ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ
ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Σε ομιλία του στο Ντόρτμουντ της
Γερμανίας, ο Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, μεταξύ άλλων ανέφερε «Οι
Χριστιανοί πρέπει να κάνουν υπακοή στην Εκκλησία και να μην αντιδρούν. Η
αντίδραση οδηγεί στο σχίσμα και την καταστροφή». Είναι γεγονός ότι το
σχίσμα είναι κακό μεγάλο και αιτία απωλείας, όμως η υπακοή στα απαράδεκτα και
ανορθόδοξα, είναι εξίσου αιτία απωλείας. Υπάρχει η οδός της ορθής
ομολογίας της Πίστεως, χωρίς να περιπέσει κανείς σε σχίσμα. Αλίμονο
αν εκείνοι που ομολόγησαν την Πίστη τους, ακολουθούσαν την απαράδεκτη υπόδειξη
του Επισκόπου αυτού.
Ακολούθως ανέφερε ότι «Αν
κάποιοι επίσκοποι συλλειτουργήσουν με αιρετικούς ή κοινωνήσουν αιρετικούς, δεν
βλάπτουν την Εκκλησία αλλά μόνον τον εαυτό τους». Ενθυμούμαι
παλαιότερα που άκουσα τον Επίσκοπο αυτόν, να ομιλεί περί οικουμενικότητας του
ατομικού κακού. Τώρα ομιλεί άκρως αντίθετα, δηλαδή περί ατομικότητας του
(οικουμενίστικου) οικουμενικού κακού. Τον σκανδαλισμό των πιστών
γιατί τον αγνοεί; Συμπροσευχή για την καθ΄ημάς Ανατολήν, το «συνεύχεσθαι
εν αληθεία εστί». Μία φορά μόνο να παρευρεθεί κάποιος Ορθοδόξως στην Θεία
Λειτουργία, αρκεί για να καταλάβει το «αλήθεια εν αγάπη» και το «αγάπη εν
αληθεία». Καταπατούν τους Ιερούς κανόνες συμπροσευχόμενοι και δη
συλλετουργούντες μετά των ετεροδόξων; Ο Κανών ΛΓ΄ της εν Λαοδικεία
Συνόδου λέγει «Ου δει αιρετικούς ή σχισματικούς συνεύχεσθαι», πολλώ δε μάλλον
όταν πρόκειται περί συλλειτουργίας μετά αιρετικών.
Και συνέχισε ο Επίσκοπος, με άλλη
εξίσου απαράδεκτη υπόδειξη λέγοντας ότι «Όσοι κατακρίνουν τις πράξεις των
Πατριαρχών και Επισκόπων, όσοι στηλιτεύουν και καταδικάζουν τις πράξεις τους,
αυτοί δεν αγαπούν την Εκκλησία». Αν διαβάσει κανείς την επιστολή του
Γέροντος Παϊσίου προς τον Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπο Βασιλόπουλο, η οποία
δημοσιεύτηκε τότε στον «Ορθόδοξο Τύπο», θα αντιληφθεί ότι ο Επίσκοπος αυτός δεν
έχει δίκαιο. Εκτός φυσικά και αν συμφωνεί με Μητροπολίτη και τότε
ξεκάθαρα θα θεωρήσει ότι ο Γέροντας Παΐσιος δεν αγαπούσε την Εκκλησία,
στέλνοντας την ελεγκτική επιστολή για τον Πατριάρχη στον «Ορθόδοξο
Τύπο». «Επόνεσα κι εγώ» έγραφε ο Γέροντας Παΐσιος «σαν τέκνον
Της και εθεώρησα καλόν, εκτός από τις προσευχές μου, να στείλω κι ένα μικρό
κομματάκι κλωστή (που έχω σαν φτωχός μοναχός), δια να χρησιμοποιηθή κι αυτό…».
Ο Ομολογητής Γέροντας της Παναγούδας δεν παρέλειψε να ελέγξει τον Πατριάρχη,
καταλογίζοντας μάλιστα ως αίτιο του οικουμενίστικου ολισθήματός του την κοσμική
αγάπη.
Ακολούθησε η υπόδειξη
Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανασίου «Το ζητούμενο είναι να στηρίζεις τους
επισκόπους, ασχέτως με το τι θα κάνουν αυτοί». Αλίμονο αν στην
Ορθόδοξη Εκκλησία ακολουθούσαν οι πιστοί τους Επισκόπους στις εκπτώσεις της
Αληθείας και προτιμούσαν την ένοχη σιωπή. Οι βίοι και λόγοι των
Ομολογητών Αγίων μας διαψεύδουν τον Επίσκοπο αυτόν. Επιλογικώς θα
παραθέσω τα λόγια του Γέροντος Παϊσίου προς τον Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπο
Βασιλόπουλο, για να καταδειχθεί η μεγάλη έγνοια του για την Αλήθεια και την
Εκκλησία μας «Επίσης ας γνωρίσωμεν καλά ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία μας δεν
έχει καμίαν έλλειψιν. Η μόνη έλλειψις που παρουσιάζεται, είναι η έλλειψις
σοβαρών Ιεραρχών και ποιμένων με πατερικές αρχές. Είναι ολίγοι οι εκλεκτοί»,
για να καταλήξει «Ο Κύριος όταν θα πρέπει, θα παρουσιάσει τους Μάρκους, τους
Ευγενικούς και τους Γρηγόριους Παλαμάδες, δια να συγκεντρώσουν τα σκανδαλισμένα
αδέλφια μας, δια να ομολογήσουν την Ορθόδοξον Πίστιν, να στερεώσουν την
Παράδοσιν και να δώσουν χαράν μεγάλην εις την Μητέρα μας».
22 σχόλια:
Αλλοίμονο αν το αλάθητο του Πάπα ισχύει και… για τους Ορθοδόξους επισκόπους. Αλλοίμονο αν δεν αντιδράσει το πλήρωμα της εκκλησίας σε κάθε αιρετική παρεκτροπή από όσο και ψηλά αν προέρχεται αυτή.
Ο Στήβεν Ράνσιμαν μας λεει ότι οι Βυζαντινοί παρα τις μεγαλη τους ευσέβεια στον πατριαρχικό θεσμό δεν δίσταζαν να ξεσηκωθούν και να ανατρέψουν Πατριάρχες όταν αυτοί παρεκτρέπονταν αιρετικά
Ο γνωστός Θεολόγος Vladimir Lossky στο υπέροχο βιβλίο του, «Η Μυστική Θεολογία της Ανατολικής Εκκλησίας», μας λέει :
«Η Εκκλησία είναι καθολική εις πάντα τα μέρη αυτής. Έκαστον των μελών της , όχι μόνον ο κληρικός αλλά και πας λαϊκός καλείται να ομολογεί και να υπερασπίζει την αλήθειαν της παραδόσεως και να αντιτάσσεται και προς αυτούς ακόμη τους Επίσκοπους, εάν ούτοι πίπτουν εις αίρεσιν.»
Το ορθόδοξο ποίμνιο δεν είναι «πρόβατα» και ποτέ δεν ήταν. Ποτέ η Ορθοδοξία δεν είχε ταυτιστεί με τις παπικές ηγεμονιστικές τακτικές που έγραψαν ιστορία με την Ιερά Εξέταση, τα συγχωροχάρτια και άλλα παπικά εγκληματα.
Φαίνεται πως η οικουμενιστικη «κατρακύλα» προς σκανδαλισμό του ποιμνίου αλλά και της Μιας Αληθινής Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας δεν έχει όρια. Άλλωστε το παράδειγμα το δίνει η ίδια η «κεφαλή» της. Δυστυχώς πολλοί ιεράρχες έχουν μεταλλαχτεί σε «διπλωμάτες του λόγου» και όπου πάνε ομιλούν την «γλώσσα της μόδας» που αρέσκεται να ακούει το εκάστοτε ακροατήριο τους αγνοώντας όμως έτσι με σκανδαλώδη τρόπο τον Ορθόδοξο λόγο.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!
ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙΣ.21/8/2014-4.34.
Πείθεσθε τοις ηγουμένοις ότι αυτοί αγρυπνούσι …. Εάν δεν αγρυπνούσι τότε αναιρείται και το πείθεσθε Αυτά τά λένε όχι μόνο ο Λεμεσού αλλά και πολλοί άλλοι επίσκοποι και επισκοπούμενοι για να επενδύουν την αθεΐα και την ιδιοτέλειά τους με έναν θεολογικό μανδύα και ακόμα περισσότερο με την αίγλη του ακτίστου φωτός ! Γνωστός ιστολόγος προσφυώς έχει βαφτίσει τον σεβ. Λεμεσού ως ΄΄ακτιστοφωτίτη΄΄ ; Δεν είναι ο μόνος , έχουμε την ευλογία να ζούμε ανάμεσα σε πολλούς ακτιστοφωτίτες πού ομολογούνε λέει όχι με λόγια πού είναι έπη πτερόεντα αλλά με το άκτιστον φώς ! Οι μέν μας πουλάνε πολυπολιτισμό και οι δε άκτιστον φώς ! Είναι και τά δύο εξ’ ίσου μεγάλες βλασφημίες που η μία συμπληρώνει την άλλη και οι δύο μαζί συνθέτουν την σημερινή ζοφερή κατάσταση του παναιρετικού οικουμενισμού !
΄΄Ωραίος κάλλει΄΄
Πολύ εύστοχη η σχολιογραφική κριτική, από την πλευρά του αξιότιμου κ.Χαραλάμπους που κοσμεί το διαδίκτυο με τις κατά καιρούς παρεμβάσεις του,των όσων ατόπων διαλαμβάνει η συλλογιστική του, διεπομένου, κατά τα άλλα, από αντιοικουμενιστικό φρόνημα, μητροπολίτη Λεμεσού.
Έχουμε την πεποίθηση ότι τα κίνητρα του επισκόπου τυγχάνουν αγαθά. Τα όσα δήλωσε, θεωρούμε ότι υπαγορεύθηκαν, ένεκα του φόβου δημιουργίας σχίσματος εξ αιτίας των κατά πάντα δικαιολογημένων αντιδράσεων απ την πλευρά κλήρου και λαού λόγω της ακατάσχετης και φρενήρους οικουμενιστικής πορείας γνωστών και μη εξαιρετέων εκκλησιαστικών αξιωματούχων.
Επί ζητημάτων, όμως, νοθεύσεως του Ορθοδόξου Δόγματος και Ήθους η εκ μέρους του ποιμνίου παθητική θέαση των όσων ανατρεπτικών και καταλυτικών τεκταίνονται και υλοποιούνται από υπεροχικά εκκλησιαστικά πρόσωπα κάθε άλλο παρά βρίσκει δικαίωση στην εκκλησιαστική μας ιστορία και παράδοση. Και συνιστά ολέθρια πρακτική η υπό των ποιμαινομένων υιοθέτηση της στρεβλής συλλογιστικής του επισκόπου και, πολύ περισσότερο, η υλοποίησή της, αφού, ποινικοποιώντας εκκλησιολογικά και θεολογικά την υπό των πιστών αντίσταση απέναντι στην επιχειρούμενη νόθευση του Δόγματος και Ήθους, ψύχεται ο θερμουργός, υπέρ των Ιερών και Οσίων της "άπαξ παραδοθείσης τοις αγίοις Πίστεως", ζήλος, μαραίνεται και παραλύει η αγωνιστικότητα του λαού του Θεού, αμβλύνεται το ορθόδοξο αισθητήριο, και το δηλητήριο του οικουμενιστικού συγκρητισμού εισέρχεται όλο και βαθύτερα αλλά και πλατύτερα στο εκκλησιαστικό σώμα αλλοιώνοντας το ορθόδοξο φρόνημα των μελών του με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες.
Επιπροσθέτως η από μέρους του ποιμνίου, αντίδραση και αντίσταση εναντίον της φρενήρους οικουμενιστικής πορείας ενίων ταγών της Εκκλησίας, όπως αυτή προδιαγράφεται απ τους Θείους και Ιερούς κανόνες, τη διαχρονική εκκλησιαστική πρακτική και όπως έχει καταγραφεί στις ένδοξες δέλτους της εκκλησιαστικής μας Ιστορίας, αποτελεί εκδήλωση ομολογίας πίστεως που τόσο επαινείται απ τον Κύριό μας στο Θείο και Ιερό Ευαγγέλιο (κατά Ματθαίον 10, 32).
Επί τη ευκαιρία θα θέλαμε να παρακαλέσουμε το μητροπολίτη Λεμεσού (επειδή γνωρίζουμε ότι διέπεται από αντιοικουμενιστικό φρόνημα) να ενώσει και αυτός τη φωνή της διαμαρτυρίας του με αυτήν κάποιων άλλων συνεπισκόπων του για τα όσα ανατρεπτικά των θείων και ιερών κανόνων, οικουμενιστικά και συγκρητιστικά τολμήματα, συντελούνται στις ημέρες μας με πρωταγωνιστές πατριάρχες και αρχιεπισκόπους της Οικουμενικής Ορθοδοξίας, μη διστάζοντας και να τους κατονομάσει. Εδώ και καιρό ο λαός του Θεού περιμένει τη συγκεκριμένη αντίδραση του συγκεκριμένου επισκόπου.
Αυτά ακριβώς τα τολμήματα, διαρκώς αυξανομένης εντάσεως, εκτάσεως και συχνότητος, εξ αντικειμένου πυροδοτούν εντάσεις, διαιρέσεις και σχίσματα και όχι η εντός των ιεροκανονικών πλαισίων αντίδραση και αντίσταση του ποιμνίου, που όχι απλώς συνιστά αναφαίρετο κανονικό του δικαίωμα αλλά και επιβαλλόμενη υποχρέωση. Καλό, λοιπόν, θα είναι ο σεβαστός επίσκοπος να τοξεύσει τα βέλη της κριτικής του προς την κατεύθυνση των συνεπισκόπων του, των ζευγμένων στο άρμα του οικουμενισμού και όχι εναντίον του δεινώς αλγούντος και αγωνιώντος ποιμνίου, του αξίου επαίνου και τιμής και ουδόλως ψόγου.
Λ.Ν.
"....Ἂν κάποιοι ἐπίσκοποι συλλειτουργήσουν μὲ αἱρετικοὺς ἢ κοινωνήσουν αἱρετικούς, δὲν βλάπτουν τὴν Ἐκκλησία ἀλλὰ μόνον τὸν ἑαυτό τους. Νὰ εἶστε ἥσυχοι.........Οἱ χριστιανοὶ πρέπει νὰ κάνουν ὑπακοὴ στὴν Ἐκκλησία καὶ νὰ μὴν ἀντιδροῦν.............Ὅσοι κατακρίνουν τὶς πράξεις τῶν πατριαρχῶν καὶ ἐπισκόπων, ὅσοι στηλιτεύουν καὶ καταδικάζουν τὶς πράξεις τους, αὐτοὶ δὲν ἀγαποῦν τὴν Ἐκκλησία. Τὸ ζητούμενο εἶναι νὰ στηρίζεις τοὺς ἐπισκόπους, ἀσχέτως μὲ τὸ τί θὰ κάνουν αὐτοί. Ἀλλιῶς θὰ καταντήσεις σχισματικός. Στηρίξτε τὴν Ἐκκλησία καὶ μὴ φοβᾶστε»!
Τα παραπάνω ,κυρίως, λόγια του σεπτού ιεράρχη με σκανδαλίζουν και μου φέρνουν λογισμούς ανυπακοής και όχι υπακοής και προσηλώσεως στο "πείθεσθαι τοις ηγουμένοις". Ως αδαής επί του πώς δει θεολογείν, δεν αναπαύομαι παρακολουθώντας ,εν προκειμένω, τον Μητροπολίτη Αθανάσιο.
Ως απολλωλός αλλά λογικό πρόβατο, δεν πείθομαι στα όσα δηλώνει επί συμπροσευχών,συλλειτουργιών και λοιπών καινοτομιών και κενο-τομιών των πνευματικών μας ταγών.
Οι βίοι των Αγίων ,η Ιερά μας Παράδοση, οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες ,εντός και εκτός Οικουμενικών Συνόδων , όλη η εμπειρία της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας δεν με αφήνουν να......καταπιώ,πολλώ δε μάλλον να χωνέψω ,τα όσα λέει ο ποιμενάρχης ,δεδομένου του ότι έχουμε οι πιστοί, ιερή υποχρέωση ,εκτός της προσευχής,να ενημερωνόμαστε και να ελέγχουμε για την ορθή εφαρμογή του ορθοδόξου φρονήματος στην πράξη.
Αν δηλαδή οι Προκαθήμενοι,στα πλαίσια της θρησκευτικής πολιτικής τους που καλώς ή κακώς ασκούν,εκχωρήσουν,αλλοιώσουν ή ακόμα στη χειρότερη των περιπτώσεων αρνηθούν το ορθό δόγμα και ήθος,θα πρέπει εμείς το ποίμνιο να λέμε "να ΄ναι ευλογημένο" ; Για να μην επέλθει τί ; Σχίσμα; Όταν θα έχει γίνει άρνηση της πίστης μας;
Λοιπόν, ας πορευόμαστε οι χριστιανοί με τον Σταυρό στο χέρι και όχι με σταυρωμένα τα χέρια...όπως πολλοί εκ των οφιτσιούχων της εκκλησιαστικής διοιηκήσεως επιθυμούν.
Άλλωστε υπάρχει κακή υπακοή και αγία ανυπακοή .
Κλεονίκη.
Άριστον το σχόλιον του εξαιρέτου κου Χειλαδάκη. Το γεγονός της επισκοπικότητος τινών αιρετικών, μασόνων, μισορθοδόξων ούτε "αλάθητον" παράγη, πολύ δε περισσότερον δεν συνιστά "εκκλησίαν". Πόθεν έχει ανακαλύψει ταύτα, ο πάλαι ποτέ αντιδρών Αθανάσιος; Η πτώσις της Εκκλησίας της Κύπρου δεν έχει σταματημόν... Αδελφοί, γρηγορείτε και προσεύχεσθε...
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ!
Δυστυχώς έχετε πλήρως διαστρέψει το λόγο του Πανιερωτάτου Μητροπολίτου Λεμεσού!!! πουθενά δεν λέει να στηρίζετε τους Επισκόπους σε ό,τι και αν κάνουν! γιατί δεν παρατίθεται στο σαιτ σας ολόκληρο το βίντεο της ομιλίας για να έχουν οι αναγνώστες σας πλήρη εικόνα των όσων είπε ο Πανιερώτατος;
Να ξέρετε ότι όσο επικίνδυνος είναι ο Οικουμενισμός άλλο τόσο επικίνδυνος είναι ο ζηλωτισμός. Σας συνιστώ το βιβλίο του πατρός Επιφανίου Θεοδωροπούλου "Τα δύο άκρα"
Μέ τις δηλώσεις του μητροπολίτου Λεμεσού ασχολήθηκε όχι μόνο ένος βλαμμένος άς υποθέσουμε τύπος αλλά όλα τά ιστολόγια Αρα υπάρχει θέμα Γιατί δέν απαντάει ο ίδιος ο Λεμεσού ;
Δηλαδή τί εννοείς ανώνυμε 11.02 Τα ιστολόγια τά οποία ασχολήθηκαν μέ τό θέμα εκπροσωπούν τον ζηλωτισμό ;
Είναι απαράδεχτη η πολεμική εναντίον του Μητρ. Λεμεσού εκ μέρους κάποιων που όχι μόνο αρέσκονται να διαστρεβλώνουν τα πάντα, αλλά αρέσκονται να συμπαρασύρουν τους πάντες. Έτσι είχαν αρχίσει οι αιρέσεις. Δυστυχώς η ιστορία συνεχίζεται.
Που είδατε, ω μεγάλοι "θεολόγοι" τάχα αντιπατερικούς ή οικουμενιστικούς λόγους από τον Μητρ. Λεμεσού; Αυτός ο ιεράρχης κατάφερε, πάντα εν Πνεύματι Αγίω, να αναστήσει χιλιάδες νεκρές ψυχές στην Κύπρο, αλλά και στην Ελλάδα. Εκφώνησε χιλιάδες ομιλίες ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ περιεχομένου σε όλο το πανελλήνιο. Πριν λίγα χρόνια μαρτύρησε από τις ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ κατηγορίες από τους ζηλόφθονους εχθρούς του.
Ένα πράγμα έχω μόνο να γράψω: Δυστυχώς με τα γραφόμενά σας αντιλαμβάνεται κάποιος τη ζηλοφθονία σας.
Ο Μητρ. Λεμεσού εννοεί το απλό και το σαφές: Η Εκκλησία, ως θεοσύστατος οργανισμός, ΔΕΝ βασίζεται στην ανθρώπινη υπόσταση του όποιου ιεράρχη, ιερέα, κλπ. Αυτός που αγιάζει είναι ο Τριαδικός Θεός. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
Θέλετε να τον χαρακτηρίσετε οικουμενιστή, ενώ ξεχάσατε (δήθεν) όταν ο πάπας ήρθε στην Κύπρο, ότι ο Λεμεσού ήταν ο μόνος που επίσημα καυτηρίασε την άφιξη του πάπα στο νησί και αρνήθηκε να το πράξει.
Θυμάστε τι είπε ο Χριστός: «Ουαί υμίν, γραμματείς και Φαρισσαίοι (θεολόγοι) υποκριταί…»
Ξεκαθαρίστε αγαπητέ μου μερικά πράγματα στό μυαλό σας ΄΄Η Εκκλησία, ως θεοσύστατος οργανισμός, ΔΕΝ βασίζεται στην ανθρώπινη υπόσταση του όποιου ιεράρχη, ιερέα, κλπ. Αυτός που αγιάζει είναι ο Τριαδικός Θεός. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.΄΄ καί γι αυτό δέν ακολουθούμε τους επισκόπους , όταν αυτοί σφάλλουν περί την πίστην ή καί γυμνή τη κελαλή διδάσκουν αίρεση καί εν προκειμένω προάγουν την παναίρεση του οικουμενισμού, αλλά σέ αυτή την περίπτωση τους γυρίζουμε την πλάτη ή καί τους ελέγχουμε καί ακολουθούμε την διδασκαλία της εκκλησίας
Ξενίζει η σπουδή με την οποία ο αρθρογράφος και πολλοί εκ των σχολιαστών σπεύδουν να καταδικάσουν ένα καταξιωμένο ιεράρχη που επιτέλεσε σημαντικό έργο τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο. Ανάστησε την μητρόπολη Λεμεσού, στήριξε και στηρίζει πολλές ψυχές με την εξομολόγηση, αναπτύσσει πολυσχιδές φιλανθρωπικό έργο και διδάσκει ακούραστα τον λαό του με πλήθος ομιλιών, οι οποίες είναι, ευτυχώς, διαθέσιμες στον καθένα που θέλει να ακούσει.
Στην προκειμένη περίπτωση ο αρθρογράφος δεν μας δίνει ολόκληρη την εικόνα του επίμαχου συμβάντος. Όφειλε, πιστεύω, αν ήθελε να διατηρήσει την αντικειμενικότητα του και την αξιοπιστία του, να μας πεί σε ποιούς απευθυνόταν, και το κυριώτερο, να έχουμε μπροστά μας ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ!
Τελειώνω με το εξής: Άν απομονώσουμε μερικές φράσεις του Ευαγγελίου, θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελέσουν την Βίβλο των αιμοσταγών Τζιχαντιστών!
π.χ. «Μη νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί την γην΄ ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν» (Ματθ. 10, 34)
Επειδή κάτι μπορεί να σας κατατρώει... σας συνιστώ:
Ἀδελφοί, πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καὶ ὑπείκετε· αὐτοὶ γὰρ ἀγρυπνοῦσιν ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ὡς λόγον ἀποδώσοντες· ἵνα μετὰ χαρᾶς τοῦτο ποιῶσι καὶ μὴ στενάζοντες· ἀλυσιτελὲς γὰρ ὑμῖν τοῦτο. Προσεύχεσθε περὶ ἡμῶν· πεποίθαμεν γὰρ ὅτι καλὴν συνείδησιν ἔχομεν, ἐν πᾶσι καλῶς θέλοντες ἀναστρέφεσθαι.
Περισσοτέρως δὲ παρακαλῶ τοῦτο ποιῆσαι, ἵνα τάχιον ἀποκατασταθῶ ὑμῖν. Ὁ δὲ Θεὸς τῆς εἰρήνης, ὁ ἀναγαγὼν ἐκ νεκρῶν τὸν ποιμένα τῶν προβάτων τὸν μέγαν ἐν αἵματι διαθήκης αἰωνίου, τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν, καταρτίσαι ὑμᾶς ἐν παντὶ ἔργῳ ἀγαθῷ εἰς τὸ ποιῆσαι τὸ θέλημα αὐτοῦ, ποιῶν ἐν ὑμῖν τὸ εὐάρεστον ἐνώπιον αὐτοῦ διὰ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ᾧ ἡ δόξα εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν.
Αγαπητοί ανώνυμοι 10.29 καί 3.30
εάν είστε δύο διαφορετικά ή τό ίδιο πρόσωπο, κανείς δέν απαξίωσε τό έργο του σεβ. Λεμεσού, αλλά καί κανείς δέν απομόνωσε τά λόγια του, γιατί είναι πάρα πολλά ώστε να επιδέχονται αμφισβήτηση καί όλα εκφράζουν τό από πολλούς καλλιεργούμενο καί σέ όλους μας γνωστό κλίμα του εφησυχασμού καί τού νοσηρού κληρικαλισμού Ίσως να θέλετε να πείτε ότι ο σεβ. Λεμεσού εισέπραξε όλη την αγανάκτησή μας γι αυτή την δεύτερη μορφή προδοσίας της πίστεώς μας υπό τον μανδύα της πνευματικότητος , πού είναι ευρέως καλλιεργούμενη , πέρα για πέρα αψυχολόγητη , επιπόλαιη -- αν όχι και ιδιοτελής -- και εξ’ ίσου καταστροφική με την ίδια την προδοσία , γιατί παραλύει , χαζοχαρούμενα ανοητεύει και νεκρώνει το πλήρωμα της εκκλησίας Αυτή η νοοτροπία και η κακοδοξία θα πρέπει να χτυπηθεί και να στηλιτευθεί και είναι χρέος μας όλων να κάνουμε την σαφή διάκριση από την υγιή διδασκαλία της εκκλησίας Ισως να ήταν μία συγκυρία να βρεθεί μπροστά μας ο σεβ. Λεμεσού Δεν στρεφόμαστε εναντίον του προσώπου του, που ας υποθέσουμε ότι μία ποιμαντική ανάγκη του υπαγόρευσε αυτή την στάση και έχει ένα περιστασιακό χαρακτήρα , αλλά στρεφόμαστε εναντίον αυτού του καθεστώτος του προδοτικού εφησυχασμού , πού νεκρώνει το σώμα της εκκλησίας και από πάνω του περνά με άνεση το άρμα της αιρέσεως Η εκκλησία έναν τέτοιο προδοτικό εφησυχασμό δεν γνώρισε και δεν δίδαξε ποτέ Κατά τάλλα , εάν είστε μέλη του ποιμνίου του σεβ. Λεμεσού , ευχόμαστε να δέχεστε τις πνευματικές ευεργεσίες του ευχαριστώντας τον Θεό, γιατί πραγματικά είναι ένα δώρο του Θεού ο καλός επίσκοπος Ζητήσαμε απλώς να αναπαύσει και την δική μας συνείδηση
΄΄Ωραιος κάλλει΄΄
Αγαπητέ ανώνυμε 7:36. Πολύ καλά τα έχω στο μυαλό μου. Εσείς είστε αυτός που δεν τα έχει καλά στο μυαλό του, αλλά με άρωμα ζηλόφθονο και αντιεκκλησιαστικό. Θα σας συμβούλευα ταπεινά, να διαβάζεται ολίγον Χρυσόστομο, ο οποίος αναφέρεται ενδελεχώς για τους επισκόπους. Εκεί ΙΣΩΣ καταλάβετε ορισμένα πράγματα... Εκτός εάν θεωρείτε και τον Χρυσόστομο οικουμενιστή...
θα πρέπει να έχετε υποψη σας το εξής: όταν μεσουρανούσε ο Αθηναγόρας ο Πατριάρχης με τα αναμφισβήτητα οικουμενιστικά του ανοίγματα που μόνο καλό δεν επέφεραν αλλά σκανδάλισαν πολύ κόσμο,τότε πολλοί στήλιτευσαν τη στάση του και τα οικουμενιστικά του ανοίγματα, άλλοι με καλό τρόπο και ορθή εκκλησιολογική συνείδηση και άλλοι με ακραίο τρόπο χωρίς εκκλησιολογική επίγνωση. Την ίδια εποχή επίσης μεσουρανούσε και ο αναμφισβήτητα μεγαλύτερος σύγχρονος Άγιος ο Μέγας Γέρων πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης ο οποίος όχι μόνο δεν εστηλίτευσε τη στάση του ως άνω Πατριάρχου, αλλά δεν σώζεται καμία μαρτυρία σύμφωνα με την οποία ο άγιος Πορφύριος να τον στηλίτευσε, ή να προσπάθησε να τον διορθώσει ή τέλος πάντων να ΄΄υπερασπιστεί΄΄ την ορθοδοξία. Μήπως ήταν μειοδότης της πίστεως; μήπως κακώς εσιώπησε; Μήπως έδωσε εμμέσως τροφή στην αίρεση του Οικουμενισμού την οποία δεν πολέμησε; μήπως ο ίδιος δεν αγίασε μέσα στηνν Εκκλησία της οποίας κεφαλή ήταν ο Αθηναγόρας; Μήπως τελικά ο τρόπος που σκέφτονται οι Άγιοι είναι διαφορετικός από τον τρόπο που σκεφτόμαστε εμείς;
Ευχόμαστε ο σεβ. Λεμεσού νά είναι άγιος νά βλέπει και το άκτιστον φώς όπως κάποιοι του προσάπτουν -- με συγχωρείτε αλλά εσείς τον εκθέτετε σε τέτοιου είδους λοιδορίες με τά λεγόμενά σας -- και ως άγιος πλέον να βλέπει όπως λέτε τά πράγματα κάπως διαφορετικά αλλά σας παρακαλώ μπορείτε να εκθέτετε όσο θέλετε τον πνευματικό σας πατέρα όχι όμως και τον άγιο Πορφύριο ο οποίος ποτέ δεν είπε ότι επιβάλλεται να ακολουθούμε τους επισκόπους ό,τι κι’ αν αυτοί λέγουν πολύ δε περισσότερο δεν το είπε ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και αν το είπε να μας δείξετε πού ακριβώς το λέγει Στον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο ανήκει η ερμηνεία του χωρίου ΄΄ πείθεσθε τοις ηγουμένοις ….΄΄ που ανατρέπεται όταν ο επίσκοπος δεν ΄΄αγρυπνεί΄΄ Μήπως αμφισβητείτε την αγιότητα του π.Παϊσίου ο οποίος συμμετείχε στην διακοπή του μνημοσύνου του πατριάρχη Αθηναγόρα ;
΄΄Ωραίος κάλλει΄΄
Μα ποιος είπε ότι Λεμεσού Αθανάσιος είναι άγιος και έχει εμπειρίες ακτίστου φωτός; Μα τι μας λέτε τώρα; Αλλού σας καίει και αλλού το φυσάτε;
Αγαπητέ 10.01, ο Λεμεσού ΔΕΝ είναι ο πνευματικός μου πατέρας. Γνωρίζω όμως ότι με τα έργα του (λόγοι και πράξεις) συνέβαλε καθοριστικά στην επιστροφή χιλιάδων κυπρίων στην Εκκλησία. Ουδέποτε ο ίδιος (ο Λεμεσού) καυχήθηκε γι'αυτό, τουναντίον αναγνωρίζει σαφώς ότι το έργο αυτό είναι έργο του Αγίου Πνεύματος.
Σας συμβουλεύω ταπεινά να ακούσετε τους ηχογραφημένους λόγους του οι οποίοι ξεκινούν από τη δεκαετία 90΄ και να μην απομονώνετε αποσπασματικούς του λόγους, δράττοντας έτσι την ευκαιρία να εξαπολύσετε την πολεμική σας.
Ο Λεμεσού δεν είναι οικουμεντιστής, αλλά ΑΝΤΙ-οικουμενιστής. Και σας ερωτώ: Γιατί δεν αναδεικνύετε το γεγονός ότι ο Λεμεσού ήταν ο μόνος ιεράρχης που άσκησε αρνητική κριτική επί καιρώ άφιξης τους πάπα στο νησί; Ξέρετε, οι πραγματικοί οικουμενιστές δεν έχουν πρόβλημα με τους πάπες, αλλά το αντίθετο. Νομίζω θα έπρεπε να το έχετε ήδη γνωρίζει αυτό...
Αγαπητέ/ή μου δεν έχει έννοια να ανακυκλώνουμε τά ίδια Θα λάβετε απάντηση στα λεγόμενά σας , αν διαβάσετε αυτά που έχουν ήδη λεχθεί από όλους τους σχολιαστές Όλοι γνωρίζουμε να εντρυφούμε στους γλυκασμούς της πνευματικής ζωής , δεν θεωρούμε ότι πρέπει η πνευματική ζωή να καταρρέει κάτω από ένα κλίμα πολεμικής , αλλά ούτε και το αντίθετο η πνευματική ζωή να ευνουχίζεται Σας εύχομαι καλό πνευματικό αγώνα καί σίγουρα δεν θελήσαμε να ακυρώσουμε τις αρετές του σεβ. Λεμεσού , απλώς του κάναμε μία κριτική σ’αυτά που μας φάνηκαν φάλτσα Ευχόμαστε ο Θεός να τον βοηθά και να του δίδει υγεία να εργάζεται στον αγρό του Θεού!
΄΄Ωραίος κάλλει΄΄
Καλό θα είναι όσοι κακώς, ΚΑΚΙΣΤΑ, ξενίστηκαν απ την ουσιαστικότατη και ερειδόμενη σε ακαταμάχητα επιχειρήματα κριτική που ασκήθηκε σε βάρος του μητροπολίτη Λεμεσού να απαντήσουν επί της ουσίας και όχι με υπεκφυγές του τύπου "ο μητροπολίτης ανέστησε τη μητρόπολη Λεμεσού" κ.τ.ό. Η ασκηθείσα κριτική ερειδόταν επί συγκεκριμένων δηλώσεων του ρηθέντος επισκόπου που εξ αντικειμένου κατασκανδάλισαν τον πιστό λαό! Εμπρός λοιπόν! Απαντήσεις επί της ουσίας! Εκτός κι αν δεν υπάρχουν και καταφεύγουμε σε γενικολογίες και εκφράσεις εντυπωσιασμού!
Λ.Ν.
Δημοσίευση σχολίου