7 Σεπ 2010

Ευχαριστήρια επιστολή του Πάπα στον Αρχιεπίσκοπο Μαρωνιτών Κύπρου. Ενθουσιασμένος από την αγάπη τους κατά την επίσκεψή του στην Κύπρο

Ευχαριστήρια επιστολή απέστειλε ο Πάπας Βενέδικτος ΧVΙ προς τον Αρχιεπίσκοπο Μαρωνιτών Κύπρου κ. Ιωσήφ Σουέηφ, για τη φιλοξενία και την αγάπη με την οποία τον περιέβαλαν οι Κύπριοι Μαρωνίτες κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην Κύπρο.

Ολόκληρη η επιστολή του Ποντίφικα είναι η ακόλουθη: “Προς Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Μαρωνιτών Κύπρου κ. Ιωσήφ Σουέηφ: Σας ευχαριστώ ειλικρινά για το εγκάρδιο καλωσόρισμα που μου επιφυλάξατε εσείς και το ποίμνιό σας με την ευκαιρία του χαρμόσυνου γεγονότος της Αποστολικής μου επίσκεψης στην Κύπρο. Ένιωσα πολύ χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να ζήσω από κοντά την πίστη και αφοσίωση της Μαρωνίτικης κοινότητας στην πίστη των προγόνων τους, καθώς και στην πανάρχαια γλώσσα και λειτουργική τους. Η επιμονή που επιδείξατε μπροστά στις τόσες δοκιμασίες αποτελεί πηγή έμπνευσης καθώς και παράδειγμα χριστιανικού σθένους έναντι στις αντιξοότητες. Είναι για μένα μία ανάμνηση την οποία θα κρατήσω ως θησαυρό.

Ήταν μεγάλη η χαρά μου να γνωρίσω τις διάφορες ομάδες από τις πανάρχαιες Μαρωνίτικες κοινότητες του νησιού και να παρακολουθήσω την όμορφη παρουσίαση που ετοίμασαν οι νέοι της κοινότητάς σας. Συγκινήθηκα επίσης από το θερμό καλωσόρισμα που μου επιφυλάξατε και στις δύο Θείες Λειτουργίες που τέλεσα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου, και ειδικότερα στη συνάντησή μου με τους πιστούς στον Καθεδρικό σας Ναό. Η προσκόλληση στον διάδοχο του Αποστόλου Πέτρου ήταν εμφανής μέσα στην εγκάρδια και γεμάτη προσευχή ατμόσφαιρα που επικρατούσε σε κάθε τελετή. Σας ενθαρρύνω να διατηρήσετε το ποίμνιο σας σταθερό στην πίστη των πατέρων τους και στην αγάπη τους για την Αειπάρθενο Μαρία, τη Μητέρα του Θεού.

Τέλος, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, δίδω ευχαρίστως σε σας, στον Μαρωνίτικο κλήρο, καθώς και σ’ όλο το ποίμνιό σας την Αποστολική μου Ευλογία ως ένδειξη της χάρης και ειρήνης του Κυρίου μας Ιησού Χριστού».

«Φιλελεύθερος» 07/09/2010

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν πανα φτιαχνουν πολυτελέστατες αγιογραφιες, αν λείπει η Ορθοδοξία κάνουν μια τρύπα στο νερό.

Σπύρος

Oι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μη συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Η φωτογραφία μου
Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: aktinesblogspot@gmail.com