ΖΗΤΩ
Η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
Στέφανος Κισιώτης
Υπάρχουν στιγμές – ευκαιρίες στη ζωή του ανθρώπου, κατά τις οποίες κρίνεται η αξία, το ήθος και η ποιότητά του. Κι όπως είμαστε στις μέρες μας μπλεγμένοι με χίλια δυο θέματα που μας βάζουν σε «πειρασμό» και πολλά απ’ αυτά είναι αντικρουόμενα μεταξύ τους, έρχεται η στιγμή της «κρίσεως», που πρέπει να διαλέξουμε. Διαλέγοντας όμως το ένα αποκλείουμε το άλλο. Είναι αυτό που λέει ο Χριστός: «ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά…»(Λουκ.16,13). Έτσι αποφασίζεις και παίρνεις τα «ρίσκα»: Με ποιόν θα είσαι, αλλά και ποιός θα είσαι.
Αρχίζει και φαίνεται σε ποιες περιπτώσεις ο
«σωφρονιστικός υπάλληλος» που διόρισε η Ν. Δ. έκανε καλά τη δουλειά του. Πόσους
«έπεισε» από τους βουλευτές και άρα ο «καίσαρας» μπορεί να κοιμάται ήσυχος.
Τελικά, όλα βαίνουν καλώς. Το νομοσχέδιο καθαρογράφτηκε, αφού πρώτα μπήκε σε
«δημόσια διαβούλευση». Όποιος ήθελε, μπορούσε να εκφράσει τις απόψεις του… Αλλά
το νομοσχέδιο καθαρογράφτηκε…
Κι ύστερα, στις 5/2/2024 «εισήχθη», όπως προβλέπεται
στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή της Βουλής, όπου τα κόμματα και οι διάφοροι
φορείς θα εκφράσουν τις απόψεις τους για την … βελτίωσή του!!!
Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής ο εκ Βεροίας,
βουλευτής της Ν. Δ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης.
Όταν η συζήτηση έφτασε στους φορείς που θα προσκληθούν
να ομιλήσουν στην Επιτροπή, ζητήθηκε και η παρουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος,
του Αγίου Όρους… Και τότε, ώ του θαύματος, αποκλείστηκε η εκκλησιαστική
παρουσία και κυρίως η Εκκλησία της Ελλάδος. Η είδηση έφτασε αμέσως στο
διαδίκτυο: «Ένταση με αφορμή τους κοινωνικούς φορείς οι οποίοι θα κληθούν να
πουν τη γνώμη τους για το νομοσχέδιο που αποκαθιστά την ισότητα στον πολιτικό
γάμο προκλήθηκε μεταξύ του προεδρείου και των δεξιότερων κομμάτων της
αντιπολίτευσης.
Οι βουλευτές της Νίκης, της Ελληνικής Λύσης και των
Σπαρτιατών διαμαρτυρήθηκαν για τον αποκλεισμό της Ιεράς Συνόδου και άλλων
εκπροσώπων της εκκλησίας και του Αγίου Όρους που ζήτησαν να κληθούν και να
τοποθετηθούν για τις προωθούμενες διατάξεις στην συνεδρίαση της Τετάρτης….
Από την πλευρά του προεδρείου ο κ. Λάζαρος Τσαβδαρίδης
απαντώντας στο αίτημα πρόσκλησης της Ιεράς Συνόδου είπε πως «υπάρχει η πρόταση
να προσκαλέσουμε την Ιερά Σύνοδο και τη Μοναστική Κοινότητα του Αγίου Όρους…
Σε σχέση με την Ιερά Σύνοδο και την Εκκλησία, όλοι
έχουν τοποθετηθεί δημόσια για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Μάλιστα χθες το πρωί
στις Εκκλησίες της χώρας, κατά τη διάρκεια της Κυριακάτικης Λειτουργίας,
διαβάστηκε εγκύκλιος της Ιεράς Συνόδου, με την οποία εκφράζεται η αντίθεση της
Εκκλησίας στο νομοσχέδιο για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών καθώς και στο
ζήτημα της τεκνοθεσίας για τα ομόφυλα ζευγάρια.
Επίσης, έχει αποσταλεί σε όλους τους βουλευτές
επιστολή από την Ιερά Σύνοδο για τις απόψεις της Εκκλησίας για το υπό εξέταση
νομοσχέδιο... Άρα θεωρώ ότι δεν έχει κάτι περισσότερο να προσφέρει».(ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ).
Όμως, μετά από αυτή την απόφαση τίθενται δυο
ερωτήματα: Ήταν προσωπική απόφαση του προεδρεύοντος κ. Τσαβδαρίδη ο αποκλεισμός
της Εκκλησίας ή εκτελούσε εντολές «άνωθεν»;
Σίγουρα οφείλει να απαντήσει στους Βεροιείς ψηφοφόρους
του, γιατί τον βλέπουμε στις γιορτές των ιερών Ναών να προσέρχεται ως καλός
χριστιανός. Η σχέση του λοιπόν, με την Εκκλησία, την οποία απέκλεισε από την
Επιτροπή, ήταν τυπική, ψηφοθηρική, ή ουσιαστική; Σεβόταν ή κορόιδευε τους
πιστούς; Το θέμα δεν είναι «προσωπικό». Όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο και
εκδηλώνεσαι – συμπεριφέρεσαι «κάπως», αυτό το «κάπως» ή σε εκφράζει ή
υποκρίνεσαι…
Αν λοιπόν, πήρε την ευθύνη επάνω του και είπε: «Εγώ
αποφάσισα για τον αποκλεισμό της Εκκλησίας», οφείλει να «απολογηθεί» στους
Βεροιείς ψηφοφόρους που εκφράζει. Άραγε, αυτοί συμφωνούν μαζί του; Νομίζω πως
στο μεγαλύτερο ποσοστό, όχι!! Τότε ποιους εκφράζει; Απορίας άξιον!! Ως βουλευτής
δεν κάνει ό,τι θέλει σε όλα τα θέματα. Για παράδειγμα μπορεί να αρνηθεί το
μισθό του. Καλώς. Αλλά σε θέματα αρχών, αξιών και πιστευμάτων, εκφράζει τον λαό
που τον ψήφισε. Διαφορετικά παραιτείται!!!
Αν δέχθηκε εντολές από το κόμμα, είτε τις αποδέχεται
και τις εφαρμόζει είτε δεν τις αποδέχεται και αρνείται να τις εκτελέσει. Σ’
αυτή την περίπτωση λέει στο κόμμα: «Είναι θέμα συνείδησης, δεν μπορώ να
εφαρμόσω τις εντολές που μου δώσατε, γι’ αυτό παραιτούμαι από Πρόεδρος της
Κοινοβουλευτικής Επιτροπής». Κι έρχεται στη Βέροια και λέει στους ψηφοφόρους
του: «Για σάς παραιτήθηκα», αυτός Είμαι!!!
Τώρα στην πράξη, είτε το ένα συνέβη είτε το άλλο, ο
Λάζαρος Τσαβδαρίδης ενήργησε και απέκλεισε την Εκκλησία από την Επιτροπή της
Βουλής. Αυτό πρέπει να καταγραφεί. Κι όπως έλεγαν πριν από λίγα χρόνια: «Ο λαός
δεν ξεχνά…».
Μαζί με αυτή την «απρέπεια»-«ασέβεια» απέναντι στη
Μητέρα Εκκλησία, τίθεται το σοβαρό ερώτημα: «Γιατί»;;; Η δικαιολογία που
εξέφρασε ο κ. Τσαβδαρίδης, ως πρόεδρος, δεν είναι σοβαρή, είναι πολλή πρόχειρη.
Δηλ. «τα παιδία παίζει».
Όσοι θα προσκληθούν, οργανώσεις και διάφοροι φορείς,
οι ΛΟΑΤΚΙ,… κλπ. ξέρουμε τις απόψεις τους. Έχουν χιλιοειπωθεί από αυτούς τους
ανθρώπους στα Μέσα ενημέρωσης, παραπληροφόρησης και αποπροσανατολισμού. Λοιπόν,
γιατί «κλείσανε το στόμα της Εκκλησίας»;;;
Νομίζω πως υπάρχουν δυο λόγοι: Ο ένας είναι ότι οι
απόψεις – προτάσεις που κατατίθενται, καταγράφονται. Άρα μένουν στα επίσημα
πρακτικά. Δεν είναι λόγια μιας συζήτησης. Αυτό θα εκθέτει τη Ν. Δ. διαχρονικά,
γιατί οι σοβαρές αντιρρήσεις της Εκκλησίας θα καταγραφούν.
Και ο δεύτερος: Αυτές οι συζητήσεις μεταδίδονται από
το κανάλι της Βουλής. Για σκεφτείτε να βγει πάλι εκείνος ο αστροφυσικός δεσπότης, ο Νικόλαος, και να μιλήσει επίσημα
στη Βουλή με τα επιστημονικά του και τα άλλα επιχειρήματα που γνωρίζει «απέξω» · τι θα του αντιπαραθέσουν ο βουλευτής Μπιμπίλας και οι
άλλοι; Περί δικαιωματισμού; Αστεία
πράγματα… «Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να μην παραβρεθεί επίσημα η Εκκλησία στην
Κοινοβουλευτική Επιτροπή. Ας κλείσουμε τ’ αυτιά μας στην Αλήθεια».
Λοιπόν, ΖΗΤΩ Η «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»!!!
Κύριε, Λάζαρε Τσαβδαρίδη, βουλευτή της Ν. Δ. και
Πρόεδρε της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής της Βουλής που έχει ως θέμα τον πολιτικό
«γάμο» των ομοφυλοφίλων, καθώς σκέφτομαι το όνομά σου, μου έρχεται αυθόρμητα
στο νου η φράση του Χριστού μας στον τετραήμερο νεκρό, φίλο Του, Λάζαρο: «
Λάζαρε, δεύρο έξω…»· και
μου έρχονται στη σκέψη τρεις ερμηνείες. Θα σου τις πω με ειλικρίνεια και αγάπη:
· - Όταν δεν θα είσαι «χρήσιμος», το κόμμα, ίσως, σου πει
αυτή τη φράση… Είναι η πιο ανώδυνη περίπτωση.
· - Σε κάποια γιορτή που πλησιάζει και θελήσεις να πας
στην εκκλησία που Λειτουργεί ο καλοκάγαθος Δεσπότης μας, όπως το συνηθίζεις,
ίσως ο Σεβασμιότατος σου πει τη φράση του Χριστού στον
συνονόματό σου Λάζαρο… «Δεύρο έξω»… Μεγάλη προσβολή στ’ αλήθεια.
· - Όμως το τραγικότερο είναι το τρίτο: Όταν μετά από
κάποια χρόνια … σε μια αναπόφευκτη συνάντηση μαζί Του, ο ίδιος ο Χριστός θα
σου πει: «Θυμάσαι Λάζαρε, τότε που ήσουν Πρόεδρος στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή της
Βουλής, φρόντισες να μην πάρω τον λόγο, για να μην ακουστεί η Αλήθεια, τότε που
με απέκλεισες από την αίθουσα και με αρνήθηκες…; Τώρα δεν σε ξέρω, δεύρο έξω»…!!!
«Φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος»…!!!(Εβρ.10,31).
2 σχόλια:
Μπράβο σου Στεφανε . Το άρθρο σου είναι ανατριχιαστικό . Μία φορά ντράπηκα για την ψήφο μου στο κόμμα όταν ψηφίστηκε το νομοσχέδιο και μία τώρα, που διάβασα το άρθρο σου . Ντροπή στους βουλευτές του Νομού μας. Δεν πειράζει, τα χρόνια περνάνε γρήγορα και θα έρθει και πάλι η ώρα τους , αλλά και Η ΩΡΑ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ. Ομως, πάνω από όλα ,θα έρθει και η ώρα τους ,όταν θα προσκυνήσουν τον Χριστό και θα του ζητήσουν να τους βάλει στον Παράδεισο!!!!
Σήμερα είναι η Κυριακή του Τελώνη και του Φαρισαίου . Το άρθρο αυτό του Στέφανου με έκανε να σχηματίσω μία εικόνα που βλέπω συχνά μέσα στους Ναούς μας, όχι μία οποιαδήποτε Κυριακή αλλά στις επίσημες εορτές , όπου φυσικά υπάρχουν τα κανάλια και πλήθος κόσμου: Τους βουλευτές μας καμαρωτούς να μπαίνουν στον Ναό [όχι φυσικά στις 7.00 π.μ. που αρχίζει ο Ορθρος , αλλά κάπου στο τέλος της θείας λειτουργίας] και να οδεύουν "περήφανοι" προς το κέντρο του Ναού , όπου στήνονται αγέρωχοι και περήφανοι για το ...αξίωμά τους, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. Ετσι, δεν έμπαινε και στο Ναό ο Φαρισαίος της παραβολής και κατευθύνονταν στο κέντρο του Ναού για να κομπάσει και να διαλαλήσει τα δήθεν "Θεάρεστα" ...χαρίσματά του;
Δημοσίευση σχολίου