Διαβάστε
γονείς και καθηγητές για να μην έχετε πια καμία αμφιβολία για το τι
και ποιοι κρύβονται και με ποιες προσδοκίες και προοπτικές πίσω από τα…
«φιλόδοξα» και τάχα προοδευτικά σχέδια του Υπουργείου και του Ινστιτούτου
Παιδαγωγικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Και μόνο που οι ΛΟΑΤ πανηγυρικώς ευχαριστούνκαι,
εσείς δικαίως να αγανακτείτε !!!
Κατά
τα άλλα οι ΛΟΑΤ υποδεικνύουν κιόλας και τις μελλοντικές κινήσεις στις
οποίες πρέπει να προβεί το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων πάνω σε
αναλυτικά προγράμματα σπουδών, μαθήματα ,επιμορφώσεις καθηγητών κλπ και μάλιστα
εγκαλούν και τους διαφωνούντες μαζί τους χαρακτηρίζοντάς τους ως
συντηρητικούς.....
Από
το κανονικό σχολείο που ήταν κάποτε ,περάσαμε στο «ανοικτό στην κοινωνία»
,πήγαμε στο «έξυπνο-πρώτα ο μαθητής», για να φτάσουμε στο Πολύχρωμο Σχολείο
,την Colour Youth ,την LGBTQ ( είναι ένα
αρκτικόλεξο που προέρχεται από τις λέξεις Λεσβία, Ομοφυλόφιλος, Αμφιφυλόφιλος
και Transgender το οποίο μερικές φορές συναντάται και ως ΛΟΑΔ, ερμηνεύοντας τα
transgender άτομα στην ελληνική
γλώσσα ως διαφυλικά. Το διεθνές αρκτικόλεξο είναι LGBT ή GLBT
(Lesbian, Gay, Bisexual και Transgender βλ. Βικιπαίδεια)και των διαφόρων
ξενοκίνητων ΜΚΟ που με περισπούδαστο ύφος μας υποδεικνύουν τη
χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρα μας...
Είπατε
κάτι; Τροφή για σκέψη.
Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ συγχαίρει το υπ. Παιδείας για
την εγκύκλιο
Η
Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας χαιρετίζει την έκδοση
της εγκυκλίου για τις “έμφυλες ταυτότητες” και συγχαίρει το
υπουργείο Παιδείας για την κίνησή του αυτή.
Παράλληλα
η Colour Youth, ανακοινώνει ότι “με την
υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του Κέντρου Ερευνών για
Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου του 2017 να διεξάγει
έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε να αναδείξει
ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα συμπεριληπτικότητας στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και του σχολικού εκφοβισμού”.
Η Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων
Αθήνας καλεί το υπουργείο Παιδείας:
Α. Να
μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για
μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, και να μην αποσύρει την εγκύκλιο
Φ20.1/220482/Δ2.
Β. Να εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη
εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση ζητημάτων σεξουαλικού
προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών
φύλου όπως αυτή περιγράφεται σε επιστολή της οργάνωσης Πολύχρωμο Σχολείο
που συνυπογράφεται από τις
θεσμικές οργανώσεις προάσπισης των LGBTQI δικαιωμάτων και απεστάλη το
Σεπτέμβριο του 2016 στο Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής
Πολιτικής.
Γ. Να εισαγάγει σχολικό μάθημα για την
σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες και την ταυτότητα φύλου,
με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα προτείνεται να διδαχθεί στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ανεξαρτήτως ειδικότητας, όλοι/ες οι υπεύθυνοι/ες
εκπαιδευτικοί να έχουν λάβει την κατάλληλη εκπαίδευση.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ
ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η
στοιχειώδης σεξουαλική αγωγή αποτελεί υποχρέωση του Ελληνικού Κράτους και
μια πάγια
διεκδίκηση της κοινότητάς μας.
Σε
αυτήν την κατεύθυνση κινείται και η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που
εκδόθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2016 με τίτλο “Υλοποίηση στο Γυμνάσιο Θεματικής
Εβδομάδας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης σε ζητήματα Διατροφής,
Εθισμού-Εξαρτήσεων και Έμφυλων Ταυτοτήτων κατά το Σχολικό Έτος 2016- 2017.”. Η εγκύκλιος συγκεκριμενοποιεί
πως η θεματική εβδομάδα θα πρέπει να καταπιαστεί με ζητήματα κοινωνικού φύλου,
ενώ προτείνει και την ενασχόληση με το γενικότερο ζήτημα του φύλου, του
σεξουαλικού προσανατολισμού, της ομοφοβίας και της τρανσφοβίας.
Η
Colour Youth – Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας δε
θα μπορούσε παρά να χαιρετήσει την έκδοση της συγκεκριμένης εγκυκλίου και
να συγχαρεί το
Υπουργείο Παιδείας για την κίνησή του αυτή. Υπενθυμίζει,
μολαταύτα πως αυτό δεν μπορεί παρά να θεωρηθεί ένα πρώτο μικρό βήμα, καθώς η Κυβέρνηση
έχει δεσμευθεί για εισαγωγή σχολικού μαθήματος για την σεξουαλική αγωγή με ορθή
και αμερόληπτη γλώσσα, το οποίο θα καταπιάνεται με τα γενικότερα ζητήματα
της σεξουαλικότητας και του φύλου.[1]
H
συζήτηση για αυτά τα θέματα θα μπορούσε να συμβάλει στη διαμόρφωση ενός πιο
συμπεριληπτικού σχολικού περιβάλλοντος, στο οποίο θα υπάρχει σεβασμός στη
διαφορετικότητα και ευκαιρία για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του κάθε
ατόμου. Παράλληλα, θα συνέβαλε στη διεύρυνση των οριζόντων των παιδιών, στην
αντιμετώπιση των αρνητικών στερεοτύπων σχετικά με το φύλο, το σώμα και τη
σεξουαλικότητα των ατόμων και
μακροπρόθεσμα στη διαμόρφωση μιας προοδευτικής και ηθικής κοινωνίας, στην
οποία θα υπάρχει περισσότερος σεβασμός για την αξία του ανθρώπου και τα
ανθρώπινα δικαιώματα.
Η
προκλητική, σπασμωδική και επιθετική αντίδραση του συντηρητικού τμήματος της
κοινωνίας και των media στην εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας δεν μας εκπλήσσει
πλέον καθόλου. Ο
μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, που απέστειλε και επιστολή στον
Υπουργό Παιδείας, δεν έχει κρύψει ποτέ τα αρνητικά συναισθήματά του για τα
LGBTQ άτομα. Πάντα, όμως, θα αναρωτιόμαστε τι είναι αυτό που τον τρομάζει και
τον κάνει να ασχολείται τόσο έντονα με τις ζωές μας και να εκφράζεται με τόσο
μίσος στο δημόσιο λόγο του. Θέλουμε σε κάθε περίπτωση να του υπενθυμίσουμε πως
το κράτος μας οφείλει να είναι κοσμικό και πως η εκκλησία δεν έχει καμία αρμοδιότητα
να παρεμβαίνει σε ζητήματα εκπαίδευσης.
Η
Colour Youth, με την υποστήριξη της GLSEN, του Πολύχρωμου Σχολείου και του
Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) σκοπεύει εντός του πρώτου εξαμήνου
του 2017 να διεξάγει έρευνα για το σχολικό κλίμα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ώστε να αναδείξει ακόμα περισσότερο και με επιστημονικό τρόπο το ζήτημα
συμπεριληπτικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και του σχολικού
εκφοβισμού.
Με
βάση τα παραπάνω, λοιπόν, καλούμε
το Υπουργείο Παιδείας:
-Να
μην υποκύψει στις φωνές του συντηρητισμού, συναισθανόμενο τις ευθύνες του για
μια συμπεριληπτική εκπαίδευση, και να μην αποσύρει την εγκύκλιο
Φ20.1/220482/Δ2.
-Να
εκδώσει άμεσα εξειδικευμένη εγκύκλιο προς τις σχολικές μονάδες για διαχείριση
ζητημάτων σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας φύλου και χαρακτηριστικών
φύλου όπως αυτή περιγράφεται σε επιστολή της οργάνωσης Πολύχρωμο Σχολείο
που συνυπογράφεται από τις θεσμικές οργανώσεις προάσπισης των LGBTQI
δικαιωμάτων και απεστάλη το Σεπτέμβριο του 2016 στο Υπουργείο Παιδείας και το
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
-Να
εισαγάγει σχολικό μάθημα για την σεξουαλική αγωγή, τις διάφορες σεξουαλικότητες
και την ταυτότητα φύλου, με ορθή και αμερόληπτη γλώσσα. Το εν λόγω μάθημα
προτείνεται να διδαχθεί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ανεξαρτήτως
ειδικότητας, όλοι/ες οι υπεύθυνοι/ες εκπαιδευτικοί να έχουν λάβει την κατάλληλη
εκπαίδευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου