!!
Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος. ΕΠΕ 1, 176
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!! Μας σπάσατε τα νεύρα με τις εμετικές ενότητές σας με τους πάπες και τους λοιπούς δαιμονόπληκτους!!!!!!
Σεβασμιώτατε Φλωρίνης διακόψτε το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου όπως ο προκάτχοχός σας εκείνο του Αθηναγόρα. Αν το είχατε διακόψει ο π.Παίσιος δεν θα είχε αποτειχισθεί.
(προς ανώνυμο 5:11 μ.μ.)
«Τοῦτο γάρ ἐστιν ἑνότης πίστεως, ὅταν πάντες ἓν ὦμεν, ὅταν πάντες ὁμοίως τὸν σύνδεσμον ἐπιγινώσκωμεν». Άγιος Ιωάννης o Χρυσόστομος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως (PG 62, 83)
ο τελευταίος ανώνυμος 5,11 έχει ξεφύγει τελείως ! εκτός θέματος ! περαστικά!
ανώνυμε 5:11 μ.μ. άμα πιστεύεις ότι σόνι και καλά πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να μνημονεύουμε τους αντίχριστους οικουμενιστές είσαι βαθιά νυχτωμένος.η βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος(πάπας φιλιόκβε) δεν συγχωρείται ποτέ... Ή μητέρα σπεύδει, από την Αφρική στο Μιλάνο. Χαίρεται πού μαθαίνει πώς ξέκοψε από το Μανιχάίσμό. «Δεν είχα βρεί την αλήθεια ακόμα, όμως είχα απομακρυνθεί από το ψέμα»!(Άγιος Αυγουστίνος Επίσκοπος Ιππώνος).Ο Άγιος Αυγουστίνος απομακρύνθηκε από τον Μανιχάίσμό,η Αγία Μόνικα μητέρα του Αγίου Αυγουστίνου χάρηκε που ο γιός της απομακρύνθηκε από την αίρεση,εμείς οι φονταμενταλιστές ακολουθούμε την ιερή παράδοση εσείς άμα θέλετε να είστε με τον αιρετικό πατριάρχη Βαρθολομαίο και με τον αντίχριστο πάπα δημοκρατία υπάρχει κάντε ότι θέλετε
και κάτι ακόμα πάτερ Θεόκλητε Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω.Άμα διώκεις έναν ιερέα που δεν φταίει,πόσο παραπάνω είσαι υποχρεωμένος να διώξεις έναν πατριάρχη που φταίει
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος είναι παραδοσιακός επίσκοπος.
Δεν επιτρέπεται η διακοπή του μνημοσύνου παραδοσιακών επισκόπων.
Σ αυτή την εγκύκλιο βλέπουμε την μετάλλαξη ενός παραδοσιακού υποτιθέμενου μητροπολίτη! Πολλά θα δούν ακόμη τα μάτια μας!
Όσο "παραδοσιακός" κι αν είναι τις επίσκοπος, εάν δεν δύναται όπως ομολογεί πανταχού και πάντοτε την Ορθοδοξίαν, ανάξιος εστί όπως φέρει οιονδήποτε βαθμόν ιεροσύνης και επομένως όπως μνημονεύεται ως "επίσκοπος". Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
Η μετάλλαξη υπάρχει μόνο στη φαντασία σου ανώνυμε 3:53μμ. Μενει να την δούμε και στην πράξη
Ο μητροπολίτης Θεόκλητος είναι παραδοσιακός επίσκοπος.
Στην εγκύκλιο τουλάχιστον δεν υπάρχει καμμία μετάλλαξη ανώνυμε 3,53. Τίποτα το κακό δεν λέει η εγκύκλιος αυτή.
Να τον χαιρεστε...!!!αχ παπουλη Αυγουστινε....αχ....λειπεις...
Και οι πέτρες της Φλώρινας και της Εορδαίας γνωρίζουν ότι η σημερινή εκκλησιαστική ηγεσία δεν τηρεί την παρακαταθήκη του π.Αυγουστίνου.
Παραδοσιακός ήταν ο Καντιωτης, ειλικρινής, ντομπρος,ξεκαθαρος πιστός χριστιανος.
Όσοι ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ οικουμενιστες ΔΕΝ είναι παραδοσιακοί .
Κρυφο-οικουμενιστες = ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ .
ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με τη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ συνοδο Κρητης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ
ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ με τις ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ (ξεπερασε κατά πολύ τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ.
Ανώνυμε 11:20 αυτά που γράφεις δεν ισχύουν για τον μητροπολίτη Θεόκλητο που είναι παραδοσιακός επίσκοπος.
Παραδοσιακός είναι και ο μητροπολίτης Θεόκλητος, ο διάδοχος του μητροπολίτη Αυγουστίνου.
ΑΝΩΜΥΜΕ 6 Δεκεμβρίου 2016 - 11:20 μ.μ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.....θα μεινει η παραβαση και θα φυγει η παραδοση...ελεγε ο Αγιος Παΐσιος.....!!!Ε.Κ.Π.
Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος δεν συμφώνησε με τις αποφάσεις της συνόδου της κρήτης.
ανωνυμε 7 Δεκεμβρίου 2016 - 8:31 μ.μ.
εφοσον διαφωνει γιατι δεν ανοιξε το στοματακι του στην τελευταια συνοδο....???
διαφωνησε- συμφωνωντας μαζι με ολους τους υπολοιπους λοικοποιμενες και ετσι επικυρωσαν τα του κολυμβαριου!!!!!
ΑΝ διαφωνουσε δε θα κατεφθανε στην κοζανη ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗς ΕΟΡΤΗς ΤΟΥ Αγιου Νικολαου να συναντηση ιερωνυμο και παυλο(μιας και ο τελευταιος συμμετεχει στη διαρκη ιερα συνοδο που συνεδριαζει 7-9/12/2016 για την καθαιρεση του π.Θεοδωρου Ζηση και των συν αυτω) για να τα συμφωνησουν ολα μεταξυ τους...!!!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!
ΝΑΙΙΙΙΙ ΒΕΒΑΙΑΑΑΑΑΑ ΣΙΓΟΥΡΑΑΑΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕΕΕΕΕ....ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΕΕΕ
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 7 Δεκεμβρίου 2016 - 8:31 μ.μ.???
ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ...!!!
ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ...ΟΧΙ ΕΜΑΣ!!! ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι.
7 Δεκεμβρίου 2016 - 11:01 π.μ. είσαι εκτός τόπου και χρόνου! Ο π.Θεόκλητος ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είναι παραδοσιακός και ΞΕΚΑΘΑΡΑ δέχεται τη ληστρική σύνοδο της Κρήτης!
Μην προδίδεις την πίστη σου λόγω συμπαθειών... και πνευματικός σου να είναι κάποιος αν προδίδει είναι για ξήλωμα...δυστυχώς...
Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2016 - 11:27 μ.μ. πού είδες ότι συμφωνεί με την Σύνοδο του Κολυμπαρίου ο μητροπολίτης Φλωρίνης;
Το δήλωσε πουθενά ότι συμφωνεί;
Ανώνυμε 7 Δεκεμβρίου 2016 - 11:32 μ.μ. πόσο ηλίθιους περνάς εσύ τους άλλους;
Πού δήλωσε ότι συμφωνεί με τη Σύνοδο της Κρήτης ο μητρ. Φλωρίνης Θεόκλητος;
Ηρέμησε ανώνυμε 8 Δεκεμβρίου 2016 - 12:41 π.μ. και μην τρελλαίνεσαι.
Δεν είναι σωστό ο,τι σκέπτεσαι.
Δεν είσαι Πάπας αλάθητος για να έχεις το αλάθητο.
Πού είδες παιδί μου ότι συμφώνησε ο μητρ. Φλωρίνης με τη Σύνοδο Κρήτης;
Είσαι με τα καλά σου;
Δυστυχώς 8 Δεκεμβρίου 2016 - 12:41 π.μ. βλέπεις προδοσίες εκεί που δεν υπάρχουν. Δείξε μου μια θετική του δήλωση για τα αιρετικά σημεία της συνόδου της Κρήτης και θα έχεις δίκαιο ότι την δέχεται.
Ο Μητροπολίτης π.Θεόκλητος μας έχει ξεκουφάνει με την "ηχηρή" σιωπή του! Άλλα έλεγε πρό τινος σε τηλεοπτικό σταθμό (στάχτη στα μάτια μας;) είχε βάλει κόκκινες γραμμές πριν την Κολυμπάριο σύνοδο και τώρα που παραβιάστηκαν όλες οι κόκκινες γραμμές, κυνηγάει τον π. Παίσιο που δεν τον μνημονεύει....λές και φταίει αυτός...αλλα μήπως ταράζονται οι συνειδήσεις κάποιων εξ αιτίας της διαφοροποίησης του π. Παισίου; προτιμούν μήπως την ενότητα και τον εφησυχασμό στο ψεύδος (την δειλία δηλαδή) απο την γενναία αντίδραση για την αλήθεια;
δεν ειδε κανεις το μητροπολιτη σας να διαφωνει και να το δηλωνει δημοσια!!!αρα.....
επιπλεον μνημονευει εναν παναιρεσιαρχη!!!
τι αλλο...θελετε...???
Σύμφωνα με ποιόν ι. κανόνα ανώνυμε 4:31 μ.μ. διέκοψε το μνημόσυνο του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου ο π. Παϊσιος;
Δεν υπάρχει θετική δήλωση για τα αιρετικά σημεία της συνόδου της Κρήτης που να την δέχεται ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος.
Ανώνυμε 6:25 μ.μ. κανείς δεν υποχρεώνει τον επίσκοπο και τον ιερέα να διακόψει το μνημόσυνο αιρετικού επισκόπου πριν την συνοδική καταδίκη του.
Πώς και δεν το κατάλαβες ακόμα αυτό;
ανωνυμε 8 Δεκεμβρίου 2016 - 9:43 μ.μ.
κοιμασαι με τα τσαρουχια!!!!
εχουν χιλιογραφει αυτα!!!!αν εισαι ανεπιδεκτος....δε σου φταιει κανεις....
«Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ».
τι ειπες τωρα...???σοβαρα....????επειδη γιναν καποιοι ασυνειδητοι...σημαινει πως και οι αγωνιστες πρεπει να εκλειψουν και οι ομολογητες να παψουν....αρες μαρες κουκουναρες λες 8 Δεκεμβρίου 2016 - 9:43 μ.μ. η συνειδηση τον ελεγχει τον πατερα παισιο....αραγε εχει μεινει συνειδηση σε κανεναν αλλο..??
Η απόφαση της Συνόδου του 1351 που αναθεμάτισε τον Βαρλαάμ και τον Ακίνδυνο όριζε να διακόπτουμε την κοινωνία, όχι μόνο με τους αιρετικούς αλλά και με όσους κοινωνούν μαζί τους,τους οποίους άν είναι κληρικοί "πάσης ιερατικής λειτουργίας απογυμνώμεν"..."κι άν είναι λαικός την ιδίαν (ακοινωνησίαν) καθυποβάλλομεν". Ο Αγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος λέει:"Όχι μόνο αυτοί που φθείρουν την πίστη με κακή διδασκαλία, για την οποία ο Χριστός απέθανε, θα πάνε στο πύρ το άσβεστο, αλλά και οι ακροατές αυτού". "Ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται". Ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης επισημαίνει:"Εφης δι εμοί οτι δέδοικας ειπείν τω πρεσβυτέρω σου, μή αναφέρειν τον αιρεσιάρχην καίτοι περί τούτου ειπείν σοι το παρόν ού καταθαρρώ, πλήν οτι μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτώ κάν Ορθόδοξος εί ο αναφέρων". Θέλεις κι άλλα 9.30 μ.μ.;
Ε' Οικουμενική Σύνοδος πράξις 6η Κεφ. 15 παράγραφ.10η και πράξις 1η Κεφ.3ο παράγρ.14η "Δια τούτο ο Ιουστινιανός δηλεί και η Σύνοδος επικυρώνει την θέσιν αυτήν(εν πράξει 7η Κεφ.16 παράγραφ.1,2) οτι ουδέποτε θα ανεχθεί να λάβη την Θεία Κοινωνία απο ιερείς ΥΠΟΠΤΟΥΣ ΕΠΙ ΑΙΡΕΣΕΙ και Ορθόδοξοι, καθ όλον το διάστημα του Ακακιανού Σχίσματος, ηρνήθησαν να κοινωνήσουν των Αχράντων Μυστηρίων απο χειρών ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΠΤΩΝ.
Ακοινώνητοι διατί μένωμεν επι τοσαύτα έτη διατί δέν κοινωνούμε; Ιερείς και Πατέρες είναι μόνον οι τηρούντες την Πίστιν ανόθευτον.(πράξις 1η Κεφ.3ο παράγραφ.14) Κάθε ιερεύς τελεί τα Άχραντα Μυστήρια αξίως και επι αγιασμώ,εφ όσον είναι ηνωμένος με την Πίστιν της Εκκλησίας".
Αν δεν υπήρχε το τρισκατάρατο καθεστώς των "νέων χωρών" της Β.Ελλάδος οπου κάθε λίγο ο "πάπας της Ανατολής" απειλεί να τις διεκδικήσει και διοικητικώς και όπου οι επίσκοποι τον μνημονεύουν, ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος θα είχε μικρότερο πρόβλημα. Διότι, ο επίσκοπός του, δεν θα μνημόνευε αρχιαιρεσιάρχην. Όμως, δυστυχώς, όχι μόνο κληρικοί αλλά κι εμείς οι λαϊκοί των "νέων χωρών" έχουμε θέμα με την μνημόνευση. Θέμα που δεν έχουν οι πιστοί της κάτω από τη Λάρισα Ελλάδος, όπου το κυρίως πρόβλημα είναι η ψευτοσύνοδος στο Κολυμπάρι, ζήτημα το οποίο υποτλιθεται πως είναι εν εξελίξει, αν και δεν υπάρχει ελπίς από τέτοια ιεραρχία που έχουμε.
Η Πίστις δεν είναι λάστιχο και ανθρώπινο κατασκεύασμα, η πίστις είναι αποκάλυψις εκ Θεού που μας παρεδόθη άπαξ. Δεν είναι παιχνίδι, αφορά τη σωτηρία μας. Πώς θα δεχτώ, ως πιστός που ομολογώ "εις ΜΙΑΝ αγίαν ...εκκλησίαν" ότι και οι αιρέσεις είναι εκκλησίες, άρα υπάρχουν πολλές εκκλησίες, κάτι που κατ 'απαίτηση του Βαρθολομαίου διακηρύσσει η ψευτοσύνοδος στο Κολυμπάρι, και ότι τα μυστήρια των αιρετικών, π.χ. το βάπτισμα, είναι έγκυρα; Αν τα δεχτώ γίνομαι αιρετικός. Φυσικά και ο κάθε επίσκοπος που μνημονεύει Βαρθολομαίο αποδέχεται αυτές τις αιρέσεις. Καθίσταται αιρετικός. Αν δεν τις αποδεχόταν θα έπαυε τη μνημόνευση του αιρετικού. Και αν ό μη γένοιτο η Ι.Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος αποδεχτεί ως έγκυρο το κείμενο των αποφάσεων της ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου, κάθε Επίσκοπος που το αποδέχεται και μνημονεύει την ιεράν Σύνοδον, τι θα είναι; Θα πρέπει οι Ορθόσοξοι να τον μνημονεύουν; Ανδρί αιρετικώ χαίρειν ου μη λέγετε.
Ανώνυμε που κόπτεσαι για τον π.Θεόκλητο και επαναλαμβάνεις το ίδιο μήνυμα χίλιες φορές για να μας πείσεις... ο σιωπών δοκεί συναινείν! αυτός που σιωπά σημαίνει ότι συμφωνεί, στην ιεραρχία της προ προηγούμενης εβδομάδας, που συζήτησαν για τη Σύνοδο μούγκα στη στρούγκα ούτε τα παντελόνια του, ούτε τα ράσα του τίμησε!!
Βέβαια στην περίπτωση του Φλωρίνης τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί δεν το κλείνει τουλάχιστον γενικά! όπου πάει δε ξεχνάει να υπερασπιστεί τον καημένο τον αιρεσιάρχη τον Βαρθολομαίο που ο δύστυχος από την καλή του την καρδιά αναγνώρισε αιρέσεις και παναιρέσεις ως εκκλησίες...
Μπορείς αυτό να το καταλάβεις; ας πούμε ότι σε λένε Δημήτρη. αν σε βρίσει κάποιος και πω εγώ "καλά του τα είπε του Δημήτρη" σε έβρισα ή όχι;
Ο λύκος (αιρετικός) θέλει να κατασπαράξει τα πρόβατα (ορθοδόξους).
Ο βοσκός (επίσκοπος) τα ποιμαίνει παίζοντας στη φλογέρα το άσμα "πρόβατα, είναι λύκος και θέλει να σας κατασπαράξει".
Ο αρχιβοσκός, έπεισε μερικούς βοσκούς, ὀχι όλους, να συναντηθούν και να αποφασίσουν ότι ο λύκος λέγεται πρόβατο. Και το επιβάλλει σε όλους, και στους βοσκούς που δεν πήγαν και στα πρόβατα.
Ο αρχιβοσκός μήνυσε πώς όποιος δεν παραδέχεται ότι ο λύκος λέγεται πρόβατο, θα τον τιμωρήση και θα τον καθαιρέση.
Ο βοσκός, τώρα, παίζει τη φλογέρα στο σκοπό! ... ας είναι καλά ο αρχιβοσκός. Τον αποδέχομαι ως αρχηγό μου χάριν της ... ενότητος και της τάξεως. Αλλά από τη φλογέρα του βγαίνει, και το γνωρίζει και ο ίδιος, η μελωδία "ο λύκος είναι πρόβατο".
Τα πρόβατα ακούνε τη μελωδία που τους παίζει ο βοσκός και σκέφτονται: Αποστολή του βοσκού, είναι να μας προειδοποιεί ότι, να ο λύκος! Τώρα ο βοσκός, μας λέει ότι ο λύκος είναι πρόβατο. Έτσι, αν συνεχίσουμε να τον αποδεχόμαστε ως βοσκό μας, θα μας κατασπαράξει ο λύκος. Δεν σε αναγνωρίζουμε βοσκέ, ώσπου να μας παίζεις ορθόδοξα τη φλογέρα, δηλαδή να λες στον αρχιβοσκό: Δεν σε αναγνωρίζω μέχρι να ομολογήσεις ότι ο λύκος είναι λύκος.
Όσοι ανώνυμοι κατηγορούν τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο ότι συμφωνεί με τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου χωρίς να μας δείχνουν ούτε μια δήλωση του που να είναι θετικός για την Σύνοδο αυτή, να σοβαρευθούν και να ξυπνήσουν.
Ξημέρωσε και ακόμα κοιμούνται αυτοί.
Ανώνυμε 12:25 π.μ. δεν επαναλαμβάνω το ίδιο μήνυμα χίλιες φορές, αν κοιτάξεις πιο πάνω θα δεις ότι απάντησα ξεχωριστά στον κάθε ανώνυμο απο μία φορά.
Και δεν κόπτομαι για μητροπολίτη Θεόκλητο όπως γράφεις. Κατέθεσα την άποψη μου στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Απαγορεύεται; Θέλεις να μονοπωλείς την συζήτηση;
Κρίμα για τον Θεόκλητο!! Να πέσει τόσο χαμηλά δεν το περιμέναμε...
Καμία ντροπή πια; να προδίδεις και να θες να βγαίνεις και λάδι; παπάς άνθρωπος;
Να έχεις μοναδικούς φίλους θρησκευτικούς δολοφόνους (Δωρόθεος, Ιωήλ, Βαρθολομαίος και πολλούς άλλους) να τους υπερασπίζεσαι πάση θυσία και να επιμένεις πως είσαι κανονικός επίσκοπος..
Δύο τινά συμβαίνουν ή στερείτε πλέον νοημοσύνης ή συνειδητά μαχαιρώνει και ξεβρακώνει την Ορθοδοξία!
Τα περί δειλίας τα ακούμε βερεσέ! Δεν τον κάναμε επίσκοπο για να φοβάται! ΑΝ φοβάται σπίτι του! ο Επίσκοπος είναι φρουρός αμείλικτος και στιβαρός όχι χαμογελαστή τηλεπερσόνα!
Ανάγωγος και απαράδεκτος είσαι ανώνυμε 3:29 μ.μ.
Κοίταξε να μετανοήσεις για την χυδαία γλώσσα σου και μετά να έλθεις να σχολιάσεις εδώ.
9 Δεκεμβρίου 2016 - 3:29 μ.μ.
ευγε!!!πολυ σωστα τα λες...και λιγα ειπες!!!
3.29 να αγιάσει το στόμα σου!!!!!!!!!!
Οι ανώνυμοι που χυδαιολογούν σαν τον 3:29 να μην κάνουν τους κόκορες σε ανθρώπους σαν τον Φλωρίνης Θεόκλητο.
Ποιοί σε βάζουν ανώνυμε 3:29 μ.μ. και τα γράφεις αυτά για τον Φλωρίνης Θεόκλητο;
εσας ποιος σας βαζει να μας αναιρητε συνεχως...???? δεν ειμαι ο 3.29 αλλα τα λεει μια χαρα....ελευθερια αποψεων εχουμε...δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να λεμε ολοι τα ιδια...???αυτος λεει την αποψη του πειτε κι εσεις τη δικη σας...τα δυο επαναλαμβανομενα σχολια 2.21 2,22 δεν εκφραζουν αποψη....
Άποψη εκφράζουν τα δύο ξεχωριστά σχολια 2.21 2,22
Αν σε πειράζουν εσένα 4,40, είναι πρόβλημα σου.
Αν είναι κάτι που δεν εκφράζει άποψη είναι η χυδαιολογία.
Αν λέτε κουταμάρες συνεχώς για να κακολογήσετε τον μητροπολίτη γιατί να μην σας αναιρούν;
Ε 4:40;
φάσκοντες είναι σοφοί, εμωράνθησαν (Ρμ. 1, 22).
-Αγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς-
ο Αγιος Παισιος ελεγε:θα πρεπει καποιος να ειναι πολυ βόϊδι, για να μη μπορει να δει τα σημεια των καιρων......
ο 3.29 εκφράζεται λίγο αγενώς, αλλά εκφράζει αυτό που θα θέλαμε πολλοί να πούμε!
Απευθύνομαι στον ένα και μοναδικό που ανταπαντάει σε όλα τα σχόλια που κατηγορούν τον π.Θεόκλητο. Αδερφέ μου, δε θέλει κανείς να δημιουργούνται προβλήματα στην εκκλησία, αλλά αν τα δεις ψύχραιμα τα πράγματα θα διαπιστώσεις σίγουρα πως αν ο Σεβασμιότατος έβγαινε δημοσίως και έπαιρνε ξεκάθαρη θέση κατά του Πατριάρχη, όλοι θα ήμασταν μαζί του. Γιατί συνεχώς υποστηρίζει και ενισχύει τον Πατριάρχη;Αυτό έχει εξοργίσει τον κόσμο! Δε γίνεται να είσαι αντιοικομενιστής, αντιπαπικός, αντιαιρετικός και αντισυνοδικός (σχετικά με την Κρήτη) και να επαινείς και να υποστηρίζεις και να δικαιολογείς και να προβάλεις και να είσαι φίλος με τον αρχιοικουμενιστή, τον αρχιφιλοπαπικό, τον φιλαιρετικό και υπεύθυνο για τις αποφάσεις της Συνόδου..
Φίλε μου, αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο τα σχόλια γίνονται καυστικά...δυστυχώς...
Θέλω να πιστεύω πως οι σχολιαστές από αγάπη εν Χριστώ, προσπαθούν να στηλιτεύσουν μια όπως φαίνεται μη ειλικρινή στάση του Δεσπότη μας.
Μην τους παρεξηγείς, αλλά αν -όπως φαίνεται- είσαι κοντά στον Δεσπότη και τον αγαπάς, ζήτησέ του να καταδικάσει τον Βαρθολομαίο, εφόσον είναι όντως κανονικός επίσκοπος.. Διαφορετικά, δίνει τροφή και δικαίωμα να τον κατηγορούν κάποιοι για προδοσία και κάποιοι άλλοι για υποκρισία!! Είναι όντως κρίμα, αλλά είναι στο χέρι του π.Θεοκλήτου να βάλει τελεία σ'αυτό το θέμα...
Κρίμα τέτοια πτώση ο Φλωρίνης!!!
να αγιασει το στομα σου 3:29 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου