23 Μαρ 2019

Ισλαμοφοβία


Ισλαμοφοβία
Όταν στιγματίζεσαι ως ρατσιστής και πληρώνεις και από πάνω την κατάντια σου
Από τη Δρ. Ελένη Παπαδοπούλου*
Δεν συμπαθείς τους μουσουλμάνους και εκφράζεις την αρνητική γνώμη σου για τη θρησκεία τους ή τις συνήθειές τους; Είσαι ισλαμοφοβικός. Τρομάζεις με τα τρομοκρατικά χτυπήματά τους, που στρέφονται κατά των Δυτικών, των χριστιανών, των γυναικών; Είσαι ισλαμοφοβικός. Λες ότι η ποιότητα ζωής σου καταστρέφεται, γιατί η γειτονιά σου έγινε γκέτο λαθρομεταναστών; Είσαι ισλαμοφοβικός. Ανήκεις στην κατηγορία εκείνων που δεν βλέπουν την απίστευτη ομορφιά στην τσαντιροποίηση ολόκληρων περιοχών, που δεν θαυμάζουν τις μπουρκοφόρες ως νέες Καρυάτιδες, που αγανακτούν με τις αλλοδαπές ιπτάμενες ροχάλες δώθε κακείθε, που δεν ανέχονται τους παράνομους πάγκους με τις πραμάτειες στα πεζοδρόμια; Είσαι και ρατσιστής και ισλαμοφοβικός. 

Μήπως είσαι από αυτές τις γυναίκες που αντιδρούν στην κατάληψη κάθε πλατείας, πεζοδρομίου και δρόμου από αλλοδαπές ανδροπαρέες, που σε γδύνουν με τα μάτια τους και σου ψελλίζουν κάτι ακατάληπτα όταν περνάς από μπροστά τους; Είσαι ισλαμοφοβική, και ρατσίστρια, για να μη σου πω και φασίστρια, που από μέσα σου σκέφτεσαι να τους μαζέψει όλους η Αστυνομία μήπως και μπορείς να περπατήσεις στη γειτονιά σου. 
Σε ενοχλούν ο κατ’ οίκον περιορισμός και ο κοινωνικός αποκλεισμός που σου έχουν επιβάλει οι αριστεροί, κεντρώοι, δεξιοί, ορθοπολιτικοί ανθρωπιστές, διότι πού να πας και ποιος να σε επισκεφθεί στο γκέτο σου; Είσαι ρατσιστής και ισλαμοφοβικός και βγες αμέσως να τους αγκαλιάσεις όλους αυτούς τους ανθρώπους που έμπασαν στα διπλανά διαμερίσματα και τους οποίους επιδοτούν για να τους έχεις εσύ δίπλα σου και αυτοί μακριά τους. 
Το φασίστας εξυπακούεται. Μην επαναλαμβανόμαστε. Τολμάς να θέλεις νόμο, τάξη και να μη ζεις σαν το γουρούνι κλεισμένο στο κλουβί; Είσαι πάρα πολύ ισλαμοφοβικός, πάρα πολύ ρατσιστής και πάρα πολύ φασίστας και εγώ, που σου κουνάω το δάχτυλο, είμαι πάρα πολύ προοδευτικός και πάρα πολύ υπεράνω, καθότι ενάρετος, πονόψυχος και ανθρωπιστής. Αλλά, κυρίως, είμαι πάρα πολύ έξυπνος, διότι τους φορτώνω σ’ εσένα, τους κρατώ μακριά από μένα, βγάζω και ένα σκασμό λεφτά από τον «ανθρωπισμό» μου και είμαι και ο καλός της ιστορίας.
Ενώ εσύ, πτωχέ φασιστάκο, θα πήξεις στη μιζέρια που εγώ σου δημιούργησα, θα ξεσπιτωθείς μήπως και ζήσεις μια ζωή κανονική, θα κινδυνεύεις, θα στιγματίζεσαι ως ρατσιστής και θα πληρώνεις και από πάνω την κατάντια σου. Και αν διαμαρτυρηθείς, εδώ είναι και ο νόμος να μαζέψω τις ισλαμοφοβίες και τους ρατσισμούς σου και να σε ξαναχώσω στην τρυπούλα σου, ώστε να συνεχίσω το «ανθρωπιστικό» έργο μου ανενόχλητος. Γιατί εγώ είμαι «ανθρωπιστής» και «προοδευτικός». Δεν είμαι ηλίθιος.
*Διδάκτωρ Διδακτικής Γλωσσών και Πολιτισμών του Πανεπιστημίου Paris III - Sorbonne Nouvelle
dimokratianews22.03.2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com