Συνέντευξιν
παρεχώρησεν ο Μητρ. Ατλάντας κ. Αλέξιος εις το ηλεκτρονικόν περιοδικόν
«Πεμπτουσία», εις την οποίαν ανεφέρθη εις την Μ. Σύνοδον. Ο Σεβασμιώτατος εις
την προσπάθειάν του να απλοποιήση τα πράγματα είπεν ότι είναι καλόν «να
μαζεύονται οι ταγοί (!) ανά εποχή», δια να αποφασίσουν δια κρίσιμα ζητήματα.
Προφανώς με τόσην εκκλησιολογικήν αλλοίωσιν που υπάρχει λησμονούνται αι λέξεις
Επίσκοποι, Ποιμένες κ.α. Μας εξέπληξεν ότι ωμίλησε περί Οικουμενικής, ενώ ο
Πατριάρχης Κων/πόλεως ισχυρίζεται ότι δεν είναι Οικουμενική! Αυτήν την διχογνωμίαν
την έχομεν παρατηρήσει και εις άλλους Ιεράρχας του Φαναρίου. Απορίας άξιον ήτο
ότι εθεμελίωσε την «ανάγκην» πραγματοποιήσεως της Συνόδου εις το ότι δεν είχε
συγκληθή επί 12 αιώνας Οικουμενική, αγνοών ότι αύτη είναι έκτακτος θεσμός εις
την Εκκλησίαν. «Δεν χρησιμοποιήσαμε το θεσμό, διότι ένας από τους λόγους ήταν
ότι υπήρξαν σχίσματα», είπε, αφήνων εμβρόντητους όλους… αφού σύνοδοι εγίνοντο
κυρίως δι αυτούς τους λόγους!
Εν συνεχεία έδωσε μίαν γεύσιν από το πως
θεώνται το Πατριαρχείον: «Το οικουμενικό πατριαρχείο που φέρει την ευθύνη να
οργανώσει και να προσκαλέσει και τους άλλους…», «Για τον νέο κόσμο υπεύθυνο
είναι το οικουμενικό πατριαρχείο…» κ.α. Ποίος έχει αναθέσει αυτάς τας ευθύνας
εις το Πατριαρχείον; Ο Σουλτάνος κατά την Τουρκοκρατίαν; Διατί ανήκει όλος ο
«νέος κόσμος» εις το Φανάρι; Επειδή το απεφάσισεν ο Πατριάρχης Κων/πόλεως;
Εξ όνυχος τον λέοντα… αν με αυτήν την
νοοτροπίαν πορεύονται ορισμένοι Επίσκοποι είναι προδιαγεγραμμένον το αποτέλεσμα
της Μ. Συνόδου. Ακριβώς δι᾽ αυτό δεν μας εκπλήσσει ότι ανέφερεν επίσης ότι «Δεν
έχουμε δογματικά θέματα μόνο πρακτικά να συζητήσουμε» η το αμίμητον ότι «Τη
χρειαζόμαστε, για να καταλάβουμε οι ίδιοι ότι είμαστε σε ένα σύστημα
συνοδικό»!!! Ομολογεί επομένως ότι εις το Πατριαρχείον δεν υφίσταται
συνοδικότης!
Δια τας ενστάσεις εναντίον της Συνόδου
εδήλωσεν ότι πρόκειται δια «ανωριμότητα» και ότι όσοι αντιτίθενται «Αν
πιστεύουν στο συνοδικό σύστημα ας γίνει μία επαφή με όσα λάθη και ας γίνουν και
άλλες μεγάλες σύνοδοι… Να έχουμε εμπιστοσύνη σε αυτά που είπε ο Παναγιώτατος…»!
Πως είναι δυνατόν τόσον ανεύθυνα αντιμετωπίζεται ένα τόσον σοβαρόν ζήτημα! Δηλαδή αν γίνη σχίσμα, Σεβασμιώτατε, θα το διορθώσωμεν εις άλλην Σύνοδον; Πως να εμπιστευθώμεν τον «Παναγιώτατον», όταν αυτός ευρίσκεται εις το μεθόριον μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως; Τυφλή υπακοή εις τον πρώτον τους διδάσκουν εις το Φανάρι!
Πως είναι δυνατόν τόσον ανεύθυνα αντιμετωπίζεται ένα τόσον σοβαρόν ζήτημα! Δηλαδή αν γίνη σχίσμα, Σεβασμιώτατε, θα το διορθώσωμεν εις άλλην Σύνοδον; Πως να εμπιστευθώμεν τον «Παναγιώτατον», όταν αυτός ευρίσκεται εις το μεθόριον μεταξύ Ορθοδοξίας και αιρέσεως; Τυφλή υπακοή εις τον πρώτον τους διδάσκουν εις το Φανάρι!
Τέλος κάτι ιδιαιτέρως σημαντικόν. Συνεχώς
εχρησιμοποίει την λέξιν «σύναξη» δια την Σύνοδον. Αυτό μας εθύμισε και ένα άλλο
κείμενον, το οποίον είδε το φως της δημοσιότητος αυτάς τας ημέρας εις το
amen.gr της 7ης Μαΐου. Ο αρθρογράφος κ. Κώστας Νούσης λέγει: «Να συνηγορήσω
επίσης ότι θυμίζει περισσότερο συνέδριο παρά Σύνοδο, αυτό όμως δεν πρέπει κατά
την ταπεινή μου γνώμη να οδηγεί σε ακύρωση η απαξίωση της Πανορθόδοξης
Συνόδου».
Επομένως: οι ίδιοι έχουν αντιληφθή ότι
πρόκειται περί μορφώματος και όχι Συνόδου, αλλά παρ’ όλα αυτά απλώς άγονται και
φέρονται, επειδή ακολουθούν το «γκεσέμι». Προσοχή όμως, διότι τυφλός υπό τυφλού
αγόμενος, αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται!
6 σχόλια:
Τελικά το ιστολόγιο "ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ" τι ρόλο παίζει;
Εκτός του ότι δημοσιεύεει ΔΗΘΕΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΑ" φιλο-καζαντζακικά κείμενα επιτρέπεται να δημοσιεύει κείμενα-συνεντεύξεις υπέρ της ψευδο-συνόδου της Κρήτης;
Τι έχει να πει γι αυτό ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου Ευφραίμ;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΑΡΘΡΑ!
Ειναι φριχτο να κακκολογουνται οι Ορθοδοξοι ως ανωριμοι, και ακομα χειροτερα οταν αυτο ακουγεται απο στομα Επισκοπου, ο οποιος συλλαμβανεται να ετεροδοξει προς τον μεγα Φωτιο, και τον αγιο Γρηγοριο τον Παλαμα και τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο,και ολως ιδιαιτερως με τον μεγα Βασιλειο και τον αγιο Γρηγοριο τον θεολογο, κοντολογης με ολη την Ορθοδοξια.
Ετσι για παραδειγμα...
Ο μεγας Βασιλειος θεολογει εις ειδωλολατρεια, την ομολογια ενδοτριαδικης ιεραρχιας εις πρωτο και δευτερο και τριτο,
«Οἱ δὲ τὴν ὑπαρίθμησιν ἐν τῷ πρῶτον καὶ δεύτερον καὶ τρίτον λέγειν τιθέμενοι γνωριζέσθωσαν τὸ πολύθεον τῆς Ἑλληνικῆς πλάνης τῇ ἀχράντῳ θεολογίᾳ τῶν Χριστιανῶν ἐπεισάγοντες. Εἰς οὐδὲν γὰρ ἕτερον φέρει τῆς ὑπαριθμήσεως τὸ κακούργημα, ἢ ὥστε πρῶτον καὶ δεύτερον Θεὸν καὶ τρίτον ὁμολογεῖν." ΕΠΕ 10, Βασιλείου Καισαρείας του Μεγάλου, Απαντα τα έργα, Δογματικά, σελ 406
Στο Φαναρι λεγουν, οτι εφοσον ο Θεος Πατερας ειναι ο πρωτος της τριαδικης ιεραρχιας,(ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΟΥΡΑΝΑΦΑΝΤΩΡΙΚΩΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΗΣ) τοτε μπορουμε να θεσουμε ιεραρχικως πρωτοΝ ή πρωτους με πραγματικη εξουσια στην Εκκλησια.
"Ἡ θεολογική βάσις τοῦ Πρωτείου δύναται νά ἐξηγηθῇ ἀπό Τριαδολογικῆς σκοπιᾶς. Τό ἀρχέτυπόν του εἶναι ἡ ἱεραρχική σειρά καί τάξις τῆς Ἁγίας Τριάδος, ὅπου ὁ Πατήρ ὡς πρῶτος ἐκφράζει τήν ἑνότητα τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ καί συνυπάρχει ἀχωρίστως καί αἰωνίως μέ τόν Υἱόν καί τό Πνεῦμα. Οὕτω, λοιπόν, ὁ Πρῶτος δέν νοεῖται ἄνευ τῆς Συνόδου, ἀλλά οὔτε ἡ Σύνοδος ἄνευ τοῦ Πρώτου." Αρχιδιακονος π. Μαξιμος Βγενοπουλος, ομιλια Κυριακης προ Χριστου γεννησεως , 2012
Και ετσι στην συνοδο της Κρητης βαζουν αλανθαστους πρωτους ανευ ισου εν πραγματικη εξουσια , μια εξουσια του τυπου του Πατριαρχικου "εντελεσθαι" για την παραδωση αγιου θυσιατηριου στους αβαπτιστους λατινους στην Πατμο.
Μιας πραγματικης αλλα και θεολογικως ειδωλολατρικης εξουσιας , οπως αυτης που περιεργραψε ο μ. Μαξιμος στην ομιλιαν του στον Βολο στις 29-10-2011
"Στην μεταβαση απο μια λανθασμενη κατανοηση του πρωτειου ως απλου πρωτειου τιμης, σε μια αυθεντικη κατανοηση του, ως πρωτειου δηλαδη το οποιο εμπεριεχει πραγματικη εξουσια, και ασκειται παντα συνοδικο πλαισιο και το οποιο υπαρχει παντα θειω δικαιω"
Οτι ο μεγας Βασιλειος θεολογει εις ειδωλολατρεια, στην συνοδο το λεγουν "θειω δικαιω"
Και ο Σεβασμιυς οτατος αποκαλει ανωριμους ευσεβεις εκεινους Ορθοδοξους, τους ομοπιστους προς τον μεγα Βασιλειο και την ολη Ορθοδοξο πιστι και θεολογια των Πατερων.
Σημειο των καιρων.
Ησυχιος Καβανας.
Όσοι ωριμάσανε, ας προσέξουν μην πέσουν,σαν τα ώριμα φρούτα. Διότι θα είναι "η πτώσις τους μεγάλη".Πολύ μεγάλη, από το βάρος που έχει το πετραχήλι τους και την ευθύνη που έχουν στο λαιμό τους. Πρόσχωμεν! Στώμεν καλώς! Τα εκφωνείτε σε κάθε ιεροπραξία και σε κάθε μυστήριο. Για ποιον; Μόνο για τους άλλους;
Αυτός που πριμοδοτεί την Πεμπτοσία για να ομιλεί κακόδοξα, είναι αυτός που πριμοδοτεί την Ιερά Μονή Βατοπεδίου να σιωπά και να μην εκφράζεται Ορθόδοξα.
Δεν ξενίζει κανέναν από εσάς αδελφοί μου γιατί ο ηγούμενος Εφραίμ και η συνοδεία του, δεν έχουν πει απολύτως τίποτε για την Μεγάλη Σύνοδο?
Εμένα με πληγώνει η σιωπή του.
Τη ζώνη της Παναγίας την έχει γυρίσει σε όλο τον κόσμο.
Τώρα που είναι η ώρα της ομολογίας γιατί κρύβεται?
Άγιε Καθηγούμενε λύσετε τη σιωπή σας.
Σήμερα στην πατρίδα σας στη Νήσο Κύπρο γιόρτασαν την μνήμη των 13 Οσιομαρτύρων της Μονής Καντάρας που μαρτύρησαν γιατί δεν προσκύνησαν τους παπικούς.
Χριστός Ανέστη.
Πως θα ομιλήσει αυτός που σιωπά για τις αιρετικές θέσεις του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού περί της Θείας Χάριτος και περί των εκτρώσεων. Δεν είναι ο Ηγούμενος Εφραίμ που μίλησε για κατ' οικονομία συμπροευχή με αιρετικούς, αλλά και με αλλόθρησκους ακόμη;
Β. Χαραλάμπους, θεολόγος
Δημοσίευση σχολίου