ΓΛΩΣΣA ΣKΛHPH
Πολλοὶ χριστιανοί, ἐπειδὴ ὁ Θεὸς εἶνε ἀγάπη,
δὲν σκέπτονται ὅμως, ὅτι εἶνε καὶ δικαιοσύνη, νομίζουν, ὅτι ὁ λόγος τοῦ χριστιανοῦ
πρέπει πάντοτε νὰ εἶνε σεμνός, πραΰς, ἤπιος, σὲ χαμηλοὺς τόνους, γεμᾶτος χάρι καὶ
γλυκύτητα. «Ὦ θείας, ὦ φίλης, ὦ γλυκυτάτης
σου φωνῆς», ψάλλουμε κατὰ τὸν χαρμόσυνο κανόνα τοῦ Πάσχα γιὰ τὴ φωνὴ τοῦ Xριστοῦ. Oἱ χριστιανοὶ αἰσθάνονται
τὸ Xριστὸ ὡς ταπεινὸ καὶ πρᾶο καὶ τὸ γλυκύτερο πρόσωπο, ποὺ
πέρασε ἀπὸ τὴ γῆ. Ἀλλὰ λησμονοῦν, ὅτι μερικὲς φορὲς ὁ γλυκύτατος Ἰησοῦς γινόταν
ἐλεγκτὴς τοῦ κακοῦ μὲ αὐστηρὴ καὶ δριμυτάτη καὶ σὲ ὑψηλοὺς τόνους φωνή.
Στὰ Eὐαγγέλια βλέπουμε, ὅτι ὁ Ἰησοῦς καὶ ἀγανακτοῦσε (Mάρκ. 10:14), καὶ ἔκραζε (Ἰωάν. 4:37, 12:44), ὕψωνε δηλαδὴ τὴ φωνή, ὕψωσε δὲ καὶ φραγγέλιο, μαστίγιο (Ἰωάν. 2:15). Δριμύτατος δὲ ὑπῆρξεν ὁ λόγος του, ὅταν ἤλεγξε τοὺς γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους ὑποκριτὲς μὲ τὰ περίφημα ἐκεῖνα «Oὐαί» (Mατθ. 23:13-29). Ἀλλὰ καὶ γενικώτερα ἤλεγξε τοὺς ἀσεβεῖς καὶ ἀπίστους Ἰουδαίους, παρουσιάζοντας αὐτοὺς ὡς «ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν» καὶ λέγοντας: «Πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;» (Mατθ. 23:33). Ὀχιές, φίδια φαρμακερά, πῶς θ' ἀποφύγετε τὴν τιμωρία τῆς κολάσεως; Ἐπίσης παρουσίασε αὐτοὺς ὡς τέκνα τοῦ Διαβόλου (Ἰωάν. 8:44). Στὸ δὲ Ἀποκ. 6:16 περιέχεται ἡ ἔκφρασι «Ἡ ὀργὴ τοῦ Ἀρνίου». Ἔκφρασι παράδοξη!
Στὰ Eὐαγγέλια βλέπουμε, ὅτι ὁ Ἰησοῦς καὶ ἀγανακτοῦσε (Mάρκ. 10:14), καὶ ἔκραζε (Ἰωάν. 4:37, 12:44), ὕψωνε δηλαδὴ τὴ φωνή, ὕψωσε δὲ καὶ φραγγέλιο, μαστίγιο (Ἰωάν. 2:15). Δριμύτατος δὲ ὑπῆρξεν ὁ λόγος του, ὅταν ἤλεγξε τοὺς γραμματεῖς καὶ Φαρισαίους ὑποκριτὲς μὲ τὰ περίφημα ἐκεῖνα «Oὐαί» (Mατθ. 23:13-29). Ἀλλὰ καὶ γενικώτερα ἤλεγξε τοὺς ἀσεβεῖς καὶ ἀπίστους Ἰουδαίους, παρουσιάζοντας αὐτοὺς ὡς «ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν» καὶ λέγοντας: «Πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;» (Mατθ. 23:33). Ὀχιές, φίδια φαρμακερά, πῶς θ' ἀποφύγετε τὴν τιμωρία τῆς κολάσεως; Ἐπίσης παρουσίασε αὐτοὺς ὡς τέκνα τοῦ Διαβόλου (Ἰωάν. 8:44). Στὸ δὲ Ἀποκ. 6:16 περιέχεται ἡ ἔκφρασι «Ἡ ὀργὴ τοῦ Ἀρνίου». Ἔκφρασι παράδοξη!
Στὴν Παλαιὰ Διαθήκη οἱ προφῆτες διακρίνονταν
γιὰ τὴν παρρησία καὶ τὴ σφοδρότητα τοῦ ἐλέγχου. Σὲ σκληρὲς περιπτώσεις ἡ γλῶσσα
τῶν προφητῶν γινόταν σκληρή, καὶ σὲ σκληρότερες περιπτώσεις γινόταν σκληρότερη,
ἀνυπόφορη στοὺς ἐνόχους, οἱ ὁποῖοι τοὺς ἀποδοκίμαζαν, τοὺς δίωκαν ἀπηνῶς, τοὺς συνελάμβαναν,
τοὺς βασάνιζαν καὶ τοὺς θανάτωναν. «Tίνα τῶν προφητῶν οὐκ ἀπέκτειναν
οἱ πατέρες ὑμῶν;» (Πράξ. 7:52), εἶπεν
ὁ Στέφανος στὸ Mέγα Συνέδριο τῶν Ἰουδαίων.
Σήμερα βλέποντας τὸ κακὸ νὰ κορυβαντιᾷ ζητοῦμε
προφητικὲς φωνὲς νὰ ἐλέγξουν μὲ σφοδρότητα τὸ κακό, χωρὶς νὰ φοβοῦνται καὶ νὰ ὑπολογίζουν
διωγμούς, περιπέτειες καὶ κίνδυνο τῆς ζωῆς τους. Ἀλλὰ τέτοιες φωνὲς εἶνε σπανιώτατες,
σχεδὸν ἀνύπαρκτες. Oἱ ποιμένες, οἱ ὁποῖοι
πρῶτοι ἔπρεπε νὰ μιμοῦνται τοὺς προφῆτες, ἀποφεύγουν νὰ ὑψώνουν προφητικὲς φωνές,
γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσουν τὸν κόσμο, καὶ προπάντων τοὺς κοσμικοὺς ἄρχοντες. Oἱ ποιμένες δὲν θέλουν περιπέτειες καὶ διακινδύνευσι συμφερόντων
καὶ ζωῆς, θέλουν ἔργο ἀκίνδυνο καὶ ἡσυχία, σὲ πολλὲς περιπτώσεις ἡσυχία νεκροταφείου!
Oἱ προφῆτες ἤλεγχαν
μὲ σφοδρότητα ἄρχοντες καὶ λαό. Ἐνδεικτικῶς ἀναφέρουμε δύο παραδείγματα, ἀπὸ τὰ
ὁποῖα τὸ ἕνα θὰ «σοκάρῃ» τὶς εὐγενεῖς ἀκοὲς ὡρισμένων.
Kατὰ τὸ βιβλίο τοῦ προφήτου
Δανιὴλ δύο ἄρχοντες τοῦ Ἰσραὴλ ἐπιβουλεύθηκαν τὴν τιμὴ μιᾶς ἐκλεκτῆς Ἰσραηλίτιδος,
τῆς Σωσάννας. Ἤθελαν νὰ τὴν διαφθείρουν. Kαὶ ἐπειδὴ ἐκείνη δὲν ἐνέδωσε στὴν αἰσχρὴ
ἐπιθυμία τους, τὴ συκοφάντησαν, ὅτι τὴν εἶδαν ν' ἁμαρτάνῃ μὲ ἕνα νέο μέσα σ' ἕνα
δασώδη κῆπο. Ἡ Σωσάννα συνελήφθη καὶ ὡδηγεῖτο πρὸς ἐκτέλεσιν. Ἀλλ' ἐπενέβη ὁ Θεὸς
καὶ μίλησε στὸν Δανιήλ, νέον ἀκόμη. Kαὶ ὁ Δανιὴλ ἐξέτασε τοὺς δύο συκοφάντες
χωριστὰ τὸν ἕνα ἀπὸ τὸν ἄλλο καὶ περιέπεσαν σὲ ἀντίφασι. Ὅταν ὁ ἕνας ἐρωτήθηκε,
κάτω ἀπὸ τί δένδρο εἶδε τὴ Σωσάννα ν' ἁμαρτάνῃ, εἶπε, ὅτι τὴν εἶδε «ὑπὸ σ χ ῖ ν ο ν». Kαὶ ὅταν ἐρωτήθηκε ὁ ἄλλος,
εἶπε, ὅτι τὴν εἶδε «ὑπὸ π ρ ῖ ν ο
ν». «Πεπαλαιωμένε ἡμερῶν κακῶν… ἄγγελος τοῦ Θεοῦ…σ χ ί σ ε
ι σε εἰς μέσον», εἶπε στὸν πρῶτο ὁ Δανιήλ, ποὺ εἶπε «ὑπὸ σ χ ῖ ν ο ν». Παλιάνθρωπε, ἄγγελος
τοῦ Θεοῦ θὰ σὲ σ χ ί σ ῃ στὸ μέσον. Kαὶ στὸ δεύτερο, ποὺ εἶπε «ὑπὸ π ρ ῖ ν ο ν», ὁ προφήτης εἶπε: «Ὁ ἄγγελος τοῦ Θεοῦ…π ρ ί σ α ι σε μέσον».
Kατόπιν δὲ τῆς ἐξακριβώσεως τῆς ἀληθείας, οἱ δύο συκοφάντες ἐκτελέσθηκαν (Ἰδὲ
ΔANIHΛ, ΣΩΣANNA, στίχ. 44-59). Γλῶσσα σκληρὴ καὶ πρᾶξι σκληρότερη, ἐπονείδιστος
παραδειγματικὸς θάνατος. Πόσο σκληρότερη πρέπει νὰ εἶνε ἡ γλῶσσα ἐναντίον ὅσων ἐπιβουλεύονται
τὴν τιμὴ τῆς Πίστεώς μας!
Στὸ Ἰεζ. 23:20 γίνεται λόγος γιὰ μεγίστη ἀτίμωσι
ἀσεβῶν Ἰσραηλιτῶν ἀπὸ Xαλδαίους, «ὧν ὡς ὄνων αἱ
σάρκες αὐτῶν καὶ αἰδοῖα ἵππων τὰ αἰδοῖα αὐτῶν». Xυδαῖες λέξεις,
θὰ εἰποῦν μερικοί. Ἀλλ' ὅπως εἶπεν ὁ ποιητής, δὲν ὑπάρχουν χυδαῖες λέξεις, ἀλλὰ
χυδαῖες πράξεις. Kαὶ ἐμεῖς προσθέτουμε: Oἱ φράσεις περὶ τῶν Xαλδαίων «ὡς ὄνων αἱ σάρκες» καὶ «αἰδοῖα ὡς ἵππων
τὰ αἰδοῖα αὐτῶν» εἶνε θεόπνευστες. Ἡ σκληρὴ γλῶσσα τῆς Γραφῆς
χρησιμοποιεῖ καὶ τέτοιες ἐκφράσεις κατ' ἔμπνευσιν Θεοῦ, καὶ μόνον ἄπιστοι καὶ ἄθεοι
κατηγοροῦν τὴ γλῶσσα τῆς Γραφῆς.
Ἰδιαιτέρως γλῶσσα σκληρή, σκληροτάτη,
χρησιμοποιεῖ ἡ Γραφὴ γιὰ τοὺς αἱρετικούς. Στὴν ἐποχή μας δὲ ἡ γλῶσσα αὐτὴ κατ' ἐξοχὴν
ἁρμόζει πρὸς ἔλεγχον τῶν χειροτέρων ἐχθρῶν τῆς Πίστεως, τῶν Oἰκουμενιστῶν, καὶ
προπάντων τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Προκαθημένου τῆς Ὀρθοδοξίας Bαρθολομαίου. «Προσέχετε ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν (ψευδοδιδασκάλων), οἵτινες ἔρχονται πρὸς ὑμᾶς ἐν ἐνδύμασι
προβάτων, ἔσωθεν δέ εἰσι λύκοι ἅρπαγες» (Mατθ. 7:15). Λύκοι ἐσωτερικῶς
οἱ αἱρετικοί, ἐξωτερικῶς δὲ ἐμφανιζόμενοι ὡς πρόβατα. Kαὶ ἂν ποιμένες, εἶνε
λυκοποιμένες, κατασπαράσσουν καὶ σκορπίζουν τὰ πρόβατα τῆς ποίμνης τοῦ Xριστοῦ.
«Λύκοι βαρεῖς μὴ φειδόμενοι τοῦ ποιμνίου»,
λέγει καὶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος γιὰ τοὺς αἱρετικούς (Πράξ. 20:29). Προφητεύει δέ, ὅτι
καὶ κληρικοὶ θὰ γίνουν αἱρετικοί (Πράξ. 20:30). Δυστυχεῖς οἱ αἱρετικοὶ κάνουν
τοὺς ἀνθρώπους, ποὺ παρασύρουν στὶς αἱρέσεις. Ἀλλὰ δυστυχέστεροι εἶνε οἱ ἴδιοι
οἱ αἱρετικοί, διότι θὰ κατέλθουν στὰ βαθύτερα τῆς κολάσεως.
«Προδότης»
ὀνομάζεται ἕνας ἀπὸ τοὺς 12 μαθητὲς τοῦ Xριστοῦ, ὁ Ἰούδας ὁ Ἰσκαριώτης (Λουκ.
6:17). Ὅποιος προδίδει τὸ Xριστό, προδίδει βεβαίως καὶ τὴν Πίστι τοῦ Xριστοῦ. Oἱ
Oἰκουμενιστὲς ὡς παναιρετικοί, ἀντιπατερικοὶ καὶ πανθρησκειακοὶ εἶνε προδότες τῆς
Πίστεως καὶ τοῦ Xριστοῦ, μὲ ἀρχιπροδότη τὸν Bαρθολομαῖο. Bεβαίως μερικοὶ Oἰκουμενιστὲς
νομίζουν, ὅτι εἶνε πιστοί. Ἀλλὰ τοῦτο εἶνε ψευδαίσθησι.
Ὁ ἀπόστολος Πέτρος στὴ B΄ Ἐπιστολή του, κεφ. 2, καὶ ὁ Ἀδελφόθεος Ἰούδας στὴν Ἐπιστολή
του «στολίζουν» τοὺς ἀσεβεῖς, καὶ δὴ τοὺς αἱρετικούς, μὲ πολλὰ «κοσμήματα», τὰ ὁποῖα
ἰδιαιτέρως πρέπει νὰ προσέξῃ ὁ Bαρθολομαῖος καὶ συχνὰ νὰ διαβάζῃ, μήπως ὁ θεόπνευστος
λόγος τὸν φέρῃ σὲ συναίσθησι καὶ μετάνοια. Ὁ Πέτρος στὸ B΄ 2:14 χρησιμοποιεῖ
φοβερὴ «κοσμητικὴ» ἔκφρασι. Ὀνομάζει τοὺς παραβάτες καὶ διαστροφεῖς τοῦ λόγου
τοῦ Θεοῦ «κατάρας τέκνα»! Ἄνθρωποι
δημιουργημένοι «κατ' εἰκόνα καὶ ὁμοίωσιν»
τοῦ Θεοῦ, ἄνθρωποι, ποὺ ἔπρεπε νὰ εἶνε εὐλογημένοι, κατάντησαν καταραμένοι, ὅπως
ὁ Διάβολος.
Ἀναφέρουμε φοβερώτερη ἔκφρασι. Στὸ A΄ Ἰωάν.
2:18 ὁ ἀπόστολος Ἰωάννης γράφει πρὸς τὰ πνευματικὰ τέκνα: «Kαθὼς ἠκούσατε ὅτι ὁ ἀντίχριστος ἔρχεται, καὶ νῦν ἀντίχριστοι πολλοὶ
γεγόνασιν». Ἀντιχρίστους, προδρόμους τοῦ ἀναμενομένου κατ' ἐξοχὴν ἀντιχρίστου,
ὀνομάζει ὁ ἀπόστολος τοὺς αἱρετικούς. Xριστὸς εἶνε τὸ ὡραιότερο, γλυκύτερο, ἐρασμιώτερο
καὶ λατρευτὸ ὄνομα. Tὸ ἀκριβῶς δὲ ἀντίθετο ὄνομα ἀντίχριστος εἶνε τὸ χειρότερο
καὶ τὸ ἀπαισιώτερο ὅλων τῶν ὀνομάτων. Kαὶ σκέφθηκαν ἆραγε ποτὲ ὁ Bαρθολομαῖος
καὶ οἱ ἄλλοι Oἰκουμενιστές, οἱ χειρότεροι ἐχθροὶ τῆς Πίστεως ὡς παναιρετικοί, ἀντιπατερικοὶ
καὶ πανθρησκειακοί, σκέφθηκαν, ἐπαναλαμβάνω ποτέ, ὅτι τὸ ὄνομα ἀντίχριστος ἁρμόζει
σ' αὐτούς, καὶ μάλιστα περισσότερο σ' αὐτούς;
Σφραγίζω τὸ παρὸν ἄρθρο μὲ μιὰ περικοπὴ τοῦ
ἀποστόλου Παύλου, ποὺ δείχνει μὲ ποία γλῶσσα οἱ καλοὶ ἐπίσκοποι καὶ ὁ πιστὸς λαὸς
ἔχει δικαίωμα καὶ καθῆκον νὰ ἐλέγχῃ τοὺς προδότες τῆς Πίστεως, καὶ μάλιστα τὸν ἀρχιπροδότη
Bαρθολομαῖο, πρόσωπο πρὸς πρόσωπο. «Ὦ πλήρης παντὸς
δόλου καὶ πάσης ῥᾳδιουργίας, υἱὲ Διαβόλου, ἐχθρὲ πάσης δικαιοσύνης, οὐ παύσῃ
διαστρέφων τὰς ὁδοὺς Kυρίου τὰς εὐθείας;» (Πράξ. 13:10).
Ἂν ἡ σκληρὴ γλῶσσα ἦταν ἰδική μου, οἱ ἔνοχοι
καὶ ἄλλοι θὰ μὲ χαρακτήριζαν ὑβριστή. Ἀλλὰ εἶνε δυνατὸν οἱ θεόπνευστοι προφῆτες
καὶ ἀπόστολοι νὰ χαρακτηρισθοῦν ὑβριστές; Ἔνοχοι, μετανοήσετε, γιὰ νὰ γίνῃ ἡ
σκληρὴ γλῶσσα ἔπαινοι καὶ ἐγκώμιά σας.
Tὸ ἑπόμενο θέμα θὰ εἶνε:
ANTI ΣKΛHPOY EΛEΓXOY TIMEΣ ΣTOYΣ OIKOYMENIΣTEΣ!
9 σχόλια:
ZH KΥΡΙΟΣ.ΕΙΡΗΝΗ ΣΟΙ,Κ.ΝΙΚΟΛΑΕ.Ο ΑΔΙΚΟΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΕΔΩ,ΕΙΝΑΙ ΟΕΠΑΙΝΟΣ Κ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΚΕΙ.ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!
Θα μπορούσε ο Ν. Σωτηρόπουλος να μας εξηγήσει, σε συνδυασμό με τα προηγούμενα, τι σημαίνει πρώτα η φράση του Ιωάννη (κεφ. 1): «14 Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας. ... 16 Καὶ ἐκ τοῦ πληρώματος αὐτοῦ ἡμεῖς πάντες ἐλάβομεν, καὶ χάριν ἀντὶ χάριτος· 17 ὅτι ὁ νόμος διὰ Μωϋσέως ἐδόθη, ἡ χάρις καὶ ἡ ἀλήθεια διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ ἐγένετο.», και στη συνέχεια τις διηγήσεις από το Γεροντικό, όπως τις επόμενες;
Ρώτησε ένας αδελφός τον αββά Ποιμένα: «Εάν δώ κάποιο σφάλμα του αδελφού μου, είναι καλό να το σκεπάσω;» Κι ο Γέροντας απάντησε: «Όποια ώρα σκεπάσουμε το σφάλμα του αδελφού μας, σκεπάζει και ο Θεός το δικό μας. Και όποια ώρα θα φανερώσουμε του αδελφού το σφάλμα, θα φανερώσει και ο Θεός το δικό μας».
Άκουσε κάποιος από τους Αγίους Πατέρες ότι ένας αδελφός έπεσε στο αμάρτημα της πορνείας και είπε: «Ω, άσχημα έκανε». Μετά από λίγες μέρες πεθαίνει ο αδελφός και πάει άγγελος του Θεού με την ψυχή του αδελφού στον Γέροντα και του λέει: «Δες αυτόν που κατέκρινες, πέθανε. Πού παραγγέλλεις να τον βάλω· στη Βασιλεία του Θεού ή στην κόλαση;» Μετά απ’αυτό, μέχρι την ώρα του θανάτου του ο Γέροντας ζητούσε ασταμάτητα από τον Θεό με δάκρυα και πόνο πολύ να τον συγχωρήσει.
Είπε ένας Γέροντας: «Μην κρίνεις τον πόρνο. Εάν εσύ είσαι σώφρων. Κι εσύ είσαι παραβάτης του νόμου όπως κι εκείνος. Γιατί Αυτός που είπε να μην πορνεύσεις (Ματθ. 5,27), είπε και να μην κρίνεις (Ματθ. 7,1)».
Άκουσε κάποιος από τους Αγίους Πατέρες ότι ένας αδελφός έπεσε στο αμάρτημα της πορνείας και είπε: «Ω, άσχημα έκανε». Μετά από λίγες μέρες πεθαίνει ο αδελφός και πάει άγγελος του Θεού με την ψυχή του αδελφού στον Γέροντα και του λέει: «Δες αυτόν που κατέκρινες, πέθανε. Πού παραγγέλλεις να τον βάλω· στη Βασιλεία του Θεού ή στην κόλαση;» Μετά απ’αυτό, μέχρι την ώρα του θανάτου του ο Γέροντας ζητούσε ασταμάτητα από τον Θεό με δάκρυα και πόνο πολύ να τον συγχωρήσει.
Ευχαριστώ.
β.
Ανώνυμε ή ανώνυμη 21 Ιουλίου 2014 - 11:38 π.μ. είσαι άσχετος ή άσχετη!
Δεν έχουν σχέση τα ιδιωτικά αμαρτήματα με τα δημόσια!
Επιφάνιος
Προς τον/την αγαπητόν/την β. Ο αμαρτάνων μετανοών λαμβάνει την Βασιλείαν των Ουρανών. Τότε χαιρόμεθα και πανηγυριζουμε άπαντες δια την μετάνοιαν του αδελφού ημών. Εάν όμως ο αδελφός ημών δεν μετανοεί αλλά καταβάλλει προσπάθειαν ώστε να επιβάλλει την αμαρτίαν ή την πλάνην του ως "ενάρετον και θείαν πράξιν", τότε απαιτείται διάκρισις και παιδαγωγία. Το να είμεθα αδιάφοροι δια την πνευματικήν, ψυχικήν, σωματικήν και ηθικήν πτώσιν του αδελφού ημών είναι πράξις εξόχως αντιχριστιανική και μισάνθρωπος. Φυσικά η κατάκρισις δεν βοηθά ούτε τον κατακρίνοντα ουδέ και τον κατακρινόμενον. Όμως η αδιάφορος ή η ένοχος και κερδώος σιωπή είναι παλλάκις χαλεπότερη διότι οδηγεί αμφοτέρους αμαρτάνοντες εις τον δαιμονικόν όλεθρον και την διαιώνισιν των παθών των και της αμαρτίας εν γένει. Εάν υφίστατο η αποκατάστασις των πάντων του Ωριγένους και των λατίνων τότε δια ποίαν αιτίαν ο χριστιανός θα έπρεπε να αγωνίζεται εις τον πνευματικόν στίβον; Η Δικαία Κρίσις του Αγίου Τριαδικού Θεού, όπως μας διδάσκουν αι Άγιαι Γραφαί, οι Απόστολοι, οι Πατέρες και εν γένει η Αγία Παράδοσις της Ορθοδόξου Αγιοτάτης ημών Εκκλησίας θα περιλαμβάνει και "ερίφια" είτε τούτον αρέση εις τινάς είτε ουχί. Ας αγωνιστούμε αδελφοί και δια τον εαυτόν ημών και δια τους αδελφούς ημών, ώστε να είμεθα, ει δυνατόν άπαντες, εις την μέλλουσαν σύνταξιν των προβάτων και ουχί των κατηραμένων. Τούτο πράττει εξόχως και ο άριστος Θεολόγος κος Ν. Σωτηρόπουλος. Άπαντα τα λοιπά περί αποκαταστάσεως των πάντων, περί καθαρτηρίου πυρός κ.λπ. είναι πλάναι διαβολικαί, εξόχως αιρετικαί και αντορθόδοξαι και στόχος τούτων είναι η ψυχική και πνευματική πλαδαρότης, η εγκατάληψις κάθε πνευματικού και ψυχικού αγώνος δια την σωτηρίαν του ανθρώπου, με φανερόν στόχον την απώλειαν αυτού. Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε.
Μπράβο στον Αντιοικουμενιστη και στον Επιφάνιο.
Με τέτοιες προδοσίες πίστεως από τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τέτοια γλώσσα χρειάζεται αν τον αγαπάμε πραγματικά γιατί οι κολακείες ως φαίνεται δεν του κάνουν πολύ καλό αλλά μάλλον χειρότερος γίνεται. Αλλ' ένας Σωτηρόπουλος και ένας Γέροντας Αγάθωνας δε φτάνουν. Χρειάζεται να ξεσηκωθεί όλο το 'Αγιον 'Ορος καθώς και αρκετοί επίσκοποι και κληρικοί, εάν έχει απομείνει λίγη αγάπη για το Χριστό και την Εκκλησία Του. Περιμένουμε από 6 - 7 καλούς επισκόπους της Ελλαδικής Εκκλησίας να συνταχθούν με τα μοναστήρια του Αγίου ¨Ορους αλλά και άλλα μοναστήρια (όσα το λέει η καρδιά τους) και να προχωρήσουν σε μία πράξη έμπρακτης και αληθινής αγάπης προς το πρόσωπο του Οικουμενικού Πατριάρχου και να διακόψουν το μνημόσυνό του μέχρι να επανέλθει στη γραμμή των Αγίων Θεοφόρων Πατέρων δίνοντας ένα ισχυρό μήνυμα ορθοδοξίας όχι τόσο στον Πατριάρχη αλλά στους πίσω από τον Πατριάρχη. Ας κάνουν το χρέος τους ως καλοί χριστιανοί και μάλιστα επίσκοποι και τα υπόλοιπα που φαίνονται τώρα δύσκολα θα γίνουν εύκολα με τη χάρη του Θεού και σύμφωνα με το θέλημά Του. Διαφορετικά ο καιρός περνάει και έρχεται ο θάνατος και είναι κρίμα ειδικά για έναν ορθόδοξο επίσκοπο ή για ένα μοναχό που δεν ομολόγησε ή δεν υπερασπίστηκε την αλήθεια της Πίστεως σε αυτή τη ζωή την πρόσκαιρη εξαιτίας κάποιου φόβητρου ή κάποιου θέλγητρου, να βρεθεί εκτός της Βασιλείας του Θεού και να κολάζεται αιώνια. Θα είναι πραγματικά κρίμα.....
ΜΠΡΑΒΟ.ΜΠΡΑΒΟ
ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΔΙΚΑ ΑΦΟΡΕΣΘΕΝΤΑ.ΟΙ ΣΤΕΝΑΓΜΟΙ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΥ,ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥΝΤΟΣ.ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.
ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.
Ζει Κύριος Σαβαώθ ! Χρειαζόμαστε ορθόδοξες φωνές να συνταράξουν τους εχθρούς της ορθοδοξίας . Ο φαρισαϊσμός και η υποκρισία των σύγχρονων χριστιανών δεν περιγράφεται . Ο πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς είπε ότι στους εχθρούς της ορθοδοξίας περιλαμβάνεται και ο λαός που δεν ξέρει τα της πίστεως , αλλά και δεν θέλει να μάθει .
Δημοσίευση σχολίου