Η Ευρώπη, το Ισλάμ και ο Ηράκλειος
Ελεημοσύνη
πονόψυχου χρεοκόπου, χαρακτήρισε ο πρ. Υπουργός κ. Αλέκος Παπαδόπουλος το
μοίρασμα κοινωνικού μερίσματος από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Θυμίζει το «Τσοβόλα
δος’ τα όλα», και το «λεφτά υπάρχουν», ορόσημα της κρίσης που διέρχεται η χώρα
μας και που επιτείνεται με το προσφυγικό.
Στην
Τουρκία, στη Λιβύη, στο Μαρόκο και στην Τυνησία πάνω από ένα εκατομμύριο μουσουλμάνοι
αφρικανοί και ασιάτες περιμένουν την ευκαιρία να περάσουν στην Ευρώπη. Για το
σκοπό αυτό ρισκάρουν τη ζωή τους και πληρώνουν τεράστια ναύλα στους διακινητές
τους. Τόποι - στόχοι τους η Ιταλική
νήσος Λαμπεντούζα, οι ισπανικές κτήσεις επί της Αφρικανικής ακτής Θέουτα και
Μελίγια και τα ευάλωτα, λόγω απόστασης από Τουρκία και πολιτικής της
κυβέρνησης Τσίπρα, ελληνικά νησιά. Η Λαμπεντούζα απέχει 68 μίλια από την
Τυνησία και 120 από τη Λιβύη, ενώ η Χίος τέσσερα, η Λέσβος έξι και η Σάμος Ο,9
από τις ακτές της Τουρκίας.
Έως σήμερα η αποτροπή αθρόας εισόδου στην
Ευρώπη είναι αναποτελεσματική και η διαχείριση του προβλήματος ατελέσφορη. Κατά
τον Economist
(4-5-2005) οι μετανάστες φεύγουν από τις χώρες τους λόγω των καταπιεστικών
καθεστώτων, των εσωτερικών κοινωνικών ταραχών
και της φτώχειας. Αν και μουσουλμάνοι δεν καταφεύγουν στις πλούσιες ισλαμικές χώρες, Σαουδική
Αραβία, χώρες του Περσικού Κόλπου, Τουρκία κ.α., αλλά προτιμούν την Ευρώπη,
στην οποία πάντως δεν εκτιμάνε όσα στερούνταν στις χώρες τους...
Στη χώρα που εγκαταστάθηκαν συνεχίζουν να ζουν
με βάση τη Σαρία, απομονωμένοι από τους άλλους ανθρώπους. Οι ανύπανδροι παντρεύονται με κοπέλες από τις χώρες τους.
Αυτές, λόγω θρησκείας, σπάνια βγαίνουν από το σπίτι και δεν γνωρίζουν, ούτε
μαθαίνουν, τη γλώσσα της χώρας που τους
φιλοξενεί. Στη Βρετανία, σύμφωνα με φετινή έρευνα του Ινστιτούτου ICM, το 43% των ερωτηθέντων μουσουλμάνων
της χώρας δήλωσαν ότι θα εύχονταν να
καθιδρυθεί σ’ αυτήν η Σαρία!...
Οι
Χριστιανοί στην Ευρώπη συνεχώς μειώνονται. Από 553 εκατομμύρια, που είναι
σήμερα, το 2050 θα είναι 454. Τότε θα αποτελούν το 60% του συνολικού πληθυσμού,
ενώ οι άθρησκοι - αδιάφοροι το 23% και οι Μουσουλμάνοι το 10%, από το 2% που
είναι σήμερα. Είναι ενδεικτικό ότι στη Γαλλία ο ιδιόρρυθμος πολιτικός και
συγγραφέας Philippe
De Villiers εξέδωσε
βιβλίο με τίτλο «Οι καμπάνες θα κτυπήσουν πάλι αύριο;»...
Ο
Ηράκλειος έζησε την εξάπλωση των αράβων στα εδάφη της αυτοκρατορίας. Τους
θεώρησε απολίτιστους και ανίσχυρους και δεν
έδωσε τη δέουσα σημασία στο γεγονός. Η αλαζονεία της ανωτερότητας του
πολιτισμού του δεν του επέτρεψε να
αντιμετωπίσει αποτελεσματικά το πρόβλημα.
Το αντιλήφθηκε με πολύ πικρό τρόπο, με τις ήττες του στρατού του από τους
άραβες στο Αϊνανταΐν (634) και κυρίως
στο Γιαρμούκ (636). Ελπίζεται ότι η Ευρώπη και ειδικότερα η Ελλάδα θα
αντιμετωπίσουν το ζήτημα της συστηματικής μετανάστευσης των μουσουλμάνων όχι
όπως ο Ηράκλειος.-
2 σχόλια:
Η πρώτη σκέψη ανθρώπου που τα βλέπει επιδερμικά θα ήταν κάπως έτσι..
Τότε,εκείνη την εποχή θα έπρεπε να εκριζωθεί αυτή η κάκιστη κακοδοξία περι του αληθινού Θεού. Αλλά δε το κατάλαβε κανένας πόσο θα επηρέαζε τα κατοπινά χρόνια την ανθρωπότητα. Αλλά αν δε τα βλέπουμε επιδερμικά αλλά τα κοιτάμε πίσω από τους λόγους των πραγμάτων θα έπρεπε να το δούμε με το βλέμμα του Θεού που όλα τα γνωρίζει πριν ακόμη αυτά συντελεστούν. Μήπως ο Θεός το επέτρεψε ώστε να διακρίνονται οι άνθρωποι επειδή τους ξέρει πολύ καλά μέχρι μερισμού ψυχής και σώματος που μας λέει ο απόστολος Παύλος. Από τα έργα τους θα τους διακρίνεται μας λέει ο Χριστός,επειδή το φως της λυχνίας που φωτίζει τους σκοτισμένους δε τοποθετείται υπό το μόδιο αλλά πάνω στο μόδιο.
Οι χριστιανοί της εποχής τότε όλους αυτούς που υποστήριζαν αυτή τη δοξασία για το Θεό περισσότερο ως αίρεση την είδαν στα πλαίσια του χριστιανισμού αντί μιας νέας αναδυόμενης θρησκευτικής μερίδας. Οι πολιτικοοικονομικές διαφορές με το πολιτικό κέντρο της Κωνσταντινούπολης αλλά και οι αιρετικές διαφορές των ανθρώπων της μέσης ανατολής που δε δέχονταν τα δόγματα που προέκυψαν μετά από αποφάσεις συνόδων των πατέρων της εκκλησίας,έκαναν αυτούς τους ανθρώπους δεκτικούς αρχικά κατόπιν με βίαιη επιβολή των κακοδοξιών της ερήμου.
Δημοσίευση σχολίου