Θα τρίζουν τα κόκκαλα του π.Αυγουστίνου για τη στάση του μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνου. Όπως και για αυτή του γέροντά του Θεοκλήτου. Μας απογοήτευσαν και μας κατασκανδάλισαν.
Ἐπίσης Σεβαστέ Ἐπίσκοπε, καί μία ἄλλη ἐρώτηση νά μοῦ ἀπαντήσετε,
βάσει ποιοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου καί Νόμου, σέ μία πόλη ὅπως τώρα στό Κίεβο ὑπάρχουν δύο Μητροπόλεις καί δύο Μητροπολίτες καί σέ μία χώρα ὄπως τώρα στήν Οὐκρανία ὑπάρχουν δύο Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες;
Θέλετε νά γίνει καί μία δεύτερη Μητρόπολη στην Καλαμαριά καί ἐγκατασταθεῖ παράλληλα μέ ἐσᾶς καί ἕνας δεύτερος Μητροπολίτης Καλαμαριᾶς;
Για ποια απόφαση μιλάει ο μητροπολίτης Νέας Κρήνης; Για εκείνη που δεν τέθηκε καν σε ψηφοφορία; Τι έχει να πει για τις παρεμβάσεις των μητροπολιτών Κυθήρων και Πειραιώς;
Κάνεις λάθος Σ.Γ. ! Φυσικά και έχει σε υπόληψη τον μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο! Πολύ περισσότερη απο κάποιες και κάποιους που νομίζουν ότι τον αντιπροσωπεύουν!!!
Μαρία μην κατακρίνεις τους επισκόπους τόσο επιπόλαια. Είναι μεγάλη αμαρτία να κάνεις την έξυπνη στους επισκόπους και να τους ιεροκατηγορείς άδικα.
Η υπόληψη που έχει κάποιος σε άλλο πρόσωπο δεν έχει να κάνει με την τοποθέτησή του σε περίπλοκο ζήτημα που και αντιοικουμενιστές μητροπολίτες ακόμα διαφωνούν μεταξύ τους. Εύκολα κάποιος επίσκοπος καλός που περιστοιχίζεται απο διάφορους άγνωστης κατεύθυνσης μπορεί να πάρει λάθος τοποθέτηση. Γι' αυτό μην συγχέεις τα ασύγχυτα.
Φίλε 14 Νοεμβρίου 2019 - 11:27 π.μ. η Μαρία έχει εξηγήσει πολύ αναλυτικά για κάθε τι που έγραψε. Εγώ δεν βλέπω πουθενά κατάκριση και απόδοση χαρακτηρισμών στον Επίσκοπο. Και πολύ κόσμια τα λέει. Σε άλλες εποχές τα ΑΝΑΞΙΟΣ θα έπεφταν βροχή και δεν θα ήταν κατάκριση, αλλά το επιβεβλημένο. Γιατί δεν ασχολείσαι με αυτά που κάνουν όσοι αναγνώρισαν και μνημονεύουν τους ψεύτικους Ουκρανούς; Οι επίσκοποί μας τα έχουν κάνει ρημαδιό στην Εκκλησία, σχίζουν και απομονώνουν την Ελλάδα από τον υπόλοιπο ορθόδοξο κόσμο κι εσύ ασχολείσαι με την φράση "αόριστες επιθέσεις..." κ.λ.π.. Το ζούμε και αυτό. Εκτός αν εκπέμπεις από μητρόπολη.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 -8:26 μ.μ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΛΥΤΕΡΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΗΓΕΤΟΥ( ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ,ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ..)ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΞΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.ΜΗΝ ΚΑΤΗ-ΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.
Ξυλεύσεις
-
*Οι αρχαίοι πρόγονοι μας κληροδότησαν μεταξύ των άλλων και το γνωστό
απόφθεγμα ‘Δρυὸς πεσούσης πᾶς ἀνήρ ξυλεύεται’, που θέλει να πει ότι, μόλις
δοθεί κάπ...
Πηγές Ειδήσεων
-
89.5
http://www.pe912fm.com/ -> και στο menu το «ΕΙΔΗΣΕΙΣ»
Ενοριακά Νέα
Ρομφέα
RNN
Οικουμενικόν Πατριαρχείον
Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς
www.amen.gr
20 σχόλια:
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του π.Αυγουστίνου για τη στάση του μητροπολίτη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνου.
Όπως και για αυτή του γέροντά του Θεοκλήτου.
Μας απογοήτευσαν και μας κατασκανδάλισαν.
Σεβαστέ Ἐπίσκοπε,
ὁ καλός Σαμαρείτης περιθάλπει καί ὑποθάλπει καί τούς σχισματικούς καί τούς ἀχειροτονήτους καί τούς καθαιρεμένους;
Τήν ἀγάπη καί τό ἔλεος δέν τό κάνει κανείς στόν πόνο τοῦ πλησίον, στήν ἀρρώστεια, στήν φτώχεια του, στήν δυστυχία του; Τά κάνει αὐτά καί στήν νομιμοποίηση τῆς αἵρεσης καί τοῦ σχίσματος καί τῆς ἀντικανονικότητος;
Σεβαστέ Ἐπίσκοπε,
ἄν ἀπαντήσετε "ναί" στά ἄνωθι, θέλετε νά μοῦ πεῖτε γιατί δέν εἶσθε καλοί Σαμαρεῖτες στόν νόμιμο Ἐπίσκοπο Κιέβου Ὀνούφριο καί τόν ἔχετε περιφρονήσει καί ἐξουδενώσει ὡσάν νά εἶναι ἀόρατος κι ἀνύπαρκτος καί μἄλιστα ἐνῶ εἶναι κανονικός καί νόμιμος καί ἀκατάγνωστος κάποιου παραπτώματος;
Ἐπίσης Σεβαστέ Ἐπίσκοπε,
καί μία ἄλλη ἐρώτηση νά μοῦ ἀπαντήσετε,
βάσει ποιοῦ ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου καί Νόμου, σέ μία πόλη ὅπως τώρα στό Κίεβο ὑπάρχουν δύο Μητροπόλεις καί δύο Μητροπολίτες καί σέ μία χώρα ὄπως τώρα στήν Οὐκρανία ὑπάρχουν δύο Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες;
Θέλετε νά γίνει καί μία δεύτερη Μητρόπολη στην Καλαμαριά καί ἐγκατασταθεῖ παράλληλα μέ ἐσᾶς καί ἕνας δεύτερος Μητροπολίτης Καλαμαριᾶς;
Αυτός είναι ο σεβασμός του Καλαμαριάς στην κανονική τάξη;
Το να συντάσσεται με τους σχισματικούς;
Για ποια απόφαση μιλάει ο μητροπολίτης Νέας Κρήνης;
Για εκείνη που δεν τέθηκε καν σε ψηφοφορία;
Τι έχει να πει για τις παρεμβάσεις των μητροπολιτών Κυθήρων και Πειραιώς;
Σκέτη απογοήτευση οι δηλώσεις του π.Ιουστίνου για το Ουκρανικό.
Αποδείχθηκε κατώτερος των περιστάσεων.
Σιγά μην έχει καμιά υπόληψη στον π. Αυγουστίνο..... Στην καρέκλα μπορεί και να έχει.....
Κάνεις λάθος Σ.Γ. !
Φυσικά και έχει σε υπόληψη τον μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο!
Πολύ περισσότερη απο κάποιες και κάποιους που νομίζουν ότι τον αντιπροσωπεύουν!!!
Ὡραῖα τά λόγια περί ὑπολήψεως, ἀλλά στό διά ταῦτα γιά νά μήν ἀοριστολογοῦμε, τά εὐλογα ἀναπάντητα ἐρωτήματα, οἱ "εὐλογημένες" ἱεροκανονικές ἀντικανονικότητες καί παραβάσεις καί οἱ ἄνευ προηγουμένου σκανδαλισμοί τοῦ ποιμνίου ἐκ τῶν Ποιμένων τους, καθιστοῦν κούφια τά ἀόριστα λόγια!
Ἡ ὐπόληψη τοῦ καθενός καί τό ποιούς ὑπολείπτεται προκύπτουν ἀπό τά πεπραγμένα!
Μαρία μην κατακρίνεις τους επισκόπους τόσο επιπόλαια. Είναι μεγάλη αμαρτία να κάνεις την έξυπνη στους επισκόπους και να τους ιεροκατηγορείς άδικα.
Η υπόληψη που έχει κάποιος σε άλλο πρόσωπο δεν έχει να κάνει με την τοποθέτησή του σε περίπλοκο ζήτημα που και αντιοικουμενιστές μητροπολίτες ακόμα διαφωνούν μεταξύ τους. Εύκολα κάποιος επίσκοπος καλός που περιστοιχίζεται απο διάφορους άγνωστης κατεύθυνσης μπορεί να πάρει λάθος τοποθέτηση.
Γι' αυτό μην συγχέεις τα ασύγχυτα.
Ἀγαπητέ Ἀνώνυμε 13 Νοεμβρίου 2019 - 8:26 μ.μ.
σᾶς παρακαλῶ νά πάρετε πίσω τό ὅτι κατακρίνω τούς Ἐπισκόπους.
Ἀντιθέτως ἐσεῖς μέ κατακρίνατε μόλις τώρα καί μοῦ καταλογίσατε πώς κάνω τήν ἔξυπνη.
Ὁ Κύριος μᾶς ἔδωσε καί κρίση (λογική) καί διάκριση.
Κρίνω, ὄπως καί ὅλοι οἰ σχολιαστές, τά δημόσια λεχθέντα καί πραχθέντα.
Κατάκριση σημαίνει νά καταδικάζει κανείς τό πρόσωπο, πρᾶγμα πού δέν κάνω.
Ἀλλοίμνο ἄν δέν λέμε ποιό εἶναι τό σωστό καί ποιό τό λάθος μέ θεολογικά ἐπιχειρήματα καί ἐνῶ ὑπάρχουν Ἱεροί Κανόνες πού καταπατήθηκαν κατάφορα στήν προκειμένη περίπτωση.
Εἶμαι μέ τό μέρος τῶν Ἐπισκόπων πού κι αὐτοί ἔχουν τήν ἴδια γνώμη μέ ἐμένα, πολύ πρίν ἀπό ἐμένα.
Στείλετε καί σ' αὐτούς ἕνα μήνυμα ὅτι κατακρίνουν.
Ἐπίσης μοῦ κάνει ἐντύπωση πώς ἄλλοι σχολιαστές ἐκφράστηκαν πιό προσωπικά (πχ. "κατώτερος τῶν περιστάσεων"), ἀλλά ἐσεῖς ἔχετε πρόβλημα μαζί μου, πού ἔθεσα ἁπλά ἐρώτηματα χωρίς χαρακτηρισμούς. Ὅσον ἀφορᾶ τό τῆς ὑπόληψεως ἀναφέρθηκε πρωτίστως ἀπό ἄλλον σχολιαστή, ἀλλά ἐσεῖς τά βάλατε μαζί μου!
Μᾶλλον τζούζουν τά ἀναπάντητα ἐρωτήματα καί ἡ γραφίδα μου.
Ἀόριστες ἐπιθέσεις χωρίς θεολογία καί βάσει Κανόνων, αὐτές εἶναι κατάκριση καί σύγχυση.
Καί νά σταματήσετε αὐτό τό τέχνασμα μέ τήν "ἱεροκατηγορία" καί τήν ἀδικία μόλις κάποιος στηλιτεύει λόγια ἤ ἔργα δημόσια πού ἀφοροῦν τήν Πίστη ὄλων!
Τά λάθη ὄντως εἶναι ἀνθρώπινα, κανείς δέν ἀντιλέγει καί γι' αὐτό ἀσχολούμαστε μέ αὐτά γιά νά διορθωθοῦν καί νά μή γίνουν χειρότερα. Ὄχι, νά βγαίνουμε καί ἀπό πάνω.
"Είναι μεγάλη αμαρτία να κάνεις την έξυπνη". Εὐτυχῶς πού ἐσεῖς δέν θίγετε ὑπολήψεις...
13 Νοεμβρίου 2019 - 8:26 μ.μ
Ἐπιπλέον, ἡ ὑπόληψη πού ἔχει κάποιος σέ κάποιο πρόσωπο μπορεῖ ἐκ πρώτης ὄψεως νά μήν ἔχει νά κάνει μέ τήν τοποθέτησή του σέ κάποιο περίπλοκο θέμα, οὔτε μέ τήν καλή πρόθεσή του, ἀλλά ὅταν τό δικό του φρόνημα ἔρχεται σέ ἀντίθεση μέ τό φρόνημα αὐτοῦ πού ἔχει ὐπόληψη, τότε εἶναι πού συγχέονται τἀ ἀσύγχητα, γιατί λέγονται καί γίνονται δημόσια καί σκανδαλίζουν ὄχι ἄδικα τόν κόσμο!
Ἁπλή κοινή λογική.
ΑΝΩΝΥΜΕ 13-11 8.26ΜΜ ΜΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΤΟΣΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ!ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ,ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΕΩΣ ΤΡΙΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ;
Καί ἐπιπλέον, λέτε:
"Εύκολα κάποιος επίσκοπος καλός που περιστοιχίζεται απο διάφορους άγνωστης κατεύθυνσης μπορεί να πάρει λάθος τοποθέτηση".
Πρῶτον, ὀ καλός Ἐπίσκοπος φαίνεται καλῶς ἤ κακῶς κυρίως ἀπό τίς τελικές ἀποφάσεις πού ἐφαρμόζει στήν Ἐκκλησία καί στό ποίμνιό του, ἄν εἶναι σύμφωνες μέ τό θέλημα τοῦ Θεοῦ, τόν Λόγο Του, τίς ἐντολές Του καί τούς Κανόνες Του πού διαφυλάσσουν καί σώζουν ψυχές! Ἔχετε ἐσεῖς καλύτερα κριτήρια ἀπό αὐτά;
Δεύτερον, δέν εἶναι κατάκριση τό νά ἀφήνετε μομφή στούς πέριξ τοῦ Ἐπισκόπου (στήν συγκεκριμένη περίπτωση μιλᾶμε γιά τόν Ἐπίσκοπο Καλαμαριᾶς καί τούς δικούς του πέριξ, κυρίως τῆς Μητροπόλεως του ἑπομένως), χωρίς νά ἔχουν κάνει δημόσιες δηλώσεις; Πῶς ἀποδεικνύεται αὐτή ἡ ὑπόνοια;
Κατανοῶ τά ἀνθρώπινα λάθη, πιστέψτε με, διότι κανένας μας δέν εἶναι ἄμοιρος αὐτῶν.
Ὅμως, δέν κατανοῶ νά ἐμμένουμε σέ αὐτά, κυρίως ὅταν δέν εἶναι λάθη πού ἀφροῦν τόν προσωπικό μας μικρόκοσμο, ἀλλά σχίζουν τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καί ἄρα μᾶς ἀφοροῦν ΟΛΟΥΣ! Ὁ Κύριος εἶπε δέν τό λέω ἐγώ: "ὃς δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. Οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων· ἀνάγκη γάρ ἐστιν ἐλθεῖν τὰ σκάνδαλα· πλὴν οὐαὶ τῶν ἀνθρώπῳ ἐκείνῳ δι᾿ οὗ τὸ σκάνδαλον ἔρχεται" (Ματθ. 18, 6-7). Μήπως καί ὁ Κύριος κατακρίνει;
Ἐλπίζω οἱ Σεβαστοί Μητροπολίτες καί ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, μακάρι καί ὁ Πατριάρχης νά ἀνανήψουν καί τούς εὔχομαι τά καλύτερα καί ἁγιότερα ἐκ βάρους καρδίας!
Μαρία γράφεις: "Ἀόριστες ἐπιθέσεις χωρίς θεολογία καί βάσει Κανόνων, αὐτές εἶναι κατάκριση καί σύγχυση".
Αυτό ακριβώς έκανες με το σχόλιο σου 13 Νοεμβρίου 2019 - 7:47 μ.μ.
Ἀνώνυμε 14 Νοεμβρίου 2019 - 11:27 π.μ.
Καθόλου δέν ἔκανα αὐτό μέ τό σχόλιό μου πού ἀναφέρεις, διότι πολύ ἁπλά στό σχόλιό μου αὐτό κάνω σαφέστατη ἀναφορά στό ὅτι καταπατήθηκαν Ἱεροί Κανόνες μέ τήν "ἀναγνώριση" τῶν σχισματικῶν Οὐκρανῶν. Ἄν γιά σένα αὐτό εἶναι "ἀόριστο" καί "ἀθεολόγητο", δέν θά σχολιάσω περαιτέρω.
Καί γενικῶς βλέπω πώς κάποιοι ἔχετε μεγάλο ζῆλο νά τρώγεσθε μαζί μου, ἀλλά τά σχίσματα πού δημιουργοῦνται στήν Ἐκκλησία δέν σᾶς κόπτουν καί δέν σᾶς τρώγουν μέσα σας.
Δέν θά ἀσχοληθῶ ἄλλο σέ προσωπικό ἐπίπεδο γιατί ἀποπροσανατολίζετε τόν κόσμο.
Ἀσχοληθεῖτε μέ τόν κώνωπα καί ἀφῆστε τήν κάμηλο νά ἀλωνίζει ἀνενόχλητη καί νά διαλύει τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας.
Ὁ καθένας στηλιτεύει αὐτό πού θεωρεῖ σημαντικό καί γιά αὐτό πονᾶ.
Κάποιοι "πονᾶτε" γιά μένα καί παρακολουθεῖτε νά πιάσετε νά γράψω κάτι λάθος καί ὄχι γιά τά τέρατα καί σημεῖα πού λένε καί κάνουν ἡγέτες τῆς Ἐκκλησίας.
Μαρία είμαστε μαζί σου και ευχαριστούμε
για το γόνιμο σκεπτικό σου.
Μας εκφράζεις απόλυτα.
Φίλε 14 Νοεμβρίου 2019 - 11:27 π.μ.
η Μαρία έχει εξηγήσει πολύ αναλυτικά για κάθε τι που έγραψε.
Εγώ δεν βλέπω πουθενά κατάκριση και απόδοση χαρακτηρισμών στον Επίσκοπο.
Και πολύ κόσμια τα λέει.
Σε άλλες εποχές τα ΑΝΑΞΙΟΣ θα έπεφταν βροχή και δεν θα ήταν κατάκριση, αλλά το επιβεβλημένο.
Γιατί δεν ασχολείσαι με αυτά που κάνουν όσοι αναγνώρισαν και μνημονεύουν τους ψεύτικους Ουκρανούς;
Οι επίσκοποί μας τα έχουν κάνει ρημαδιό στην Εκκλησία, σχίζουν και απομονώνουν την Ελλάδα από τον υπόλοιπο ορθόδοξο κόσμο κι εσύ ασχολείσαι με την φράση "αόριστες επιθέσεις..." κ.λ.π..
Το ζούμε και αυτό. Εκτός αν εκπέμπεις από μητρόπολη.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 -8:26 μ.μ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΛΥΤΕΡΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΗΓΕΤΟΥ( ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ,ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ..)ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΞΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.ΜΗΝ ΚΑΤΗ-ΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.
Δημοσίευση σχολίου