16 Αυγ 2011

Πρόδρομος Εμφιετζόγλου: «Απαξίωσαν να μου απαντήσουν από το υπουργείο Παιδείας»

«Απαξίωσαν να μου απαντήσουν από το υπουργείο Παιδείας»

-κ. Εμφιετζόγλου είχατε κάνει δύο προτάσεις πολύ σημαντικές η μία αφορούσε τη βιβλιοθήκη της Σμίνθης και η άλλη τη διδασκαλία της πομακικής γλώσσας προς το υπουργείο Παιδείας. Έχουμε κάποια απάντηση απέναντι σε αυτές;
- Δυστυχώς και είναι λυπηρό να μην κάνει η πολιτεία το προφανές καθήκον της διότι σύμφωνα με τη συνθήκη της Λωζάνης είναι υποχρεωμένη να διδάσκει τη γλώσσα στην εκάστοτε μειονότητα. Άρα στους Ρομά ήταν υποχρεωμένοι να μαθαίνουν την ρομανί και στους Πομάκους την πομακική. Είναι ένα έγκλημα συνεχιζόμενο το οποίο συντελείται επί χρόνια. Ευθύνη τεράστια έχει και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σαν πνευματικό ίδρυμα της περιοχής το οποίο τόσα χρόνια δεν έχει δεχθεί την πρότασή μου για ίδρυση έδρας ή εργαστηρίου πομακικής γλώσσας και πολιτισμού το οποίο είχα ζητήσει.Είχα πει ότι σε περίπτωση οικονομικής αδυναμίας αναλαμβάνω να το χρηματοδοτήσω για δέκα χρόνια. Δεν είχαν ούτε τη στοιχειώδη ευθυξία να μου απαντήσουν.

Την ίδια αθλιότητα βλέπουμε και στο άλλο το θέμα ότι δήθεν για λόγους οικονομικούς για ασήμαντα ποσά θέλουν να κλείσουν δημόσιες βιβλιοθήκες σε παραμεθόρια χωριά. Εμείς και τη βιβλιοθήκη της Σμίνθης Δήμου Μύκης τη μοναδική ελληνική βιβλιοθήκη στα πομακοχώρια, ενώ αντίθετα φυτρώνουν πλουσιοπάροχα επιδοτούμενοι από τουρκικές άδηλες πηγές τουρκικές βιβλιοθήκες στην περιοχή. Οικτίρω την υπουργό «παιδείας», κυρία Διαμαντοπούλου, η οποία σε επιστολή μου και συγκεκριμένη πρότασή μου να αναλάβω τη λειτουργία με εξοδά μου για δέκα χρόνια δεν είχε ούτε τη στοιχειώδη ευπρέπεια να απαντήσει. Να γνωρίζουν όλοι αυτοί ότι δεν είναι ασύδοτοι, ότι ο ελληνικός λαός παρακολουθεί και σημειώνει αυτά όλα και θα έρθει η ώρα της τιμωρίας τους».

Απόσπασμα από άρθρο στην εφημερίδα «Χρόνος» 5/08/2011 με τίτλο Πρόδρομος Εμφιετζόγλου:Δεν θα κάνουν επέλαση τουρκισμού λόγω της κρίσης στην Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com